SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Natuurlijk maar ik heb het puur over het voetbal wat ze spelen, daar zie ik hem niet in excellerenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:01 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Nou... AC Milan is een van de grootste clubs uit de geschiedenis van het voetbal
Hij is ijzersterk in individuele duels, dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:04 schreef Catch22- het volgende:
Eriksen naar Milan zou wel eens goed kunnen uitpakken voor hem. Als hij niet compleet aan gort wordt geschopt daar.
Waarom zou de Italiaanse competitie niets voor Eriksen zijn?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit ja
Hebben ze goed gescout.
Italiaanse competitie is niks voor Eriksen.
De competitie is niks mis mee, een passende club voor hem is wat andersquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou de Italiaanse competitie niets voor Eriksen zijn?
Fiorentina zou wel wat voor hem zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
De competitie is niks mis mee, een passende club voor hem is wat anders
Hij gaat niet naar Leverkussen maar wel naar Fiorentina? Juist ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fiorentina zou wel wat voor hem zijn
Ik snap de grap niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Uiteindelijk zal hij wel voor het sportieve kiezen en naar Besiktas gaan.
Waar zeg ik dat hij daar naar toe gaat? Ik zeg dat Fiorentina een goede club voor hem zou zijn in Italië en eerlijk gezegd is dat ook wel zijn niveauquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij gaat niet naar Leverkussen maar wel naar Fiorentina? Juist ja.
Er is geen grap, ik bedoel gewoon dat het allemaal mooi is die verhalen, maar je niet raar op moet kijken als hij toch opeens weggaat naar een "niet droomclub"quote:
Blijkbaar volg jij Eriksen niet, maar dat blijkt wel vaker.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen grap, ik bedoel gewoon dat het allemaal mooi is die verhalen, maar je niet raar op moet kijken als hij toch opeens weggaat naar een "niet droomclub"
Dat denk ik niet. Had hij beter naar Leverkussen kunnen gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij daar naar toe gaat? Ik zeg dat Fiorentina een goede club voor hem zou zijn in Italië en eerlijk gezegd is dat ook wel zijn niveau
Geen idee, misschien boden ze gewoon niet genoeg salaris. Dat jij nou een droombeeld van hem hebt wil niet zeggen dat hij daadwerkelijk zo "netjes" is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blijkbaar volg jij Eriksen niet, maar dat blijkt wel vaker.
Waarom zou hij dan bijvoorbeeld Leverkussen afwijzen?
[..]
Dat denk ik niet.
En waar baseer je dat op? Fiorentina is een van de clubs in Italië die altijd goed voetbal laten zien en die hebben een paar spelers van wereld klasse Jovetic en Gomezquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blijkbaar volg jij Eriksen niet, maar dat blijkt wel vaker.
Waarom zou hij dan bijvoorbeeld Leverkussen afwijzen?
[..]
Dat denk ik niet. Had hij beter naar Leverkussen kunnen gaan.
Omdat de Duitse competitie sowieso van een hoger niveau is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Fiorentina is een van de clubs in Italië die altijd goed voetbal laten zien en die hebben een paar spelers van wereld klasse Jovetic en Gomez
Drie kratjes bier om wedden dat hij niet naar een club zoals Besiktas gaat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, misschien boden ze gewoon niet genoeg salaris. Dat jij nou een droombeeld van hem hebt wil niet zeggen dat hij daadwerkelijk zo "netjes" is.
Kan best, maar ik zou er geen geld op zetten.
Gomez wil ik nou niet echt wereldklasse noemen. Als je er al door Mandzukic uitgespeeld wordt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Fiorentina is een van de clubs in Italië die altijd goed voetbal laten zien en die hebben een paar spelers van wereld klasse Jovetic en Gomez
Dat is niet waar. Bayern en Dortmund zijn belachelijk goede clubs maar Ajax en PSV zouden daar zonder probleem 3 en 4 worden. Flink overhyped die competitiequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat de Duitse competitie sowieso van een hoger niveau is.
Vooruit wereldklasse is misschien wat overdreven maar dan hebben ze ook nog Borja Valero en Adem Ljajic gewoon een ijzersterke ploegquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gomez wil ik nou niet echt wereldklasse noemen. Als je er al door Mandzukic uitgespeeld wordt.
Spelen leuk voetbal maar ik denk niet dat Eriksen daarvoor Ajax wil inruilen. Zit gewoon op een vergelijkbaar niveau als Leverkusen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit wereldklasse is misschien wat overdreven maar dan hebben ze ook nog Borja Valero en Adem Ljajic gewoon een ijzersterke ploeg
Jovetic gaat toch naar City?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit wereldklasse is misschien wat overdreven maar dan hebben ze ook nog Borja Valero en Adem Ljajic gewoon een ijzersterke ploeg
Ik denk dat Ajax ook wel kan winnen van Fiorentina.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Bayern en Dortmund zijn belachelijk goede clubs maar Ajax en PSV zouden daar zonder probleem 3 en 4 worden. Flink overhyped die competitie
Heeft het verder blijkbaar niet zo goed gedaan.quote:
Fiorentina is echt wel een stukje beter dan Leverkusen imo. Maar goed als Eriksen meent dat hij deze zomer naar een echte topclub kan dan gaat hij er bekakt van af komenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Spelen leuk voetbal maar ik denk niet dat Eriksen daarvoor Ajax wil inruilen. Zit gewoon op een vergelijkbaar niveau als Leverkusen.
Dan blijft hij toch lekker bij Ajax. Niks mis mee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fiorentina is echt wel een stukje beter dan Leverkusen imo. Maar goed als Eriksen meent dat hij deze zomer naar een echte topclub kan dan gaat hij er bekakt van af komen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heeft het verder blijkbaar niet zo goed gedaan.
Biggest disappointment
Stevan Jovetić
Jovetic might be the team's capocannoniere, with 13 goals, but the attacker just wasn't there then he was needed the most. In January, when Fior were struggling, he failed to take the team by the hand, as leaders do, and to help them win few more points. In fact, during the second part of the season, JoJo was pretty much anonymous. He scored a few goals, but he wasn't the same, decisive player he had been in previous years.
De interesse is er voor hem iig, of het daadwerkelijk City wordt is dan nog de vraagtwitter:karlsentk twitterde op maandag 15-07-2013 om 12:06:55Many seem unconvinced by Jovetic's goal scoring record. One in every three games (Serie A); more than decent for a withdrawn forward/"10" reageer retweet
Dat eerste is een mening waar ik het niet mee eens ben. Als er geen topclub komt dan blijft hij toch gewoon. Geen probleem.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fiorentina is echt wel een stukje beter dan Leverkusen imo. Maar goed als Eriksen meent dat hij deze zomer naar een echte topclub kan dan gaat hij er bekakt van af komen
Dat is de beste oplossingquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan blijft hij toch lekker bij Ajax. Niks mis mee.
Qua supporters en stadion zit je misschien beter bij Leverkussen maar voor het voetbal hoef je er echt niet naar toe te gaan. Alleen Kiessling kan er een beetje wat vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat eerste is een mening waar ik het niet mee eens ben. Als er geen topclub komt dan blijft hij toch gewoon. Geen probleem.
Bender en Leno zijn ook prima spelers. Maar goed, het was al bekend dat wij vaak een verschillende mening hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Qua supporters en stadion zit je misschien beter bij Leverkussen maar voor het voetbal hoef je er echt niet naar toe te gaan. Alleen Kiessling kan er een beetje wat van
Maar ze spelen wel CL en hebben een team wat bereid is in zijn dienst te spelen, Fiorentina is een leuke club maar als je serieus stappen wil maken moet je daar niet naar toequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Qua supporters en stadion zit je misschien beter bij Leverkussen maar voor het voetbal hoef je er echt niet naar toe te gaan. Alleen Kiessling kan er een beetje wat van
Eirksen heeft geen topspelers nodig maar een goed team.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag maar als ik de kans zou hebben om met spelers als Ljalic, Borja Valero,Jovetic en in mindere mate Matia Fernandez en Gomez te spelen dan zou ik het wel wetenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bender en Leno zijn ook prima spelers. Maar goed, het was al bekend dat wij vaak een verschillende mening hebben.
Klopt maar die gaan echt geen hoge ogen gooien in de CL mogen al in hun handjes klappen als ze 2 wedstrijden winnen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar ze spelen wel CL en hebben een team wat bereid is in zijn dienst te spelen, Fiorentina is een leuke club maar als je serieus stappen wil maken moet je daar niet naar toe
Oh dus je raadt Eriksen ook PSG en Monaco aan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag maar als ik de kans zou hebben om met spelers als Ljalic, Borja Valero,Jovetic en in mindere mate Matia Fernandez en Gomez te spelen dan zou ik het wel weten
Vandaar dat Eriksen ze heeft afgewezen en bij Ajax blijft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar die gaan echt geen hoge ogen gooien in de CL mogen al in hun handjes klappen als ze 2 wedstrijden winnen.
Nee want die kopen gewoon een zooi nieuwe spelers als je niet presteertquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Oh dus je raadt Eriksen ook PSG en Monaco aan?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat mag maar als ik de kans zou hebben om met spelers als Ljalic, Borja Valero,Jovetic en in mindere mate Matia Fernandez en Gomez te spelen dan zou ik het wel weten
Jammer genoeg niet neequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:48 schreef Tarado het volgende:
[..]Jij bent Eriksen niet
Ik hoop dat hij blijft en dat ze gaan voor overwinteren in de CL, als hij daar wat laat zien komen er vanzelf weer wat interessantere clubs.
Hoezo betwijfel je dat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet nee
Als hij zijn contract dan verlengd is dat inderdaad wel het beste voor Ajax maar ik betwijfel of het verstandig is van Eriksen om dat te doen.
Als de clubs waar hij heen wil hem nu niet nodig hebben waarom niet, hij is nog jong genoeg dus een jaartje Ajax erbij kan geen kwaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet nee
Als hij zijn contract dan verlengd is dat inderdaad wel het beste voor Ajax maar ik betwijfel of het verstandig is van Eriksen om dat te doen.
Denk je dat die volgend seizoen dan wel op hem zitten te wachten.... Ik vind Eriksen een goede speler maar wereldtop bij lange na nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als de clubs waar hij heen wil hem nu niet nodig hebben waarom niet, hij is nog jong genoeg dus een jaartje Ajax erbij kan geen kwaad.
Als ze hem echt willen hebben ze er ook wel 12 miljoen voor over, dat is nog steeds peanuts voor topclubsquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Transfervrij is er namelijk altijd wel een topclub die je dan wil hebben
Gelukkig denkt Eriksen er niet zo ondankbaar over.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Transfervrij is er namelijk altijd wel een topclub die je dan wil hebben
Wie weet wordt Eriksen dit seizoen nog belangrijker en gaat hij hoge ogen gooien in de CL.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat die volgend seizoen dan wel op hem zitten te wachten.... Ik vind Eriksen een goede speler maar wereldtop bij lange na niet
Wereldtop vind ik hem ook niet, het is altijd maar afwachten hoe zulke dingen gaan, Strootman speelde 1 wedstrijd op het -21 EK goed en die wordt gehaald voor een top bedrag al is dat dan weer geen topclub Europees gezien.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk je dat die volgend seizoen dan wel op hem zitten te wachten.... Ik vind Eriksen een goede speler maar wereldtop bij lange na niet
Dan zal hij toch echt een seizoen moeten draaien zoals Sneijder deed in zijn laatste seizoen bij Ajax wil er een topclub voor hem komen en dat zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wereldtop vind ik hem ook niet, het is altijd maar afwachten hoe zulke dingen gaan, Strootman speelde 1 wedstrijd op het -21 EK goed en die wordt gehaald voor een top bedrag al is dat dan weer geen topclub Europees gezien.
Sneijder, Suarez, Vertonghenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:56 schreef Tyron het volgende:
Je kan ook niet wereldtop zijn als je (nog) in de Eredivisie speelt.
Geen idee, dat moeten we gaan zien, het gaat er dan ook vooral om wat hij in de CL laat zien, uitgeschakeld worden door Steaua heeft wat dat betreft geen goed gedaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zal hij toch echt een seizoen moeten draaien zoals Sneijder deed in zijn laatste seizoen bij Ajax wil er een topclub voor hem komen en dat zie ik niet gebeuren.
Die waren toen ook geen wereldtop. Maar wie weet heb jij wel een hele ruime definiëring van wereldtop.quote:
Mwah, waren bij Ajax ook niet wereldtop. Sneijder werd wereldtop - al was dat niet voor lang, Suarez en Vertonghen wisten we wel dat ze potentie hadden - net zoals Eriksen, maar het is toch altijd afwachten hoe ze gaan presteren.quote:
Vertonghen 1 seizoen bij Spurs en was de beste verdediger in de BPL afgelopen seizoen dan was je echt wel wereldtop bij Ajax, alles wat Sneijder aanraakte in zijn laatste seizoen veranderde in goud en was toen een van de beste middenvelders in de wereld, Suarez kun je over twijfelen die heeft nog wel stappen gezet in Engeland maar was ook al een aantal maatjes te groot voor de Eredivisie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Die waren toen ook geen wereldtop. Maar wie weet heb jij wel een hele ruime definiëring van wereldtop.
Ze waren wel een stap verder dan Eriksen nu, dus wat dat betreft zou het goed zijn als Eriksen nog een jaartje blijft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:59 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, waren bij Ajax ook niet wereldtop. Sneijder werd wereldtop, Suarez en Vertonghen wisten we wel dat ze potentie hadden - net zoals Eriksen, maar het is toch altijd afwachten hoe ze gaan presteren.
Tweede elftal tegen Osasuna dus.quote:
nee, gewoon nee. Vertonghen had die nieuwe prikkel nodig en werd daarom dit seizoen nog beter dan dat hij al bij Ajax was.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vertonghen 1 seizoen bij Spurs en was de beste verdediger in de BPL afgelopen seizoen dan was je echt wel wereldtop bij Ajax, alles wat Sneijder aanraakte in zijn laatste seizoen veranderde in goud en was toen een van de beste middenvelders in de wereld, Suarez kun je over twijfelen die heeft nog wel stappen gezet in Engeland maar was ook al een aantal maatjes te groot voor de Eredivisie.
Hadden ook al wat meer jaren Eredivisie ervaring natuurlijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze waren wel een stap verder dan Eriksen nu, dus wat dat betreft zou het goed zijn als Eriksen nog een jaartje blijft.
Eriksen is ook veel jonger, het zou inderdaad verstandig zijn als hij nog blijft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze waren wel een stap verder dan Eriksen nu, dus wat dat betreft zou het goed zijn als Eriksen nog een jaartje blijft.
Vertonghen heeft een half jaar slecht gespeeld bij Ajax en het laatste half jaar goed. Maar zeker geenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vertonghen 1 seizoen bij Spurs en was de beste verdediger in de BPL afgelopen seizoen dan was je echt wel wereldtop bij Ajax, alles wat Sneijder aanraakte in zijn laatste seizoen veranderde in goud en was toen een van de beste middenvelders in de wereld, Suarez kun je over twijfelen die heeft nog wel stappen gezet in Engeland maar was ook al een aantal maatjes te groot voor de Eredivisie.
+ dat ik het gewoon leuk zou vindenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen is ook veel jonger, het zou inderdaad verstandig zijn als hij nog blijft.
Of was de Eredivisie in de tijd van Sneijder een stuk beterquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:06 schreef Tyron het volgende:
Wel grappig is, dat van Eriksen wordt verwacht dat hij Ajax eigenhandig kampioen maakt en Sneijder tijdens zijn beste jaar bij Ajax heeft ons niet kampioen gemaakt maar wordt wel vaak gezien als veel beter.
Dat gaat dan twee kanten op natuurlijk. Betere tegenstand maar ook betere ploeggenoten. Sneijder was allesbehalve wereldtop bij Ajax. Gewoon een groot talent, net als Eriksen nu. Wereldtop ben je pas als je je in een grote competitie hebt bewezen over meerdere seizoenen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of was de Eredivisie in de tijd van Sneijder een stuk beter
Dat zou betekenen dat Sneijder ook een beter team om zich heen had toch?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Of was de Eredivisie in de tijd van Sneijder een stuk beter
Fair enough. Ben in ieder geval benieuwd waar Eriksen zal eindigenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat gaat dan twee kanten op natuurlijk. Betere tegenstand maar ook betere ploeggenoten. Sneijder was allesbehalve wereldtop bij Ajax. Gewoon een groot talent, net als Eriksen nu. Wereldtop ben je pas als je je in een grote competitie hebt bewezen over meerdere seizoenen.
Denk dat iedereen dat wel graag wilt weten na al die 100000 discussies over hemquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fair enough. Ben in ieder geval benieuwd waar Eriksen zal eindigen
Dat zijn we allemaal. Ik heb geen idee wat zijn plafond is en veel zal afhangen van zijn clubkeuzes om er maar een dooddoener in te slingeren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fair enough. Ben in ieder geval benieuwd waar Eriksen zal eindigen
Dit seizoen zal in ieder geval het belangrijkste seizoen uit zijn carričre zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zijn we allemaal. Ik heb geen idee wat zijn plafond is en veel zal afhangen van zijn clubkeuzes om er maar een dooddoener in te slingeren.
Elk komend seizoen is het belangrijkste seizoenquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit seizoen zal in ieder geval het belangrijkste seizoen uit zijn carričre zijn
Terecht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Enoh en Lukoki komen niet meer in de plannen voor van de Boer.
Moet gewoon lekker in de PL gaat spelen bij Norwich daar past hij welquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:13 schreef Chase_Utley het volgende:
Enoh gewoon gratis aan Heracles geven ofzo. Held die niet kan voetballen
Gewoon beetje schoffelen, daar houden ze wel van in Engeland.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet gewoon lekker in de PL gaat spelen bij Norwich daar past hij wel
Enoh schoffelt niet zoveel die is gewoon lompquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon beetje schoffelen, daar houden ze wel van in Engeland.
Stoke City, bal veroveren en gelijk de lange bal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet gewoon lekker in de PL gaat spelen bij Norwich daar past hij wel
In zijn eerste seizoen onder van Basten deed hij het nog best aardig. Daarna onder Jol is al het voetbal eruit gesloopt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Enoh schoffelt niet zoveel die is gewoon lomp
Niet een paar keer kappen en draaien?quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Stoke City, bal veroveren en gelijk de lange bal.
Had gewoon een opleving op het begin. Zie je vaker met beperkte spelers.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In zijn eerste seizoen onder van Basten deed hij het nog best aardig. Daarna onder Jol is al het voetbal eruit gesloopt.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet een paar keer kappen en draaien?
Tegen Marseille speelde hij goed. Dat was niet echt het begin.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Had gewoon een opleving op het begin. Zie je vaker met beperkte spelers.
Zijn goal tegen Twentequote:
Die kutvuvuzela's op die tribunequote:
Die zit er koekoek in.quote:
Toen speelde hij inderdaad prima. Dwergenmiddenveld toen met Enoh-Anita-Aissati.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Marseille speelde hij goed. Dat was niet echt het begin.
Wat een streepquote:
Nee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:34 schreef over_hedge het volgende:
Enoh moeten ze gewoon een baantje bij Ajax tv geven
Ja.quote:
Alleen werden we dat seizoen wel een paar keer stevig onder de voet gelopen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Toen speelde hij inderdaad prima. Dwergenmiddenveld toen met Enoh-Anita-Aissati.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |