Klopt... dat wilde ik ook niet zeggen.. succes met F5-en! (nee, echtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
jawel seetickets loop ik steeds te F5en maar er is geen andere
+1quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
godver ik klikte de eerste keer op betalen zegt hij er is een fout opgetreden en nu zegt hij uitverkocht
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
godver ik klikte de eerste keer op betalen zegt hij er is een fout opgetreden en nu zegt hij uitverkocht
Ze staan bij mij overigens wel in mijn transactieoverzicht. Gratis kaarten zou helemaal mooi zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee, ik weet vrijwel zeker dat ze 2 dezelfde shows doen. Hoogstens een enkel nummer dat verschilt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:59 schreef PimD het volgende:
Kaartje voor donderdag geregeld. Nu maar hopen dat ze 2 identieke shows doen. Niet dat ze donderdag TEE doen en vrijdag DMM ofzo
quote:> Intro
> Robots
> Metropolis
> Numbers
> Computer World
> Home Computer
> Mini Calculateur (in French)
> Computer Love
> Man Machine
> Spacelab
> Das Modell (in German)
> Neon Lights
> Autobahn
> Tour de France / Tour de France 2003
> Vitamin
> Radioactivity (in Japanese and English) Ohm Sweet Ohm TEE Boing Boom
> Tschack Techno Pop Music Non Stop
--- encore ---
>
> Expo 2000
> Planet of Visions
> Electric Café
Ik ben bang voor je dat het idd dan uitverkocht is... en al wasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
betalen ook?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:05 schreef Gehenna het volgende:
Ik kon mijn transactie 5 min voor 10 al doen trouwens...
Dat lukte mij ook. Beetje jammer alleen dat het betalingsproces er vervolgens uitklapte.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:05 schreef Gehenna het volgende:
Ik kon mijn transactie 5 min voor 10 al doen trouwens...
idd, vreemd...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:05 schreef AirwiN het volgende:
Staat nu een derde concert bij voor de donderdag om 22:15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |