SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik ook !! Oh nee ik een vrouw die kan kokenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een man die kan koken!!
DAT heb ik nodig![]()
Daarnaast kook ik alleen nog maar voor vrouwen als er vervolgens geneukt gaat worden.quote:
Jij zwemt heel de dag alquote:
Dat is wel een inkoppertje hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarnaast kook ik alleen nog maar voor vrouwen als er vervolgens geneukt gaat worden.
VIN , avatar, water, zwem, haaiquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag hard aan het werk geweest
Ik ben geen filantropische instelling.quote:
Jouw vrouw zal een gelukkig mens zijn!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarnaast kook ik alleen nog maar voor vrouwen als er vervolgens geneukt gaat worden.
Je staat wel voor seks in de keuken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben geen filantropische instelling.Ik sta niet voor mijn lol in de keuken.
Onafgebroken, sinds de eerste keer dat ik voor haar heb gekookt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Jouw vrouw zal een gelukkig mens zijn!!
Sinds vandaag een uurtje of 18:00 dus?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onafgebroken, sinds de eerste keer dat ik voor haar heb gekookt.
Liefde gaat dus niet alleen bij een man door de maagquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onafgebroken, sinds de eerste keer dat ik voor haar heb gekookt.
Daar ben ik nog beter in dan in koken. Maar vond het zo flauw dat weer als eerste te noemen.quote:
Nee, sinds 6 januari 2006 om precies te zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds vandaag een uurtje of 18:00 dus?
Ghehequote:Op donderdag 18 juli 2013 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben ik nog beter in dan in koken. Maar vond het zo flauw dat weer als eerste te noemen.
Toen was de eerste date? Het huwelijk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, sinds 6 januari 2006 om precies te zijn.
Je weet toch, ik maak liever jou klaar dan een pan met eten hoor.quote:
Eerste date, toen heb ik voor haar gekookt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Toen was de eerste date? Het huwelijk?
Wacht even!! Een man die een datum onthoudt???????
* Huppelmuts gaat even kijken of ze varkens ziet rondvliegen!!
Ze is al lang gaar, want er kwam niemand met waterbalonnenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet toch, ik maak liever jou klaar dan een pan met eten hoor.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet toch, ik maak liever jou klaar dan een pan met eten hoor.
Huldequote:Op donderdag 18 juli 2013 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerste date, toen heb ik voor haar gekookt.
Ik vind het schandalig hoor!! Ik voel mij ook zwaar afgewezen nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze is al lang gaar, want er kwam niemand met waterbalonnen.
Er zijn genoeg mannen die koken toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Hulde![]()
Zo'n vent zoek ik ook!!
Ook toen heb ik op voorhand uitgesproken dat er niet gekookt zou worden zonder te neuken hoor. Is dat ook het soort duidelijkheid dat je zoekt?quote:
Tsja werk gaat voorquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig hoor!! Ik voel mij ook zwaar afgewezen nu
Ze zijn er wel maar die zijn ook al bezet!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen die koken toch?
Ik heb vanmiddag ook gekookt.
Ja graagquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook toen heb ik op voorhand uitgesproken dat er niet gekookt zou worden zonder te neuken hoor. Is dat ook het soort duidelijkheid dat je zoekt?
Ik ben vanmiddag gekooktquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen die koken toch?
Ik heb vanmiddag ook gekookt.
Waar zeg ik dat ik niet kan koken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn er wel maar die zijn ook al bezet!!
Jij zegt net dat je niet kan koken, aan jou heb ik dus niks
Hoi, ik ben DaMook en ik haal friet patat, datenquote:
Een vrouw naar mijn hart.quote:
Ik keek naar de UI niet naar de naamquote:
Ik kan wel eten maken, koken ben ik alleen minder goed in dan in bakkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik keek naar de UI niet naar de naam![]()
Ik dacht dat jij mook was, sorry!!
Kom je koken voor mij?
Ik ben helemaal niet zo'n patateterquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi, ik ben DaMook en ik haal friet patat, daten. Zoiets ook goed
.
quote:
Sorry, mijn schema laat dat niet toe.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik keek naar de UI niet naar de naam![]()
Ik dacht dat jij mook was, sorry!!
Kom je koken voor mij?
HAH en wat zei ik net dat ik wel kan makenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n patateter![]()
Mij win je met pasta
[..]![]()
Bam en dat is al 3x op 1 dag dat ik zo'n soort opmerking krijg
Goed bezig jij!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, mijn schema laat dat niet toe.
Heb vanmiddag al voor twee vrouwen gekookt.
Drie keer is scheepsrecht. Dus, playtime...quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Bam en dat is al 3x op 1 dag dat ik zo'n soort opmerking krijg
Nee dat moet ik nog even regelen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij!!
Dat filmpje nog gevonden?
Ik durf niet!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie keer is scheepsrecht. Dus, playtime...
De vriendin van Carlijn heeft gefilmd!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vriendin van Carlijn heeft gefilmd!
Ik ben zelf ook nieuwsgierig naar mijn afgang
Dan smeer ik dat eerst wel ff in en dan focus ik mij daarna wel op de niet verbrande delen om de pijn te verplaatsen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik durf niet!!
Ik ben bang dat ik vanmiddag een paar vitale delen heb verbrand!!
Kort rokje + gloeiend heet scooterzadel = pijnlijke ervaring
Nopequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook. Al zal het wel minder erg zijn dan jij denkt, of niet
.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan smeer ik dat eerst wel ff in en dan focus ik mij daarna wel op de niet verbrande delen om de pijn te verplaatsen.
I aim to please. nou ja, op mijn eigen dominante wijze natuurlijk.quote:
Als je het goed doet is dat toch ook zeker wel pleasen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I aim to please. nou ja, op mijn eigen dominante wijze natuurlijk.
Uiteindelijk wel. Maar als je het te leuk gaat vinden, kies ik wat anders om te doen. Je moet wel echt lijden natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Als je het goed doet is dat toch ook zeker wel pleasen?
Oh maak me gek!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel. Maar als je het te leuk gaat vinden, kies ik wat anders om te doen. Je moet wel echt lijden natuurlijk.
Ik doe iets fout, ik beloof je een krat hj, genot dus, terwijl je eigenlijk wil lijden.. Hah die krat hj blijft belooft, maar ....quote:
Ben benieuwdquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik doe iets fout, ik beloof je een krat hj, genot dus, terwijl je eigenlijk wil lijden.. Hah die krat hj blijft belooft, maar ....
Ik ookquote:
Gaarne.quote:
Bereid je voor op het ultieme lijdenquote:
De kans dat je dat overleeft is heel kleinquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bereid je voor op het ultieme lijden, ik drink gewoon al die hjtjes leeg voor je neus
.
Bring it onquote:
Huppel inschattende slaat ze je hersenpan in met het eerste flesje dat je leeg drinkt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:20 schreef DaMook het volgende:
Bereid je voor op het ultieme lijden, ik drink gewoon al die hjtjes leeg voor je neus
.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huppel inschattende slaat ze je hersenpan in met het eerste flesje dat je leeg drinkt.
Waar waren we ook alweer gebleven laatst?quote:
Dan moet ik even in mijn DM gaan zoekenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar waren we ook alweer gebleven laatst?
De kans dat ik dat doe is ook weer klein, want geniet liever samen, maarja ik moet je laten lijdenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De kans dat je dat overleeft is heel klein
Denk het ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Huppel inschattende slaat ze je hersenpan in met het eerste flesje dat je leeg drinkt.
Zie jequote:
No offence hoor maar ik heb niet het idee dat jij echt een dominante man kan/zal zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
De kans dat ik dat doe is ook weer klein, want geniet liever samen, maarja ik moet je laten lijden. Terrasje voor het kratje lijkt me trouwens ook wel ok
. Ik ben meer een genieter dan een lijder
.
Doe dat!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan moet ik even in mijn DM gaan zoeken
Ben ik ook nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
No offence hoor maar ik heb niet het idee dat jij echt een dominante man kan/zal zijn
* Huppelmuts opent braaf haar DMquote:
Godverquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Nou ja niet altijd, bij jou zal ik het niet snel zijn denk ik
.
Je bent het, of je bent het niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:25 schreef DaMook het volgende:
Ben ik ook niet. Nou ja niet altijd, bij jou zal ik het niet snel zijn denk ik
.
Ik moest iets te zeuren hebben geloof ikquote:
Ligt aan hoe je overkomtquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Godver![]()
Waarom nou weer specifiek bij mij niet?
Wat?quote:
Pff mijn masker is te goedquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ligt aan hoe je overkomt, misschien heb ik het wel verkeerd, maar dat weet ik nu niet
.
Gelukkig kun je een blinddoek of een stuk touw ook gebruiken om iemand de mond te snoeren. Dan kun je ook niet meer zeuren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest iets te zeuren hebben geloof ik
Niet in mijn ervaringquote:
Maar ik moest zeuren omdat ik riep dat iets mij lekker leekquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig kun je een blinddoek of een stuk touw ook gebruiken om iemand de mond te snoeren. Dan kun je ook niet meer zeuren.
Waarschijnlijkquote:
Ervaring leert dat als je mond is dichtgesnoerd je wel weer andere manieren vindt om je ongenoegen te uiten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik moest zeuren omdat ik riep dat iets mij lekker leek
Hmm ik ben benieuwd!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ervaring leert dat als je mond is dichtgesnoerd je wel weer andere manieren vindt om je ongenoegen te uiten.
quote:
Neen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik moest zeuren omdat ik riep dat iets mij lekker leek
Deceptie ditquote:
Wat nou neen?quote:
Ow? Waarom?quote:
You're goodquote:
quote:
quote:
Okay danquote:
Saaierd!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:47 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo maar een serie kijken denk ik. Jullie vermaken je ook wel zonder mij
.
+1quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:47 schreef DaMook het volgende:
Ik ga zo maar een serie kijken denk ik. Jullie vermaken je ook wel zonder mij
.
Net zoals jij eerder vanavond beloofde iets op te zoeken in je DM's...quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Saaierd!!
En trouwens!! Jij ging gisteren ook al midden in een gesprek weg met de belofte op DM maar die heb ik nooit gehad!!
Wil je erover praten?quote:
Dat heb ik gedaan!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Net zoals jij eerder vanavond beloofde iets op te zoeken in je DM's...
Ik denk het wel...quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat heb ik gedaan!!
We waren gebleven bij dat ik moest zeuren!!
Of heb ik verkeerd gekeken?
Herkenbaar!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor. Kon gewoon niet slagen voor jurkjes. Frustrerend
* Huppelmuts duikt haar DM weer in!!quote:
Ik heb helemaal niets beloofd op DMquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Saaierd!!
En trouwens!! Jij ging gisteren ook al midden in een gesprek weg met de belofte op DM maar die heb ik nooit gehad!!
Zijn die nog te koop of hangt inmiddels de wintercollectie alweer in de winkels?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
Laat maar!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets beloofd op DM. Ik kan iig niets terugvinden
.
Ik ken dat gevoel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verder terug...quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
AIR!!
Als allerlaatste hadden we het over mijn optreden!
Pijnlijk dit!!quote:
Ja ook. Ik ben altijd te laat voor dat soort dingen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zijn die nog te koop of hangt inmiddels de wintercollectie alweer in de winkels?
Dank je, maar weet echt niet waar je het over hebtquote:
Iets met last van knieënquote:
We kunnen elkaar de hand schudden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ook. Ik ben altijd te laat voor dat soort dingen.
Maar hey mijn hardloopschoenen kunnen nog ff mee![]()
Laat me ff zoeken!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dank je, maar weet echt niet waar je het over hebt.
Check!quote:
Vrouwen en jurkjes shoppen, dat is idd een pijnlijk puntquote:
SEX / [SEX SC #1444] Grammarnazi's rule this topicquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Vrouwen en jurkjes shoppen, dat is idd een pijnlijk punt. Dat ik daar onderdeel van ben is nog erger
.
Ok!!quote:
Je doet niet mee?quote:
Zal ik je screenies appen?quote:
Ow ik heb nooit gezegd wat ik zei dat ik zou zeggen, zo erg is dat toch nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SEX / [SEX SC #1444] Grammarnazi's rule this topic
Jawelquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow ik heb nooit gezegd wat ik zei dat ik zou zeggen, zo erg is dat toch niet.
quote:
Nou ja, komt er op neer dat ik vind dat je je zoon goed opvoed en niet te strak houd (zoals mijn ouders probeerde) enzoquote:
Ik hou hem los omdat hij bewijst dat hij dat aankan. Hij weet dat als hij mijn vertrouwen beschaamd hij een groot probleem heeft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja, komt er op neer dat ik vind dat je je zoon goed opvoed en niet te strak houd (zoals mijn ouders probeerde) enzo. Soms misschien te los, maar dat kan ik niet beoordelen, zal ook wel meevallen eigenlijk
.
En als ik toen niet erg veel zin in bed had gehad had ik dat ook gezegdquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou hem los omdat hij bewijst dat hij dat aankan. Hij weet dat als hij mijn vertrouwen beschaamd hij een groot probleem heeft.
Ik vraag niet veel van hem alleen eerlijkheid en respect. Dat krijg ik. En dus heeft hij vrijheid die een andere 15-jarige misschien niet heeft.
Heb je hem niet gezien toen je hier was dan? Hij is tofquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
En als ik toen niet erg veel zin in bed had gehad had ik dat ook gezegd. Ik vind dat echt goed
. Ik zou haast zeggen dat ik hem ook weleens wil ontmoeten, maar zover ga ik dan weer niet
.
Nee want hij was naar een freerun ding iets in rotterdamquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je hem niet gezien toen je hier was dan? Hij is tof
Oh jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee want hij was naar een freerun ding iets in rotterdam. Die stad waar jij zoveel van houd
. En ik was toen bang enzo om hem te zien dus kwam goed uit
.
Al de tweede keer dit topic dat je me zo noemtquote:
Zorg er dan voor dat ik dat niet hoef te zeggenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Al de tweede keer dit topic dat je me zo noemt.
Maar maar jij bent zo intimiderendquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg er dan voor dat ik dat niet hoef te zeggen
Alsof jij zo complimenteus bentquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar maar jij bent zo intimiderend.
Altijdquote:
Ik ben dominant en intimiderendquote:
En leukquote:
quote:
Maarja ik ben veelste snel verliefdquote:
Enge woorden, jij gebruikt ze!quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maarja ik ben veelste snel verliefd.
Jij hebt daar ook last van ? Nee zal wel wel nietquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jij hebt daar ook last van ? Nee zal wel wel niet.
EDIT Ik bedoelde jij hebt daar geen last van?
Truste lieverdquote:
Ik zat een beetje te kijken daarnet, wat er kan gebeuren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoelaat wil je dat ik morgen kom of wil je zaterdag afspreken?
Ze houden niet van sarcasten?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zat een beetje te kijken daarnet, wat er kan gebeuren.
Het is vooralsnog alleen behang afsteken waar mijn ouders graag mee willen helpen. Ik vraag me af in hoeverre het een succes wordt als je mijn ouders ontmoet.
Dat is het niet. Maar dan willen ze de hele tijd met je praten en van alles van je weten enzo.quote:
"Wat voor werk doe je?"quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is het niet. Maar dan willen ze de hele tijd met je praten en van alles van je weten enzo.
Er is een tijd van praten en er is een tijd van werken. Ik zeg gewoon dat ik je geheime lover ben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is het niet. Maar dan willen ze de hele tijd met je praten en van alles van je weten enzo.
Whehehequote:Op donderdag 18 juli 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is een tijd van praten en er is een tijd van werken. Ik zeg gewoon dat ik je geheime lover ben.
Is goed broeder, sms me dan wel even. Ik kan niet beloven dat ik morgen in het topic zit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Whehehe
Ik zal morgen even met moeders bespreken of er voldoende werk is en dat laat ik het je weten.
Vandaag met zijn 3'en was al onhandig namelijk.
Kun je mij dat niet eens belovenquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is goed broeder, sms me dan wel even. Ik kan niet beloven dat ik morgen in het topic zit.
Ik kan veel beloven behalve dat, ik moet ook werken he.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je mij dat niet eens beloven
Dat is ook weer waar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan veel beloven behalve dat, ik moet ook werken he.
quote:
quote:
Oeh, wanneer? En waar?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
eau eau den haag
weekendje![]()
ik hou van vakantieveilingen
Ik heb theeeeeeeeeeeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
1 van de FB-soap mensen heeft de krant gehaald
Oh god mijn dorpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
Alblasserdam of Papendrecht?quote:
Ja heel erg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alblasserdam of Papendrecht?
@Roy, nu toe aan vakantie?
Alblasquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alblasserdam of Papendrecht?
@Roy, nu toe aan vakantie?
Kreeftjequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:08 schreef Vansschoen het volgende:
Hele dag aan het water gelegen, ook niet gesmeerd want verbrand echt nooit.
NOU VANDAAG WEL, alleen de voorkant, en mijn hoofd alles helemaal rood
Ja phoe was ik even vergetenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kreeftje![]()
![]()
Als je aan het water ligt gaat het ook hard
Hehe, niet erg handigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:09 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ja phoe was ik even vergeten
Jij nog lekker wezen touren?
"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, niet erg handig
Nee ik moest werken héWel vroeg naar huis gegaan, want ik had er genoeg van
Daarna niks meer gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:12 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
"
Wees getroost, ik moet morgen ook werken.
Ach, jij hebt een luizenleventjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice![]()
ik wil een bbqquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach, jij hebt een luizenleventje
Nice
Ik was al aan het rekenenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
Grown Ups 2, The Purge en Red 2 wil ik nog wel zien
Echt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed bezig jijAls je op de Pathe site kijkt staat er gewoon de eind tijd bij hé
mja, maar die klopt niet altijd... ik ga uit van 20 min aan reclamequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed bezig jijAls je op de Pathe site kijkt staat er gewoon de eind tijd bij hé
Grown Ups 2 is het zeker waard, The Purge is voor een lowbudget film wel oke.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
Grown Ups 2, The Purge en Red 2 wil ik nog wel zien
Hi Viroquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Grown Ups 2 is het zeker waard, The Purge is voor een lowbudget film wel oke.
Jupquote:
Thanksquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:32 schreef Viro het volgende:
[..]
Grown Ups 2 is het zeker waard, The Purge is voor een lowbudget film wel oke.
Mja goed puntquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja, maar die klopt niet altijd... ik ga uit van 20 min aan reclame
Ga nooit naar de bios eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel..... klik maar op de tijd
Geen idee eigenlijk, ga wel naar concerten en festivalsquote:
Nee. Heet.quote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ga wel naar concerten en festivals
Slimquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
Sinds woensdag een nieuwe telefoon en vergeten Whatsapp in te stellen
Onoesquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:36 schreef Vinniiee het volgende:
Sinds woensdag een nieuwe telefoon en vergeten Whatsapp in te stellen
Jawel, maar niet genoeg om naar de bios te gaan denk ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Hou je niet van film kijken?
En hoi(ik had nog niet gezwaaid
)
Dat klopt volgens mij welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ach, als Koos Vriendloos merk je toch geen verschil.
Kanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jawel, maar niet genoeg om naar de bios te gaan denk ik
Goeie planningquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:42 schreef -Engel- het volgende:
Oke
tot nu toe kom ik als volgt uit>>>>
• Grown ups 2 (16:00 - 18:01)
• Now you see me (18:00-20:10)
• The Purge (22:00-23:45)
• Red 2 (0:00-2:10) en daarna kan ik nog uit in de stad
Boeiendquote:
Lijkt me een goed planquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja he.. Ik moet maar filmplanner worden
[..]
Echt wel
Zeker, volgende keer bios wordt waarschijnlijk the hobbitquote:
Draait die nog wel?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, volgende keer bios wordt waarschijnlijk the hobbit
Deel 2 komt in decemberquote:
hmmquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker, volgende keer bios wordt waarschijnlijk the hobbit
deel 2quote:
Of er moet in de tussentijd nog een toffe film uit komenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of er moet in de tussentijd nog een toffe film uit komen
quote:
quote:
Oh ik wist niet eens dat er een deel 2 kwam, boeit me ook niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmm
[..]
deel 2grrrr spuit 11 ik, mehehehe
Ik ga wel mee, heb toch niks te doenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De vraag is.... zit ik morgenavond alleen of ga je mee doen
[..]
Want?
En heb jij een suggestie voor mij filmplanmevrouwquote:
Crosspost uit ander topic:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:42 schreef -Engel- het volgende:
Oke
tot nu toe kom ik als volgt uit>>>>
• Grown ups 2 (16:00 - 18:01)
• Now you see me (18:00-20:10)
• The Purge (22:00-23:45)
• Red 2 (0:00-2:10) en daarna kan ik nog uit in de stad
Maakt ook niet uit, maar bij LOTR lui is het wel bekendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Oh ik wist niet eens dat er een deel 2 kwam, boeit me ook niet echt eigenlijk
quote:Ik ga wel mee, heb toch niks te doen![]()
quote:En omdat Koos Vriendloos
Ik heb de vorige x tijdens de trailers wat geroepen, volgens mij ging dat toen over red2 ... maar ik weet het niet meerquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb jij een suggestie voor mij filmplanmevrouw
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat er een deel 2 kwam, boeit me ook niet echt eigenlijk
Vorige keer?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb de vorige x tijdens de trailers wat geroepen, volgens mij ging dat toen over red2 ... maar ik weet het niet meer
Nicequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Crosspost uit ander topic:
TV / [Pathe Unlimited] #34: Waar we elkaar keihard Pacific Rimmen!
Oh, ja daar hou ik toch niet vanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, maar bij LOTR lui is het wel bekend
Hehe ja, vergt wel concentratie natuurlijkquote:Dat zou dan een record worden.... ik kon zelfs nog wat vroegere films erbij proppen maar ik vind van 16:00 in de bios wel genoeg
quote:* -Engel- knuffel geeft
Pathe heb je overal dus dat is geen probleemquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan altijdzolang het dan Pathe is
Het was wel gezelligquote:
LOL ik nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vorige week vr of zo..... Ben beide dagen naar de bios geweest
Er komt 'zelfs' een deel 3. Gewoon, omdat het kan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan tegen mij dat er een deel 3 komt? [ afbeelding ]
Oke.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er komt 'zelfs' een deel 3. Gewoon, omdat het kan.
Hoe laat ben je er morgen?quote:
Nouja, ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LOTR, Hobbit, al die vergelijkbare meuk; nee dankje
quote:
logisch dusquote:
Ik denk dat 4 voor de leuk ook wel een beetje de max is.... zoals ik ooit gemerkt heb met een eerdere filmmarathonquote:Hehe ja, vergt wel concentratie natuurlijk
NPquote:![]()
Oja? Konden ze het laatste deel niet in een film proppen... zo dik is the Hobbit nou ook weer nietquote:
Bijna overal maar ja klopt de uitdaging is een bios te vinden waar het goed parkeren is enzoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pathe heb je overal dus dat is geen probleem
Ik denk ook niet dat ik veel langer vol hou dan 4 filmsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
logisch dus
[..]
Ik denk dat 4 voor de leuk ook wel een beetje de max is.... zoals ik ooit gemerkt heb met een eerdere filmmarathon
[..]
NP
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Het was wel gezelligPersoneel van Pathé had het na de 2de voorstelling door en liet ons telkens doorlopen naar volgende film
Geen idee, LOTR was 3 delen dus dan kan dit ook wel in 3 delen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oja? Konden ze het laatste deel niet in een film proppen... zo dik is the Hobbit nou ook weer niet
Hmm ff tellen hoeveel uur ik nu verzameld heb>>>> ong. 8,5 uur nuquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
4 films moeten het geen films van 3 uur zijn
Kuip in Rotterdamquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bijna overal maar ja klopt de uitdaging is een bios te vinden waar het goed parkeren is enzo
Die hebben mij in 1 week tijd 8x gezienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]meedenkend personeel... TOF!
Ik vond de vorige keer het personeel van A'foort nog al uhm klantonvriendelijk....
Dat sowieso, of eerst BBQ en dan 's nachts films kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik doe dat liever in de winter eerlijk gezegd.
Weet ik niet. Twitje antwoord niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Willen twi en myra ook komen? Ze hadden een taxi nodig.
Open haard. Warme chocomelk. Beetje voelen onder de dekens.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik doe dat liever in de winter eerlijk gezegd.
Exact mijn plan, maar ja, niemand wilde. Dat zegt ook wel weer genoegquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sowieso, of eerst BBQ en dan 's nachts films kijken
Mja, dan een foute film met veel alcohol.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
Dat sowieso, of eerst BBQ en dan 's nachts films kijken
Hm wachten wel even af tot morgen, ik kan hier rond 11 uur aanrijden, ben ik rond 12 uur bij jou.quote:
O... ik dacht dat dit 2 delen werden, maar het lijkt op IMDB inderdaad op drie delen ....quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen idee, LOTR was 3 delen dus dan kan dit ook wel in 3 delen.
Misschien is dit niet het juiste topic voor dit soort meetsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Exact mijn plan, maar ja, niemand wilde. Dat zegt ook wel weer genoeg
Wat zijn foute films?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, dan een foute film met veel alcohol.
Hij antwoord.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, dan een foute film met veel alcohol.
[..]
Hm wachten wel even af tot morgen, ik kan hier rond 11 uur aanrijden, ben ik rond 12 uur bij jou.
Kan ik wel bij je crashen of heb je aan 1 dag werk genoeg?
Was al bekend bij de lancering van het eerste deel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:19 schreef -Engel- het volgende:
O... ik dacht dat dit 2 delen werden, maar het lijkt op IMDB inderdaad op drie delen ....
Nee, JNG is zeker een betere plek?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
Misschien is dit niet het juiste topic voor dit soort meets
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is dit niet het juiste topic voor dit soort meets
Dat zou ook nog kunnen, maar ik heb er geen apparatuur voorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Filmmarathonmeet bij iemand thuis is ook wel een keer leuk
Shark attack zou uit mijn hoofd. Dat soort genres.quote:
Prima, haal ik die mafkees eerst op.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij antwoord.
Myr moet werken. Twitje kan wel.
Dus als je Twi op kunt halen, zou chill zijn.
Aanrijden? Belg
Als je rond 1 uur hier kunt zijn, zou dat ideaal zijn. Ik denk dat we aan deze dag voldoende hebben. Dan is al het behang er af.
Ik ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:23 schreef -Engel- het volgende:
Ja, zo rond de herfst kan dat ook al prima... ik ben benieuwd hoe warm morgen de zaal is
Hoi daar.quote:
Toppie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Prima, haal ik die mafkees eerst op.
Oke neem ik geen slaapspul mee.
O... was het BBQ en film kijken.... dat stond er niet inquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Exact mijn plan, maar ja, niemand wilde. Dat zegt ook wel weer genoeg
Prima hoorquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hallo Vinniiee! Hoe is het met jou?
Ja of de stad in, /care. Nauwelijks aanmeldingen, dan maar nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O... was het BBQ en film kijken.... dat stond er niet in
Maar ik had me achter de schermen aangemeld
Ik mis zijn nummer, zal rond 12 uur zijn en ik zal hard op de ramen bonzen want soms hoort ie me niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toppie.
Misschien moet je dan even contact met hem opnemen om af te spreken hoe laat je bij hem langs komt enzo.
Hi Hertjequote:
quote:
Sinds gister! Moet nog 1 verslag een beetje aanpassen, maar ben klaar met stage. Zo'n gek idee!quote:
Geen idee, is vrij parkeren en vereistequote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer vrij, maar geen idee ben daar al in geen maanden geweest
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen, maar ik heb er geen apparatuur voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |