Volgens mij voldoet dat aan geen van de criteria.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Aerosmith, Bon Jovi en Nickelback?

Stoner. Black Sabbath, Oyster Cult, Soundgarden. Vanaf mijn 18e tot mijn 23e naar geluisterd. Ook wel andere genres trouwens. Maar dat is iets waar ik nu amper meer naar luister.quote:
 Middelbare schooltijd in ieder geval, met wat overlap naar HBO.
 Middelbare schooltijd in ieder geval, met wat overlap naar HBO. Had het ook wel gehad met de wiet. (meer de lucht om me heen als dat ik zelf rookte overigens....zo nu en dan....was veel te braaf toen
 Had het ook wel gehad met de wiet. (meer de lucht om me heen als dat ik zelf rookte overigens....zo nu en dan....was veel te braaf toen 

Mooi manquote:Op maandag 22 juli 2013 22:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Stoner. Black Sabbath, Oyster Cult, Soundgarden. Vanaf mijn 18e tot mijn 25e naar geluisterd. Ook wel andere genres trouwens. Maar dat is iets waar ik nu amper meer naar luister.
Edit: 18-25 klopt niet. 16-23 zal het zijn geweest
 Had ik niet achter je gezocht
 Had ik niet achter je gezocht 

Meer op het sfeertje. Muziek i.c.m. de luisteraars. Gebrek aan diepte in de muziek misschien. Kunnen allerlei redenen zijn geweest.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:28 schreef debeterebob het volgende:
EDIT: wel grappig dat je op de muziek bent afgeknapt door de mensen om je heen
 Zal toch niet door het meeroken komen?
 Zal toch niet door het meeroken komen?  

Black Sabbath ook meer dan verdienstelijk. Hun meest rustigste liedje is ook half Indie te noemenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
Alice in Chains valt ook wel onder smerig, die zijn ook lekker teruggekomen dit jaar

Nee dat nietquote:

garage is per definitie smerig en vooral vuigquote:Op maandag 22 juli 2013 22:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee dat niet
Dat is meer garage. Rammelt iets teveel, te lo-fi. Ik vond het toen in ieder geval niets. Kan het nu wel beter waarderen

Ik heb een wat meer bekenderequote:Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heerlijk zo af en toe
Mijn favoriete ragnummer:

Ja, 18 juliquote:Op maandag 22 juli 2013 22:47 schreef ranja het volgende:
Wat betreft nieuwe releases, had ik Splashh al eens genoemd?

Ik luister ook wel wat hardere rockmuziek op zijn tijd en zelfs metal soms maar als ik echt een ragnummer nodig heb is dit het. Meespelen is het beste.
 Ik luister ook wel wat hardere rockmuziek op zijn tijd en zelfs metal soms maar als ik echt een ragnummer nodig heb is dit het. Meespelen is het beste.

dan werd het wel weer tijdquote:
 blijkbaar was het alweer vergeten aangezien er geklaagd wordt ddat er niks uitkomt
 blijkbaar was het alweer vergeten aangezien er geklaagd wordt ddat er niks uitkomt  

In dit topic staat het nog zelfs hequote:Op maandag 22 juli 2013 22:53 schreef ranja het volgende:
[..]
dan werd het wel weer tijdblijkbaar was het alweer vergeten aangezien er geklaagd wordt ddat er niks uitkomt

Jammer van de Bon Jovi sound.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:53 schreef debeterebob het volgende:
Kennen jullie Hanson nog? Je weet wel van Mmmbop
Ze maken tegenwoordig ook nog muziek en dit liedje is best wel leuk

I know. Zomervakantie en mooi weer hequote:Op maandag 22 juli 2013 22:55 schreef ranja het volgende:
[..]
poosje geleden gingen er nog 3 topics per dag door
 Ik kan je tips altijd wel waarderen
 Ik kan je tips altijd wel waarderen  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |