Volgens mij voldoet dat aan geen van de criteria.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Aerosmith, Bon Jovi en Nickelback?
Stoner. Black Sabbath, Oyster Cult, Soundgarden. Vanaf mijn 18e tot mijn 23e naar geluisterd. Ook wel andere genres trouwens. Maar dat is iets waar ik nu amper meer naar luister.quote:
Mooi manquote:Op maandag 22 juli 2013 22:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Stoner. Black Sabbath, Oyster Cult, Soundgarden. Vanaf mijn 18e tot mijn 25e naar geluisterd. Ook wel andere genres trouwens. Maar dat is iets waar ik nu amper meer naar luister.
Edit: 18-25 klopt niet. 16-23 zal het zijn geweest
Meer op het sfeertje. Muziek i.c.m. de luisteraars. Gebrek aan diepte in de muziek misschien. Kunnen allerlei redenen zijn geweest.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:28 schreef debeterebob het volgende:
EDIT: wel grappig dat je op de muziek bent afgeknapt door de mensen om je heen
Black Sabbath ook meer dan verdienstelijk. Hun meest rustigste liedje is ook half Indie te noemenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Alice in Chains valt ook wel onder smerig, die zijn ook lekker teruggekomen dit jaar
Nee dat nietquote:
garage is per definitie smerig en vooral vuigquote:Op maandag 22 juli 2013 22:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee dat niet
Dat is meer garage. Rammelt iets teveel, te lo-fi. Ik vond het toen in ieder geval niets. Kan het nu wel beter waarderen
Ik heb een wat meer bekenderequote:Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heerlijk zo af en toe
Mijn favoriete ragnummer:
Ja, 18 juliquote:Op maandag 22 juli 2013 22:47 schreef ranja het volgende:
Wat betreft nieuwe releases, had ik Splashh al eens genoemd?
dan werd het wel weer tijdquote:
In dit topic staat het nog zelfs hequote:Op maandag 22 juli 2013 22:53 schreef ranja het volgende:
[..]
dan werd het wel weer tijdblijkbaar was het alweer vergeten aangezien er geklaagd wordt ddat er niks uitkomt
Jammer van de Bon Jovi sound.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:53 schreef debeterebob het volgende:
Kennen jullie Hanson nog? Je weet wel van Mmmbop
Ze maken tegenwoordig ook nog muziek en dit liedje is best wel leuk
I know. Zomervakantie en mooi weer hequote:Op maandag 22 juli 2013 22:55 schreef ranja het volgende:
[..]
poosje geleden gingen er nog 3 topics per dag door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |