Die eerste tattooquote:Op zondag 11 augustus 2013 21:49 schreef Zeroku het volgende:
http://www.buzzfeed.com/h(...)&utm_medium=buzzfeed
Holy shit. Sommige mensen gaan echt veel te ver in hun enthousiasme. Op zich zitten er best toffe tussen, maar zoiets als dit is me toch iets te gortig.
maartquote:
Vind die scenes met Ramsay veel gruwelijker.quote:Op maandag 19 augustus 2013 19:44 schreef Rosario het volgende:
Die bruiloft.![]()
Ik wou dat iemand mijn reactie daarop gefilmd had. Wat een zieke geest die Martin.
Dat vond ik ook ja. Alleen nu ben ik verder gaan lezen en nu heb ik een beetje spijt omdat de serie me nu niet kan verrassen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:11 schreef Norrage het volgende:
Zo boek 2 uit.
Veel dingen veel duidelijker nu, en ook veel dingen anders zegIk moet zeggen dat de dingen die ze in de tv-serie hebben gestopt nou niet bepaald de goede dingen zijn.....
Vooral de Khaleesi-verhaallijn is in seizoen 2 gewoon heel matig.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:11 schreef Norrage het volgende:
Zo boek 2 uit.
Veel dingen veel duidelijker nu, en ook veel dingen anders zegIk moet zeggen dat de dingen die ze in de tv-serie hebben gestopt nou niet bepaald de goede dingen zijn.....
Die is in het boek toch niet eens bij die bruiloft aanwezig maar blijft in Riverrun?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:05 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Sommige dingen zitten niet in het boek, zoals de messteken in de buik van Talisa.
Yes. Omdat Robb in het boek al min of meer weet dat er iets fouts aan zit te komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die is in het boek toch niet eens bij die bruiloft aanwezig maar blijft in Riverrun?
Beter afgehandeld in de serie, want by the 7 Gods, wat had ik een hekel aan dat mens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Yes. Omdat Robb in het boek al min of meer weet dat er iets fouts aan zit te komen.
Veel boekenlezers (ik eigenlijk ook) dachten dat ze nog een belangrijke rol zou kunnen gaan spelen in de toekomst, werden dus gespoilt door de serie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Beter afgehandeld in de serie, want by the 7 Gods, wat had ik een hekel aan dat mens.
Ja zeg, wat verschrikkelijk cliche hebben ze die gemaakt in de serie zegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:36 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vooral de Khaleesi-verhaallijn is in seizoen 2 gewoon heel matig.
Engels! nederlandse vertalingen zijn raarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:24 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik wil de boeken aanschaffen, nederlandstalig of toch engels ?
In de boeken komt geen Talisa voor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Yes. Omdat Robb in het boek al min of meer weet dat er iets fouts aan zit te komen.
Sorryquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:27 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Veel boekenlezers (ik eigenlijk ook) dachten dat ze nog een belangrijke rol zou kunnen gaan spelen in de toekomst, werden dus gespoilt door de serie.
Nee, daar heet ze Jeyne. Andere naam, zelfde verhaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:27 schreef Walder_Frey het volgende:
[..]
In de boeken komt geen Talisa voor.
Helemaal niet, is een totaal ander personage waar iets totaal anders mee gebeurd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, daar heet ze Jeyne. Andere naam, zelfde verhaal.
Jeyne Westerling is the eldest daughter of Lord Gawen Westerling and Sybell Spicer. In the TV series her character is replaced by a character called Talisa of Volantis played by Oona Chaplin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:18 schreef Jivis het volgende:
[..]
Helemaal niet, is een totaal ander personage waar iets totaal anders mee gebeurd.
Jeyne is van adel, for one thing.
Nee hoor, ik heb het ook over Jeyne Westerling. Die is van adel (haar vader is Lord, zoals ook in jouw stukje staat), wordt niet vermoord maar gewoon weggestuurd en is niet zwanger. Totaal ander personage en een totaal ander verhaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jeyne Westerling is the eldest daughter of Lord Gawen Westerling and Sybell Spicer. In the TV series her character is replaced by a character called Talisa of Volantis played by Oona Chaplin.
Bron.
Jij hebt het over een andere Jeyne, Jeyne Poole.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |