het is 'jou'quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:04 schreef Vlaggenroof het volgende:
HHAHAHAHAHAHAHA ik heb nooit met jouw gepraaat
opgedonderd danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:06 schreef JennaSometimes het volgende:
Wie ben jij en waarom moet dit me interesseren?
Als ^ poeslief is, wat is dan het tegenovergestelde?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:07 schreef -supergirl- het volgende:
ik blijf godver niet poeslief tegen alles en iedereen. ik ken mijn grenzen
#%$%#$$%^@!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:08 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Als ^ poeslief is, wat is dan het tegenovergestelde?
pics van je poesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:07 schreef -supergirl- het volgende:
ik blijf godver niet poeslief tegen alles en iedereen. ik ken mijn grenzen
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:11 schreef -supergirl- het volgende:
iemand ui van diertjes?
wel een gif. en 1 van 60 bij 60
iemand ui van diertjes?
Ja godverdomme. Doe dat eensquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:12 schreef pussycatdoll het volgende:
Im backsws horen Rozzje en Twentyfourr ook bij de nachtploeg
zet ze in de OP
iemand ui van diertjes?
Niemand geeft een reet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:14 schreef TwentyFourr het volgende:
En waarom kan niemand mijn naam fatsoenlijk spellen?
ja laten we het daar eens over hebben,quote:
anderhalve minuut gekeken. Goeie gif wel.quote:
je was toch al saaie tuttebelquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dimi rot op met dode dieren of ik verwijder je op de app
Oh, je dacht dat ik serieus was.quote:
Zo jij pakt het goed aan, ik had alleen een frietpan en een bed en een magnetron!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja laten we het daar eens over hebben,
muurtjes en vloertje is klaar. garderobekast in elkaar gezet. bed staat, bank ook en koelkast ook. verder ook een ladekastje. moet alleen ff om stoeltjes en een tafel
daar gaat je eerste en enige meisje op de appquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je was toch al saaie tuttebel
geen traantje zal gelaten worden
lolquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:22 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Zo jij pakt het goed aan, ik had alleen een frietpan en een bed en een magnetron!
Handig.quote:
hoi snowbellsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
daar gaat je eerste en enige meisje op de app
Doei.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee, jij zit liever op FOK! dequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alleen maar omdat ik geen pics stuur
pics van je poes?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sinds mijn hond besloot zich om te bouwen tot een kat
sorry. dat moet een klap in je gezicht zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee, jij zit liever op FOK! de [ afbeelding ] uit te hange
ipv
quality time met mij op de app
het is alsof ik tegen een muur praat
kan beter tegen die gipsplaat hier naast me praten
Hmm. Dus óf je bent dik, óf je bent een vent.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
alleen maar omdat ik geen pics stuur
Wat?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:26 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
sorry. dat moet een klap in je gezicht zijn
het laatstequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:26 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm. Dus óf je bent dik, óf je bent een vent.
Of je bent een dikke vent, dat kan natuurlijk ook nog.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:02 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben mijn kut UI zat. Dus ik had een nieuwe uitgezocht. Vet schattig katje dat in slaap valt. Maar nu is het geen gif meer maar gewoon een plaatje.heeft iemand nog een leuke UI voor me?
Oja, dat van die pics is nep. GRAPJE HA.
Nachttopic nu.![]()
Pussycatdoll & Whiskas come in! en rozzje en twentyfour? ken ik verder niet hoor
Op vrijdag 19 juli 2013 00:27 schreef Dimachaerus het volgende:
Had Arcee dit UI niet al?quote:
Rare zeequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Genoeg andere meisjes in de zee.
Je hebt geen bijstere bijzondere indruk achtergelaten.
[ afbeelding ]
maar in de zee zullen ze het niet lang meer doen hoor dimaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Genoeg andere meisjes in de zee.
Je hebt geen bijstere bijzondere indruk achtergelaten.
[ afbeelding ]
Komt hij ook weer jammerenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:30 schreef wickedmen het volgende:
Pics van je tieten verder geeft niemand een neuk.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:30 schreef wickedmen het volgende:
Pics van je reet verder geeft niemand een neuk.
godver jij bent echt te dom om het zelf door te hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:29 schreef -supergirl- het volgende:
hmm... iemand heeft een goed punt aangekaart: zonder mijn kuiken herkent niemand me meer... ik moet om mijn status denken
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:30 schreef wickedmen het volgende:
Pics van je tieten verder geeft niemand een neuk.
??quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
maar in de zee zullen ze het niet lang meer doen hoor dimawel eerst de gebruiksaanwijzing lezen voor je zo'n pop aanschaft
Ja, al ruim 13 jaar zelfs.quote:
Reageer dan ook niet op wat ik postquote:
wel veel gekeken. en mijn broer had het op de gameboyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:32 schreef MAHL het volgende:
Doe trouwens een Torchic. Jij hebt vroeger toch ook wel pokemon gespeeld?
Dat doe ik niet inhoudelijk, wou het je gewoon laten weten.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Reageer dan ook niet op wat ik post
Net of het mij wat uitmaaktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat doe ik niet inhoudelijk, wou het je gewoon laten weten.
Ditquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:34 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
die whiskers moet gwn haar dikke tieten poste
Stom kuiken, maakt de beweging maar eet niksquote:
paul, doe ff normaal segquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:22 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
paul, stahp. btje die arme jongen verleiden op de apquote:
Welke pagina?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:37 schreef ntm het volgende:
[..]
ONZ / [PICS] Raad de User!! ik heb jou ook gepost
Pciesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dus jij geeft ook geen neuk? [ afbeelding ]
Ook niksquote:
ik ben een vreselijk aantrekkelijke jonge god.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee ik doe dat alleen met aantrekkelijke mannen.
Strak plan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:44 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Laten we samen 11 kinderen nemen en samen geen neuk geven.
KUIKEN TERUGquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben een vreselijk aantrekkelijke jonge god.
Geloof er niks van Paul.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:44 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik ben een vreselijk aantrekkelijke jonge god.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pics van je tietenen dm je jouw nummer.
Maken we een afspraakje.
Nah, zonder een fuck toch? Dus nergens voor nodigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pics van je tieten en dm je jouw nummer.
Maken we een afspraakje.
geef ik je toch weer een beetje aandacht.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
LOLLOLLOL, ik sta kennelijk ook in dat ONZ-topic (wat een EER![]()
![]()
).
![]()
![]()
![]()
Mijn naam typen is echter wat lastig kennelijk
Ja, wel lief eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
geef ik je toch weer een beetje aandacht.
Doe even normaal. Is helemaal neit zo, Nergens voor nodig om zo aandacht te vragen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja dima je hebt mijn hart gebroken hoor
Ook jij bent nu vereeuwigd in het PICS topic.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:49 schreef Rozzje het volgende:
Gooi die pics op me dan ewa doe niet kkr gierig
maar die break up deed zo'n pijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe even normaal. Is helemaal neit zo, Nergens voor nodig om zo aandacht te vragen.
Ik heb meer een tintje deze is een beetje bleekquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Lijk je er niet op dan? Eckte griekse boy
Dat kan beter hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:50 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ook jij bent nu vereeuwigd in het PICS topic.
ik heb tiete van ntm gezienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pics van je tieten en dm je jouw nummer.
Maken we een afspraakje.
Om liefde moet je juist wel een fuck geven maar alleen daar om.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nah, zonder een fuck toch? Dus nergens voor nodig
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:49 schreef Rozzje het volgende:
Gooi die pics op me dan ewa doe niet kkr gierig
Een filosoof, wat schattigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Om liefde moet je juist wel een fuck geven maar alleen daar om.
Anders zouden we geen mensen zijn.
stuur door danquote:
Ahaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik heb meer een tintje deze is een beetje bleek
Je hebt een slimme, sterke en knappe man aan de haak geslagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je hebt een slimme, sterke en knappe man aan de haak geslagen.
Gefeliciteerd.Jij bent makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Tsja, ik heet Whiskers, dus ik kan je niet helpen, sorryquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
whiskas. ik twijfel altijd welke smaak whiskas mijn katten nou het lekkerste vinden. ik geef sowieso altijd ; in saus ' die vinden ze lekkerder dan gelei.
maar welke smaak...... ik vind jou wel de geschikte persoon om dat te weten vanwege je naam enzo
roz een end op danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
HALLO? Je praat hier met de enige echte mb Rozzje
Hahaha, de users die een "normale" foto krijgen lopen te jammerenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Rozzjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Veeeeeeel te jong, maar neigt naar lekkerquote:
Probeer te achterhalen of pcd hierop lijktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veeeeeeel te jong, maar neigt naar lekker
WAAROM??????
Klopt.quote:
Owh, nou dan is de deal duidelijk: we krijgen 11 kinderen zonder enig (!) contactquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Klopt.
Vrouwen deze tijden zijn veels te veeleisend.
Jullie zouden ons op onze blote handen en voeten moeten smeken dat jullie van onze lichaam mogen genieten.
Wat een man nodig heeft is een slet, 20 gram wiet, Tupac en dan hopen dat ze weet hoe ze een keuken moet schoonmaken!
Dat is toch meningsgebaseerd?quote:
Wat? Jullie zijn allebei teringlelijkquote:
Nee maar als ze mij met hem vergelijkt ligt het maar net aan haar mening of ze mij lekkerder vindt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat? Ze zijn allebei teringlelijk
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ben wel knapper dan dat plaatje
Is goedquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:02 schreef TwentyFourr het volgende:
Daten pussycat? Wordt spontaan homo van je
Neequote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:03 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nee maar als ze mij met hem vergelijkt ligt het maar net aan haar mening of ze mij lekkerder vindt.
Als je een adres dm't en pics van je tieten plaatst stuur ik mijn zaad wel op.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, nou dan is de deal duidelijk: we krijgen 11 kinderen zonder enig (!) contact
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:04 schreef -supergirl- het volgende:
ik word genegeerd in mijn eigen topic. maar ik heb ook niks boeiend te melden vandaag. want heb 3 dagen hard geklust en ben nu moeslapen nu
Nee als je een topic begint moet je hem ook onderhoudenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:04 schreef -supergirl- het volgende:
ik word genegeerd in mijn eigen topic. maar ik heb ook niks boeiend te melden vandaag. want heb 3 dagen hard geklust en ben nu moeslapen nu
'serieus nemen'quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:05 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Nee als je een topic begint moet je hem ook onderhoudenanders kunnen we je niet meer serieus nemen.
Nee, ik hoef ook geen foto van jouw tietenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je een adres dm't en pics van je tieten plaatst stuur ik mijn zaad wel op.
En wij hoeven jouw zaad nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik hoef ook geen foto van jouw tieten
Ja he hequote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:02 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Dat is toch meningsgebaseerd?
Is jou mening als ik jou pics stuur dan ligt het maar net aan jou.
Hou op of ik kick je in je eigen topic, PAUL!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
'serieus nemen met een hele ploeg'
Waarom speel je zo hard2get?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik hoef ook geen foto van jouw tieten
Koninklijk meervoud én ik ben ineens een man..quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:06 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hou op of ik kick je in je eigen topic, PAUL!!!
omdat ze al met mij gaatquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom speel je zo hard2get?
Ik ben toch aardig?
Volgens mij was dat meer Dima's stijl. Cactus1 helemaal ondergesaust. Écht, drama joh!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Als je een adres dm't en pics van je tieten plaatst stuur ik mijn zaad wel op.
I'm not to getquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarom speel je zo hard2get?
Ik ben toch aardig?
SSSSSSSSSSStttttttttttt!!!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
omdat ze al met mij gaatiedereen weet dat
Ja, blablabla, *zeur* jank* *dinges*quote:
Iedereen is vrij om hier en daar te posten, gelukkig maarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, blablabla, *zeur* jank* *dinges*
BLIJF DAN WEG!!
En je hebt geen "voeding"?quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:11 schreef wickedmen het volgende:
Oke als er geen single vrouwen zijn dan ben ik weg uit dit topic.
Toedels.
Die zijn er wel, maarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:11 schreef wickedmen het volgende:
Oke als er geen single vrouwen zijn dan ben ik weg uit dit topic.
Toedels.
Ik heb zo hard gewerkt deze week op heel weinig slaap en vanaf morgen weer elke dag werken op het werkquote:
Ik ben een vrouwquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aangezien Supergirl een man is, moet jij het zijn
Dat was nog niet duidelijk dus?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pics....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw
En ik ga het morgen bewijzen. Met vocaroo
Sherlock gespotquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WIE?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw
En pics, doe dan mij in ieder geval ik ben discreet want dat ben jij ook met mijn pics, hoop ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:15 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
En pics, doe dan mij in ieder geval ik ben discreet want dat ben jij ook met mijn pics, hoop ik
feli, ik nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:17 schreef Dimachaerus het volgende:
kijk mijn fobo heb foto erin staan
van vroeger
Link? Zit op telquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:17 schreef Dimachaerus het volgende:
kijk mijn fobo heb foto erin staan
van vroeger
je zusje wat laten inspreken is geen bewijs, paul.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je zusje wat laten inspreken is geen bewijs, paul.
Heb ik nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:20 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
je zusje wat laten inspreken is geen bewijs, paul.
dank je wel hoorquote:
quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:21 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Groeten aan d4v1d, puik autistje is dat
Niet je staat nu op henks fashion.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe kom ik van dat fobo af eigenlijk?
En je vond hem lekker?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik heb pussycat ongeveer 2 jaar geleden ontmoet via Badoo
Nooit foto's in gehadquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:23 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Niet je staat nu op henks fashion.
Ohquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:22 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ik heb pussycat ongeveer 2 jaar geleden ontmoet via Badoo
Owh, dus JIJ bent lekker (volgens hem dan)?quote:
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:24 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dus je hebt niet lopen sexting met Dima?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |