SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gewoon nee.quote:
Persoonlijk? Dude.quote:
westside met pipa?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef Montelly het volgende:
ik heb zon zin om deze te nakken, fuck gains![]()
![]()
[ afbeelding ]
Westsidequote:
Wij eten alleen bruine rijst kip broccoli en kwark.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef VeerEli het volgende:
Eten jullie echt gewoon nooit een pizza ivm trainen enzo?
ik heb net nog 3 hamburgers opquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef VeerEli het volgende:
Oke, man.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Wij eten alleen bruine rijst kip broccoli en kwark.
Ahquote:
Hoezo, is gewoon protein, carbs en vet toch? Kun je prima op gainen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef Montelly het volgende:
ik heb zon zin om deze te nakken, fuck gains![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jawel ik eet elke week wel een pizza en geregeld nog een keer McDonalds/BKquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef VeerEli het volgende:
1x per week eet ik gewoon iets omdat ik er zin in heb, meeste mensen hier ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke, man.
[..]
AhNee maar srs, kan me best voorstellen dat mensen die fanatiek trainen echt elke vorm van fastfood compleet vermijd, ofzo..
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo, is gewoon protein, carbs en vet toch? Kun je prima op gainen.
[..]
Jawel ik eet elke week wel een pizza en geregeld nog een keer McDonalds/BK
dirty bulking ftw u know m8!!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]Lijkt me ook vet kut als je echt van pizza enz houdt, om dat dan compleet te bannen
Ja precies, vrij herkenbaar idd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef seto het volgende:
[..]
1x per week eet ik gewoon iets omdat ik er zin in heb, meeste mensen hier ook
rest van de week gewoon clean
Je leeft op het randje broeder.quote:
Nah uiteindelijk is het allemaal protein, carbs en vetten. Als het binnen je macro's en kcal hoeveelheid past kun je best fastfood eten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AhNee maar srs, kan me best voorstellen dat mensen die fanatiek trainen echt elke vorm van fastfood compleet vermijd, ofzo..
Hehehe oke, chill. Ja, ik hoef dat niet te doen, als ik maar vreet wat ik wil en zovaak fastfood neem, dan merk ik dat echt wel aan m'n figuur. Helaasquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nah uiteindelijk is het allemaal protein, carbs en vetten. Als het binnen je macro's en kcal hoeveelheid past kun je best fastfood eten.
Enige is dat een big mac van 500kcal nauwelijks vult, terwijl je van 500kcal aan kipfilet een stuk voller wordt.
Maarja ik eet we een pizza als avondeten, of ik eet gedurende de dag iets minder zodat ik 's avonds even langs de Mac kan gaan. En het werkt prima, ben 6kg kwijtgeraakt in 2.5 maand, en dat was met 1-2 keer per week fastfood.
Ik vreet ook niet wat ik wil helaasquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehehe oke, chill. Ja, ik hoef dat niet te doen, als ik maar vreet wat ik wil en zovaak fastfood neem, dan merk ik dat echt wel aan m'n figuur. Helaas
Jij mag zelfs meer fastfood eten imo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehehe oke, chill. Ja, ik hoef dat niet te doen, als ik maar vreet wat ik wil en zovaak fastfood neem, dan merk ik dat echt wel aan m'n figuur. Helaas
Als je eens wist hoe een beetje kennis over voeding je leven zo veel meer flexibeler en makkelijker maaktquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef VeerEli het volgende:
Ja precies. Ik ben meestal in het weekend wat minder trouw, na het stappen ofzo nemen we wel vaak wat te vreten mee ergens, dan heb ik ook echt geen zin om erop te letten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vreet ook niet wat ik wil helaas. Ik zorg gewoon dat als ik fastfood neem, ik alsnog niet meer kcal neem dan ik mag (2500).
Kan wel een dagje, 1 dag 500kcal boven onderhoud en de rest van de week eronder is nog genoeg om gewicht te verliezen.
Dat kan. Ik ben meer tevreden met mijn figuur zoals dat nu is, dan zoals het was toen ik nergens op lette en niet trainde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij mag zelfs meer fastfood eten imo.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef seto het volgende:
heb tijdje terug elke dag een liter chocolademelk gedronken en nog steeds afgevallen
dirty cutten voor de echte champs
Ik eet alleen maar junkfood.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef VeerEli het volgende:
Ja precies. Eten doe ik nooit eigenlijk tijdens het uitgaan, maar drink idd wel alcohol en dat zijn ook gewoon kcals die ik dan niet meetelquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben meestal in het weekend wat minder trouw, na het stappen ofzo nemen we wel vaak wat te vreten mee ergens, dan heb ik ook echt geen zin om erop te letten.
Oh, dat geloof ik direct. Zoveel kennis heb ik ook nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je eens wist hoe een beetje kennis over voeding je leven zo veel meer flexibeler en makkelijker maakt
Junkfood vermijden 'omdat het je dik maakt vergeleken met clean voedsel' is hetzelfde als briefjes van 50 EUR vermijden omdat het 'je sneller arm maakt' dan briefjes van 10 EUR en muntgeld.
Jups, herkenbaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. Eten doe ik nooit eigenlijk tijdens het uitgaan, maar drink idd wel alcohol en dat zijn ook gewoon kcals die ik dan niet meetel.
Om de avond wat ijs gegeten en toch 2,5 kilo afgevallen. That's them good life.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vreet ook niet wat ik wil helaas. Ik zorg gewoon dat als ik fastfood neem, ik alsnog niet meer kcal neem dan ik mag (2500).
Kan wel een dagje, 1 dag 500kcal boven onderhoud en de rest van de week eronder is nog genoeg om gewicht te verliezen.
Ja met drinken gaat het snel, blikje cola is 145 kcal, drink je weg alsof het water is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jups, herkenbaarStom he, met drinken sta je er veel minder bij stil dan met eten. Ik drink altijd whiskey maar gemixt met cola, nou dat zijn ook caloriebommen
whiskey ben je pools ofzoquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jups, herkenbaarStom he, met drinken sta je er veel minder bij stil dan met eten. Ik drink altijd whiskey maar gemixt met cola, nou dat zijn ook caloriebommen
opties-afdrukinstellingen-afdrukvoorbeeldquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:03 schreef G.R.S. het volgende:
Weet iemand hoe ik van fok mobiel naar desktop layout ga? Mobiel is zwaar irritant.
Ja, kan je nagaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja met drinken gaat het snel, blikje cola is 145 kcal, drink je weg alsof het water is.
watquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
opties-afdrukinstellingen-afdrukvoorbeeld
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:03 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
opties-afdrukinstellingen-afdrukvoorbeeld
Zolang ik onder 2547 kcal blijf, kan ik elke dag pizza, hamburges, ed naar binnen werken. Die 2547 kcal is -500kcal ( voor de cut) onder mijn Bassale Metabolisme Rate..quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke, man.
[..]
Niet alleen maar, maar bijna elke dag wel.quote:
Je moet wel een beetje genieten Dima.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik eet bijna nooit junkfood, misschien dat ik 1x per maand shoarma red ofzo, of een patatje.
Voor de rest eet ik wat mijn moeder me voorschotelt, altijd wel gezond.
Serieus? Maar als ik bijv 1500 kcal naar binnen werk met gezond spul; fruit, groente, enz. Dan houdt dat mijn lichaam toch veel beter in shape dan dat ik 1500 kcal naar binnen werk met fastfood etc? Dat zet toch veel meer vet aan, of niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zolang ik onder 2547 kcal blijf, kan ik elke dag pizza, hamburges, ed naar binnen werken. Die 2547 kcal is -500kcal ( voor de cut) onder mijn Bassale Metabolisme Rate..
ja al die mongole met hun schone dieet altijd en dan wordt je aangereden door auto op zebrapad en wat dan ben je alsnog doodquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef ChesterPerry het volgende:
floydd mayweather drinkt ook gwn alladay soda eet candy en fastfood
Ik mis het niet echt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje genieten Dima.
pciesquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja al die mongole met hun schone dieet altijd en dan wordt je aangereden door auto op zebrapad en wat dan ben je alsnog dood
Je zet dan niet meer vet aan. Je ontvangt een gelijke hoeveelheid energie. Maar je lichaam ontvangt natuurlijk veel meer vitamines en mineralen (micronutrienten) van het 'gezonde spul'. Macronutrienten geven energie voor verbranding, dus koolhydraten, vetten en eiwitten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Serieus? Maar als ik bijv 1500 kcal naar binnen werk met gezond spul; fruit, groente, enz. Dan houdt dat mijn lichaam toch veel beter in shape dan dat ik 1500 kcal naar binnen werk met fastfood etc? Dat zet toch veel meer vet aan, of niet?
Eens in de zoveel tijd moet ik me echt helemaal volladen met snoepjes en suikers, anders trek ik het niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
Snoep at ik vroeger tering veel, dat mis ik helemaal niet meer eigenlijk. Je moet even van die suikerverslaving af, maar nu heb ik er totaal geen behoefte meer aan.
Pak nog wel af en toe 2-3 dropjes ofzo.
Eerst moet je weten wat je dagelijkse energie behoefte is, je BMR dus. Je BMR is het aantal calorieën dat je lichaam verbrandt om de normale lichaamsfuncties te kunnen uitvoeren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Serieus? Maar als ik bijv 1500 kcal naar binnen werk met gezond spul; fruit, groente, enz. Dan houdt dat mijn lichaam toch veel beter in shape dan dat ik 1500 kcal naar binnen werk met fastfood etc? Dat zet toch veel meer vet aan, of niet?
is goed voor je metabolismequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Eens in de zoveel tijd moet ik me echt helemaal volladen met snoepjes en suikers, anders trek ik het niet.
Ah, duidelijk. Maar inderdaad, bij een normale avondmaaltijd met aardappelen, groente en vlees/vis krijg je al koolhydraten, eiwitten en vetten binnen, toch. De rest van de dag probeer ik er ook rekening mee te houden; eiwitten door melk, yoghurt, een eitje. Koolhydraten voornamelijk uit aardappelen, maar zit ook in zoveel dingen verwerkt, dus dat krijg je toch wel binnen. En vetten door vlees en noten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je zet dan niet meer vet aan. Je ontvangt een gelijke hoeveelheid energie. Maar je lichaam ontvangt natuurlijk veel meer vitamines en mineralen (micronutrienten) van het 'gezonde spul'. Macronutrienten geven energie, dus koolhydraten, vetten en eiwitten.
Vergelijk:
Micronutrienten - motorolie, werkende airbags, ruitenwisservloeistof, genoeg bandenspanning
Macronutrienten - benzine
Met als belangrijkste verschil natuurlijk dat in menselijk voedsel het alles-in-een is.
Houd jij ook echt op de enkele kcal bij wat je naar binnen werkt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Eerst moet je weten wat je dagelijkse energie behoefte is, je BMR dus. Je BMR is het aantal calorieën dat je lichaam verbrandt om de normale lichaamsfuncties te kunnen uitvoeren.
Vervolgens corrigeer je dit met Activiteitsniveau:
1: Weinig of geen training, kantoorwerk
2: Lichte training/sport 1-3 dagen per week
3: Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week
4: Zware training/sport 6-7 dagen per week
5: Zware dagelijkse training/sport plus lichamelijk werk of twee keer per dag trainen, marathon, voetbalkamp, wedstrijd, etcetera
Daar komt dus je dagelijks onderhouds energie uit. Vuistregel voor cut -500kcal voor mannen. Dit houdt voor mij in: 3043 - 500 = 2543ckal per dag tijdens cutten en hoppa ik val af. Mijn activiteiten niveau is trouwen 4, dat is een factor 1,72
luie hond, maak zelf eten man, met je moeder..quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik eet bijna nooit junkfood, misschien dat ik 1x per maand shoarma red ofzo, of een patatje.
Dat is het, als mensen normaal eten krijgen ze fatsoenlijke verhoudingen koolhydraten, vetten en eiwitten binnen. Ze hebben allemaal elk hun specifieke functies in het lichaam natuurlijk, maar als je naar de hoeveelheid energie als totaalplaatje kijkt (dus word je vetter of slanker), maakt het niet uit of ze uit junkfood of 'gezond voedsel' komen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Maar inderdaad, bij een normale avondmaaltijd met aardappelen, groente en vlees/vis krijg je al koolhydraten, eiwitten en vetten binnen, toch. De rest van de dag probeer ik er ook rekening mee te houden; eiwitten door melk, yoghurt, een eitje. Koolhydraten voornamelijk uit aardappelen, maar zit ook in zoveel dingen verwerkt, dus dat krijg je toch wel binnen. En vetten door vlees en noten.
In het begin wel, puur om door te krijgen hoeveel voedingswaarde iets heeft, nu is dat routine geworden en weet ik precies wat en wanneer ik iets kan eten en hoeveel. no sweat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Houd jij ook echt op de enkele kcal bij wat je naar binnen werkt?
Suiker is pas echt slecht. Was laatst nog een goede documentaire over.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
Snoep at ik vroeger tering veel, dat mis ik helemaal niet meer eigenlijk. Je moet even van die suikerverslaving af, maar nu heb ik er totaal geen behoefte meer aan.
Pak nog wel af en toe 2-3 dropjes ofzo.
Zijn je ouders gescheiden? zou een hele hoop verklarenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik snap het. Maar... Gezond zal het niet echt zijn lijkt me, of wel?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat is het, als mensen normaal eten krijgen ze fatsoenlijke verhoudingen koolhydraten, vetten en eiwitten binnen. Ze hebben allemaal elk hun specifieke functies in het lichaam natuurlijk, maar als je naar de hoeveelheid energie als totaalplaatje kijkt (dus word je vetter of slanker), maakt het niet uit of ze uit junkfood of 'gezond voedsel' komen.
Kijk:
http://edition.cnn.com/20(...)professor/index.html
[ afbeelding ]
Een Twinky dieet. En toch afvallen. Omdat hij minder energie consumeert dan hij nodig heeft, waardoor zijn lichaam het tekort moet halen uit zijn eigen vetreserves.
?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn je ouders gescheiden? zou een hele hoop verklaren
Nee?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zijn je ouders gescheiden? zou een hele hoop verklaren
Nee dat is het ook niet. Je hebt ook je micronutrienten nodig. Ze zijn betrokken bij talloze processen in je lichaam.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap het. Maar... Gezond zal het niet echt zijn lijkt me, of wel?
Hangt ervan af wat je met gezond bedoelt. Ik weet zeker dat z'n cholestorolprofiel een stuk is verbeterd met zijn afvalplan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik snap het. Maar... Gezond zal het niet echt zijn lijkt me, of wel?
+ je moet wel blijven genieten in het leven.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ja al die mongole met hun schone dieet altijd en dan wordt je aangereden door auto op zebrapad en wat dan ben je alsnog dood
Gadverdamme.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
+ je moet wel blijven genieten in het leven.
[ afbeelding ]
Die ziektes klinken echt foktopquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je met gezond bedoelt. Ik weet zeker dat z'n cholestorolprofiel een stuk is verbeterd met zijn afvalplan.
Hij heeft wel gesupplementeerd met vitaminepillen, dus in die zin was het zonder die pillen niet 'gezond' om dit voor langere tijd doen. Beri-beri, scheurbuik en rachitis zijn voorbeelden van ziektes die optreden als je een tekort hebt van bepaalde vitamines.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:24 schreef CarbonC het volgende:
[..]
+ je moet wel blijven genieten in het leven.
[ afbeelding ]
Ja dat werkt alleen ik ben niet echt van de calculators. Het is betrouwbaarder om gewoon een hoeveelheid kcal vast te stellen, bijvoorbeeld 2600. Dat voor 2 weken te eten en kijken of je gewicht verlies, doe je dat te langzaam, ga je naar 2500 etc.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:15 schreef Montelly het volgende:
[..]
Eerst moet je weten wat je dagelijkse energie behoefte is, je BMR dus. Je BMR is het aantal calorieën dat je lichaam verbrandt om de normale lichaamsfuncties te kunnen uitvoeren.
Vervolgens corrigeer je dit met Activiteitsniveau:
1: Weinig of geen training, kantoorwerk
2: Lichte training/sport 1-3 dagen per week
3: Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week
4: Zware training/sport 6-7 dagen per week
5: Zware dagelijkse training/sport plus lichamelijk werk of twee keer per dag trainen, marathon, voetbalkamp, wedstrijd, etcetera
Daar komt dus je dagelijks onderhouds energie uit. Vuistregel voor cut -500kcal voor mannen. Dit houdt voor mij in: 3043 - 500 = 2543ckal per dag tijdens cutten en hoppa ik val af. Mijn activiteiten niveau is trouwen 4, dat is een factor 1,72
Die gast trekt zich 5 keer per dag voor de pc af en is te bang om tegen een meisje/vrouw te praten. Dat zou toch wijzen op een gebrek aan een vaderfiguurquote:
Jep, mensen vergeten dat de calculators op formules zijn gebaseerd die middels regressieanalyse zijn verkregen:quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat werkt alleen ik ben niet echt van de calculators. Het is betrouwbaarder om gewoon een hoeveelheid kcal vast te stellen, bijvoorbeeld 2600. Dat voor 2 weken te eten en kijken of je gewicht verlies, doe je dat te langzaam, ga je naar 2500 etc.
Op die manier vind je vanzelf je onderhoud. Ga ik straks ook weer doen als ik langzaam ga bulken, elke 2 weken 100kcal omhoog en kijken wanneer ik tevreden ben met de gewichtstoename.
Goede logica, studeer jij SPH toevallig?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die gast trekt zich 5 keer per dag voor de pc af en is te bang om tegen een meisje/vrouw te praten. Dat zou toch wijzen op een gebrek aan een vaderfiguur
Ik zie de link niet eigenlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Die gast trekt zich 5 keer per dag voor de pc af en is te bang om tegen een meisje/vrouw te praten. Dat zou toch wijzen op een gebrek aan een vaderfiguur
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Goede logica, studeer jij SPH toevallig?
Of De Algemene Zeikstudie
quote:
nja om hier serieus op antwoorden 75% van de bijlmer kent zn vader niet of heeft geen contact met hem, ontmaagding is in die contrijen en laagste leeftijdquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
zeg dat je je sperma in haar bek wilquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb een meisje op de app maar weet niet wat te zeggen iemand tips??
Het is alsof ik tegen een muur praat.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat werkt alleen ik ben niet echt van de calculators. Het is betrouwbaarder om gewoon een hoeveelheid kcal vast te stellen, bijvoorbeeld 2600. Dat voor 2 weken te eten en kijken of je gewicht verlies, doe je dat te langzaam, ga je naar 2500 etc.
Op die manier vind je vanzelf je onderhoud. Ga ik straks ook weer doen als ik langzaam ga bulken, elke 2 weken 100kcal omhoog en kijken wanneer ik tevreden ben met de gewichtstoename.
Jullie hebben helemaal gelijk, het heeft mij ook een tijdje geduurt om op de juiste "sweetspot" te zitten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, mensen vergeten dat de calculators op formules zijn gebaseerd die middels regressieanalyse zijn verkregen:
[ afbeelding ]
(voorbeeldje)
met andere woorden, de kans dat je niet exact op de waarde van de formule komt is oneindig veel groter dan dat je er wel exact op zit.
hahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja om hier serieus op antwoorden 75% van de bijlmer kent zn vader niet of heeft geen contact met hem, ontmaagding is in die contrijen en laagste leeftijd
vraag wanneer jullie kunnen gaan knikkeren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
zeg tegen haar dat het voelt of ze je zusje is en je wilt haar altijd beschermenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Je moet sowieso je eigen datapunten verkrijgen. Waar je je eerste "test" kcal vandaan haalt maakt dan ook verder niet zoveel uit, mits het redelijkerwijs aansluit bij je fysieke inspanning.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jep, mensen vergeten dat de calculators op formules zijn gebaseerd die middels regressieanalyse zijn verkregen:
[ afbeelding ]
(voorbeeldje)
met andere woorden, de kans dat je niet exact op de waarde van de formule komt is oneindig veel groter dan dat je er wel exact op zit.
't is altijd ff aftasten, aangezien die spot met de dag een paar tientallen tot honderden kcal kan veranderen naar gelang je activiteit. Maar door zelf een beetje op te letten (weegschaal, spiegel of meetlint etc.) kun je zeker goed langere tijd cutten of bulken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben helemaal gelijk, het heeft mij ook een tijdje geduurt om op de juiste "sweetspot" te zitten.
Ja maar dat zijn negers, die zijn genetisch nog een stuk primitiever waardoor de dwang tot voortplanting veel groter isquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja om hier serieus op antwoorden 75% van de bijlmer kent zn vader niet of heeft geen contact met hem, ontmaagding is in die contrijen en laagste leeftijd
Gewoon zeggen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
geen last van hier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
dima is jongen die kan tog niet zwanger wordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon zeggen.
''Wat bedoel je met ik ben zwanger''?
2 uur niks laten horen
instant troll.
vandaar negers in pornofilms, acteren kunnen ze nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn negers, die zijn genetisch nog een stuk primitiever waardoor de dwang tot voortplanting veel groter is
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn negers, die zijn genetisch nog een stuk primitiever waardoor de dwang tot voortplanting veel groter is
Als die sma je al kent is het al te laat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Dimachaerus het volgende:
nja om hier op serieus te antwoorden mss in brokopondo of sotro nigeria maar we hadden het over de bijlmer die qua uitstraling er niet primitief uitzien eerder de gemiddelde fokker uit delfzijl met een plain witte t shirt en donnay trainingsbroek, haircut standje 2 blokker tondeuse en schoenen van de bristolquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:32 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, ik heb dit ook gelezenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:35 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als die sma je al kent is het al te laat.
Als ik je een goude tip mag geven is dat zodra je een chimi ontmoet gelijk moet laten weten dat je interesse in haar hebt door middel van een knipoog of iets dergelijks. Verspil je ook niet zoveel tijd en je weet gelijk waar je aan toe bent
quote:
fanta is vies mattie, moet je daarna gelijk naar de GGD en pis je een maand lang bloedquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja je hebt gelijk, ik heb dit ook gelezen
maar
is een fokster
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
fanta is vies mattie, moet je daarna gelijk naar de GGD en pis je een maand lang bloed
[..]
[..]
fanta is vies mattie, moet je daarna gelijk naar de GGD en pis je een maand lang bloed
[..]
[..]
Alleen lopen er in delftzijl niet omin veel negerinnen met overgewicht en een kinderwagen. Die negers die ik uit roffa zuid ken die fluiten serieus naar elke vrouw ongeacht uiterlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:36 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
nja om hier op serieus te antwoorden mss in brokopondo of sotro nigeria maar we hadden het over de bijlmer die qua uitstraling er niet primitief uitzien eerder de gemiddelde fokker uit delfzijl met een plain witte t shirt en donnay trainingsbroek, haircut standje 2 blokker tondeuse en schoenen van de bristol
ja kan toch gwn die overgewicht komt door makkelijke maaltijden vaak niet vaste verblijfplaats dus neuken voor kfc maaltijd en tientje vodafone in de plaatselijke kelderboxquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Alleen lopen er in delftzijl niet omin veel negerinnen met overgewicht en een kinderwagen. Die negers die ik uit roffa zuid ken die fluiten serieus naar elke vrouw ongeacht uiterlijk.
ik had in kamasutra online boek gelezen speciaal standje voor zwangere vrouwenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:42 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ja kan toch gwn die overgewicht komt door makkelijke maaltijden vaak niet vaste verblijfplaats dus neuken voor kfc maaltijd en tientje vodafone in de plaatselijke kelderbox
free para mocroquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:44 schreef Kesefkesef het volgende:
shit is heet ik noem het extra spicy
geef me bakkie jay zal ik beter schrijven als carrie slee
ninja editquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:44 schreef Kesefkesef het volgende:
shit is heet ik noem het extra spicy
geef me zakkie jay zal ik beter schrijven als carrie slee
nja kan wel het meest werk moet jij doen ht lekkerste standje lukt not bij zulke meidsquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had in kamasutra online boek gelezen speciaal standje voor zwangere vrouwen
kan je ook wel gebruike voor overgewicht vrouwe me dunkt ? [ afbeelding ]
is allang vrij en hij is ebzigquote:
twitter:Paramocro015 twitterde op woensdag 17-07-2013 om 17:01:25Mensen blijven me vragen om nieuwe tracks?, ik ga so ie so wat brengen voor jullie,, heb geduld
reageer retweet
Schemequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:45 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
is allang vrij en hij is ebzigtwitter:Paramocro015 twitterde op woensdag 17-07-2013 om 17:01:25Mensen blijven me vragen om nieuwe tracks?, ik ga so ie so wat brengen voor jullie,, heb geduld
reageer retweet
kk ik zag deze niet, ga helemaal stuk men..quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:34 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
dima is jongen die kan tog niet zwanger worden
was ook gebeurt met Don-G van LSD. Wou een Lidl overvallen alleen was de ibahesj buro een straat verderquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:48 schreef ChesterPerry het volgende:
o kan wel zn overval was iig ha3yek erg mislukt
koe melke..quote:
hij is wel een beetje fake gewordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:48 schreef ChesterPerry het volgende:
o kan wel zn overval was iig ha3yek erg mislukt
twitter:Nadirb06 twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 13:58:50Nieuwe Clip van mijn Zoontje ! @Monsif01 feat. @ladySouhaila - Ik wil jou: http://t.co/r4NT5cw1V6 via @youtube staat Online RT Door #1love reageer retweet
monsif is wel irritant ja die irritante kapseltje heeft alleen marokkaanse vaderquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:51 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
hij is wel een beetje fake geworden
kijk wat ie retweettwitter:Nadirb06 twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 13:58:50Nieuwe Clip van mijn Zoontje ! @Monsif01 feat. @ladySouhaila - Ik wil jou: http://t.co/r4NT5cw1V6 via @youtube staat Online RT Door #1love reageer retweet
hij heetquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:55 schreef seto het volgende:
tweets van debiele mocro's postenwaar gaat dit topic heen?
Pics van z'n vader? volgens mij ook zon gaytjequote:Op donderdag 18 juli 2013 23:53 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
monsif is wel irritant ja die irritante kapseltje heeft alleen marokkaanse vader
Noem d'r naam nou niet, dan blijft ze terugkomen.quote:
Die is nooit weg. 24/7 op fok en heeft een alert doorgeschakeld naar haar enkelband als iemand haar naam noemt hier.quote:
Dan zal dr kuthaar nu wel overeind springen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die is nooit weg. 24/7 op fok en heeft een alert doorgeschakeld naar haar enkelband als iemand haar naam noemt hier.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die is nooit weg. 24/7 op fok en heeft een alert doorgeschakeld naar haar enkelband als iemand haar naam noemt hier.
Shitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dan zal dr kuthaar nu wel overeind springen.
Dat 24/7 gedeelte klopt zeker hahah, altijd in die userfoto's topicsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Vrouw,mollig,51 bied zich aan bij haar te fisten. Soft Sm ondergaan en/of geven. Vervul die ene wens of fantasie,kom langs. Wat drinken van te voren om het ijs te breken krijg je erbij. Omgeving Den-Haag,zeer discreet. Stuur een mail of bel. Op afspraak, Byzondere wensen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:59 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dima is dit niet wat voor jou
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/default.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb JMF top 100 all-time qoute's in excel. deze komt binnen op plaats 7.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dan zal dr kuthaar nu wel overeind springen.
Hhaha JMF is een baws.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb JMF top 100 all-time qoute's in excel. deze komt binnen op plaats 7.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vrouw,mollig,51 bied zich aan bij haar te fisten. Soft Sm ondergaan en/of geven. Vervul die ene wens of fantasie,kom langs. Wat drinken van te voren om het ijs te breken krijg je erbij. Omgeving Den-Haag,zeer discreet. Stuur een mail of bel. Op afspraak, Byzondere wensen?
lekker man1x kan geen kwaad mattie. Misschien krijg je daar wel zoveel vertrouwen van dat je het niet meer nodig hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Delfzijl? Jij? Ik ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Alleen lopen er in delftzijl niet omin veel negerinnen met overgewicht en een kinderwagen. Die negers die ik uit roffa zuid ken die fluiten serieus naar elke vrouw ongeacht uiterlijk.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Vrouw,mollig,51 bied zich aan bij haar te fisten. Soft Sm ondergaan en/of geven. Vervul die ene wens of fantasie,kom langs. Wat drinken van te voren om het ijs te breken krijg je erbij. Omgeving Den-Haag,zeer discreet. Stuur een mail of bel. Op afspraak, Byzondere wensen?
lekker manZou "Natalya"wel rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.kinky.nl/sex-a(...)aspx?tab=photo&idx=0
check fysiek..
uur ¤ 70.00
1 uur ¤ 120.00
![]()
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
en dat voor maar 70 eroquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zou "Natalya"wel raken
check fysiek..
Staan soms best vrouwen op, vraag me af waar het fout is gegaan. Als je jezelf toch gaat verkopen doe dan via webcam, meer money en minder schadelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zou "Natalya"wel raken
check fysiek..
uur ¤ 70.00
1 uur ¤ 120.00
![]()
![]()
azie eurpa EU rusland midden oostenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:18 schreef no1uknow het volgende:
turkye ligt toch ongeveer in oost europa
ik vermoed dat ze in het geheim sherlock heeft ontworpenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ff goed die kleine foto's bekijken dan zien jullie dat ik gelijk hebquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:23 schreef no1uknow het volgende:
JMP staat er ook op!!!!
http://www.kinky.nl/sex-a(...)ur-area/default.aspx
Die zat ik ook net te chekcenquote:
Turkije geografisch beste ligging.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:21 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
azie eurpa EU rusland midden oosten
ligt tegenwoordig overal man is niet meer goed
Zou geven (alleen niet voor betalen).quote:
CONSTANTINOPEL JONGENS.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Turkije geografisch beste ligging.
Iedereen probeert Turkije dwars te bomen, land met veel potentie.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou geven (alleen niet voor betalen).
Hier heb je magdawow haar zou ik wel overwegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Voor jou gratis, want ze rekent per 5 minuten.
BOOM in yo face niggah.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik zit aan de AAS, ik kan 2 uur langquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Te fuck niet weten dat je van pijpen zonder connie gewoon hiv/chlammie kan oplopen en dat voor 30 euro, kkslet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn tarief is nu met prijs 100 euro p.u. en voor 30 min 70 euro Voor PZC vraag ik 30 extra en voor anaal eventueel 50 euro extra. Intiem altijd safe!! Ik ontvang geen Turkse of Marokkaanse mannen.
kk sooi, ius maar 100 euro ook
quote:Ben je een verzorgde nederlandse man en wil je een ondeugend uurtje beleven dan verwen ik jou voor 150 euro ( inc. pzc ) en een lekker uur met bad is 175 euro . Ik doe geen anaal
Nog airco ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Mijn tarief is nu met prijs 100 euro p.u. en voor 30 min 70 euro Voor PZC vraag ik 30 extra en voor anaal eventueel 50 euro extra. Intiem altijd safe!! Ik ontvang geen Turkse of Marokkaanse mannen.
discriminatie! zeker geslagen door loverboysquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kk sooi, ius maar 100 euro ook
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:39 schreef VMSDKR het volgende:
"Mijn tarief is nu met prijs 100 euro p.u."
Tarief met prijs?
Dus als je klaarkomt krijg je een kinder-ei ofzo?
quote:Ik ben heerlijk gepijpt door Cindy en heb lekker van haar zachte gladde lijf en kutje liggen genieten. De bijdrage voor anale sex heb ik gebruikt om extra lang bij haar te blijven daar had ik meer zin in. Een volgende keer komt er echt wel en misschien probeer ik haar sterretje dan wel. Maar voorlopig is Cindy mijn grote ster, kon ik maar bij haar blijven......
Doenquote:Na vele malen negatief ervaring gehad met sites en dergelijke heb ik de stap genomen om in contact te komen met Cindy.
Dit omdat ik haar profiel erg vond/vind aanspreken, voornamelijk dat ze je op gemak laat voelen en doet ze goed, ook niet overdreven ofzo, gewoon, normaal.
Aangezien ik nog maagd was, en nog nooit aan escort of priveontvangst heb gedaan was ik heel erg gespannen, maar na te hebben gepraat, voelde ik me al snel beter, na een douch, die netjes en schoon was weer terug in de kamer en zat ze daar in al haar schoonheid. Ze heeft mij goed gestuurd over hoe en wat, tips gegeven en het was gewoon heel erg gezellig en lekker. Voor de eerste keer sex, en escort/priveontvangst was het top gewoon, puur en simpel.
Mocht jij net als ik veel spanning hebben en twijfelt over het doen of niet, is Cindy echt de persoon om heen te gaan!
30+ betalen meer, kado's ,fooi enoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Hallo heren, mijn naam is Cindy. Ik ben een zeer slanke, mooie Nederlandse dame. Naast mijn Hbo-studie vind ik het erg leuk om zo nu en dan een spannende date te hebben met een leuke en goedverzorgde [b]Nederlandse man[/b] van 30+
wat is dit man
http://www.kinky.nl/sex-a(...)fault.aspx?tab=photo
ze doet geen TUrkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dima die cindy is echt voor jouw mattie
[..]
Doen
Is goed, wanneer spreken we af?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:42 schreef Fanta-stick het volgende:
Hahah dit is gewoon te triest jongens. Beter neuk je iemand zonder ervoor te hoeven betalen.
recensies die hoeren zelf schrijven dmv klonenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dima die cindy is echt voor jouw mattie
[..]
Doen
QFTquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:42 schreef Sapstengel het volgende:
Je laten ontmaagden door een escort. Dan zou ik nog eerder de stad in gaan en een 5.5/10 mee naar huis nemen.
Als ik met pomp in tank top door de stad loop kan ik zonder moeite al 7/10 meenemen overdagquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:42 schreef Sapstengel het volgende:
Je laten ontmaagden door een escort. Dan zou ik nog eerder de stad in gaan en een 5.5/10 mee naar huis nemen.
Die rechter heeft future whale armen, is over max 5 jaar sowieso een chubby.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Wij zijn allebei slank, Nederlands en HBO en WO studentes
[ afbeelding ]
voor 500 euro kan je ze beide knalle jong0ns
Zijn van die vage personen waarbij een hoertje pakken net zo normaal is als boodschappen doen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:43 schreef no1uknow het volgende:
En daar kwam mijn orgame. Ohh wat was dit geil zeg mooi haar lief gezichtje heerlijk lijf mooie borsten lekker klein rond kontje mmmm Na nog wat geklets te hebben haar gevraagd of ik anaal mocht bij haar. Op de vraag hoe wil je het doen heb ik geantwoord jij mag het zeggen. Ze is voor me op bed gaan liggen met haar knietjes omhoog en heeft mijn jonge heer lekker in haar kontje naar binnen gebracht. Na enige minuten hard in haar kontje te mogen neuken ben ik zalig klaargekomen.
Al met al voor mij een dikke 10.
Scherp.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die rechter heeft future whale armen, is over max 5 jaar sowieso een chubby.
ik heb dan liever die vmbo's veel goedkoperquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doe ik wekelijks en kost me niksquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Eentje met een psychische stoornis zodat je lekker met haar kan zeiken zonder dat ze het door heeft.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:44 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als ik met pomp in tank top door de stad loop kan ik zonder moeite al 7/10 meenemen overdag
love your lifequote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat doe ik wekelijks en kost me niks
Als je meer lift en meer zelfvertrouwen en risico's durfde te nemen dan kom je al heel ver maar zolang jij je 5 keer per dag op Veronica Moser aftrekt kom je er nooitquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
love your life
lijkt me echt tof jou te zijn
Tongpiercing en over 5 jaar allemaal afgebroken tandjes.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef Dimachaerus het volgende:
is juist sensueel man zo'n navelpeircing
+ tongpiercing maakt plaatje kompleet
Het is donderdagavond sukkel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef Kesefkesef het volgende:
valt me wel op dat het fucking druk hier is, op een vrijdag avond
dtongpeiricng mag wel achterweggeblijven worden danquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Tongpiercing en over 5 jaar allemaal afgebroken tandjes.
doe niet zo politiek correct johquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:45 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Zijn van die vage personen waarbij een hoertje pakken net zo normaal is als boodschappen doen.
ik d8 ook dat vrijdag wasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef Kesefkesef het volgende:
Ben jij wel eens anaal verwend?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die 72 maagden kan jij wel op je buik schrijven met je fapgedragquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik d8 ook dat vrijdag was
ik ging natuurlijk om 4 uur in de nacht van woensdag(donderdag dus) ik dan dat vandaag vrijdag zou zijn
was bijna naar vrijdaggebed gegaan
Jep door iemand met een tongpiercing.Bleef zijn tongpiercing haken in mijn sterretje.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ben jij wel eens anaal verwend?
Het is donderdagavond lul.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef Kesefkesef het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jep door iemand met een tongpiercing.Bleef zijn tongpiercing haken in mijn sterretje.
Kan je wel beetje bedenkelijk gaan doen. Maar jij zal nooit een sterretje van dichtbij zien. De kans is groter dat jij met een ruimteschip echte sterren zal zien dan een lekkere bruine anjer.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kan je wel beetje bedenkelijk gaan doen. Maar jij zal nooit een sterretje van dichtbij zien. De kans is groter dat jij met een ruimteschip echte sterren zal zien dan een lekkere bruine anjer.
Volgens mij hou jij wel van een golden showerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kan je wel beetje bedenkelijk gaan doen. Maar jij zal nooit een sterretje van dichtbij zien. De kans is groter dat jij met een ruimteschip echte sterren zal zien dan een lekkere bruine anjer.
Volgens mij moet je eens proberen in je eigen bek te pissen, proef je je gezeik eens.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij wel van een golden shower
https://nl.wikipedia.org/wiki/Syfilisquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb zo spijt dat ik je niet op mn schoot liet zitten
neequote:
wtfquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Als je meer lift en meer zelfvertrouwen en risico's durfde te nemen dan kom je al heel ver maar zolang jij je 5 keer per dag op Veronica Moser aftrekt kom je er nooit
gast, dat je dat post is al viess en dan ook nog in dit topic, wat een riool is dit gewordenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:44 schreef no1uknow het volgende:
toch uit je holletje gekropen straatsoldaat
[ Bericht 47% gewijzigd door THEFXR op 19-07-2013 02:16:37 ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:41 schreef meliloko het volgende:
Hallo,
Ik heb namelijk een grote kont en ben een jongen van 14. Ik vind dit eigenlijk irritant en hoe kan ik het beste mijn kont dunner maken? Want als ik T-shirt draag dan ziet er dat niet zo goed uit .. Want dan ziej e de kont naar achter. Ik denk dat het alleen vet is maar wat kan ik er aan doen?? Please help me!
Mvg
quote:Oh car, wat ontzettend vervelend.
Ik weet dat het bedrijf waar mijn vriend nu werkt, ze een nieuwe afdeling willen starten met alleen uitzendkrachten. Het is productiewerk maar wel afwisselend zeg maar. Ze werken via Randstad, misschien heb je er wat aan.
Lucky, het is fijn dat je inziet dat je haar niet beter kan maken, dat klopt. En geloof me, alle beetjes helpen. Voor nu, maar ook voor later.
Ik moet nog steeds overgeven en alles. Heb net weer een half glas water gehad en dat is nog binnen. Ben wel misselijk. T zou het eerste zjn wat binnen blijft. En ik heb zo'n dorst.
Lief kwam eerder thuis vandaag en is nu naar de winkel voor wat dingetjes waar ik zin in heb maar niet dieetverantwoord zijn. Meh.
!!!!quote:
04.33 - Ik wist dat jij en Etha de vroege vogels van het topic waren maar nu gaan jullie overdrijven hè.quote:
Valt best mee. En hoofd krijgen met een tongpiercingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Channant.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:39 schreef no1uknow het volgende:
gatvertiefes
LIF / [Genant] Abces op mijn bil: opengegaan.
NOG NIET GESLAPEN, SAHBI, DE DEXAPRINE WORDT ONS TE VEELquote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
04.33 - Ik wist dat jij en Etha de vroege vogels van het topic waren maar nu gaan jullie overdrijven hè.
HAHAHA WISD JE DAT NIET EENS? xPquote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:29 schreef Awesome_ het volgende:
HEBBE ETHA EN JACKIEBROWN EEN RELATIE???
Doe pics van je forum meid sturen dan..broeders onder elkaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:11 schreef Ethanolic het volgende:
4 POSTS OP EEN RIJ![]()
Wie raakt me aan? (no homo)
Zal je ff een foto van mijn rockhard dollo pm'en, brothers onder elkaarquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
Doe pics van je forum meid sturen dan..broeders onder elkaar
Ik moet deze toch nog even Quotenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je eens wist hoe een beetje kennis over voeding je leven zo veel meer flexibeler en makkelijker maakt
Junkfood vermijden 'omdat het je dik maakt vergeleken met clean voedsel' is hetzelfde als briefjes van 50 EUR vermijden omdat het 'je sneller arm maakt' dan briefjes van 10 EUR en muntgeld.
Dit is het fijnste wat er isquote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Valt best mee. En hoofd krijgen met een tongpiercing![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |