SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik ook !! Oh nee ik een vrouw die kan kokenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een man die kan koken!!
DAT heb ik nodig![]()
Daarnaast kook ik alleen nog maar voor vrouwen als er vervolgens geneukt gaat worden.quote:
Jij zwemt heel de dag alquote:
Dat is wel een inkoppertje hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarnaast kook ik alleen nog maar voor vrouwen als er vervolgens geneukt gaat worden.
VIN , avatar, water, zwem, haaiquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben de hele dag hard aan het werk geweest
Ik ben geen filantropische instelling.quote:
Jouw vrouw zal een gelukkig mens zijn!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarnaast kook ik alleen nog maar voor vrouwen als er vervolgens geneukt gaat worden.
Je staat wel voor seks in de keuken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben geen filantropische instelling.Ik sta niet voor mijn lol in de keuken.
Onafgebroken, sinds de eerste keer dat ik voor haar heb gekookt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Jouw vrouw zal een gelukkig mens zijn!!
Sinds vandaag een uurtje of 18:00 dus?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onafgebroken, sinds de eerste keer dat ik voor haar heb gekookt.
Liefde gaat dus niet alleen bij een man door de maagquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onafgebroken, sinds de eerste keer dat ik voor haar heb gekookt.
Daar ben ik nog beter in dan in koken. Maar vond het zo flauw dat weer als eerste te noemen.quote:
Nee, sinds 6 januari 2006 om precies te zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Sinds vandaag een uurtje of 18:00 dus?
Ghehequote:Op donderdag 18 juli 2013 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben ik nog beter in dan in koken. Maar vond het zo flauw dat weer als eerste te noemen.
Toen was de eerste date? Het huwelijk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, sinds 6 januari 2006 om precies te zijn.
Je weet toch, ik maak liever jou klaar dan een pan met eten hoor.quote:
Eerste date, toen heb ik voor haar gekookt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Toen was de eerste date? Het huwelijk?
Wacht even!! Een man die een datum onthoudt???????
* Huppelmuts gaat even kijken of ze varkens ziet rondvliegen!!
Ze is al lang gaar, want er kwam niemand met waterbalonnenquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet toch, ik maak liever jou klaar dan een pan met eten hoor.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet toch, ik maak liever jou klaar dan een pan met eten hoor.
Huldequote:Op donderdag 18 juli 2013 19:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eerste date, toen heb ik voor haar gekookt.
Ik vind het schandalig hoor!! Ik voel mij ook zwaar afgewezen nuquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ze is al lang gaar, want er kwam niemand met waterbalonnen.
Er zijn genoeg mannen die koken toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
[..]
Hulde![]()
Zo'n vent zoek ik ook!!
Ook toen heb ik op voorhand uitgesproken dat er niet gekookt zou worden zonder te neuken hoor. Is dat ook het soort duidelijkheid dat je zoekt?quote:
Tsja werk gaat voorquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig hoor!! Ik voel mij ook zwaar afgewezen nu
Ze zijn er wel maar die zijn ook al bezet!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen die koken toch?
Ik heb vanmiddag ook gekookt.
Ja graagquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook toen heb ik op voorhand uitgesproken dat er niet gekookt zou worden zonder te neuken hoor. Is dat ook het soort duidelijkheid dat je zoekt?
Ik ben vanmiddag gekooktquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen die koken toch?
Ik heb vanmiddag ook gekookt.
Waar zeg ik dat ik niet kan koken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zijn er wel maar die zijn ook al bezet!!
Jij zegt net dat je niet kan koken, aan jou heb ik dus niks
Hoi, ik ben DaMook en ik haal friet patat, datenquote:
Een vrouw naar mijn hart.quote:
Ik keek naar de UI niet naar de naamquote:
Ik kan wel eten maken, koken ben ik alleen minder goed in dan in bakkenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik keek naar de UI niet naar de naam![]()
Ik dacht dat jij mook was, sorry!!
Kom je koken voor mij?
Ik ben helemaal niet zo'n patateterquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi, ik ben DaMook en ik haal friet patat, daten. Zoiets ook goed
.
quote:
Sorry, mijn schema laat dat niet toe.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik keek naar de UI niet naar de naam![]()
Ik dacht dat jij mook was, sorry!!
Kom je koken voor mij?
HAH en wat zei ik net dat ik wel kan makenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n patateter![]()
Mij win je met pasta
[..]![]()
Bam en dat is al 3x op 1 dag dat ik zo'n soort opmerking krijg
Goed bezig jij!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sorry, mijn schema laat dat niet toe.
Heb vanmiddag al voor twee vrouwen gekookt.
Drie keer is scheepsrecht. Dus, playtime...quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Bam en dat is al 3x op 1 dag dat ik zo'n soort opmerking krijg
Nee dat moet ik nog even regelen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig jij!!
Dat filmpje nog gevonden?
Ik durf niet!!quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie keer is scheepsrecht. Dus, playtime...
De vriendin van Carlijn heeft gefilmd!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vriendin van Carlijn heeft gefilmd!
Ik ben zelf ook nieuwsgierig naar mijn afgang
Dan smeer ik dat eerst wel ff in en dan focus ik mij daarna wel op de niet verbrande delen om de pijn te verplaatsen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik durf niet!!
Ik ben bang dat ik vanmiddag een paar vitale delen heb verbrand!!
Kort rokje + gloeiend heet scooterzadel = pijnlijke ervaring
Nopequote:Op donderdag 18 juli 2013 20:05 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook. Al zal het wel minder erg zijn dan jij denkt, of niet
.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan smeer ik dat eerst wel ff in en dan focus ik mij daarna wel op de niet verbrande delen om de pijn te verplaatsen.
I aim to please. nou ja, op mijn eigen dominante wijze natuurlijk.quote:
Als je het goed doet is dat toch ook zeker wel pleasen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I aim to please. nou ja, op mijn eigen dominante wijze natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |