geef ik je toch weer een beetje aandacht.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
LOLLOLLOL, ik sta kennelijk ook in dat ONZ-topic (wat een EER![]()
![]()
).
![]()
![]()
![]()
Mijn naam typen is echter wat lastig kennelijk
Ja, wel lief eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
geef ik je toch weer een beetje aandacht.
Doe even normaal. Is helemaal neit zo, Nergens voor nodig om zo aandacht te vragen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:49 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja dima je hebt mijn hart gebroken hoor
Ook jij bent nu vereeuwigd in het PICS topic.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:49 schreef Rozzje het volgende:
Gooi die pics op me dan ewa doe niet kkr gierig
maar die break up deed zo'n pijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe even normaal. Is helemaal neit zo, Nergens voor nodig om zo aandacht te vragen.
Ik heb meer een tintje deze is een beetje bleekquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Lijk je er niet op dan? Eckte griekse boy
Dat kan beter hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:50 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Ook jij bent nu vereeuwigd in het PICS topic.
ik heb tiete van ntm gezienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pics van je tieten en dm je jouw nummer.
Maken we een afspraakje.
Om liefde moet je juist wel een fuck geven maar alleen daar om.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nah, zonder een fuck toch? Dus nergens voor nodig
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:49 schreef Rozzje het volgende:
Gooi die pics op me dan ewa doe niet kkr gierig
Een filosoof, wat schattigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Om liefde moet je juist wel een fuck geven maar alleen daar om.
Anders zouden we geen mensen zijn.
stuur door danquote:
Ahaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:50 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Ik heb meer een tintje deze is een beetje bleek
Je hebt een slimme, sterke en knappe man aan de haak geslagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |