SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar de vooroeverloop staat voor de deurquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:55 schreef Arquero het volgende:
Bedankt
Zie trouwens net dat het de komende dagen flink warmer wordt, excuus om de stomme voeten en kuiten rust te geven
Klote randje bij de Ekiden![]()
![]()
Mijn ledematen zijn minder stom als gisteren, maar ook nog niet mijn beste vriendjes.
Vandaag dus intervallen op de fiets.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
als het goed is wel. Export als gpx oid zoek jequote:Op donderdag 18 juli 2013 08:37 schreef Joooo-pi het volgende:
vraagje:
kun je ook routes in endomondo importeren vanuit bv. afstandmeten.nl? Ik loop de laatste tijd vaak zonder mijn mobiel en ik vind het jammer dat ik de routes niet achteraf kan vastleggen.
endomondo kan je makkelijk importeren.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
je bent iig goed bezig qua afstand, 2.71 mi gemiddeld lijkt prima.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:41 schreef Montelly het volgende:
HALLLLLLLOOOOO fellow rennersSinds kort ook begonnen met rennen
hoewel ik hardlopen behoorlijk GAAAAAY vind moet ik toegeven dat het een heerlijk gevoel geeft achteraf. Daarnaast merk ik al behoorlijke vooruitgang
.
PS. ben bodybuilder aesthetics
Stats:
[ afbeelding ]
Nog helaas geen goede renschoenen, loop momenteel met mijn zaalvoetbalschoenen.
koop goede schoenen en volg een beginnersschema (schema's zijn niet alleen voor conditie maar ook om je spieren en pezen te laten wennen aan de inspanning en belasting).
Welkom en veel plezier
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Je kan ook routes in Endomondo maken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:37 schreef Joooo-pi het volgende:
vraagje:
kun je ook routes in endomondo importeren vanuit bv. afstandmeten.nl? Ik loop de laatste tijd vaak zonder mijn mobiel en ik vind het jammer dat ik de routes niet achteraf kan vastleggen.![]()
Ja, dat wou ik net zeggen. Ik doe niet anders.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan ook routes in Endomondo maken.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Routes in BING
(alleen maar omdat ze OS Maps hebben van het VK, met de wandelpaden dit-dat-alles)
Ja doei.![]()
Hier is 2 daagjes rust wel op z'n plek na de heuveltraining-from-hell van dinsdag. De altijd heftige armspierwarmingupsessie van mijn good old trainert + die heuvels dus = zware ledematen![]()
Voelt goed, sterker maken die spieren!
Arquero![]()
![]()
Swets wat balen van die voet![]()
Ennuh..... lopen gaaaaaaaay?![]()
![]()
Hoop zo dat m'n zooltjes er voor het weekend nog zijn... Mooi weer, allemaal hardlopers zien onderweg naar/uit m'n werk... Dan ben ik best even jaloers.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Bedankt. Ik moest eerst een account maken op afstandmeten.nl en toen zag ik die optiequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:04 schreef Jumparound het volgende:
[..]
als het goed is wel. Export als gpx oid zoek je
endomondo kan je makkelijk importeren.
Nu heb ik een gpx gemaakt, maar die geeft in endomondo een parsing error. Daarna heb ik een .tcx gemaakt en dan kan ik wel verder in endomondo, maar ik moet dan een workout kiezen uit een leeg veld. Werkt dus ook niet.
Vanavond maar even beter zoeken...heitieh![]()
als je een beetje (xml) code kunt lezen (zal wel met je ubuntu UIquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bedankt. Ik moest eerst een account maken op afstandmeten.nl en toen zag ik die optie
Nu heb ik een gpx gemaakt, maar die geeft in endomondo een parsing error. Daarna heb ik een .tcx gemaakt en dan kan ik wel verder in endomondo, maar ik moet dan een workout kiezen uit een leeg veld. Werkt dus ook niet.
Vanavond maar even beter zoeken...) kun je ook even je gpx openen in een editor, staat er ergens een tag verkeerd naar alle waarschijnlijkheid...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Holy shit wat was dit vet. Keek er erg tegenop door de afstand en de warmte, daarom ook redelijk vroeg gegaan.Had niet verwacht de training uit te kunnen lopen, maar dat lukte toch.Ik blijf mezelf echt verbazen. En het loopt zo lekker, zo'n schema dat retetraag oploopt.
Doel was 2km inlopen, 3x(1,6km@5.41min/km, 800m dribbelen) en daarna nog 2km uitlopen.
Waterbelt meegenomen met in één flesje Isostar en één met water. Halve isostar na de eerste twee intervals en na de laatste langzaam het water opgedronken.
http://www.endomondo.com/workouts/217838027/5346508Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik moet vandaag ook intervallen, maar moet maar even kijken of ik dat met die warmte kan...
Ja doei.![]()
wachten tot late en je waterzak meequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet vandaag ook intervallen, maar moet maar even kijken of ik dat met die warmte kan...
http://www.endomondo.com/workouts/217221709/3690596Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
zo voel ik me nou elke dagquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, jeweetwel, voor hommos. Met tutu's:
[ afbeelding ]
Ecosia
dan kun je net zo goed je route op endomondo tekenenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bedankt. Ik moest eerst een account maken op afstandmeten.nl en toen zag ik die optie
Vanavond maar even beter zoeken...
Ecosia
Ja, nou, gisteren rond 7 uur was het ook nog steeds fucking warmquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wachten tot late en je waterzak mee
http://www.endomondo.com/workouts/217221709/3690596Heb de 10K volgemaakt, maar meer ook niet.
Ja doei.![]()
Je hebt gister ook al gelopen. Dan is het toch niet erg om een keertje over te slaan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik moet vandaag ook intervallen, maar moet maar even kijken of ik dat met die warmte kan...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Mja, om 7 uur schijnt de zon ook nog volop. Om een uur of 9 begint het vaak pas echt wat af te koelen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, nou, gisteren rond 7 uur was het ook nog steeds fucking warmHeb de 10K volgemaakt, maar meer ook niet.
![]()
Overslaan gaat niet helpen, sowieso, want het blijft hier tot maandag in ieder geval 28 gradenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Je hebt gister ook al gelopen. Dan is het toch niet erg om een keertje over te slaan?
Ja doei.![]()
precies, waarom niet om half 10 of 10 uur lopen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:39 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Mja, om 7 uur schijnt de zon ook nog volop. Om een uur of 9 begint het vaak pas echt wat af te koelen.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Mijn lichaam heeft een vrij klein 'window''s ochtends lopen vindt 't niet fijn, en 's avonds ook niet echt. Window is zo ongeveer tussen 11am en 8pm
Ja doei.![]()
Gewoon lopen, niet zo miepen over het weer. Neem water mee, pas je tempo aan en doe lekker je ding. Het is echt geen straf om nu te mogen lopen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
een uur op tempo vandaag... eens kijken het het hem wordt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Dit. Enorm dit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:48 schreef slacker_nl het volgende:
Gewoon lopen, niet zo miepen over het weer. Neem water mee, pas je tempo aan en doe lekker je ding. Het is echt geen straf om nu te mogen lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik loop toch ook gewoon? Zeg alleen dat intervallen 'm dan waarschijnlijk niet wordt
Ja doei.![]()
Succesquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:50 schreef Jumparound het volgende:
een uur op tempo vandaag... eens kijken het het hem wordt.
Ja doei.![]()
Ik heb van gisteravond geleerd dat ik ook niet moet lopen na een vermoeiende werkdag + fietsen met warm weer. Mijn benen voelden meteen al aan het begin zwaar. En dan dus gevoeliger voor blessures. Dus niet miepen,maar lopen is niet altijd een goed adviesquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn lichaam heeft een vrij klein 'window''s ochtends lopen vindt 't niet fijn, en 's avonds ook niet echt. Window is zo ongeveer tussen 11am en 8pm
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Laat dat tempo lekker zitten en pas je aan...dat zou ik doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:50 schreef Jumparound het volgende:
een uur op tempo vandaag... eens kijken het het hem wordt.
F means you're fucked![]()
Ik doe het dan weer beterderder na een lange drukke dag, in vergelijking met juist heel weinig doen, zoals nu aan de scriptie werken...quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb van gisteravond geleerd dat ik ook niet moet lopen na een vermoeiende werkdag + fietsen met warm weer. Mijn benen voelden meteen al aan het begin zwaar. En dan dus gevoeliger voor blessures. Dus niet miepen,maar lopen is niet altijd een goed advies![]()
Als ik niet al op gang ben geweest/gebracht dan duurt het echt een half uur voordat ik lekker loop, en dat is bij de 5km trainingen niet zo handig
![]()
Maar gelukkig heb ik nu Jillian
Ja doei.![]()
tempo pas ik wel aan hoorquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:55 schreef YUR het volgende:
[..]
Laat dat tempo lekker zitten en pas je aan...dat zou ik doen
Daar ben ik vrij dynamisch in, maar het wordt wel sneller dan sukkeldrafje
Ecosia
Dan is het goedquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik loop toch ook gewoon? Zeg alleen dat intervallen 'm dan waarschijnlijk niet wordt
Inderdaad stomme voeten, kuiten en andere ledematen. Waar ik nog geen jaar geleden alle hardlopers voor gek verklaarde loop ik nu net zo hard te balen als ik door één of andere reden niet kan lopen. Eerst ging het maandenlang goed, toen die knie, neem je weken rust en denk je weer rustig te kunnen beginnen schiet het in de kuit...
Ik voel er weinig van als ik zit of lig, en ik kan in ieder geval wel heel voorzichtig als een manke lopen. Het is gevoelig maar ga niet door de grond. Vandaag had ik heel wat plannen, maar blijf verstandig thuis, hou mijn been koel en met een beetje mazzel valt het allemaal wel mee. Als ik in ieder geval maar weer snel kan gaan wandelen. Helemaal niets doen daar moet ik niet aan denken!!!!
Sterkte voor de anderen die ook met allerlei kwaaltjes zitten.
Ga vandaag lekker op mijn balkon onder mijn parasolletje en zal stiekem naar beneden kijken naar de hardlopers en een klein beetje jaloers zijnHoewel ik persoonlijk heb ondervonden dat qua temperatuur 's avonds na negen uur goed te doen is. Voor mij is het in ieder geval nu echt te heet, maar je ziet er genoeg gaan
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Heb een 4/5-dagen trainschema op 't moment, dus 'moet' wel, al zie ik het eerder als mogenquote:Gelukkig is het een heel lief trainingsschema, met een fijne goede verdeling, en sowieso offroad, en dat vindt m'n lichaam helemaal fijn
Ja doei.![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb een 4/5-dagen trainschema op 't moment, dus 'moet' wel, al zie ik het eerder als mogenGelukkig is het een heel lief trainingsschema, met een fijne goede verdeling, en sowieso offroad, en dat vindt m'n lichaam helemaal fijn
Lekker he? Mogen lopen
Ik ga straks stiekem weer een klein rondje doen denk ikZondagavond dan interval, ben benieuwd hoe dat gaat aangezien ik die dag vroeg op moet en de hele dag moet staan op het werk
Meestal is lopen na het werk niet zo'n heel groot succes, maar wie weet geeft de aankomende vakantie me extra energie
Net langs de tandarts geweest om een gaatje te laten vullen, hij vroeg of ik een verdoving wilde en als eckte bikkel zei ik neeDus heb wel een rondje verdiend.. Toch...
![]()
![]()
Dacht dat ik het vorige topic helemaal had doorgelezen, toch een berichtje gemist...quote:![]()
Heel veel sterkte Arquero!!
![]()
Zo, je hebt nu na het lopen wel het gevoel dat je wat gedaan hebt zeg! Lekker gelopen, 5,65 km. Het ging helemaal niet soepel, heb twee keer een minuutje moeten wandelen, maar toch een super voldaan gevoel. En een kop als een tomaat.
Sterkte Arquero!![]()
Welke mongool noemt hardlopen trouwens gay?
Bodybuilden, dat is pas gay, de hele tijd naar je zelf in de spiegel loeren en daar bijna op klaar k... ach, laat ook maar...![]()
Balen he! Je was net zo lekker op dreef en dan kun je weer een tijd niet en val je weer een heel eind terug. Maar ja, dan kun je weer lekker gaan opbouwen. Weet je nou eigenlijk wat je precies hebt en hoe lang het herstel duurt (naar verwachting)?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:00 schreef Lula het volgende:
Inderdaad stomme voeten, kuiten en andere ledematen. Waar ik nog geen jaar geleden alle hardlopers voor gek verklaarde loop ik nu net zo hard te balen als ik door één of andere reden niet kan lopen. Eerst ging het maandenlang goed, toen die knie, neem je weken rust en denk je weer rustig te kunnen beginnen schiet het in de kuit...
Ik voel er weinig van als ik zit of lig, en ik kan in ieder geval wel heel voorzichtig als een manke lopen. Het is gevoelig maar ga niet door de grond. Vandaag had ik heel wat plannen, maar blijf verstandig thuis, hou mijn been koel en met een beetje mazzel valt het allemaal wel mee. Als ik in ieder geval maar weer snel kan gaan wandelen. Helemaal niets doen daar moet ik niet aan denken!!!!
Sterkte voor de anderen die ook met allerlei kwaaltjes zitten.
Ga vandaag lekker op mijn balkon onder mijn parasolletje en zal stiekem naar beneden kijken naar de hardlopers en een klein beetje jaloers zijnHoewel ik persoonlijk heb ondervonden dat qua temperatuur 's avonds na negen uur goed te doen is. Voor mij is het in ieder geval nu echt te heet, maar je ziet er genoeg gaan
![]()
en wat hebben mongolen er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:43 schreef bloodymary1 het volgende:
Welke mongool noemt hardlopen trouwens gay?
Bodybuilden, dat is pas gay, de hele tijd naar je zelf in de spiegel loeren en daar bijna op klaar k... ach, laat ook maar...
mn opa is overleden door een mongool
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Forum Opties Forumhop: Hop naar: