SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bonus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, gewoon nee.quote:
Persoonlijk? Dude.quote:
westside met pipa?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef Montelly het volgende:
ik heb zon zin om deze te nakken, fuck gains![]()
![]()
[ afbeelding ]
Westsidequote:
Wij eten alleen bruine rijst kip broccoli en kwark.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef VeerEli het volgende:
Eten jullie echt gewoon nooit een pizza ivm trainen enzo?
ik heb net nog 3 hamburgers opquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef VeerEli het volgende:
Oke, man.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Wij eten alleen bruine rijst kip broccoli en kwark.
Ahquote:
Hoezo, is gewoon protein, carbs en vet toch? Kun je prima op gainen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef Montelly het volgende:
ik heb zon zin om deze te nakken, fuck gains![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jawel ik eet elke week wel een pizza en geregeld nog een keer McDonalds/BKquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef VeerEli het volgende:
1x per week eet ik gewoon iets omdat ik er zin in heb, meeste mensen hier ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oke, man.
[..]
AhNee maar srs, kan me best voorstellen dat mensen die fanatiek trainen echt elke vorm van fastfood compleet vermijd, ofzo..
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoezo, is gewoon protein, carbs en vet toch? Kun je prima op gainen.
[..]
Jawel ik eet elke week wel een pizza en geregeld nog een keer McDonalds/BK
dirty bulking ftw u know m8!!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]Lijkt me ook vet kut als je echt van pizza enz houdt, om dat dan compleet te bannen
Ja precies, vrij herkenbaar idd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef seto het volgende:
[..]
1x per week eet ik gewoon iets omdat ik er zin in heb, meeste mensen hier ook
rest van de week gewoon clean
Je leeft op het randje broeder.quote:
Nah uiteindelijk is het allemaal protein, carbs en vetten. Als het binnen je macro's en kcal hoeveelheid past kun je best fastfood eten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef VeerEli het volgende:
[..]
AhNee maar srs, kan me best voorstellen dat mensen die fanatiek trainen echt elke vorm van fastfood compleet vermijd, ofzo..
Hehehe oke, chill. Ja, ik hoef dat niet te doen, als ik maar vreet wat ik wil en zovaak fastfood neem, dan merk ik dat echt wel aan m'n figuur. Helaasquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nah uiteindelijk is het allemaal protein, carbs en vetten. Als het binnen je macro's en kcal hoeveelheid past kun je best fastfood eten.
Enige is dat een big mac van 500kcal nauwelijks vult, terwijl je van 500kcal aan kipfilet een stuk voller wordt.
Maarja ik eet we een pizza als avondeten, of ik eet gedurende de dag iets minder zodat ik 's avonds even langs de Mac kan gaan. En het werkt prima, ben 6kg kwijtgeraakt in 2.5 maand, en dat was met 1-2 keer per week fastfood.
Ik vreet ook niet wat ik wil helaasquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehehe oke, chill. Ja, ik hoef dat niet te doen, als ik maar vreet wat ik wil en zovaak fastfood neem, dan merk ik dat echt wel aan m'n figuur. Helaas
Jij mag zelfs meer fastfood eten imo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehehe oke, chill. Ja, ik hoef dat niet te doen, als ik maar vreet wat ik wil en zovaak fastfood neem, dan merk ik dat echt wel aan m'n figuur. Helaas
Als je eens wist hoe een beetje kennis over voeding je leven zo veel meer flexibeler en makkelijker maaktquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:40 schreef VeerEli het volgende:
Ja precies. Ik ben meestal in het weekend wat minder trouw, na het stappen ofzo nemen we wel vaak wat te vreten mee ergens, dan heb ik ook echt geen zin om erop te letten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vreet ook niet wat ik wil helaas. Ik zorg gewoon dat als ik fastfood neem, ik alsnog niet meer kcal neem dan ik mag (2500).
Kan wel een dagje, 1 dag 500kcal boven onderhoud en de rest van de week eronder is nog genoeg om gewicht te verliezen.
Dat kan. Ik ben meer tevreden met mijn figuur zoals dat nu is, dan zoals het was toen ik nergens op lette en niet trainde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jij mag zelfs meer fastfood eten imo.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef seto het volgende:
heb tijdje terug elke dag een liter chocolademelk gedronken en nog steeds afgevallen
dirty cutten voor de echte champs
Ik eet alleen maar junkfood.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:39 schreef VeerEli het volgende:
Ja precies. Eten doe ik nooit eigenlijk tijdens het uitgaan, maar drink idd wel alcohol en dat zijn ook gewoon kcals die ik dan niet meetelquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies. Ik ben meestal in het weekend wat minder trouw, na het stappen ofzo nemen we wel vaak wat te vreten mee ergens, dan heb ik ook echt geen zin om erop te letten.
Oh, dat geloof ik direct. Zoveel kennis heb ik ook nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je eens wist hoe een beetje kennis over voeding je leven zo veel meer flexibeler en makkelijker maakt
Junkfood vermijden 'omdat het je dik maakt vergeleken met clean voedsel' is hetzelfde als briefjes van 50 EUR vermijden omdat het 'je sneller arm maakt' dan briefjes van 10 EUR en muntgeld.
Jups, herkenbaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja precies. Eten doe ik nooit eigenlijk tijdens het uitgaan, maar drink idd wel alcohol en dat zijn ook gewoon kcals die ik dan niet meetel.
Om de avond wat ijs gegeten en toch 2,5 kilo afgevallen. That's them good life.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vreet ook niet wat ik wil helaas. Ik zorg gewoon dat als ik fastfood neem, ik alsnog niet meer kcal neem dan ik mag (2500).
Kan wel een dagje, 1 dag 500kcal boven onderhoud en de rest van de week eronder is nog genoeg om gewicht te verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |