SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Natuurlijk maar ik heb het puur over het voetbal wat ze spelen, daar zie ik hem niet in excellerenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:01 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Nou... AC Milan is een van de grootste clubs uit de geschiedenis van het voetbal
Hij is ijzersterk in individuele duels, dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:04 schreef Catch22- het volgende:
Eriksen naar Milan zou wel eens goed kunnen uitpakken voor hem. Als hij niet compleet aan gort wordt geschopt daar.
Waarom zou de Italiaanse competitie niets voor Eriksen zijn?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:30 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dit ja
Hebben ze goed gescout.
Italiaanse competitie is niks voor Eriksen.
De competitie is niks mis mee, een passende club voor hem is wat andersquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou de Italiaanse competitie niets voor Eriksen zijn?
Fiorentina zou wel wat voor hem zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
De competitie is niks mis mee, een passende club voor hem is wat anders
Hij gaat niet naar Leverkussen maar wel naar Fiorentina? Juist ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fiorentina zou wel wat voor hem zijn
Ik snap de grap niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Uiteindelijk zal hij wel voor het sportieve kiezen en naar Besiktas gaan.
Waar zeg ik dat hij daar naar toe gaat? Ik zeg dat Fiorentina een goede club voor hem zou zijn in Italië en eerlijk gezegd is dat ook wel zijn niveauquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hij gaat niet naar Leverkussen maar wel naar Fiorentina? Juist ja.
Er is geen grap, ik bedoel gewoon dat het allemaal mooi is die verhalen, maar je niet raar op moet kijken als hij toch opeens weggaat naar een "niet droomclub"quote:
Blijkbaar volg jij Eriksen niet, maar dat blijkt wel vaker.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen grap, ik bedoel gewoon dat het allemaal mooi is die verhalen, maar je niet raar op moet kijken als hij toch opeens weggaat naar een "niet droomclub"
Dat denk ik niet. Had hij beter naar Leverkussen kunnen gaan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat hij daar naar toe gaat? Ik zeg dat Fiorentina een goede club voor hem zou zijn in Italië en eerlijk gezegd is dat ook wel zijn niveau
Geen idee, misschien boden ze gewoon niet genoeg salaris. Dat jij nou een droombeeld van hem hebt wil niet zeggen dat hij daadwerkelijk zo "netjes" is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blijkbaar volg jij Eriksen niet, maar dat blijkt wel vaker.
Waarom zou hij dan bijvoorbeeld Leverkussen afwijzen?
[..]
Dat denk ik niet.
En waar baseer je dat op? Fiorentina is een van de clubs in Italië die altijd goed voetbal laten zien en die hebben een paar spelers van wereld klasse Jovetic en Gomezquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Blijkbaar volg jij Eriksen niet, maar dat blijkt wel vaker.
Waarom zou hij dan bijvoorbeeld Leverkussen afwijzen?
[..]
Dat denk ik niet. Had hij beter naar Leverkussen kunnen gaan.
Omdat de Duitse competitie sowieso van een hoger niveau is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Fiorentina is een van de clubs in Italië die altijd goed voetbal laten zien en die hebben een paar spelers van wereld klasse Jovetic en Gomez
Drie kratjes bier om wedden dat hij niet naar een club zoals Besiktas gaat?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geen idee, misschien boden ze gewoon niet genoeg salaris. Dat jij nou een droombeeld van hem hebt wil niet zeggen dat hij daadwerkelijk zo "netjes" is.
Kan best, maar ik zou er geen geld op zetten.
Gomez wil ik nou niet echt wereldklasse noemen. Als je er al door Mandzukic uitgespeeld wordt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? Fiorentina is een van de clubs in Italië die altijd goed voetbal laten zien en die hebben een paar spelers van wereld klasse Jovetic en Gomez
Dat is niet waar. Bayern en Dortmund zijn belachelijk goede clubs maar Ajax en PSV zouden daar zonder probleem 3 en 4 worden. Flink overhyped die competitiequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat de Duitse competitie sowieso van een hoger niveau is.
Vooruit wereldklasse is misschien wat overdreven maar dan hebben ze ook nog Borja Valero en Adem Ljajic gewoon een ijzersterke ploegquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gomez wil ik nou niet echt wereldklasse noemen. Als je er al door Mandzukic uitgespeeld wordt.
Spelen leuk voetbal maar ik denk niet dat Eriksen daarvoor Ajax wil inruilen. Zit gewoon op een vergelijkbaar niveau als Leverkusen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit wereldklasse is misschien wat overdreven maar dan hebben ze ook nog Borja Valero en Adem Ljajic gewoon een ijzersterke ploeg
Jovetic gaat toch naar City?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vooruit wereldklasse is misschien wat overdreven maar dan hebben ze ook nog Borja Valero en Adem Ljajic gewoon een ijzersterke ploeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |