Wat een baas is dat, ik kijk niet meer zoveel hier maar damn, 100 dagen geleden? Alsof het gister was dat ik 'm zag/sprakquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:26 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Wat een baas is dat, ik kijk niet meer zoveel hier maar damn, 100 dagen geleden? Alsof het gister was dat ik 'm zag/sprak
Ik wilde net nog posten dat ik ga pissen.quote:
Daar ben je weer!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde net nog posten dat ik ga pissen.
RIP Tong.
BobRooney is het oude account van mijn broer en mijquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:47 schreef DIGIT_ het volgende:
1) k_i_m (Nee, ik ben niet lief.
Welkom, op mijn pagina met een grootschalige verzameling onoriginele uitspraken, van alleen échte mongolen )
2) miss_bleu
3) BobRooney
4) Lucille
5) Kasta
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
BobRooney is het oude account van mijn broer en mij
Berenanus is volgens fobo nog af en toe aanwezig.quote:
WTF serieus?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
BobRooney is het oude account van mijn broer en mij
Verrek. Nu je het zegt. Was ook altijd wel te vinden in F1 reeks zo nu en dan.quote:
Jupquote:
Jup. En in ABO en bij 3FM Serious Request.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Verrek. Nu je het zegt. Was ook altijd wel te vinden in F1 reeks zo nu en dan.
HIJ IS TERUGquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Verrek. Nu je het zegt. Was ook altijd wel te vinden in F1 reeks zo nu en dan.
Ik heb de vorige topics niet teruggelezen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Die is al zo'n 20x genoemd [ afbeelding ]
Permban.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:06 schreef Kingstown het volgende:
SHE heb ik al een tijd niet meer gezien na dat "incidentje".
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:59 schreef JDude het volgende:
Ook al vaak genoemd, maar gewoon nog een keer omdat het kan: BrauN en veldmuis.
Doorgegaan onder een andere account. Weet alleen niet welke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef 2cv het volgende:
Mwanatabu, stopte +/- een jaar geleden met posten
Niets ernstigs dus, fijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doorgegaan onder een andere account. Weet alleen niet welke.
Die post nu onder de naam μquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:00 schreef Ezechielk het volgende:
Piranhia is er ook nog wel een om te noemen. Ook bij X poets gestopt. Al denk ik dat hij rustig onder een alt verder is gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
Post voornl. in [OUD].quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:47 schreef DIGIT_ het volgende:
1) k_i_m (Nee, ik ben niet lief.
Welkom, op mijn pagina met een grootschalige verzameling onoriginele uitspraken, van alleen échte mongolen )
Die is al heeeeeel lang weg, net als veel oud-TRUthers.quote:
Maar goed ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:38 schreef appelen het volgende:
Meloewa is blijkbaar gebannedpermaban of weekje?
Ja dat weet ik wel dat ze is gestopt hier op fok te posten! Was ze moe van het fok!ken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:46 schreef StateOfMind het volgende:
Die is al heeeeeel lang weg, net als veel oud-TRUthers.
SCH ook een permban.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:40 schreef Disana het volgende:
Voyeur (permban, niet teruggekomen bij mijn weten).
Mag niet over gepraat worden. Wel doodzonde. Is verder een lieve man.quote:
Grote rel in VBL toendertijdquote:
Die heeft een streep door zijn naam.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:34 schreef BlauweTijger het volgende:
Waar is die teringlijer van een Haan33 eigenlijk gebleven?
SCH zit op op een andere forum geloof ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:08 schreef BansheeBoy het volgende:
SCH is een verlies voor Fok! Permban vanwege VBL dacht ik?
Zeker een Fok! prominent wat mij betreft.²
WZVBquote:Op maandag 20 januari 2014 02:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
SCH zit op op een andere forum geloof ik
kloptquote:
Post sinds een poos onder een andere naam maar is nog steeds alive and kicking.quote:
Daar heb ik ook al lang niets van vernomen.. Hij was een apart persoon, en maakte hier niet veel vrienden. In tegenstelling tot velen anderen kon ik zijn posts altijd wel waarderen. Hij had wel wat issues, maar zolang je dat kon plaatsen waren zijn posts zeker interessant en had hij veel goede punten.quote:
Gogosweden?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:54 schreef Waterdrinker het volgende:
Die maagd uit Zweden, hoe heette hij ook alweer?
Dit posten op zijn verjaardag, winquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:54 schreef Waterdrinker het volgende:
Die maagd uit Zweden, hoe heette hij ook alweer?
Oja! Maar die post nog af en toe zo te zien.quote:
oh hahaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:57 schreef RockNijntje. het volgende:
[..]
Dit posten op zijn verjaardag, win.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |