ticketmaster.nlquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Over welke site heb je het dan?
quote:
doorverwijzing naar de See he...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hier staat dus ook de mogelijkheid om tickets te kopen
http://www.djguide.nl/party.p?id=143958
Precies! Zodat je kunt zien dat het klopt wat ik zei.quote:
ik snap je niet hoorquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Precies! Zodat je kunt zien dat het klopt wat ik zei.
Geeft niet.... je kon de site voor de tickets ook al niet vindenquote:
jawel seetickets loop ik steeds te F5en maar er is geen anderequote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Geeft niet.... je kon de site voor de tickets ook al niet vinden
Klopt... dat wilde ik ook niet zeggen.. succes met F5-en! (nee, echtquote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:59 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
jawel seetickets loop ik steeds te F5en maar er is geen andere
+1quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
godver ik klikte de eerste keer op betalen zegt hij er is een fout opgetreden en nu zegt hij uitverkocht
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
godver ik klikte de eerste keer op betalen zegt hij er is een fout opgetreden en nu zegt hij uitverkocht
Ze staan bij mij overigens wel in mijn transactieoverzicht. Gratis kaarten zou helemaal mooi zijn.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee, ik weet vrijwel zeker dat ze 2 dezelfde shows doen. Hoogstens een enkel nummer dat verschilt.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 09:59 schreef PimD het volgende:
Kaartje voor donderdag geregeld. Nu maar hopen dat ze 2 identieke shows doen. Niet dat ze donderdag TEE doen en vrijdag DMM ofzo
quote:> Intro
> Robots
> Metropolis
> Numbers
> Computer World
> Home Computer
> Mini Calculateur (in French)
> Computer Love
> Man Machine
> Spacelab
> Das Modell (in German)
> Neon Lights