Sportscholen zijn voor kampbewonersquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:08 schreef Robophatt het volgende:
Want normaal gesproken ben je natuurlijk al als een monster voordat je de sportschool voor het eerst binnenstapt.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:05 schreef StraatSoldaat het volgende:
Jammer dat het recht van de sterkst ruikende niet geldt in de gym
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
TS is zo'n gespierd petje waar iedereen in de gym een hekel aan heeft
De echte bodybuilders willen altijd maar al te graag ecto's adviseren en helpen als ze dat vragen
Dit inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
De echte bodybuilders willen altijd maar al te graag ecto's adviseren en helpen als ze dat vragen
Uiteraard, je wordt geboren als ecto, endo of meso en blijft zo je hele leven. Het is alsof je zegt "Ik ben ook een neger, maar neger blijf je echt wel altijd...quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:52 schreef SixSixOne het volgende:
Ben ook een ecto, maar ecto blijf je echt wel altijd...altans ik dan
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
ik was eerder, watsonquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:52 schreef Vixenx het volgende:
Onterechte klacht:
Als je zo sterk/gespierd ben hoef je toch niet meer naar de sportschool? Dan ben je toch klaar, of ligt het aan mij? Slotje kan hierop, detective Vixenx heeft de zaak al opgelost.
Zeg dat in me gezicht en ik breek je arm vriend, zal wel niet al te moeilijk zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:08 schreef BlueNumber het volgende:
Kutpauper, ga een trein koppen als training.
Neanderthalertjequote:Op donderdag 18 juli 2013 18:12 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zeg dat in me gezicht en ik breek je arm vriend, zal wel niet al te moeilijk zijn
Sorry man, afgestudeerd ingenieur in de toegepaste wiskunde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zit op de universiteit terwijl jij waarschijnlijk iets van MBO niveau 2 ICT doet
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zit op de universiteit terwijl jij waarschijnlijk iets van MBO niveau 2 ICT doet
Autist dus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:16 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Sorry man, afgestudeerd ingenieur in de toegepaste wiskunde.
Op de uni zitten geen 'straatsoldaten', sorry manquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Retorisch ben je vrij zwak, erg jammer.quote:
Je bent zeker telemarketeer dan, hommo. Haten op StraatSoldaat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:21 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Retorisch ben je vrij zwak, erg jammer.
Helaas voor jou heeft mijn baas mij aangenomen vanwege mijn analytische én communicatieve vaardigheden.
Wil je jezelf nog verder belachelijk maken of laat je het hierbij?
Nou, nu niet meer hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft tie meer seks dan mij.
In de hemel heeft iedereen zoveel seks als dat ie wiltquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft tie meer seks dan mij.
Ectos gonna ecto mattie. Al die afgunstige tatas hier.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:21 schreef seto het volgende:
lol al die nerdjes hier
hoe voelt het om te weten dat jullie nooit zo sterk als straatsoldaat zullen zijn?
Niks mis mee, het heeft mij nog nooit opgebroken. Vlotte babbel en zelfvertrouwen kom je verder mee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:21 schreef seto het volgende:
lol al die nerdjes hier
hoe voelt het om te weten dat jullie nooit zo sterk als straatsoldaat zullen zijn?
Deze opmerking is zo lachwekkend dat ik er inhoudelijk niet op in ga.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je bent zeker telemarketeer dan, hommo. Haten op StraatSoldaat.
Toch niet zo'n vlotte babbel dus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:25 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Deze opmerking is zo lachwekkend dat ik er inhoudelijk niet op in ga.
hoe weet je dat je er verder mee komt? Al ooit net zon zieke gains gezet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:24 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Niks mis mee, het heeft mij nog nooit opgebroken. Vlotte babbel en zelfvertrouwen kom je verder mee.
Zo nu en dan vind ik het leuk om mijzelf in een topic vast te bijten. De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik vaak een semi-zwakzinnige ts kies.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:25 schreef VacaLoca het volgende:
Weet je zeker dat je geen autist bent BlueNumber? Je gaat er nogal serieus op in allemaal
Hahahahaha Bazen reactie!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:25 schreef Scuidward het volgende:
Investeren in je eigen ijzersmijthoek op zolder?
Autist dusquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:28 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Zo nu en dan vind ik het leuk om mijzelf in een topic vast te bijten. De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik vaak een semi-zwakzinnige ts kies.
onder gym valt fit4free en basicfit natuurlijk niet he!quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:25 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gym als sportschool noemen.Pauper.
keiharde dis dit, eckte alpha male hierquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:34 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Als je mijn nummer wilt, kun je dat ook gewoon vragen.
Niet focken met hem vriend anders stuurt hij zijn level 94 Orc Warrior op je afquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
keiharde dis dit, eckte alpha male hier
Als je er nu ook nog een goed lichaam bij had kwam je nog verderquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:24 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Niks mis mee, het heeft mij nog nooit opgebroken. Vlotte babbel en zelfvertrouwen kom je verder mee.
Precies. Het een stelt het andere niet uit. Ik ben goedgeleid en estheticquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef seto het volgende:
[..]
Als je er nu ook nog een goed lichaam bij had kwam je nog verder
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:38 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Niet focken met hem vriend anders stuurt hij zijn level 94 Orc Warrior op je af
Ze proberen het tenminste, inderdaad.quote:
Ik weet nog wel dat zo'n kerel een keer meehielp bij een verhuizing. Nee die gespierde kerel zou de klus wel even klaren. Na een paar doosjes, een bank en een kast de trap af was hij niks meer waard, totaal niet efficient die opgepompte massa.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:07 schreef fathank het volgende:
hahaha ts met zn opgepompte spiertjes vol met lucht
moet altijd een beetje lachen als ik zon michelinmannetje zie
beter gwn 3x20 herhalingen voor mooie lange spieren beetje toned toch
en benen trainen is fucking homo zo met je reet naar achter
Dan moet hij niet zo zeikenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat zo'n kerel een keer meehielp bij een verhuizing. Nee die gespierde kerel zou de klus wel even klaren. Na een paar doosjes, een bank en een kast de trap af was hij niks meer waard, totaal niet efficient die opgepompte massa.De slanke kantoorlulletjes konden de hele dag door.
Niet perse als je gespierd bent, wel als je je spieren niet goed getraind hebt en alleen maar voor massa bent gegaan. Daarom staat het woordje opgepompt in zowel mijn post als die van fathank.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dan moet hij niet zo zeikenHet is niet zo alsof je iets minder lang volhoudt als je gespierd bent hoor
Alleen hardlopers en wielrenners blijven meestal wel de hele dag door zwoegen
denken dat kracht en massa niet gerelateerd zijnquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:44 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Niet perse als je gespierd bent, wel als je je spieren niet goed getraind hebt en alleen maar voor massa bent gegaan. Daarom staat het woordje opgepompt in zowel mijn post als die van fathank.
Mensen die naar de schietbaan gaanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:47 schreef Piye het volgende:
Mensen die naar de sportschool gaan in plaats van de schietbaan.Nice muscles brah, are they bulletproof?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof jij een gun hebtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:47 schreef Piye het volgende:
Mensen die naar de sportschool gaan in plaats van de schietbaan.Nice muscles brah, are they bulletproof?
Dat heeft niks met mijn verhaal te maken. Ik heb het namelijk helemaal niet over kracht gehad.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:48 schreef seto het volgende:
[..]
denken dat kracht en massa niet gerelateerd zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ervanuitgaande dat ik je op je woord geloof, is dit verhaal natuurlijk niet direct representatief voor de gemiddelde opgepompte gast. Het is namelijk zeer, maar dan ook zeer onwaarschijnlijk dat hij minder lang door kon doordat hij zo opgepomt was. Dat moet je eerder in andere factoren gaan zoeken dan "niet goed getrainde spieren".quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat zo'n kerel een keer meehielp bij een verhuizing. Nee die gespierde kerel zou de klus wel even klaren. Na een paar doosjes, een bank en een kast de trap af was hij niks meer waard, totaal niet efficient die opgepompte massa.De slanke kantoorlulletjes konden de hele dag door.
Sowieso aivd reactie deze.quote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:51 schreef Timmie85 het volgende:
Deze ecto zit lekker aan zijn proteïne shakje na de fitness! Komt u maar met de sick gains!Beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang ga je al naar de sportschool ?
Net iets meer dan een maand dus. Zit nu op de 1.5kg winst, volgende week donderdag is het weer wegingdag, hopelijk kan ik het nog gauw even naar 2kg pushen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:54 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Beter!
Hoelang ga je al naar de sportschool ?
TS is dakdekker?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:14 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik zit op de universiteit ...
Nice, ik snap alleen niet hoe je kan zien hoeveel KG je haalt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:55 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Net iets meer dan een maand dus. Zit nu op de 1.5kg winst, volgende week donderdag is het weer wegingdag, hopelijk kan ik het nog gauw even naar 2kg pushen.
Wauwquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik ben ook een ecto, deze week weer begonnen met fitnessen. ff helemaal ripped en shredded worden nog voor het strandje, hatin' mirrin' ? moeten cuttenniet 0% fat hebben
dikke tering bodybuilders
vieze stink gorilla's, lekker straks als je oud bent zakt alles in
_________________________!
Dat klopt, maar ik doe dan ook geen bewering over een hele groep. Ik deel alleen mijn verhaal, als dat herkenbaar is voor een hoop mensen gaat dat wel weer iets over een groep zeggen. Ik vraag me wel af waarom je het zo zeer onwaarschijnlijk vind. Het is niet raar dat zo'n kerel meer energie verbruikt wanneer hij elke keer de trap op en af loopt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Ervanuitgaande dat ik je op je woord geloof, is dit verhaal natuurlijk niet direct representatief voor de gemiddelde opgepompte gast. Het is namelijk zeer, maar dan ook zeer onwaarschijnlijk dat hij minder lang door kon doordat hij zo opgepomt was. Dat moet je eerder in andere factoren gaan zoeken dan "niet goed getrainde spieren".
[..]
Sowieso aivd reactie deze.
Nou, ik heb thuis een weegschaal, en daar ga ik wel eens op staan. En dan de ene dag zegt ie 60kg, en dan een maand later zegt ie 61.5kg. Vervolgens gebruik ik geavanceerde wiskunde, doe ik 61.5 - 60.0, en dan komt daar 1.5 uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:58 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Nice, ik snap alleen niet hoe je kan zien hoeveel KG je haalt.
Ik doe het 2 maanden, ik merk wel dat meer kracht heb (Ik wakeboard ook)
Hij heeft wat te compenseren hè, dan maar afgeven op mensen die daar net beginnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jij zit liever zo![]()
![]()
![]()
naar gespierde bezwete mannen te kijken onder het wachten ts?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:51 schreef Timmie85 het volgende:
Deze ecto zit lekker aan zijn proteïne shakje na de fitness! Komt u maar met de sick gains!2 kilo vocht ja, noflSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Uhm..... dacht al zo iets maar het kan ook aan je voeding liggen, niet zo nauwkeurig dus.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:59 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Nou, ik heb thuis een weegschaal, en daar ga ik wel eens op staan. En dan de ene dag zegt ie 60kg, en dan een maand later zegt ie 61.5kg. Vervolgens gebruik ik geavanceerde wiskunde, doe ik 61.5 - 60.0, en dan komt daar 1.5 uit.
Aha, dus dan train je je benen zeker niet meer? gezien je al wakeboarden doet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:58 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Nice, ik snap alleen niet hoe je kan zien hoeveel KG je haalt.
Ik doe het 2 maanden, ik merk wel dat meer kracht heb [b](Ik wakeboard ook)[/b]
Dan snap ik niet helemaal wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:02 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Uhm..... dacht al zo iets maar het kan ook aan je voeding liggen, niet zo nauwkeurig dus.
JUIST wel... In ieder geval ik train alles.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:03 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Aha, dus dan train je je benen zeker niet meer? gezien je al wakeboarden doet.
Dat is waar, maar waar hij misschien wat meer energie verbruikt door het verplaatsen van z'n eigen gewicht, kost het tillen zelf hem minder moeite. Als hij het bij het tillen aflegt, zal hij echt een conditie van niets hebben. Nu slaan dat soort gasten wel vaker de cardio-oefeningen over, maar dat alleen daardoor z'n conditie slechter is dan al die "slanke kantoorlulletjes" vind ik onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik doe dan ook geen bewering over een hele groep. Ik deel alleen mijn verhaal, als dat herkenbaar is voor een hoop mensen gaat dat wel weer iets over een groep zeggen. Ik vraag me wel af waarom je het zo zeer onwaarschijnlijk vind. Het is niet raar dat zo'n kerel meer energie verbruikt wanneer hij elke keer de trap op en af loopt.
Ach, het tillen stelt ook niet zoveel voor. Een bank is onhandig om te dragen, maar als er twee mensen aan tillen valt het qua kracht wel mee.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is waar, maar waar hij misschien wat meer energie verbruikt door het verplaatsen van z'n eigen gewicht, kost het tillen zelf hem minder moeite. Als hij het bij het tillen aflegt, zal hij echt een conditie van niets hebben. Nu slaan dat soort gasten wel vaker de cardio-oefeningen over, maar dat alleen daardoor z'n conditie slechter is dan al die "slanke kantoorlulletjes" vind ik onwaarschijnlijk.
Ik ben niet opgepompt nee.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:35 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ach, het tillen stelt ook niet zoveel voor. Een bank is onhandig om te dragen, maar als er twee mensen aan tillen valt het qua kracht wel mee.
Enige wat ik bij een verhuizing altijd pittig is, is de wasmachine, en dan staan de kantoorlulletjes daarna ook even bij te komen. (Met een kop koffie) Bij zoiets is een brede klerenkast wel handig, die tilt dat haast net zo makkelijk omhoog als een bank.
Kom jij anders bij de volgende verhuizing helpen? Dan wordt de steekproef vwb het nut van opgepompte spierballen bij verkuizingen misschien 50-50.Of ben je zelf niet zo opgepompt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |