leuke multiplayer?quote:
explain?quote:
quote:
Officieel heeft het geen multiplayer. Er wordt een mod voor gemaakt dat het wel kan. Die is nog in alphaquote:
je bent avonds gestopt bij die parkeer plaatsen langs de snelweg? dan gebeuren dat soort dingen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Scheelde weinig
Ik weet nog dat we over de golfbanen reden en over de ruiterpaden in het bos met de auto, maar verder bijna niks
quote:
srs leuke opzet maar vind het geen toffe gameplay hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op zondag 21 juli 2013 09:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
LANG LEVE AME_THYST
HAPPY BIRTHDAY TO YOUOUOU
quote:Op zondag 21 juli 2013 09:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
LANG LEVE AME_THYST
Is hij een omgebouwde?quote:Op zondag 21 juli 2013 11:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey antisemieten met tieten, hier een filmpje
Thanksquote:Op zondag 21 juli 2013 09:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
LANG LEVE AME_THYST
Zo die is mooiquote:
Dankjequote:
Nee zonder gekheid een scheerapparaatquote:Op zondag 21 juli 2013 12:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Van mijn ouders een Mercedes Benz CLA
quote:Op zondag 21 juli 2013 13:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee zonder gekheid een scheerapparaat
quote:
dude!quote:Op zondag 21 juli 2013 13:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee zonder gekheid een scheerapparaat
Ja ga ik nog wel eens proberen als ik er het geduld voor kan opbrengenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|