Dat is best ernstig dusquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:26 schreef Greenpeas het volgende:
Ga langs bij de huisarts om te kijken of er geen fistel is ontstaan. Aan een anale fistel moet je helaas in de meeste gevallen geopereerd worden. .
Laat die arts er even naar kijken voor ie iets zegt, een fistel zit in een klein hoekje.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 00:40 schreef static het volgende:
Dit is redelijk genant, maar sinds een paar dagen had ik een pijnlijk plekje op mijn bil. Dat is nu opengegaan, en mén wat een rommel komt daaruit.![]()
Is nu twee uur geleden, stopt niet met bloeden, dus met de huisarts gebeld. Die meldde dat het lichaam zich aan het reinigen is en ik maar af moest wachten.
Zal best, maar ik kan niet zitten, want dat zit precies op die plek.
Het zit op mijn bil (lastig typen als je staat), niet bij de anus.quote:
Een peri-anale fistel kan ook hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 01:32 schreef static het volgende:
[..]
Het zit op mijn bil (lastig typen als je staat), niet bij de anus.
Het zit niet in de buurt van zijn anus. Zie ook de eerste post waarbij je geen detective hoeft te zijn dat de huisarts ook denkt aan een steenpuist en niet meteen aan het ergste.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:05 schreef Shaggy8675 het volgende:
Wat je zou kunnen doen is een emmertje lauw water met wat groene Biotex erin en daar in gan zitten. Dit reinigt en ontsmet. Ben zelf jaren geleden aan een perianale fistel geopereerd en toen werd dit aanbevolen, en het werkt ook echt goed.
Gewoon zo snel mogelijk even naar laten kijken, want als de ontsteking naar binnen schiet kan je problemen krijgen die minder plezierig zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |