Dit geldt denk ik voor heeeeeel veeeeeel mensenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:24 schreef AartBakkebaard het volgende:
en misschien
18 oktober Kraftwerk - Evoluon Eindhoven
Daarom misschien.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dit geldt denk ik voor heeeeeel veeeeeel mensen
Shpongle is in Troxy Theatre. Ik zal er ook zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:24 schreef AartBakkebaard het volgende:
8 september Roger Waters - Amserdam Arena
25 oktober Shpongle - Roundhouse Londen
31 oktober Bob Dylan - HMH
en misschien
18 oktober Kraftwerk - Evoluon Eindhoven
Nicequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:58 schreef Mirel het volgende:
[..]
Shpongle is in Troxy Theatre. Ik zal er ook zijn
Hehe idd, ze hebben mijn foto (is eigenlijk van m'n vriendin maar goed) gebruikt voor de officiele Shpongle live in concert FB pagina.quote:
Ik heb daar maar één groepje Nederlanders gezien, en die kwamen uit Groningen. Jij ook toevallig?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:34 schreef AartBakkebaard het volgende:
[..]
Hehe idd, ze hebben mijn foto (is eigenlijk van m'n vriendin maar goed) gebruikt voor de officiele Shpongle live in concert FB pagina.
Haha nee ik kom uit Helmond. Heb ook andere NLers gezien daar.quote:
Verdomd, ik ga naar precies dezelfde concerten.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:16 schreef Dagonet het volgende:
7 november The National, HMH
17 november Ásgeir, Melkweg
18 november Daughter, Paradiso
26 november Queens of the Stone Age, Ziggodome
17 februari Dream Theater, HMH
Aanvulling:quote:Op zaterdag 2 november 2013 13:00 schreef takkfyrir het volgende:
17 november - Moddi
25 november - Sigur Rós
QotSA was geweldigquote:Op dinsdag 5 november 2013 13:07 schreef Dagoduck het volgende:
9 november - Queens of the Stone Age in Tivoli Utrecht
(waarschijnlijk) 14 november - Big Jeezus Truck (CA) in de kroeg hier.
(waarschijnlijk) 22 november - Langfinger (SE) in de kroeg hier.
26 november - Queens of the Stone Age in Ziggo Dome
+ nog misschien meer bandjes (uit UK/CH/NL) die hier in de kroeg spelen
Jeetje wat weinig. Het is wel te merken dat ik geen werk meer heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.20 februari - Poppy Ackroyd & Sebastian Plano
Waarschijnlijk ook:
30 januari - Die Goldenen Zitronen
13 februari - Petula & Clickclickdecker
Ja, waar de vrachtwagens staan. Aan de kant van de A2.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:32 schreef Miam het volgende:
Schop!
20 november Stromae in de Ziggo Dome.
Weet iemand waar de artiesten in/uitgang zit aldaar?
ah, geweldig. moet wel lukken.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, waar de vrachtwagens staan. Aan de kant van de A2.
En je mag niet over de snelweg lopen dus dan zou je over het dak heen moeten en dan naar benedenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:59 schreef Zocalo het volgende:
Bovendien zit er daar een gigantisch hek voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |