Niet als ze geel zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die zie je ook zo over het hoofd trouwens
OK ik ben al weg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
Of bejaarden verbieden, dat lijkt me sowieso een goed begin voor de oplossing van veel problemen.
En daarna wielrenners.
De EO.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef starla het volgende:
Wat een freak show eigenlijk die tafel.
Een presentatrice met oogkramp
Een gelovige presentator die op Jaws lijkt
Een muppet met een stompje
Een vent met oren zo groot dat de vleugels van de A380 doet verbleken
Waar kijk ik naar?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef starla het volgende:
Waar kijk ik naar?
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef starla het volgende:
Waar kijk ik naar?
Een wit-bruine presentatrice met oogkramp
Waar kijk ik naar?
Ja dit ja. Ik bel altijd en wacht tot ze wat inschikken, vaak heeft dat helemaal geen nut maar wel boos kijken als je ze passeertquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Helemaal eens met Rooks, als het kan gewoon er langs zonder te bellen.
Bellen heeft ook lang niet altijd zin. Vandaag letterlijk 9 keer moeten bellen tot ik er al ongeveer naast reed voor 2 bejaarden het hoorden.
Waar kijk ik naar?
Of "jaja" roepen als je een tweede keer belt omdat ze geen teken vertonen dat ze het hebben gehoord.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dit ja. Ik bel altijd en wacht tot ze wat inschikken, vaak heeft dat helemaal geen nut maar wel boos kijken als je ze passeert
Of van die gasten met een oortje in en die op hun telefoon zitten te kijken, die horen of zien een auto niet eens aankomen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Helemaal eens met Rooks, als het kan gewoon er langs zonder te bellen.
Bellen heeft ook lang niet altijd zin. Vandaag letterlijk 9 keer moeten bellen tot ik er al ongeveer naast reed voor 2 bejaarden het hoorden.
Als je belt gaan ze ook achterom kijken en waarschijnlijk scheef rijden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dit ja. Ik bel altijd en wacht tot ze wat inschikken, vaak heeft dat helemaal geen nut maar wel boos kijken als je ze passeert
Die zegt niets.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zullen ze Van Rossem eigenlijk zover krijgen dat hij de autocue gaat lezen?
Sire campagne lijkt mij goed, dat heeft nog nooit geholpen.quote:Wat moet er gebeuren om ongelukken in de toekomst te voorkomen
grotere fietspaden
wielrenners naar de autoweg
een maximumsnelheid op het fietspad instellen
een SIRE-campagne starten
Die moet je gewoon van de fiets af jagen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Of van die gasten met een oortje in en die op hun telefoon zitten te kijken, die horen of zien een auto niet eens aankomen.
Soms gaan ze echt niet aan de kant en dan ga ik gewoon lekker aso over de stoep als daar ruimte is. Moet je ze dan eens horenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:33 schreef alors het volgende:
[..]
Als je belt gaan ze ook achterom kijken en waarschijnlijk scheef rijden.
Karina heeft me betraptquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Of van die gasten met een oortje in en die op hun telefoon zitten te kijken, die horen of zien een auto niet eens aankomen.
Dat doe ik soms sowieso wel als de stoep makkelijk op en af te gaan is. Is voor beide partijen makkelijker, dus ik zie het probleem dan niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Soms gaan ze echt niet aan de kant en dan ga ik gewoon lekker aso over de stoep als daar ruimte is. Moet je ze dan eens horen
jaja dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Karina heeft me betrapt![]()
Maar ik zie eigenlijk wel altijd alles.
Die met dat roze-blauwe geblokte shirt, niet deze die ook roze-blauw draagt maar een toupet heeft ipv A380-oren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Wie bedoelen jullie trouwens met die grote oren ?
Zij wel, want jij bent de aso.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat doe ik soms sowieso wel als de stoep makkelijk op en af te gaan is. Is voor beide partijen makkelijker, dus ik zie het probleem dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |