leuke multiplayer?quote:
explain?quote:
quote:
Officieel heeft het geen multiplayer. Er wordt een mod voor gemaakt dat het wel kan. Die is nog in alphaquote:
je bent avonds gestopt bij die parkeer plaatsen langs de snelweg? dan gebeuren dat soort dingen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Scheelde weinig
Ik weet nog dat we over de golfbanen reden en over de ruiterpaden in het bos met de auto, maar verder bijna niks
quote:
srs leuke opzet maar vind het geen toffe gameplay hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op zondag 21 juli 2013 09:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
LANG LEVE AME_THYST
HAPPY BIRTHDAY TO YOUOUOU
quote:Op zondag 21 juli 2013 09:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
LANG LEVE AME_THYST
Is hij een omgebouwde?quote:Op zondag 21 juli 2013 11:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey antisemieten met tieten, hier een filmpje
Thanksquote:Op zondag 21 juli 2013 09:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
LANG LEVE AME_THYST
Zo die is mooiquote:
Dankjequote:
Nee zonder gekheid een scheerapparaatquote:Op zondag 21 juli 2013 12:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Van mijn ouders een Mercedes Benz CLA
quote:Op zondag 21 juli 2013 13:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee zonder gekheid een scheerapparaat
quote:
dude!quote:Op zondag 21 juli 2013 13:01 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee zonder gekheid een scheerapparaat
Ja ga ik nog wel eens proberen als ik er het geduld voor kan opbrengenquote:
maandelijkse fee toch?quote:Op zondag 21 juli 2013 19:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ohja gister EVE gekocht, is dat wat?
Oh, probeer eens een ander browser?quote:Op zondag 21 juli 2013 21:13 schreef Mender het volgende:
Kan geen eve spelen, moet bijkopen maar lukt niet... krijg steeds unexpected error als ik naar de account management pagina probeer te gaan.
zeker. Samen met aldie doen enzo. Beter dan diablo 3 schijnt.quote:
volgens onze pijproker.quote:
Ja, zo erg?quote:Op zondag 21 juli 2013 21:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Omg! Ik ging zowat dood..
[ afbeelding ]
pittiger dan een fatali en bhut jolokia.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |