quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je hebt een slimme, sterke en knappe man aan de haak geslagen.
Gefeliciteerd.Jij bent makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Tsja, ik heet Whiskers, dus ik kan je niet helpen, sorryquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:54 schreef -supergirl- het volgende:
whiskas. ik twijfel altijd welke smaak whiskas mijn katten nou het lekkerste vinden. ik geef sowieso altijd ; in saus ' die vinden ze lekkerder dan gelei.
maar welke smaak...... ik vind jou wel de geschikte persoon om dat te weten vanwege je naam enzo
roz een end op danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
HALLO? Je praat hier met de enige echte mb Rozzje
Hahaha, de users die een "normale" foto krijgen lopen te jammerenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Rozzjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:56 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Veeeeeeel te jong, maar neigt naar lekkerquote:
Probeer te achterhalen of pcd hierop lijktquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Veeeeeeel te jong, maar neigt naar lekker
WAAROM??????
Klopt.quote:
Owh, nou dan is de deal duidelijk: we krijgen 11 kinderen zonder enig (!) contactquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Klopt.
Vrouwen deze tijden zijn veels te veeleisend.
Jullie zouden ons op onze blote handen en voeten moeten smeken dat jullie van onze lichaam mogen genieten.
Wat een man nodig heeft is een slet, 20 gram wiet, Tupac en dan hopen dat ze weet hoe ze een keuken moet schoonmaken!
Dat is toch meningsgebaseerd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |