Graag gedaanquote:Op maandag 22 juli 2013 20:16 schreef owl. het volgende:
[..]
Hmm daar nog eens kijken dan, alleen goed gekeken bij de tuinspullen en decoratiespullen. Voor de rest gewoon beetje door de paden gelopen, dus volgende keer even de tafelkleden zoeken en daar in de buurt neuzen, thanks!
ik heb twee sets van die dingen aan mijn tafelkleedje en nog suist het met de eerste de beste windvlaag van tafel. ik heb er nu 5 mini lijmklemmen bij gebruikt om het kleedje aan de tafel vast te klemmen en nu blijft het liggenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:37 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wij hebben er aan de onderkant nog tafelkleed gewichtjes aan bevestigd omdat we 10 cm tekort kwamen. Hangt veel beter, blijft ook meer op zijn plaats als het waait.
[ afbeelding ]
ze hebben ze ook regelmatig bij lidl en aldi.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:05 schreef Wokkel het volgende:
Kan ik een lamineermachine scoren bij de Action?
heeee kloon! waar toefdet ghij so lange?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:11 schreef Kloonhommel het volgende:
De secondenlijm (3 tubes in 1 verpakking) vind ik ronduit kut. Ik knoei er altijd mee, hoe erg ik ook mijn best doe. Heb toch liever de duurdere bison waar je per keer kan druppelen.
niet exact tzelfde maar t lijkt er wel vaak opquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:53 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Is Big Bazar een beetje vergelijkbaar met de Action? Ik zag dat er een Big Bazar topic was, maar daar was de discussie na een paar posts alweer afgelopen
Hier zit de Action namelijk niet heel erg dichtbij (niet te doen op een stationsfiets) maar een Big Bazar nog net wel binnen mijn actieradiusBen alleen bang dat het straks niks is.
ik vind van niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:53 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Is Big Bazar een beetje vergelijkbaar met de Action? Ik zag dat er een Big Bazar topic was, maar daar was de discussie na een paar posts alweer afgelopen
Hier zit de Action namelijk niet heel erg dichtbij (niet te doen op een stationsfiets) maar een Big Bazar nog net wel binnen mijn actieradiusBen alleen bang dat het straks niks is.
Waar verschilt het assortiment dan het meest in? Ik heb vooral interesse in huis (schoonmaak, opbergers) en tuin dingen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:55 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik vind van niet.
ze hebben wel dingen die action ook heeft, maar vaak duurder. het varieert niet veel en ze hebben toch best wel veel andere dingen
ik vind ze niet veel dingen hebben waardoor ik naar die zaak toegetrokken wordt. maar anders ga je toch kijken? wie weet denk jij er heel anders over. ik vind het een saai assortiment en eigenlijk koop ik er nauwelijks iets (of er moet iets in de folder staan)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:57 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Waar verschilt het assortiment dan het meest in? Ik heb vooral interesse in huis (schoonmaak, opbergers) en tuin dingen.
ze hebben er iig veel schoonmaakspullen, maar niet echt veel goedkoper vind ikquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:57 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Waar verschilt het assortiment dan het meest in? Ik heb vooral interesse in huis (schoonmaak, opbergers) en tuin dingen.
Ik heb er vorige maand 1 gekocht, voor 12 euro. Zat een pakje lamineervellen op A4-formaat bij. Lag bij de fotolijstjes/mapjes.quote:Op maandag 22 juli 2013 10:05 schreef Wokkel het volgende:
Okee ik kom wel even neuzen zodra ik weer een studenten ov heb.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:27 schreef mapima het volgende:
[..]
ja leiden ja op de lange gracht kom langs dan ik werk er elke dag van 8 tot sluit
-.-
in wormerveer heb ik zonet lamineerapparaten gezienquote:Op maandag 22 juli 2013 10:05 schreef Wokkel het volgende:
als het goed is amandelmeelquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:52 schreef Erasmo het volgende:
Mag ik vragen wat er in godsnaam in een bakmix voor makarons zit?
Net geweest en meteen gevonden dankzij jou.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Graag gedaan, ze liggen er in de metalen vorm met insecten (zoals de foto in dit topic) en je hebt ze ook met plastic aanhangsels.
Werkt dit topic in ieder geval uitstekend.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:28 schreef owl. het volgende:
[..]
Net geweest en meteen gevonden dankzij jou.
Ik heb er een maand of twee een paar gekocht. Doen het prima. Blijven goed zitten en ook het wasmasjien doorstaan ze goed. Het blijft natuurlijk Action kledingkwaliteit, maar deze zomer kom ik er wel mee door.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:15 schreef mapima het volgende:
Wie heeft de action strappless tops? Xijn ze goed? Of moet ik ze laten liggen?
Bij gebrek aan een Action zou ik wel tevreden zijn met een Big Bazar. Dan heb je iig ietsquote:Op dinsdag 23 juli 2013 09:53 schreef sheonlydreams86 het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:46 schreef quirina het volgende:
Ik heb een douche-sandaal gekocht voor een vriend als geintje ( tevens stille hint want hij heeft smerige stinkp...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |