abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129064936
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen

(Of: hier komt een lijstje)
pi_129064993
Alleen nog even een nieuw deel openen dan :)
pi_129067051
Gulara, wat jij vertelt over Pi heeft M ook, aangestoken worden door een huiltje van een ander.
Ik zeg nieuwetijdskinderen! D'oh. 8-)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mangostine op 17-07-2013 23:46:53 ]
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:45:59 #4
381212 Gulara
From the future
pi_129067397
Ja gevoelig type inderdaad. Nieuwetijds, regenboog... Ik ben blij dat ie er tenminste nog een beetje stoer uitziet dan lijkt het tenminste nog ergens op. 8-)
pi_129071888
Badend in het zweet wakker worden is niet tof. Doet me denken aan de weken na de bevalling... Isa is ook heel onrustig en ik ben lekgeprikt. Net fles gegeven, dekbed verruild voor een laken en op muggenjacht geweest en nou fingers crossed dat we nog een paar uur goed kunnen slapen *gaap*
Sarcasme. Herken het.
pi_129072082
'Een paar uur'.. hoax! :(
pi_129072150
Spirit en L-E :*
  donderdag 18 juli 2013 @ 06:04:02 #8
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129072162
:O

Gisteravond naar een bruiloftsreceptie geweest en een totaal nieuwe E leren kennen :o ze moest keihard huilen als iemand haar ook maar aankeek! Ze was alleen rustig (en heel vrolijk) als we buiten zaten. Geen ramp, want binnen was het bloedheet en druk.

Uiteindelijk werd ze, na een hele tijd op mijn arm geslapen te hebben, toch weer wakker en toen was de koek op :X Eenmaal thuis was ze over haar slaap heen, dus ik heb haar maar naast me in bed gelegd en ben al voedend in slaap gevallen. E gelukkig ook...

Volgende keer dus maar oppas regelen of echt heel erg op tijd weer naar huis.
pi_129072383
Hoe oud is ze nu LB? Is het de eenkennige fase? Heeft F hier ook gehad. Huilen bij vreemden.

Spirit, balen van de nacht! Rotmuggen ook. Kun je vandaag bijtanken?

Even nog als reactie op Lot haar eerste werkdag, t wordt steeds beter!

Mijn dametje is zo snel nu. Zwaaien high five, handkus, papa-poes-bal zeggen ofja iets wat er op lijkt, dus papapapa-peh-bah haha
pi_129072496
Nog even terug gelezen in het vorige topic.

Kz weer gemist }:|

Kyara, toen F.leur pffft ging doen zei ze vlak daarna papa! Dus wie weet jouw meiden ook :D

Schattige foto's ook van Suikerbaby en Bellebaby!

En Saartje O+ Ik had ze al gezien op fb. Wat is ze snel met optrekken en lopen! F.leur doet dat nu ook de hele tijd. En ik zit zo te wachten op de eerste losse pasjes, dat lijkt me zo gaaf.

Oh en ik weet even niet meer wie het vroeg, of andere baby's ook slechter slapen met dit weer. Ja. :O
pi_129072558
Mijn meisjes kunnen gelukkig heel goed tegen huilende baby's. Ze slapen daar ook gewoon door heen.

:* voor de slechte nachten.

Hier slaapt iedereen juist meer...
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:12:14 #12
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129072589
Goedemorgen :W

KZ, gemist :(. Hopelijk morgen wel op tijd. Morgen! *O*

Omen, sterkte morgen :*.

Saar :o wat knap!

Kwis, F. gaat ook snel joh!

Mooie foto nog gezien van de belle van Belle, heel zoet O+

E. slaapt gelukkig ook wel prima met de warmte. Het was gister 27 graden op haar kamertje maar ik heb haar toch met slaapzak in bed gelegd. Zonder slaapzak gaat ze aan de wandel in haar bedje O+. Vannacht wel een huiltje gehoord en toen ik even ging kijken lag ze dwars in haar bed, maar dat past niet meer :'). Ze lag dus klem. Goed gelegd en toen heeft ze tot kwart over 6 geslapen.

Oh, E. ging vanochtend midden in de kamer staan :o zonder zich ergens aan op te trekken *O* ! Ik heb 't gemist maar m'n man had 't gezien (en dat vind ik heel stom want tot nu toe heb ik toevallig alle 'eerste keren' van E'tje gezien :( ) Oh, en ze zegt de hele tijd 'die!' en dan wijst ze iets aan O+
pi_129072608
*O* voor E *O*
pi_129072836
Woooo soesababy! Wat knap!

En Saar aan de wandel, wat een snelle dame! Ze praat ook al toch?

Kwis, doe nog eens een foto van jouw dametje? Ik had de vorige gemist :( En ook al praten en zwaaien, wow! Dat praten lijkt me zo leuk!

Hier gevalletje fokwet :D Geslapen van 1945 tot 6u zonder een kik te geven :) Ikzelf sliep wat minder maar ach, je kan niet alles hebben!

LB, wat sneu... Ook lastig voor jullie zo. Rustig dagje vandaag dan maar?

Twinkle, hoe is het bij jullie? Druk met werk en family?
pi_129072951
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:34 schreef Mineola het volgende:
En Saar aan de wandel, wat een snelle dame! Ze praat ook al toch?
:Y Alleen woorden van drie lettergrepen en meer heeft ze nog wat moeite mee. Mgoed, komt wel goed.

Nee, ze praat nog niet echt. Alleen mamamamamama, papapapapa, bah, pfffffrt. Maar dat is niet praten :P
pi_129072965
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 07:59 schreef Kwisted het volgende:
En Saartje Ik had ze al gezien op fb
dan moet ik jou dus ook weer gaan sherlocken

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 18-07-2013 08:52:06 ]
pi_129073042
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:45 schreef Kyara het volgende:

[..]

dan moet ik jouw dus ook weer gaan sherlocken
Over facebookposts gesproken... Ik zeg even helemaal niks :D

:P
Sarcasme. Herken het.
pi_129073054
Waauw E. goed zeg! :)
pi_129073063
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

O-)
pi_129073088
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:52 schreef Kyara het volgende:

[..]

O-)
Ghihihi :D

En E. die zomaar staat, wat vreselijk bijzonder O+ Dat lijkt me het ergst aan weer gaan werken, dat je zoveel eerste dingen mist ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_129073172
Ach LB, klinkt als overprikkeld. Kan me ook wel voorstellen want ik kan me zomaar indenken dat iedereen ook even bij haar komt kijken.

Spark, je schoonouders :X
Ik zou mijn vriend eens een heel duidelijk gesprek met ze laten voeren en als ze dan nog niet willen veranderen, dan zouden ze van mij niet meer mogen oppassen.

Rosalie slaapt prima met dit weer. In tegenstelling tot eva :X

Oh, en over je opgelaten voelen als in een openbare gelegenheid je baby gaat huilen...ik neem Rosalie heel makkelijk overal mee naar toe maar ik voelde me toch aardig opgelaten toen ze maandagavond in het restaurant de hele tijd de boel bij elkaar huilde. Niks leek te helpen.
Was natuurlijk onze aankomstdag van vakantie dus ik weet zeker dat ze overprikkeld was.
En dat andere mensen er niet op reageren: ik heb geen geïrriteerde gezichten gezien of klachten gehad, maar kreeg toch regelmatig meelijdende blikken (vooral vrouwen) en een medewerkster kwam ff een praatje houden.
Maar we hebben ons eten naar binnen geschoffeld en zijn weggegaan.
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:28:44 #22
381212 Gulara
From the future
pi_129073748
23:30-4:00-7:30 *O*
pi_129073760
Oh wat heerlijk! Je wist vast niet wat je overkwam?!
pi_129073809
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:28 schreef Gulara het volgende:
Doe mij dat recept ook even.
pi_129073811
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

:D!
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:41:26 #26
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_129073991
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:28 schreef Gulara het volgende:
*O*
pi_129074132
Gulara lekker geslapen *O*

Soesa's E. kan zelf staan *O*

Spirit eerste dingen op het kdv / bij oppas tellen niet, had niemand je dat nog uitgelegd :) *O*

Danic voor de helft goed geslapen *O* ;)

Mineola's baby goed geslapen *O*

Ik had gewoon even zin om te juichen , wat een heerlijk weer is het vandaag he. En ik heb bijna vakantie. En mijn mini wordt vreselijk vrolijk van het nijntje plaatje van potloden en tekenen, wordt later kunstschilder denk ik, life is good. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Zolena op 18-07-2013 09:56:44 ]
  donderdag 18 juli 2013 @ 09:50:29 #28
381212 Gulara
From the future
pi_129074158
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:32 schreef L-E het volgende:

[..]

Doe mij dat recept ook even.
Ingredienten:

70 kilo oblivious moeder een paar kilo meer mag ook O-)
7,3 kilo allerliefste baby (gewicht mag naar boven en beneden afwijken, maar het moet wel de allerliefste zijn O+ )
Kledingstukken naar behoefte
Een briesje frisse lucht
6582 gram vermoeidheid
345 gram uitgeslapenheid

Bereidingswijze:

Lepel heel voorzichtig de vermoeidheid door de moeder, niet te snel anders gaat moeder schiften. (Dit proces kan enkele dagen in beslag nemen.)
De dag/avond van tevoren mix je in een keer de uitgeslapenheid door de baby. (Pas op voor opspattend goed humeur en schattige lachjes!)
Strooi wat frisse lucht de kamer in.
Voeg baby toe gemengd met kleding naar behoefte.
Even laten rusten. (Kijken naar slapende baby kan tranende ogen veroorzaken!)
Voeg moeder met kleding naar behoefte toe.

Smakelijk slapen! :Y) :z
pi_129074244
Dan zie ik al waar het mis gaat. Mijn baby en ik zijn veel lichter dan het recept, alle verhoudingen zijn zoek! :'(
pi_129074258
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:49 schreef Zolena het volgende:
Gulara lekker geslapen *O*

Soesa's E. kan zelf staan *O*

Spirit eerste dingen op het kdv / bij oppas tellen niet, had niemand je dat nog uitgelegd :) *O*

Danic voor de helft goed geslapen *O* ;)

Mineola's baby :P goed geslapen *O*

Ik had gewoon even zin om te juichen , wat een heerlijk weer is het vandaag he. En ik heb bijna vakantie. En mijn mini wordt vreselijk vrolijk van het nijntje plaatje van potloden en tekenen, wordt later kunstschilder denk ik, life is good. *O*
O+
Hoe is het met jouw mini? Buiten het brood eten?! Vertel eens wat meer over hem, ben benieuwd!
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:50 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ingredienten:

7,3 kilo allerliefste baby (gewicht mag naar boven en beneden afwijken, maar het moet wel de allerliefste zijn O+ )
Een briesje frisse lucht
6582 gram vermoeidheid
345 gram uitgeslapenheid

Bereidingswijze:

Lepel heel voorzichtig de vermoeidheid door de moeder, niet te snel anders gaat moeder schiften. (Dit proces kan enkele dagen in beslag nemen.)
De dag/avond van tevoren mix je in een keer de uitgeslapenheid door de baby. (Pas op voor opspattend goed humeur en schattige lachjes!)

_O_ _O-
pi_129074335
Dit recept klinkt superlekker!!! :9
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:03:14 #32
381212 Gulara
From the future
pi_129074450
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:54 schreef L-E het volgende:
Dan zie ik al waar het mis gaat. Mijn baby en ik zijn veel lichter dan het recept, alle verhoudingen zijn zoek! :'(
_O- Het gewicht van moeders mag ook naar beneden hoor (I wish!).
pi_129074475
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 09:54 schreef Mineola het volgende:

Hoe is het met jouw mini? Buiten het brood eten?! Vertel eens wat meer over hem, ben benieuwd!
Gaat heel goed eigenlijk verder. Hij is een blij ei nog steeds. Hij rolt de kamer door, draait om zijn as en duwt zichzelf achteruit als ie vooruit wil (dan iets minder blij ei - speelgoedje gaat steeds verder weg :( ). En slapen met dit weer gaat ook goed, hij kan gelukkig zonder slaapzak ook slapen want in zijn kamer is het keiwarm. Alleen is het nu steeds een verrassing hoe ik hem aantref 's ochtends.
Kwebbelt en gilt vrolijk (hij kan ook papapapappapaa zeggen :P ).

En baby goed slapen is uiteindelijk natuurlijk ook mama goed slapen mineola, jullie zijn dus op de goeie weg :P

Gulara smakelijk slapen _O-
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:12:17 #34
259886 pessie
pi_129074639
quote:

[..]

Ingredienten:

Een briesje frisse lucht
6582 gram vermoeidheid
345 gram uitgeslapenheid

Bereidingswijze:

Nu heb ik zin in herman :')
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:13:15 #35
259886 pessie
pi_129074661
Ben ik de enige met relatief koele slaapkamers? 24 graden zijn ze hier.
pi_129074783
Zo daar was ik weer :)

Mango, ik las iets over fulltime werken?
Mijn man en ik werken beiden in ploegen. Als de een vroege heeft, heeft de andere late en andersom. Doordeweeks zien we elkaar nauwelijks. Maar die 'schade' halen we in het weekend in. Ik vind het heerlijk om 40 uur te werken, maar zou dit niet doen als dit zou betekenen dat Djen ook 5 volle dagen naar de gastouder zou moeten. Door de afwisseling van man en ik hoeft ze elke dag maar 1,5 uur en daar kunnen we prima mee leven. Ik vind het een fijne gedachte dat ze ook veel tijd met papa door brengt. Zelf heb ik dat vroeger nooit gekend.

Gisteren is manlief met Djenna naar het ziekenhuis geweest voor tussentijdse controle van haar spreidbroek. Ze mag hem buiten de slaapjes om uit! *O* *O* *O* ... Ben zo blij!
Ze gaat echt hard .. tandje nummer 2 is onderweg. Ze kan zelf zitten .. Kruipen .. En van de week hebben we voor het eerst gefietst! Ze vond het volgens mij wel indrukwekkend :)

Zolena die van jou gaat ook lekker! :)

Coco ik zag het op facebook van Saartje *O* .. Snelle Jelle! Super gaaf!

Mineola .. Buiten dat het super druk is, gaat het heel goed met ons! Ik heb de laatste weken even een klein dipje gehad, maar dat gaat weer de betere kant op :) ... Vandaar dat ik even wat minder hier was, even aan mezelf denken :)

O en hulp in de huishouding heb ik trouwens niet, ondanks fulltime werken. Ik ben zo'n muts die het liever allemaal zelf doet :@ .. En nou ja, nu ik fulltime werk blijven er weleens wat dingen liggen maar lekker belangrijk. Lekker genieten van het mooie leven! :)

Half september hebben we een weekje Frankrijk geboekt .. Ben benieuwd!

Soesa E'tje gaat ook super! Mooi man! :)
pi_129074798
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef pessie het volgende:
Ben ik de enige met relatief koele slaapkamers? 24 graden zijn ze hier.
Geen idee eigenlijk hoe het hier is maar iedereen slaapt hier ondanks de hitte toch goed gelukkig.
pi_129074803
27 graden }:| en baby zonder slaapzak is GEEN succes weet ik nu
Gulara, volgens mij heb ik t laten aanbranden :{ :+
Herman? :D den Blijker? (zn kookkunsten bedoel je dan toch?)

Fijn van de goede nachten *O*

Danic goed gedaan :* volgehouden
LB wat jammer, toch even te veel geweest dan?
pi_129074846
Twinkle, wat fijn! *O* Zeker met deze warmte, lekker in alleen een rompertje buiten liggen! *O*

Wij hebben wel hulp, ondanks parttime werken (maar goed, met 3 jonge kinderen doe je ook niet heel veel qua huishouden, ik niet iig)
  donderdag 18 juli 2013 @ 10:21:25 #40
259886 pessie
pi_129074872
Twinkle goed nieuws van de spreidbroek! Beter ook met dit heerlijke zomerse weer.

Fieder, Herman de doorgeef cake. Daar zit ook zo'n type recept in.
pi_129075035
Ja, wij hadden Herman hier laatst ook! :9
pi_129075521
Meh.. Gulara... nou zit ik half te janken van je recept :'(
Met name de stukjes "Pas op voor opspattend goed humeur en schattige lachjes!" en "Kijken naar slapende baby kan tranende ogen veroorzaken!"
Ben een beetje labiel vandaag geloof ik. Ben ook hartstikke moe, snap er niets van.. heb niets minder geslapen dan gister of de dag ervoor... Nah ja.. kop koffie dan maar c_/ en mezelf een schop onder m'n kont geven en eindelijk die badkamer maar eens poetsen...
pi_129075531
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:21 schreef pessie het volgende:
Twinkle goed nieuws van de spreidbroek! Beter ook met dit heerlijke zomerse weer.

Fieder, Herman de doorgeef cake. Daar zit ook zo'n type recept in.
Ff gegoogled, leuk!
Ik dacht al, zin in Herman den Blijker :o :+

Oh en Twinkle, wat fijn *O*
pi_129075571
Ja idd Kyara .. eindelijk lekker in der blote niks in het gras want het maakt toch niets uit als ze de boel onder piest *O*

Ja maar in jouw geval is het ook heel anders hoor! Misschien dat ik er dan anders over zou denken zodat ik er niet aan onderdoor ga .. Geef je groot gelijk ;)

Probeer weer braaf mee te lezen en te reageren! :)
pi_129075608
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:46 schreef Shandaly het volgende:
Meh.. Gulara... nou zit ik half te janken van je recept :'(
Met name de stukjes "Pas op voor opspattend goed humeur en schattige lachjes!" en "Kijken naar slapende baby kan tranende ogen veroorzaken!"
Ben een beetje labiel vandaag geloof ik. Ben ook hartstikke moe, snap er niets van.. heb niets minder geslapen dan gister of de dag ervoor... Nah ja.. kop koffie dan maar c_/ en mezelf een schop onder m'n kont geven en eindelijk die badkamer maar eens poetsen...
Insgelijks, normaal niet zo sentimenteel maar ben onderweg naar huis van vakantie :'(
pi_129075612
Mijn baby begint, nu hij 12 weken is, wel écht te lachen. Hij werd vanmorgen wakker, en dat gaat altjd gepaard met paniek en woede, hij houdt er niet zo van :') Dus hij was driftig aan het doen, boos zijn hoofd heen en weer aan het schudden, ogen gewoon dicht want om boos te zijn hoef je niets te zien, en toen zei ik zachtjes 'Heeeeeeej L' en hij stopte acuut met boos zijn, keek me aan, slaakte een gelukzalige zucht 'eehhh' en grijnsde me aan O+
pi_129075629
Gulara, heerlijk recept, heerlijke nacht!

LB, wat sneu! Hier was dat dus pas geleden ook zo, maar Nin begint alweer gewoon blij te zijn bij andere mensen. Nog niet zomaar vasthouden, maar er kan wel alweer een lachje af als er iemand naar d'r kijkt ;) Heeft ze vannacht nog een beetje geslapen wel?

Kwisted, wat ontzettend leuk, lief en schattig! Elke keer als ze weer iets kunnen is het zo vertederend vind ik!

Soesa, 'die' O+ O+ O+ En wat stoer van dat staan! Jammer dat je het net miste, maar ze doet het vast nog wel een keer!

Lekker Twinkle, dat de broek klaar is!

quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 22:01 schreef kleinzusje het volgende:
Thx Mango !
belle: Ik had net mn ziekenhuisnachthemd binnen :) en mn tas gepakt. "Ze mag nu wel komen" mompelde ik de dag van te voren. Nog gewandeld en gefietst en ja hoor............ ochtend erna naar het ziekenhuis met 6 cm :D Was er helemaal klaar voor, maar wel even schrikken. Keken elkaar aan en met een traan in de ogen zeiden we: Oh my, we krijgen een baby, vandaag ! Whahahaha.
O+ :'( *;
pi_129075650
Goed nieuws Twinkle :)

Heb mn bevallingsdossier ontvangen van het ziekenhuis. Maf om die tijdlijn te zien, hoe het echt is gegaan bedoel ik. Ik heb het qua tijd allemaal maar half meegekregen. Om 23.30 braken de vliezen, om 1.45 u in het zkh met 5cm. Om 3u 8cm, om 4.45 persen en om 5.23 is ze geboren...Wat was ik blij met die remifentanil toen het infuus na 3x prikken eindelijk goed zat...
(Uhh, zeven augustus was het... Lijkt nu net of het vandaag gebeurde, nog een paar weekjes en dan is ze een jaar)
pi_129075658
Lief L-E, echte lachen!

Hier heeft Nin gisteren voor het eerst echt geschaterlachen (?), toen ik haar als een vliegtuigje liet vliegen O+
pi_129075671
Twinkle, wat ontzettend fijn dat dat spreidbroekje af mag als ze wakker is!! Zeker nu het zo warm is... En fietsen met je kleintje is zó tof! O+ Ik vond het zo jammer toen Lars niet meer in het voorzitje paste en achterop moest. Het is heerlijk om onderweg van alles aan te wijzen en te benoemen en samen van de wind in je haren te genieten...

Ik vind het ook heel fijn dat mijn man max. 32 uur wil werken om zo minimaal een dag in de week alleen met de kindjes te zijn. Dat deed mijn vader vroeger ook niet. Nou zou mijn vader dat waarschijnlijk ook niet kunnen - die heeft nog moeite met het koken van een eitje - maar ik vraag me wel eens af wat nou oorzaak en wat gevolg is in zo'n situatie.. ;)
pi_129075738
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:51 schreef SupremeEvil het volgende:
Goed nieuws Twinkle :)

Heb mn bevallingsdossier ontvangen van het ziekenhuis. Maf om die tijdlijn te zien, hoe het echt is gegaan bedoel ik. Ik heb het qua tijd allemaal maar half meegekregen. Om 23.30 braken de vliezen, om 1.45 u in het zkh met 5cm. Om 3u 8cm, om 4.45 persen en om 5.23 is ze geboren...Wat was ik blij met die remifentanil toen het infuus na 3x prikken eindelijk goed zat...
(Uhh, zeven augustus was het... Lijkt nu net of het vandaag gebeurde, nog een paar weekjes en dan is ze een jaar)
Kun je dat gewoon opvragen? Ik wil graag het dossier inzien van de verloskunde-afdeling waar ik lag de laatste opname, maar ik weet niet goed hoe dat gaat.
pi_129075763
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 10:52 schreef bellelena het volgende:
Hier heeft Nin gisteren voor het eerst echt geschaterlachen (?), toen ik haar als een vliegtuigje liet vliegen
Zo lief O+

Hier doen ze dat vooral als ik ze op mijn knie laat paardje rijden en een liedje erbij zing :D O+
pi_129075822
Schaterlachen O+

Ik zit al te janken bij het idee alleen :')
pi_129076012
Ja, kun je opvragen. Ik moest een formulier invullen en opsturen met kopie van idkaart en ik moet er 5,- voor betalen... T staat vol medische termen enzo maar ik vind het wel fijn om te hebben ofzo.

Mijn kiddo kan niet naar buiten hier in de tuin, we hebben hele grove tegels dus dan kruipt ze haar knietjes kapot. Daarbij hebben we ook grind, en ze eet alles op... Dus vind ik geen prettig idee...
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:14:11 #55
381212 Gulara
From the future
pi_129076306
Haha ja een echte tearjerker dat recept van mij.
Over emotioneel incontinent gesproken: Ik had gisteren een slikmomentje toen ik het Opera House zag. Toen daar ook nog de Sint aankwam werd het er niet beter op. :')

En schaterlachen. De mijne heeft er geen vast recept voor, dus ik haal regelmatig van alles uit de kast om het te horen. Maar het vaakst gewoon als we met z'n tweetjes zijn.
Lekker grinniken met mama. O+ O+
En daar ga ik weer... :'( :') 8)7
pi_129076435
Ah wat een lieve mama's toch allemaal hier :)
Hier inderdaad ook het liefst een op een met mama of papa. Of opa of oma sinds trouwens, hij is al best een beetje gewend aan mijn ouders O+
Maar als ik aan anderen wil showen hoe leuk hij lacht kost dat soms erg veel moeite!
Soms moet hij gewoon lachen omdat ik lach, dat vind ik altijd zo gezellig. Dan probeer ik het helemaal niet uit te lokken en dan heeft ie pret :)

Wat leuk Belle van Nin! Is het echt schateren? F grinnikt wel sinds een paar dagen, dat hij geluid maakt bij het lachen, maar ik zou het heen schateren noemen.
pi_129076601
Ja, geluid erbij doet ze ook sinds kort, maar gisteren was echt een schaterlach! Ik moest er zelf ook echt heel hard van lachen (en een beetje huilen, zoooo lief)!

Herkenbaar ook, dat ze soms mee gaat lachen als ik ergens om moet lachen :D

Leuk trouwens he, als je baby je ouders ook echt herkent O+
pi_129076645
Ja en nu wil ik ook een schaterlach!

Dat herkennen van je ouders is inderdaad erg tof, nu mijn schoonouders nog. Die zijn ook hartstikke lief en komen vaak langs! Maar mijn ouders zien we meestal meteen een heel weekend, blijkbaar blijft dat beter hangen. En ze hebben al opgepast.
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:29:05 #59
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129076741
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:03 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja, kun je opvragen. Ik moest een formulier invullen en opsturen met kopie van idkaart en ik moet er 5,- voor betalen... T staat vol medische termen enzo maar ik vind het wel fijn om te hebben ofzo.

Mijn kiddo kan niet naar buiten hier in de tuin, we hebben hele grove tegels dus dan kruipt ze haar knietjes kapot. Daarbij hebben we ook grind, en ze eet alles op... Dus vind ik geen prettig idee...
Dat wist ik helemaal niet! Ga ik ook eens overwegen. Ben wel benieuwd wat ze hebben opgeschreven over het 4 x opnieuw moeten doen van het MBO.

Wat lief Belle dat ze schaterlacht, dat is zó leuk O+ En dat zuchtjesverhaal van L-E O+

Twinkle wat super dat ze die spreidbroek nu zo vaak uit mag, dat moet echt heerlijk zijn voor haar met dit weer!!

Suiker: balen dat je vakantie over is, maar gelukkig is het nog steeds ...... *O* ZOMER! *O*

Mineola en Gulara YAY voor de verbetering in de nachten en -O- voor de nachtbrakers hier

Net met Silvijn in het zwembad gezeten in de tuin, ging hij staan en ik kreeg ineens een grote omhelzing met zijn hoofdje op mijn schouder :'( O+
pi_129076743
Ohh lachende kindjes O+
Ik moet nog steeds huilen als L schaterlacht.
Suiker: In de lucht gooien werkt hier altijd, kleine waaghals O+ . En als een varken knorren in zn nekje :D En 'klap eens in je handjes' is ook een hit
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:30:58 #61
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129076798
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:29 schreef Fieder het volgende:
Ohh lachende kindjes O+
Ik moet nog steeds huilen als L schaterlacht.
Suiker: In de lucht gooien werkt hier altijd, kleine waaghals O+ . En als een varken knorren in zn nekje :D En 'klap eens in je handjes' is ook een hit
En okselscheten blazen in de blote oksels: doen! Hitgarantie!
pi_129076821
Ga ik proberen!! Als we thuis zijn. Ben nu veel te blij dat hij slaapt. sSSsSST!!! In de maxi cosi ja!
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:31:54 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129076831
Gulara, dat recept! O+
Ik moest er net als shandaly van huilen :') ook een beetje labiel van de nacht. E heeft prima geslapen volgens mij, ik lag naast haar en sliep wat minder goed :') Hakf 6 werd ij wakker en toen ben ik maar opgebleven, moest toch op tijd naar mn werk.

Gelukkig een kort dagje vandaag, en vanavond weer een picknick! Waar ik wél op tijd wegga :+
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:43:57 #64
259886 pessie
pi_129077268
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:31 schreef Suikertante het volgende:
Ga ik proberen!! Als we thuis zijn. Ben nu veel te blij dat hij slaapt. sSSsSST!!! In de maxi cosi ja!
Als Lauren echt moe is en niet in bed wil slapen leg ik haar ook wel eens in de MC te slapen. Is ze daarna weer genoeg uitgerust om in bed te kunnen slapen.
pi_129077416
Ik wil ook een schaterlach!
Ze lacht bijna de hele dag, maar echt schateren doet ze nog niet.

Ik vind het een beetje gek dat je ¤5,- moest betalen SE. Het zijn jouw gegevens en zij hoeven het alleen maar te printen.
Ik heb het meegekregen tijdens de na controle. Ik vroeg erom bij de gynaecoloog en gij had toevallig een dubbel exemplaar in zijn dossier. Die heb ik meegekregen.
Anders had ik oom een formulier moeten invullen en had ik het opgestuurd gekregen. Maar betalen moest ik niet.
Ik vind het wel echt een aanrader hoor!
  donderdag 18 juli 2013 @ 11:50:00 #66
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129077475
Heb net gekeken voor "mijn" ziekenhuis, daar staat dat die 5 euro wettelijk bepaald is.
pi_129077494
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:43 schreef pessie het volgende:

[..]

Als Lauren echt moe is en niet in bed wil slapen leg ik haar ook wel eens in de MC te slapen. Is ze daarna weer genoeg uitgerust om in bed te kunnen slapen.
Probeer je me nou jaloers te maken? o|O

En hoewel ik geen idee heb waarom, wil ik ook dat verslag.
pi_129077749
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb net gekeken voor "mijn" ziekenhuis, daar staat dat die 5 euro wettelijk bepaald is.
Ja??
Zou ik dan gewoon mazzel hebben gehad?
pi_129077758
quote:

[..]

Ingredienten:

Een briesje frisse lucht
6582 gram vermoeidheid
345 gram uitgeslapenheid

Bereidingswijze:

mijn hemel wat een briljante post is dit als je visueel bent ingesteld, ik zit te huilen op mijn werk :'( :D _O-
pi_129077767
quote:

[..]

Al gelukt?
Ik heb al een kwartet aan fb-fokvriendjes: Coco-Twink-Tante-Mango! *)
ja ik ben nieuwsgierig hoe jullie en en jullie baby's eruit zien ;)
pi_129077800
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef danic het volgende:

[..]

Ja??
Zou ik dan gewoon mazzel hebben gehad?
Ik kreeg er 2 mee, 1 voor verloskundige en 1 voor de kraamzorg.
En die laatste heb ik dus thuis
pi_129077801
Moeten jullie echt allemaal zo snel huilen? :o :P
Ik zit altijd alleen te glimlachen. En van Spees_Eend moet ik vaak hardop lachen, gek wijf :9
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:01:56 #73
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129077826
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:00 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Al gelukt?
Interesse in een kwintet? Als je wil kun je me even dmen voor mijn naam (ik zit mobiel en heb dat nog steeds niet uitgevonden...)
pi_129077849
quote:

[..]

Al gelukt?
Zo weinig :P
pi_129077861
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:02 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Zo weinig :P
:{
hoeveel jij dan??
pi_129077916
Ik heb twee OUDjes op FB 8-)

Tot hoe lang sliepen jullie babies in de wieg? Ik zag gisteravond dat L. in de lengte niet eens zo veel ruimte meer heeft, maar hij is pas 12 weken! (Ik tiepte eerst 12 maanden en ik schrok er enorm van :') )
pi_129077946
haha L-E (ik glimlach nu :P )

ik geloof zo'n 3 maanden. Ik heb een bonenstaakbaby
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:07:39 #78
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129077976
Hier ook bij 3 maanden volgens mij. En dan heb je ineens zo'n minirups in zo'n groot bed ;(
pi_129078017
De mijne t/m 7 maanden. Grote wieg. oO< En dan nog steeds de minirups in groot bed ervaring moet ik zeggen.
pi_129078048
quote:
Moeten jullie echt allemaal zo snel huilen? :o :P
Ik zit altijd alleen te glimlachen. En van Spees_Eend moet ik vaak hardop lachen, gek wijf :9
+1
Ik lees het en dan vind ik het grappig dat mensen zo snel ontroerd zijn.
Aan de andere kant vraag ik me dan af of ik nou zo gevoelloos ben dan? Ik heb in mijn kraamweek een jankdag gehad en daarna eigenlijk niet echt meer (ja als ik heeel moe of heeeel boos was, maar dat duurde ook maar kort dan). Terwijl ik normaal om alles jank :?
Ik ben stuk denk ik.
pi_129078089
Ik heb helemaal geen kraamtranen gehad. Ik ben harteloos denk ik :{
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:14:20 #82
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129078138
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:12 schreef Kwisted het volgende:
Ik ook niet hoor, zat er de hele tijd op te wachten. Op dag 5 ofzo 3 tranen omdat ik het gespartel in mijn buik miste :') . Ik moet eigenlijk ook nooit huilen als Silvijn dingen voor het eerst doet of als hij iets heel liefs doet. Alleen heel breed glimlachen. Huilen (nou ja, huilen, waterogen krijgen) doe ik nu alleen van bevallingen en verhalen over pasgeboren baby's enzo.
pi_129078255
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:12 schreef Kwisted het volgende:
Hier nog zo 1!
pi_129078259
Ik moet ook vooral lachen om de verhalen en kraamtranen heb ik ook maar 1 keer gehad.

En bevalverslag kreeg ik bij vertrek ziekenhuis van zowel ziekenhuis als verloskundige in een mapje mee.
pi_129078268
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier ook bij 3 maanden volgens mij. En dan heb je ineens zo'n minirups in zo'n groot bed ;(
Ja, daar ben ik dus bang voor. L. heeft die geborgenheid nog best wel nodig, ik hou m het liefst zo lang mogelijk in de wieg.

Ik geef m gewoon minder eten, dan groeit hij minder hard O+
pi_129078309
Kraamtranen, ze begonnen nog voordat ik beviel en zijn nog niet over :')
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:20:23 #87
259886 pessie
pi_129078356
Lauren past nog in beide wiegen. Maar mijn wieg is mega, heb er zelf een jaar in gelegen. Man liefs wieg word langzamerhand krapper, denk dat ze daar met 6 maanden uitgaat, maar dan gaat ze toch op haar eigen kamer slapen verwacht ik.
pi_129078420
quote:

[..]

Leuke profiel foto heb je op fb >:) :7
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:23:43 #89
259886 pessie
pi_129078472
Ik moet huilen als ik eraan denk dat Lauren mijn laatste baby zou zijn.
pi_129078512
Ik denk alleen soms echt dat ik verliefd ben op F.leur :@
pi_129078782
Ik heb in de eerste weken wat afgejankt, maar dat was omdat het allemaal niet ging zoals ik het gedacht had.
Nu ben ik van mezelf vrij emotioneel incontinent, maar niet zozeer van ontroering, meer om zielige dingen. Of van Greys Anatomy of Hello Goodbye. :')

Wat ik hier wel eens heb is dat ik bijna volschiet als iemand die het zwaar heeft of had, een positieve wending heel treffend kan neerzetten. Of dat het geluk ervan af knalt. Dat ik denk godsamme, wat heb je het verdiend ook.
pi_129078820
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb in de eerste weken wat afgejankt, maar dat was omdat het allemaal niet ging zoals ik het gedacht had.
Nu ben ik van mezelf vrij emotioneel incontinent, maar niet zozeer van ontroering, meer om zielige dingen. Of van Greys Anatomy of Hello Goodbye. :')

Wat ik hier wel eens heb is dat ik bijna volschiet als iemand die het zwaar heeft of had, een positieve wending heel treffend kan neerzetten. Of dat het geluk ervan af knalt. Dat ik denk godsamme, wat heb je het verdiend ook.
Nu moet ik hier om huilen :'( :')
pi_129078848
Och sorry :o :*
pi_129078941
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:05 schreef L-E het volgende:
Ik heb twee OUDjes op FB 8-)

Tot hoe lang sliepen jullie babies in de wieg? Ik zag gisteravond dat L. in de lengte niet eens zo veel ruimte meer heeft, maar hij is pas 12 weken! (Ik tiepte eerst 12 maanden en ik schrok er enorm van :') )
Zoë sliep tot 7 maanden in de wieg. Bij Féline gaat dat niet lukken die groeit wat sneller.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_129079015
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef pessie het volgende:
Ik moet huilen als ik eraan denk dat Lauren mijn laatste baby zou zijn.
Oh ja dat heb ik wel gehad :')
Pas laatst trouwens.

Ik kan soms wel uit elkaar barsten van geluk. Ik heb gewoon leuke kinderen :D en ze kunnen samen ook zo geweldig zijn O+
En dan krijg.ik soms wel een beetje tranen in mn ogen
pi_129079287
Ik hou jullie niet bij :@

Hoop dat het goed gaat met de ukjes, en de niet zulke kleintjes.

Verliefd op je baby, check O+

Dat je net je beebs uit bed haalt en de alle (4) knuffeltjes in bed heeft, en de anders niets meer.
Zusjes... :+
Met een meidenkwartet
pi_129079329
Is dat verslag trouwens anders als datgene wat je bij ontslag mee naar huis hebt gekregen voor verloskundige of kraamzorg?
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:48:41 #98
259886 pessie
pi_129079475
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Pas laatst trouwens.

Ik kan soms wel uit elkaar barsten van geluk. Ik heb gewoon leuke kinderen :D en ze kunnen samen ook zo geweldig zijn O+
:P misschien kan ik manlief nog overhalen voor een Lauren 2 O-)
pi_129079511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:22 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Leuke profiel foto heb je op fb >:) :7
ik kan je niet vinden :(
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:49:57 #100
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129079546
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:44 schreef Cathmar het volgende:
Dat je net je beebs uit bed haalt en de alle (4) knuffeltjes in bed heeft, en de anders niets meer.
Zusjes...
O+
pi_129079618
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:48 schreef pessie het volgende:

[..]

:P misschien kan ik manlief nog overhalen voor een Lauren 2 O-)
:D
Hier echt niet, helaas ;)
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:51:43 #102
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129079620
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:49 schreef Kyara het volgende:

[..]

ik kan je niet vinden :(
Ik heb jou ineens gevonden :o !
pi_129079724
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:44 schreef Cathmar het volgende:

Zusjes... :+
:D O+
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:57:22 #104
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129079856
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:51 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik heb jou ineens gevonden :o !
Ongetwijfeld.

Maar stuur dan ook even een berichtje, is wel zo aardig :P
pi_129079862
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Pas laatst trouwens.

Dat dus. Dit herken ik wel.
En kraamtranen heb ik beide keren gehad. Bij eva wat heftiger maar dat liep ook allemaal niet lekker.
Bij Rosalie kreeg ik 's ochtends de post met daarbij o.a. een kaarthe van mijn collega. Zij had daar een stukje (song?) Tekst ingezet in het Engels. Zó mooi en precies goed. Ik begon te janken en ben de rest van de dag niet meer gestopt :D
  donderdag 18 juli 2013 @ 12:57:55 #106
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129079877
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:57 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ongetwijfeld.

Maar stuur dan ook even een berichtje, is wel zo aardig :P
Heb ik gedaan! Of althans, een uitnodiging verstuurd. Dan weet je ook wie ik ben ;)
  donderdag 18 juli 2013 @ 13:01:39 #107
381212 Gulara
From the future
pi_129080031
Ik had niet echt kraamtranen. Wel heel hard gehuild op dag drie toen Pi een berg bloed overgaf en we allebei onderzaten. :'( :'( Maar daar kon ik later ook nog om huilen dus dan telt het niet als kraamtranen, toch? :@
  donderdag 18 juli 2013 @ 13:03:52 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129080121
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:57 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Heb ik gedaan! Of althans, een uitnodiging verstuurd. Dan weet je ook wie ik ben ;)
*O*
pi_129080194
Ik heb bij de eerste geen kraamtranen gehad. Bij de tweede ook niet. Totdat mijn oudste mee moest met de ambulance. Nou daar kwamen ze hoor. Terwijl ik helemaal niet zo'n emo typ ben.

Dat overspoelt raken van geluk herken ik wel. Gister nog in de supermarkt. Kyan was een beetje aan het mopperen toen we in de rij stonden. En dan komt daar grote broer en dan schaterlacht hij de hele tijd O+
pi_129080240
Oh en slapen in de wieg tot 10 weken toen hebben we hem over gedaan naar de ledikant omdat ik zelf wakker van hem bleef.
  donderdag 18 juli 2013 @ 13:06:44 #111
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129080256
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:01 schreef Gulara het volgende:
Ik had niet echt kraamtranen. Wel heel hard gehuild op dag drie toen Pi een berg bloed overgaf en we allebei onderzaten. :'( :'( Maar daar kon ik later ook nog om huilen dus dan telt het niet als kraamtranen, toch? :@
Daar zou ik ook heeeel erg om moeten huilen ;(. Wat eng!

Kraamtranen waren er hier ook niet. De kraam zat er echt op te wachten :') maar ik bleef gewoon nuchter. Ik ben wel een emotioneel typ hoor, kan snel huilen. Om het verhaaltje van Gulara moest ik dan meer lachen dan huilen :P

Oh en E. heeft tot zeker 4 maanden in de wieg geslapen :o. Hebben wij dan zo'n grote of jullie allemaal zo'n kleine wieg? E. was geen mini baby...

Edit: onze wieg is 40 x 80.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tante_Soesa op 18-07-2013 13:16:26 ]
pi_129080370
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:01 schreef Gulara het volgende:
Nee dat is gewoon heel erg schrikken. Wat een nare ervaring zeg :'(
pi_129080438
Daar zou ik zelfs om moeten huilen gulara en as!

Oh en janken doe ik ook snel, maar niet ten opzichte van de kinderen.
  donderdag 18 juli 2013 @ 13:13:12 #114
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129080527
He gats Gulara, daar zou ik ook om gaan huilen, kraamtranen of niet.

Ik heb beide keren wel flink moeten huilen maar dat was ook/vooral om de situatie. Ik voelde me zo alleen, geen kind meer in je buik maar ook niks in je armen of naast je bed. Als ik dat gevoel terug haal begin ik weer.

M heeft tot 12 weken in de wieg geslapen, toen mepte hij steeds met zijn armen tegen de zijkanten of zette hij zich af zodat hij met zijn hoofd tegen de rand aankwam :X
pi_129080707
quote:

[..]

Al gelukt?
Ja je had er vijf kunnen hebben, maar ik zag net dat je mij gedumpt hebt...! o|O Busted! :P })
Nu kun je niet meer zien hoe ik er uit zie. :6

quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:31 schreef Mangostine het volgende:

En dat dus. Ik moest om het recept alleen lachen.

quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:45 schreef Kyara het volgende:
Is dat verslag trouwens anders als datgene wat je bij ontslag mee naar huis hebt gekregen voor verloskundige of kraamzorg?
Dat vroeg ik me ook af! Ik kan op de site van mijn ziekenhuis niks vinden.

Edit: gulara, getver, wat eng! Hoe kwam dat dan?

Geen idee hoe lang mijn baby in de (bij ons reis)wieg sliep. Ik denk een maand of twee/drie? Tot kerst of zo, denk ik.
pi_129081156
Oh trouwens, heeft Kwis je geditched ja Mineola? :D Ben je stiekem een lelijke vent ofzo?
/popcorn pakt
pi_129081209
Ja natuurlijk ben ik dat *zet zware bromstem op* En eigenlijk heb ik ook geen kind. Dat gaan jullie zondag zien 8-)

Geditched, dat was precies de term die ik wilde tikken maar ik was te lui om op te zoeken hoe je dat eigenlijk schreef

[ Bericht 33% gewijzigd door Mineola op 18-07-2013 13:37:27 ]
  donderdag 18 juli 2013 @ 13:39:00 #118
381212 Gulara
From the future
pi_129081584
Waarom zijn we nooit achter gekomen, ze hadden een beetje raar verhaal wat mijn inziens niet klopte. Toen we doorvroegen bleek dat ze het eigenlijk zelf ook niet wisten.
Nou goed, het was gelukkig eenmalig. Ik heb hem streng toegesproken dat ie dat Nooit meer moest doen!
pi_129083212
En toen ging ik bij Kyara's fb kijken welke nieuwe friend ze dan had.. heeft ze er meerdere! Dan weet ik toch nog niet wie wie is! ;)
Mijne staat nog steeds in mijn sig btw.. voor de luie sherlocks...
pi_129083244
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:20 schreef Shandaly het volgende:
En toen ging ik bij Kyara's fb kijken welke nieuwe friend ze dan had.. heeft ze er meerdere! Dan weet ik toch nog niet wie wie is! ;)
Mijne staat nog steeds in mijn sig btw.. voor de luie sherlocks...
Whaha ben jij mij? :') Ik heb n vermoeden... ga n gokje wagen :7
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:21:54 #121
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129083250
Ow, sorry... ;)
pi_129083530
Stelletje nerds!

Gulara ik zou me kapot schrikken. Wat een ettertje, gelukkig heeft ie het nooit meer gedaan ;)

Wij zijn thuis. De reis ging goed, moest er wel naast blijven zitten want speen uit was brullen. Thuis gewoon in het ritme zelf in zijn eigen bed in slaap gevallen.

Voor het eerst vind ik het maar niks om thuis te komen. Het is heet en ik voel me opgesloten. Straks maar snel eens kijken hoe F de buggy vindt, en misschien vanavond sushi eten aan de werf met de babyfoon. Dat leek ons altijd zo leuk, maar het idee dat je in deze temperatuur vijf trappen op moet om de speen weer in zijn mond te doen houdt ons telkens tegen.

Als het goed met me gaat huil ik nergens om, maar als ik moe of gespannen ben huil ik om alles.
pi_129083611
Ik vind het sowieso maar niks om buiten te eten (op het grasveldje voor ons huis) terwijl hij binnen ligt. Dat is in mijn beleving echt te ver bij ons vandaan. :@
Wordt nog lekker op vakantie.

Hebben jullie het leuk gehad Suikertante? Wel jammer van de thuisreis. Slaapt hij niet in de maxicosi? Autorijden staat hier garant voor tukken.
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:38:28 #124
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129083889
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:21 schreef Fieder het volgende:

[..]

Whaha ben jij mij? :') Ik heb n vermoeden... ga n gokje wagen :7
Jij mag door voor de koelkast ;)
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:39:21 #125
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129083932
Huilen doe ik sneller als ik moe ben, maar ik kan altijd huilen bij dingen over kinderen of moeders... :')

Gulara's recept kwam dus dubbel hard aan want ik was moe en het was zo lief O+ :'( :')
pi_129083957
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Jij mag door voor de koelkast ;)
Nu moet ik weer bij jou kijken wie Fieder is....!
pi_129084037
*O*
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:43:47 #128
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129084090
Zo :7 M'n collectie OUD-ers op FB is flink uitgebreid vandaag :). Dat maakt het nog spannender voor zondag (jullie zijn echte mensen :o )
pi_129084180
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:30 schreef Mineola het volgende:
Ja natuurlijk ben ik dat *zet zware bromstem op* En eigenlijk heb ik ook geen kind. Dat gaan jullie zondag zien 8-)

Geditched, dat was precies de term die ik wilde tikken maar ik was te lui om op te zoeken hoe je dat eigenlijk schreef
Technisch gezien zou 'geditched' overigens ook niet goed zijn gespeld. Dat zou -volgens Nederlandse spellingregels- 'geditcht' moeten zijn. Maar dat ziet er al helemaal niet uit :D :+
  donderdag 18 juli 2013 @ 14:48:31 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129084280
Coco wat ben je ook een heerlijke taalpuritein O+ :D
pi_129084327
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:48 schreef LadyBlack het volgende:
Coco wat ben je ook een heerlijke taalpuritein O+ :D
Ik doe altijd mijn best om zo min mogelijk te verbeteren :D Maar deze moest even :+
pi_129084335
:o Ik heb geen facebook en kan dit weekend ook niet -O- Dus ik blijf nep.

Volgens mij heb ik hier zelfs nog nooit foto's gepost (behalve lang geleden van mijn huis in verbouwing maar toen had ik nog geen baby :+ )

Stiekem wil ik ook wel pronken met mijn mini, misschien maar een keer een foto plaatsen net zo lang als kz. Dan is het ook niet eng. Alleen nog even uitvinden hoe dat ook alweer moest.
pi_129084433
Ik kan ook niet maar ik heb wel Facebook, ben ik dan half nep? :7

Oh en foto Zolena :Y
pi_129084566
Die ga ik dan vast ook missen :( Mijn timing hier is belabberd...
pi_129084585
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:46 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Technisch gezien zou 'geditched' overigens ook niet goed zijn gespeld. Dat zou -volgens Nederlandse spellingregels- 'geditcht' moeten zijn. Maar dat ziet er al helemaal niet uit :D :+
Nou! Zo wilde ik het dus spellen, maar dat vond ik dus raar er uitzien, en toen dacht ik 'ach, ik ben niet zo goed in die anglicismen', whatever. Dus koos ik voor gedumpt. Wat ook een anglicisme is, maar toch.

/taalpurist...
pi_129084618
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:49 schreef Zolena het volgende:
:o Ik heb geen facebook en kan dit weekend ook niet -O- Dus ik blijf nep.

Volgens mij heb ik hier zelfs nog nooit foto's gepost (behalve lang geleden van mijn huis in verbouwing maar toen had ik nog geen baby :+ )

Stiekem wil ik ook wel pronken met mijn mini, misschien maar een keer een foto plaatsen net zo lang als kz. Dan is het ook niet eng. Alleen nog even uitvinden hoe dat ook alweer moest.
*O* *O* *O*

Of je PM't mij gewoon een linkje met foto O-) Ik weet dan weer wel hoe je zoon heet, die heb ik onthouden!
pi_129084641
O+
Taalpuristen!
pi_129084691
Goed nieuws!

Ik ben net naar de wc geweest (eigenlijk zit ik er nog op), en het ziet ernaar uit dat ik de gewenste 5kilo er nog vóór de meet af heb :Y *O*

:')
pi_129084696
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:57 schreef Suikertante het volgende:
O+
Taalpuristen!
It comes with the job 8-) Misschien moet ik daar maar weer eens wat aan gaan doen, trouwens.
pi_129084723
TMI coco!
(maar fijn voor je ;) )
pi_129084736
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:55 schreef Mineola het volgende:

[..]

Nou! Zo wilde ik het dus spellen, maar dat vond ik dus raar er uitzien, en toen dacht ik 'ach, ik ben niet zo goed in die anglicismen', whatever. Dus koos ik voor gedumpt. Wat ook een anglicisme is, maar toch.

/taalpurist...
Hehe :+

Ik heb een paar jaar lang ook Nederlands gegeven op school, dus het zit er hier wel aardig in.
pi_129084766
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:59 schreef Shandaly het volgende:
TMI coco!
(maar fijn voor je ;) )
TMI? Nee man, ik heb het nog niet eens over details gehad :p

maar serieus, ik wou dat ik me vooraf had gewogen.
pi_129084776
Heb je al doorgespoeld, kun je dat wegen :s)
pi_129084814
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:01 schreef Fieder het volgende:
Heb je al doorgespoeld, kun je dat wegen :s)
Dat gaat zelfs mij te ver :D
pi_129084866
:Y)

L werd net wakker en hij is zelf weer in slaap gevallen :o *O*
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:05:05 #146
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129084926
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:00 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

TMI? Nee man, ik heb het nog niet eens over details gehad :p

maar serieus, ik wou dat ik me vooraf had gewogen.
_O-
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:05:41 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129084950
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:03 schreef Fieder het volgende:
:Y)

L werd net wakker en hij is zelf weer in slaap gevallen :o *O*
Dat is handig!! *O*
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:16:15 #148
381212 Gulara
From the future
pi_129085389
Coco! _O-

Ik ga ook eens Sherlocken.
pi_129085455
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik doe altijd mijn best om zo min mogelijk te verbeteren :D Maar deze moest even :+
hoi, jij had laatst zelf een "ik besefte me"-verspreking :7
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:18:38 #150
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129085478
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:18 schreef Mangostine het volgende:

[..]

hoi, jij had laatst zelf een "ik besefte me"-verspreking :7
Daar irriteer ik me zó aan!
pi_129085554
Hehe, al die sherlocks :+ grappig dat velen een prodielfoto mit baby hebben :)
pi_129085572
Coco! _O-

Fieder, wat goed van L.!

Het hartruisje van E. is onschuldig! *O*

En ik ben ook druk aan het sherlocken, dus als je een berichtje krijgt dat iemand die je niet kent je wil toevoegen, ik zou het kunnen zijn ;)
E.
pi_129085575
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goed nieuws!

Ik ben net naar de wc geweest (eigenlijk zit ik er nog op), en het ziet ernaar uit dat ik de gewenste 5kilo er nog vóór de meet af heb :Y *O*

:')
au, of valt het mee?
pi_129085610
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:18 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

of die inderdaad! Zucht!
pi_129085632
quote:
12s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:18 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja! Zelfs ik kreeg er uitslag van!

dit escaleert volledig uit de hand zo... :+
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:23:21 #156
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129085661
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:22 schreef Mineola het volgende:

[..]

* Dramatische intonatie* Zoiets moet je ook niet wíllen

:r
pi_129085706
Sparkling wat fijn *O*

Nu durf ik niets meer te typen, taalpuristen :{
pi_129085720
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:23 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

* Dramatische intonatie* Zoiets moet je ook niet wíllen

:r
Nee, mijn username icm met die smiley, dat wil ik inderdaad niet!
pi_129085751
Ik zit al jullie fouten op te noteren hoor!
pi_129085800
Kom jij met je aanrijden gister...! Ik zal jou zondag eens aanrijden!
pi_129085806
Hier op Fok let ik er niet op.
Ik ben blij dat mijn vader niet meeleest :')
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:26:19 #162
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129085811
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:25 schreef Mangostine het volgende:
Ik zit al jullie fouten op te noteren hoor!
Het zweet staat al op me rug!
pi_129085847
Hou is op :{w
pi_129085878
En.... Fieder wint!
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:27:28 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129085886
Wat een opluchting Spark! *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:27:36 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129085893
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:22 schreef Mineola het volgende:

[..]

_O-

En nog meer mensen die het verschil weten tussen irriteren en zich ergeren *;
pi_129085959
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:27 schreef Mineola het volgende:
En.... Fieder wint!
Alweer, heb ik nu de koelkast? *O*
Heb je me al gevonden? :7
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:28:44 #168
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129085967
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef .Sparkling. het volgende:
Ohhhh wat fijn!! *O*
pi_129086009
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:28 schreef Fieder het volgende:

[..]

Alweer, heb ik nu de koelkast? *O*
Heb je me al gevonden? :7
Ik niet! Ik kan niemand vinden, bij sommige twijfel ik maar ik kan er geen naam aan linken }:|

En ja he, we zijn heel opgelucht!! *O*
E.
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:29:38 #170
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129086011
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:25 schreef Mineola het volgende:
Kom jij met je aanrijden gister...! Ik zal jou zondag eens aanrijden!
Aanrijden mag altijd. In elke situatie. Vraag maar aan Shandaly en Kwisted.

Edit: oops ook overheen gelezen, wat fijn sparkling!
pi_129086046
quote:

Lees ik daar in al mijn taalpuristengeneuzel zomaar overheen... :o
Supernieuws zeg! Is E. verder al een beetje bijgekomen van het oppasdagje bij je schoonouders?
pi_129086077
Ik kan anders wel een keer een woordenboek inscannen :+

Fijn Spark! *O*
pi_129086146
quote:
Coco! _O-

Fieder, wat goed van L.!

En ik ben ook druk aan het sherlocken, dus als je een berichtje krijgt dat iemand die je niet kent je wil toevoegen, ik zou het kunnen zijn ;)
Maar waar komt de ruis dan vandaan?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:31:47 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129086154
Whehehe geweldig dit taalgeneuzel O+
pi_129086199
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:29 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Aanrijden mag altijd. In elke situatie. Vraag maar aan Shandaly en Kwisted.

Edit: oops ook overheen gelezen, wat fijn sparkling!
Die volg ik niet.... wie/wat/wanneer rijden Shandaly en Kwisted aan? Of: door wie/wat worden ze aangereden?
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:34:06 #176
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129086273
Da's brabo- en/of limbotaal ;)

Maar is het dat je dan wegrijdt of aankomt? Of nog weer iets anders? :D
pi_129086359
Ik kan er niet aan wennen dat F in Groningen al 3 maand is.
pi_129086432
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:31 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar waar komt de ruis dan vandaan?
Dat schijnt bloed te zijn dat je tegen de vaatwand hoort pompen. Het is wel iets dat ze moeten blijven controleren tijdens controles maar er hoeft niets aan gedaan te worden. De kinderarts noemde het muzikaal geruis, als ik het goed onthouden heb. Hij zei dat 1 op de 3 kinderen dit heeft maar dat het niet zo vaak voorkomt op de leeftijd die E. heeft.
E.
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:37:09 #179
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129086450
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:32 schreef Mineola het volgende:

[..]

Die volg ik niet.... wie/wat/wanneer rijden Shandaly en Kwisted aan? Of: door wie/wat worden ze aangereden?
Dat zijn mijn regiogenoten, hier kan je aangereden zeggen zonder dat je per se gewond hoeft te zijn.
pi_129086493
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:36 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Dat schijnt bloed te zijn dat je tegen de vaatwand hoort pompen. Het is wel iets dat ze moeten blijven controleren tijdens controles maar er hoeft niets aan gedaan te worden. De kinderarts noemde het muzikaal geruis, als ik het goed onthouden heb. Hij zei dat 1 op de 3 kinderen dit heeft maar dat het niet zo vaak voorkomt op de leeftijd die E. heeft.
Ok... Nou fijn dat het onschuldig is.
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:41:19 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129086652
Ik heb een profielfoto zónder baby! Uitzondering op de regel :7.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:44:35 #182
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129086821
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik niet. Iedereen herkent mij steeds aan mijn baby.
Wel handig al die foto's op fb om nog ff te oefenen voor zondag :7
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:45:18 #183
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129086860
quote:
Ik ook! Maar de foto die ik heb is wel enorm aan vernieuwing toe. Die is een jaar of 6 oud schat ik :')
pi_129086864
quote:
Ik heb ook geen profielpic met baby, wel de omslag... Die verander ik wel vaker. Dan doe ik bram erop en dan weer de meiden.
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:47:03 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129086936
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:35 schreef Suikertante het volgende:
Ik kan er niet aan wennen dat F in Groningen al 3 maand is.
:? Bedoel je ipv 3 maanden? Dat is denk ik iets oostelijks want dat klinkt me minder vreemd in de oren.

Ok en nu kan ik spontaan alleen maar Groningse of Twentse zinnen bouwen :') _O-
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:47:13 #186
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129086941
Wat fijn Spark! *O*
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:47:45 #187
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129086964
quote:
*boks*
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:47:56 #188
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129086970
Ja, dat "maand" wanneer er "maanden" bedoelt wordt vind ik ook altijd raar.
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:49:07 #189
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129087032
Ik krijg nog steeds kriebels van dat "ons mam".

Ik ben enig kind, mijn moeder is alleen mijn moeder en van niemand anders, dus niet "jullie mam".

(en ik heb mijn eigen irritaties maar dat wil niet zeggen dat ik zelf foutloos NL schrijf (om jullie even voor te zijn) )
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:49:46 #190
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129087064
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

*boks*
Ik zei altijd dat ik dat nóóit zou doen en dat ik écht geen statusupdates van mijn baby op FB zou zetten.

Zelden heb ik mij zo slecht aan iets gehouden. Maar ik zet bij lange na geen 3 foto's per dag van mijn kind op fb.
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:49:54 #191
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129087075
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Maar zeg je dan ook 'jaren' ipv 'jaar'?
pi_129087107
Dat bedoel ik ja! En drie week.

En mijn Leidse vriend heeft het al 8 jaar met mij. Het? :?

Lekker on topic. Ehhh F slaapt nog steeds! Niet eens na 3 kwartier een piepje!

En Spark wat fijn zeg.
pi_129087118
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:49 schreef Kyara het volgende:

Ik ben enig kind, mijn moeder is alleen mijn moeder en van niemand anders, dus niet "jullie mam".

(en ik heb mijn eigen irritaties maar dat wil niet zeggen dat ik zelf foutloos NL schrijf (om jullie even voor te zijn) )
J noemt mijn mam ook moeders...
pi_129087124
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:47 schreef Spees_Eend het volgende:
+1

En hier geen foto met baby op fb. Maar 1tje met peuter toen hij dreumes was ;) (2 jaar oud :') maar ik sta altijd lomp op foto's dus vind t wel best zo)
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:51:10 #195
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129087135
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:49 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Maar zeg je dan ook 'jaren' ipv 'jaar'?
Ligt aan de context, denk ik.

@Kyara, "onsmam" of "smam" dat zeg ik ook niet. Dat wordt wel als redelijk 'plat' Brabants gezien. En dat mocht ik vroeger niet praten. Dus ik praat eigenlijk ABN met een zachtegeej.
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:52:19 #196
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129087195
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:49 schreef Kyara het volgende:

Ja die vind ik ook altijd gek!!

Ik krijg natuurlijk allerlei dialecten en accenten aan de telefoon dus ik kijk niet snel op van iets, maar 'ons mam' vind ik best infantiel klinken :@ (als je naar een instantie belt dus he!)
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:53:49 #197
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129087271
Sommige Randstedelingen (je weet wel, die types die denken dat je buiten de Randstad meteen tussen de koeien staat) denken ook wel dat ik uit Brabant kom. Omdat ik een heel lichte zachte G heb.

* Kyara gaat snel d'r profielfoto op fb wijzigen naar iets zonder baby's
pi_129087305
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:53 schreef Kyara het volgende:
Sommige Randstedelingen (je weet wel, die types die denken dat je buiten de Randstad meteen tussen de koeien staat) denken ook wel dat ik uit Brabant kom. Omdat ik een heel lichte zachte G heb.

Is dat niet dan?
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:55:21 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129087344
Ja het klinkt suffig idd :@. Maar heb ik ook met "heit" en "mem".

Mijn grootste taalergernissen zijn me ipv m'n en is ipv eens. Daar krijg ik echt kromme tenen van. Of dingen als "jou tas". Oh en mensen die het presteren om dingen als "ik werdt" te produceren. Huuuu!
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:55:53 #200
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129087377
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:50 schreef Suikertante het volgende:

_O-

Hier in Groningen is iets voor de tv, en heb je iemand voor de telefoon... de visuals! :')
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:55:55 #201
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129087378
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:53 schreef Kyara het volgende:

Jij komt uit Arnhem toch? Ik dacht altijd dat die zachte geej zo achter Huissen wel ophield :+
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:56:20 #202
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129087397
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

Mijn grootste taalergernissen zijn me ipv m'n en is ipv eens. Daar krijg ik echt kromme tenen van. Of dingen als "jou tas". Oh en mensen die het presteren om dingen als "ik werdt" te produceren. Huuuu!
Nee, "het antwoordt is", dat is het ergst!
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:57:22 #203
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129087456
quote:

Klopt, dat is namelijk niet streekgebonden maar gewoon hartstikke fout.

Ik heb er overigens op een forum minder moeite mee, maar ik zie ook heel vaak spelfouten in mails van mijn uitzendbureau of in ondertitels op tv, en dat vind ik wel bloedirritant. Check het gewoon even :{w
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:59:12 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129087549
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:56 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nee, "het antwoordt is", dat is het ergst!
Dan verdien je het om te worden vermorzeld onder een lading woordenboeken idd :+.
  donderdag 18 juli 2013 @ 15:59:33 #205
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_129087565
quote:
:Y

(hoewel ik hierboven ergens ook een w teveel heb geschreven :+ )
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:00:56 #206
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129087628
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:57 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ik heb er overigens op een forum minder moeite mee
Ik ook hoor.
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:01:35 #207
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129087666
Me ipv m'n/mijn is inderdaad echt vreselijk :X. Hier in de regio hoor je dat vaak mijn zusje snapt ook niet dat dat niet klopt :X.

Overigens zal ik hier ook gerust spelfouten/grammaticale fouten maken! Ik typ toch vaak met wat haast en dan denk ik er minder goed bij na :@.
pi_129087677
ik ontvriend mensen die me gebruiken in plaats van m'n.
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:02:22 #209
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129087710
On topic maar even voor de vorm: net een uur door de stad gefietst met de manduca (wel met Silvijn er in hoor) en hij heeft bijna heel de weg gezongen. Zo lief :s)
pi_129087882
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:02 schreef Spees_Eend het volgende:
On topic maar even voor de vorm: net een uur door de stad gefietst met de manduca (wel met Silvijn er in hoor) en hij heeft bijna heel de weg gezongen. Zo lief :s)
Serieus?
pi_129087937
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:37 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat zijn mijn regiogenoten, hier kan je aangereden zeggen zonder dat je per se gewond hoeft te zijn.
Oh zo bedoelde je het. Nou, t is mij onbekend hoor. Ik dacht dat dat iets uit het oosten des lands was.

Ook geen 'spap' en 'smam' hier (of, zoals het in mijn home-regio is: 'spa' en 'sma'). Wat ik inderdaad in het geval van een enig kind nogal raar vind ja.
Of jullie Marietje en ons Bert :D Ook al zo groepsgevoel-achtig. Maar ja, Brabanders zijn gezellige mensen he!
Van 'vijf maand' heb ik nog nooit gehoord.

En foto zonder baby (of eigenlijk FB zonder baby): boks! Dus niemand herkent mij op FB.
pi_129087975
quote:
Dat zie ik hier niet snel gebeuren, hij valt dan in slaap voor we de straat uit zijn!

Ik zat me al te schamen voor mijn babyprofielfoto maar ik heb hem ook niet!
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:08:43 #213
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129088008
quote:
Ik moet echt manduca-les zondag :D. Ik snap echt de ballen van dat ding :@ :').
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:14:28 #214
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129088329
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:05 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Serieus?
Ja, wat bedoel je? Dat dat niet goed is voor hem? Of dat hij serieus heeft gezongen :D

XM, komt goed zondag!
pi_129088455
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:14 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja, wat bedoel je? Dat dat niet goed is voor hem? Of dat hij serieus heeft gezongen :D

XM, komt goed zondag!
Zelf weten, maar ik vind het gevaarlijk.
pi_129088567
Kan Silvijn nog niet in een stoeltje Spees? Hoewel een uur dan ook weer wat lang is :P
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:20:44 #217
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129088633
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:17 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zelf weten, maar ik vind het gevaarlijk.
Ja? Mwah, heb ik niet zo. Ik vermijd natuurlijk sowieso de drukke wegen en kom alleen op fietspaden, maar los daarvan vind ik gevoelsmatig de Manduca veiliger dan een fietsstoeltje (waar hij pas over een maand in zou mogen trouwens)
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:21:53 #218
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129088680
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:19 schreef Mineola het volgende:
Kan Silvijn nog niet in een stoeltje Spees? Hoewel een uur dan ook weer wat lang is :P
Hij kan het wel denk ik, maar dat wordt vanwege de klappen op de rug eigenlijk pas vanaf 9 maanden aanbevolen. Dus daar beginnen we over een maandje rustig aan mee.
pi_129088780
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:20 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja? Mwah, heb ik niet zo. Ik vermijd natuurlijk sowieso de drukke wegen en kom alleen op fietspaden, maar los daarvan vind ik gevoelsmatig de Manduca veiliger dan een fietsstoeltje (waar hij pas over een maand in zou mogen trouwens)
als ik ging fietsen kregen de kinderen ook een helm op... Als je valt met kind in je drager val je op je kind... als je onverwachts hard moet stoppen of je glijd weg, hoofd tegen stuur...
pi_129088835
Ik kan niet wachten tot Luuk op de fiets mee kan. Ik schat in dat dat over zo'n halfjaar is :') . Onze slome duikelaar. O+ In de kinderstoel kan hij ook nog niet echt lekker zitten. Hij mag er alleen in als we aan het eten zijn.

Hier ook een profiel foto zonder kinderen trouwens (tot afgelopen dinsdag had ik wel Luukkie als profielfoto)
*poef* nu is het weg
pi_129088861
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:25 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik kan niet wachten tot Luuk op de fiets mee kan. Ik schat in dat dat over zo'n halfjaar is :') . Onze slome duikelaar. O+ In de kinderstoel kan hij ook nog niet echt lekker zitten. Hij mag er alleen in als we aan het eten zijn.

Hier ook een profiel foto zonder kinderen trouwens (tot afgelopen dinsdag had ik wel Luukkie als profielfoto)
Je hebt ook een babymee, dan kun je je autostoel op je fiets monteren.
pi_129088901
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:26 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je hebt ook een babymee, dan kun je je autostoel op je fiets monteren.
Sofie zit al achterop. Die krijg ik niet meer voorop gepropt. Ach, ik moet gewoon geduld hebben. Dat is alleen niet zo mijn beste kant. Ik ben de auto een beetje zat.
*poef* nu is het weg
pi_129088926
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:21 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Hij kan het wel denk ik, maar dat wordt vanwege de klappen op de rug eigenlijk pas vanaf 9 maanden aanbevolen. Dus daar beginnen we over een maandje rustig aan mee.
Is leeftijd het criterium? Ik ging uit van goed en stevig zitten. Vandaar dat mijne hooguit 5-10 minuten op de fiets mee is geweest. Maar hij is dan ook wel negen maanden.

Ik fiets ook niet met de drager trouwens. Vond het al eng, maar sinds ik vorige winter een mevrouw met baby in drager omhoog heb gehesen helemaal niks :X Ze was onderuit gegaan met al dat ijs. Maar goed, dit is een wat andere situatie :)
pi_129089014
Luuk heeft eigenlijk de pech dat ie groot is. Hij lijkt groter dan dat ie is. Hij is ook nog maar 7,5 maand. Hij is alleen net zo groot als Sofie was met een maand of 10. Hij neemt de tijd om dingen te leren. Maar hij doet t dan wel goed. Zo rolt ie nu beide kanten op. Sofie hebben we een maand van buik naar rug terug moeten rollen, Luuk doet t al.
*poef* nu is het weg
pi_129089016
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:27 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Sofie zit al achterop. Die krijg ik niet meer voorop gepropt. Ach, ik moet gewoon geduld hebben. Dat is alleen niet zo mijn beste kant. Ik ben de auto een beetje zat.
en een ding achter je fiets? Waar ze allebei in kunnen?
pi_129089089
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

en een ding achter je fiets? Waar ze allebei in kunnen?
Die krijg ik hier de flat niet in. De berging zit op de eerste etage en dat ding kan de bocht niet maken. En buiten laten staan is geen optie. Ik moet gewoon geduldig zijn...
*poef* nu is het weg
pi_129089161
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:31 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Die krijg ik hier de flat niet in. De berging zit op de eerste etage en dat ding kan de bocht niet maken. En buiten laten staan is geen optie. Ik moet gewoon geduldig zijn...
Ik haat geduldig zijn.
pi_129089187
pi_129089225
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik haat geduldig zijn.
Ik ook! Ik heb wel eens overwogen om Luuk in de bondolino mee te nemen maar ik durf het niet aan.
*poef* nu is het weg
pi_129089652
Er staat niet voor niets dat de dragers/doeken niet geschikt zijn in de auto of op de fiets.

Een keer de oudste in een drager in de auto gehad, wat voelde ik me opgelaten :')
Nooit meer gedaan.
pi_129089764
Ok ik maak vaak taalfouten. Nederlands is niet mijn sterkste kant en in ben hier voornamelijk via de telefooon dus typfouten zat ook. Dus kunnen jullie je lekker ergeren :P

En op fb heb ik een foto van mijn kids, sta er zelf niet op maar ik hou niet zo goed op foto's.
Ik heb er overigens wel een aantal van oud maar volgens mij weinig van hier.
pi_129089858
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:43 schreef Tally het volgende:
Er staat niet voor niets dat de dragers/doeken niet geschikt zijn in de auto of op de fiets.

Een keer de oudste in een drager in de auto gehad, wat voelde ik me opgelaten :')
Nooit meer gedaan.
Herkenbaar. Kyan was net in slaap gevallen in de Beco en toen moesten we verder. 10/15 min met de auto en dat kon niet anders. Maar ik voelde me er zo niet fijn bij.
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:49:41 #233
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129090026
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:43 schreef Tally het volgende:

Nooit meer gedaan.
Dat zou ik echt nooit doen en dat is m.i. ook compleet anders dan fietsen.
pi_129090082
Ik heb wel foto's van mijn kinderen op mijn FB. En ook van mij en van mijn man. Ik gebruik FB dan ook voornamelijk om familie op de hoogte te houden (vooral zijn familie woont uit de buurt). En iemand die dat niet wil zien ontvriend me maar lekker :)
pi_129090117
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat zou ik echt nooit doen en dat is m.i. ook compleet anders dan fietsen.
Ik persoonlijk vind het op de fiets gevaarlijker.
pi_129090178
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:46 schreef As1981 het volgende:

[..]

Herkenbaar. Kyan was net in slaap gevallen in de Beco en toen moesten we verder. 10/15 min met de auto en dat kon niet anders. Maar ik voelde me er zo niet fijn bij.
Ik kreeg last van mijn bekken met Zoë op mijn buik toen we onderweg waren. Een familielid kwam ons daarom ophalen.
  donderdag 18 juli 2013 @ 16:53:57 #237
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129090260
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 16:51 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik persoonlijk vind het op de fiets gevaarlijker.
Ik niet. Let's agree to disagree.
pi_129091061
Ik heb geen nieuwe facebookvriendverzoeken :'(
Sarcasme. Herken het.
pi_129091217
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
Flikker je facebook neer dan!
pi_129091462
Lekker in de tuin O+

pi_129091656
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:12 schreef Tally het volgende:

[..]

Flikker je facebook neer dan!
Ja nee zeg, straks ga jij me stalken :{w
Sarcasme. Herken het.
pi_129091728
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:20 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja nee zeg, straks ga jij me stalken :{w
Heb je er foto's van Isa op staan? Anders niet }:|
pi_129091812
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Heb je er foto's van Isa op staan? Anders niet }:|
Ik post hier meer foto's van haar dan op facebook :@ Dat is eigenlijk best vreemd als ik daar zo over nadenk :@
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 18 juli 2013 @ 17:35:00 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129092280
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:08 schreef Spirit82 het volgende:
^^
pi_129094034
Jongens, kom even van FB af :( Al bijna een uur geen posts hier terwijl alle baby's in een hittecoma liggen? ;)

Wát een verademing trouwens als je je baby weg legt en na wat morren valt hij zelf in slaap! Het kwam door jouw posts Spirit, dat ik daar weer aan wilde werken. Een baby die haar eigen hoofd in een knuffel(kont) begraaft? :o Wij waren bijna elke keer minstens een half uur bezig hem in slaap te krijgen. En na drie kwartier werd hij dan élke keer wakker, meestal kon hij dan niet meer zelf in slaap vallen. En nu is hij gewoon precies 1,5 wakker waarin hij ergens de fles krijgt. Åls hij slaapsignalen geeft leggen we hem weg en valt hij zelf in slaap. Tuurlijk wel eens een uitzondering, maar ik kom weer aan dingen toe! O+
Dus nog bedankt, Spirit ;) En ook alle anderen voor al die tips die ik al drie maanden krijg!
pi_129094124
Wat lief! En wat fijn dat ik naast onzin ook nog wat nuttigs bijdraag aan de samenleving O+

Heeft F. al een beer?
Sarcasme. Herken het.
pi_129094195
Nee F heeft dat doekje van de HEMA. Dat zit met een van de labeltjes aan zijn speen vast en hij propt het doekje dan zelf heel hard in zijn gezicht.

Ik heb hem wel voordat we dit gingen doen heel stevig vastgehouden met de speen in zijn mond en het doekje over zijn ogen en dan viel hij heel snel in slaap. Maar hij ging dan eerst heel hard huilen en toen dachten we ineens: waar zijn we mee bezig?! Dus toen legden we hem een keer weg met de speen en het doekje en hebben we hem geaaid en toen ging hij wel een beetje piepen maar het was echt niet te vergelijken met dat gehuil. En dat kan hij ook prima alleen dus nu kan ik hem gewoon neerleggen, een kus geven en iets anders gaan doen *O*

Achteraf gezien echt bizar hoe je in zo'n gewoonte groeit. Maar ik denk dat dit een maand geleden ook niet zo soepel was gegaan.
pi_129094927
Huilen doet Isa ook altijd nog bij het "de nacht in gaan". Tussen 6 en 7 nu (eerst was het tegen 9 uur). In de slaapzak en als ik haar dan in bed leg begint ze te huilen. Dan geef ik haar haar speen, leg de beer tegen haar gezicht, zing ik een paar liedjes voor haar tot ze rustig is terwijl ik haar voorhoofdje aai, en dan ga ik weg. Meestal moet ik dat na een paar minuten nog een keer doen, soms nog een keer extra, maar het werkt altijd! Fijn he?? O+
Sarcasme. Herken het.
pi_129095220
Gulara dat recept is echt geweldig.

Hier ook geen hulp in het huishouden. Zou ik best wel willen eigenlijk.

Twinkle goed nieuws

Riley is haar eenkennigheid eigenlijk kwijt. Vindt het leuk om bij iedereen even te zitten en lacht zelfs ook nog. O+

Wel facebook. Geen fok mensen. En Sherlocken ben ik niet goed in. En geen verzoeken. Nu weet ik niet of ik nou wel echt ben :'(

Als Riley schaterlacht raak ik ontroert en maakt me dat zo blij O+
En verliefd ben ik echt op haar. Ik wist echt niet dat je zoveel van iemand kan houden.

Geweldig die taaldingen. :D

Spark fijn dat het ruisje onschuldig is

Tally wat een leuke foto

Suiker zo'n doekje heeft Riley ook. Met haar naam erop O+
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:04:24 #250
381212 Gulara
From the future
pi_129095244
Nu jullie het toch over draagdoeken (en vervoer) hebben. Ik ben in Nederland een aantal keer met de draagdoek met de trein gegaan. En ik schrok echt een beetje van de vele norse en nare blikken* en begon daarom toch een beetje te twijfelen. Is het "not done" om met een baby met de trein te reizen. Ik heb voor mezelf de gevaren afgewogen, maar ben toch even benieuwd hoe jullie er over denken.

*ook heel veel vriendelijke, behulpzame mensen hoor.

Hier ook nog geen nieuwe FBvrienden ;(
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:06:40 #251
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_129095306
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:04 schreef Gulara het volgende:
Nu jullie het toch over draagdoeken (en vervoer) hebben. Ik ben in Nederland een aantal keer met de draagdoek met de trein gegaan. En ik schrok echt een beetje van de vele norse en nare blikken* en begon daarom toch een beetje te twijfelen. Is het "not done" om met een baby met de trein te reizen. Ik heb voor mezelf de gevaren afgewogen, maar ben toch even benieuwd hoe jullie er over denken.

Gevaarlijk?? Nee joh. Ik denk dat die mensen die je een norse of nare blik geven, eerder bang zijn voor gehuil ofzo.
But then again doe ik blijkbaar ook iets mega gevaarlijks dus of je dat nou van mij moet aannemen
pi_129095472
Waarom zou dat gevaarlijk zijn Gulara? :@ Ik denk inderdaad omdat het chagrijnige forenzen en babyhaters zijn :P

Ik heb het weer eens gejinxt ;( Ik blijf teruglopen en troosten en mevrouw blijft slaaphuilen. Maar toch is ze zo lief O+
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:13:13 #253
381212 Gulara
From the future
pi_129095493
Oh en Tally wat een scheetje! O+
pi_129096210
Mensen kijken vaak nogal indringend naar "bijzondere" dingen. Ik heb het ook als ik met de manduca winkel. Dan kijken ze eerst bloedserieus naar de manduca en daarna spreken ze me aan en zeggen ze "wat ligt ie heerlijk he zo helemaal tegen je aan!". Ik vraag me elke keer af of ik die blikken nou zo gek interpreteer.

Vorige week zei trouwens ook een vrouw dat ik maar niet op die oudere dame moest letten (die net iets liefs zei over F) want oudere vrouwen vinden zo'n draagzak meestal zielig. Nouja, ik word dus nogal vaak aangesproken :')
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:43:25 #255
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_129096263
Elin ligt nu te schaterlachen in haar eentje in bed :? :D

Tally O+
pi_129096347
Wat blijken mensen dan ineens sociaal te zijn he? Ineens lijkt er een barrière weg te vallen om even een kort praatje te maken, of je nou zwanger bent, een baby hebt, of een puppy of weet ik veel... Ik vind het wel leuk dat dat blijkbaar iets bij mensen lis maakt :)
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:50:54 #257
381212 Gulara
From the future
pi_129096454
Laats had ik hem in de manduca en toen zei iemand "Dat mag niet hè! Daar zijn al een heleboel kindjes in doodgegaan!" Echt hoor! Ze had ergens "iets" op het nieuws gehoord. :')
Daarna ging ze me haar hele levensverhaal vertellen en werd me -nog meer- duidelijk dat ze zo gek als een deur was. 8)7
pi_129096664
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:46 schreef Spirit82 het volgende:
Wat blijken mensen dan ineens sociaal te zijn he? Ineens lijkt er een barrière weg te vallen om even een kort praatje te maken, of je nou zwanger bent, een baby hebt, of een puppy of weet ik veel... Ik vind het wel leuk dat dat blijkbaar iets bij mensen lis maakt :)
/like
Ik word er zelf ook 'socialer' van, denk ik. Ik heb minder haast als ik met Lars en/of Femke op stap ben, laat mensen voor bij de kassa, maak een praatje bij de slager etc.
Overigens vraag ik me nu wel weer af wat nou oorzaak en wat gevolg is...
  donderdag 18 juli 2013 @ 20:07:55 #259
259886 pessie
pi_129096956
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:50 schreef Gulara het volgende:
Laats had ik hem in de manduca en toen zei iemand "Dat mag niet hè! Daar zijn al een heleboel kindjes in doodgegaan!" Echt hoor! Ze had ergens "iets" op het nieuws gehoord. :')
Daarna ging ze me haar hele levensverhaal vertellen en werd me -nog meer- duidelijk dat ze zo gek als een deur was. 8)7
Ik moet heel hard lachen :@ iets met inbeeldingsvermogen...

Fietsen doe ik met baby mee. KJ, heb je zo'n zadeltje overwogen? Voor kleine stukken gaat Nathan nog in het voor zitje, anders had ik een zadeltje gedaan.

Tally, heerlijk he, zo in de tuin O+
pi_129096960
Mijn baby wil niet slapen...
Zit nu te keten in de box, daar gaat ons rustige avondje,
Meeveren heet dat toch?
pi_129097493
Tally O+ Wat een snoetje!

Goed nieuws bij Spark!

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:50 schreef Suikertante het volgende:

Lekker on topic. Ehhh F slaapt nog steeds! Niet eens na 3 kwartier een piepje!

En Spark wat fijn zeg.
:Y C&ik hebben 'het' ook al 9 jaar met elkaar *;

Wat goed ook van het slapen! Ik merk trouwens wel heel veel verschil bij Nin de afgelopen dagen, ze gaat ook gewoon lekker liggen spelen als ik d'r even neerleg bijvoorbeeld. Maar dat van zo'n doekje/knuffel om te slapen klinkt wel heel relaxed! Ik ga hier ook maar weer eens meer doen met knuffelknijn. Ze heeft wel d'r duim, dat maakt(e) ook al een heel verschil met slapen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 18 juli 2013 @ 20:27:13 #262
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129097517
Hier juist een hele slaperige baby. Het ging de laatste tijd prima met op eigen verzoek komen, maar sinds twee dagen is dat weer helemaal voorbij. Moeten haar nu ook weer wekken voor voeding. Echt een groot verschil. Van mij mag het wel ietsjes koeler, lekker 20-22 graden ofzo :).
pi_129097822
Suiker ik herken altijd zoveel in jouw posts! Ik heb ook regelmatig dat ik denk: was dat nou zo moeilijk? Maar volgens mij heeft het idd ook veel met ouder worden te maken. Alles wordt gewoon makkelijker. En je leert elkaar ook beter kennen.
De eerste weken sliep L alleen op mij. Toen was het krijsend naar bed, uren rondlopen. Nu kan ik hem gewoon wakker weg leggen. Hij kan steeds beter zelf in slaap komen maar ik kan hem ook beter helpen met slapen.
L heeft een 'knuffel je speen', ook echt n fijn ding!

Ik heb weer iemand gevonden :7
  donderdag 18 juli 2013 @ 20:40:26 #264
381212 Gulara
From the future
pi_129097928
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:26 schreef bellelena het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potverdorie Belle wat een Belle! O+
pi_129098627
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:04 schreef Gulara het volgende:

Dat is niet alleen in de trein hoor. Dat is over al. Draagdoeken zijn mensen gewoon niet zo gewend lijkt het.
Vaak krijg ik er leuke reacties over en anders blijven ze kijken :P
pi_129098887
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat is niet alleen in de trein hoor. Dat is over al. Draagdoeken zijn mensen gewoon niet zo gewend lijkt het.
Vaak krijg ik er leuke reacties over en anders blijven ze kijken :P
dat idd. Ik word ook aangestaard als ik M in de doek heb. Alsof ze de aanblik eerst niet snappen, en dan... Huh, zit er nou een baby in? :o
Je ziet ze denken, het is hier geen Afrika! :+
  donderdag 18 juli 2013 @ 21:12:38 #267
381212 Gulara
From the future
pi_129099276
Laatst zei iemand "ach wat leuk, ze is met een hoedje aan het wandelen" _O-
  donderdag 18 juli 2013 @ 21:13:21 #268
381212 Gulara
From the future
pi_129099306
Mijn kind zit heel hard te giegelen omdat z'n vader zo debiel tegen hem doet. *O*
pi_129099310
Bij mij vroegen ze laatst "Zit daar ook iets in?"
Ja joh! m'n boodschappen, keihandig ;)
  donderdag 18 juli 2013 @ 21:14:04 #270
381212 Gulara
From the future
pi_129099337
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:02 schreef Mangostine het volgende:

[..]

dat idd. Ik word ook aangestaard als ik M in de doek heb. Alsof ze de aanblik eerst niet snappen, en dan... Huh, zit er nou een baby in? :o
Je ziet ze denken, het is hier geen Afrika! :+
Ja jij met je Marrokaanse look. Dat is ook too much!
pi_129099387
Mijn schoonmoeder komt volgende week een dagje. Die is even op vakantie geweest. Toen ze ging, 3 weken geleden, was M druk aan het tijgeren, en proberen te kruipen. Nu staat ie rechtop stapjes te zetten. Mijn baby wordt zo snel groot! :o O+
pi_129099459
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:14 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ja jij met je Marrokaanse look. Dat is ook too much!
:6
pi_129099471
Ik vind het zo leuk dat kinderen het wel altijd zien. Die zien denk ik de beentjes uitsteken en draaien zich dan helemaal om in het voorbij lopen. O+ De ouders trekken ze dan mee, die hebben niks in de gaten.

Mango gek is dat he! Nu we weer thuis zijn zie ik ook allemaal verbazende dingen. Hij pakt ineens het boekje dat boven de commode hangt :o Hij ziet de mobile, maar nu probeert hij hem ook te pakken, dat soort dingetjes! O+
pi_129099708
Belle wat een beauty heb jij O+

Ik vind het zo leuk om die veranderingen te lezen bij baby's
pi_129099726
ik wist niet dat er zondag een meet was:(
pi_129099771
Je bent nog welkom hoor :)
pi_129099900
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:22 schreef Troeta het volgende:
ik wist niet dat er zondag een meet was:(
:( Maar het kan nog! Kom je ook?
pi_129099996
Nee, moet werken..en zelfs geruild om te werken! Balen, had me echt leuk geleken met al die baby's.

Moet eens vaker uit mijn actieve topics..
  donderdag 18 juli 2013 @ 21:29:51 #279
381212 Gulara
From the future
pi_129100121
Oh ik ben ook zo benieuwd hoe het is als we weer thuis zijn. We nemen zo'n ander kindje mee terug. Logisch ook, hij is eenderde van zijn leven op vakantie geweest. :')
  donderdag 18 juli 2013 @ 21:30:19 #280
381212 Gulara
From the future
pi_129100144
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:16 schreef Mangostine het volgende:

[..]

:6
:*
pi_129100223
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:29 schreef Gulara het volgende:
Oh ik ben ook zo benieuwd hoe het is als we weer thuis zijn. We nemen zo'n ander kindje mee terug. Logisch ook, hij is eenderde van zijn leven op vakantie geweest. :')
Wat een leventje... O+
pi_129100895
Hihi, nu al een echte globetrotter Gulara!
pi_129101261
Man wat lullen jullie veel!

Kan het allemaal niet bijhouden nu naast m'n werk, ben kapot :')

Zag wel een schattige foto van mooie Nin,liehief! O+ autocorrect maakte er Nintendo van :')
pi_129101421
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:29 schreef Gulara het volgende:
laat je Pi gewoon hier? :o
pi_129101960
Ja kunnen wij die zondag tenminste zien!

Ooooh Nin O+ Wat wordt ze opeens groot!

Mijn meisje ik ziek ;( Vandaag had ze 38,5 zei mijn moeder. En ze had 2 keer gespuugd. Ook was ze bij mijn moeder in slaap gevallen. Eten wilde ze ook niet echt. Toen ik thuis kwam van mn werk was ze heel zielig aan het piepen, beetje klagerig huilen. Zo zielig. Ze heeft wel wat hapjes eten gehad (maar echt heel weinig voor haar doen :D). En toen ging ze weer huilen, heel hard, toen pakte mn vriend nijntje voor haar en toen zei ze "nijntje" O+ Mn vader pakte haar toen (zodat ik mn eten even op kon eten) en toen ging ze weer hard huilen. Toch het fijnst bij mama.
Ze is gelukkig wel lekker gaan slapen. Hopelijk slaapt ze vannacht goed. Flesje had ze wel gedronken.
Ze ging ook heel lief tegen een stoffen pop praten O+
pi_129102094
Ach wat sneu Son, echt niet lekker. Hopelijk een rustige nacht en morgen beter!
pi_129102474
Dat hoop ik ook inderdaad. Mn kleine muppie.
Gelukkig is ze niet zo vaak ziek :)
pi_129102664
ahhh beterschap son!! En wat goed zeg dat Nijntje!
pi_129102714
Beterschap voor je meisje son!
*poef* nu is het weg
pi_129102728
Ach wat sneu Sonnetje. Hopelijk is ze gauw opgeknapt. :*
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:25:02 #291
381212 Gulara
From the future
pi_129102889
Beterschap Son. Koorts met dit weer, blegh. :*
pi_129102904
Beterschap voor je slimme meisje Son!
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:25:36 #293
381212 Gulara
From the future
pi_129102928
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:57 schreef Mangostine het volgende:

[..]

laat je Pi gewoon hier? :o
Ik kan geen ander kindje vinden dat aan zijn UberLelijke pasfoto voldoet. ;(
pi_129103045
Tally en belle O+
Son: beterschap ! :*
Hier laatste nacht baby :'( *;
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:30:11 #295
381212 Gulara
From the future
pi_129103174
kz :* morgen een jarige dame! *O*

Ik ga klaar zitten voor de foto's. O-)
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:31:10 #296
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129103226
Beterschap sonnetje!

Féline en Nin O+ O+ schattig!!

Slapen jullie baby's overdag dan ook zelf in? E slaapt op een rustige avond prima hoor, maar overdag krijg ik dr alleen aan de borst in slaap. In de hangmat is ze vrolijk aan het spelen, in de wandelwagen blijft ze ook wakker... :?
pi_129103234
Dank allen :*
Hoop ook dat ze zich morgen wat lekkerder voelt. Op zich is het weer wel fijn, want dan kunnen we iig wel soort van naar buiten (in de tuin). Sowieso voor peuter fijn

Oh dametje van Tally zag ik ook nog! Wat een muppie is dat ook zeg!
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:33:26 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129103339
Beterschap Son! Het is al zo warm en dan ook nog koorts...

LB, hier dus geen probleem met slapen. Ook nooit gehad eigenlijk :@. Als ze niet wil slapen gaat ze beetje liggen pruttelen, maar niet huilen ofzo. Misschien komt dat later nog :?.
pi_129103389
LB ja, eigenlijk is hier geen verschil, eerst sliep hij in het donker wel beter door.
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:35:01 #300
381212 Gulara
From the future
pi_129103424
LB Pi kan ook pas sinds een paar weken zelf inslapen. Hiervoor was daar echt geen sprake van. Veel gedoe en veel huilen als ik het anders probeerde.
pi_129103428
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:30 schreef Gulara het volgende:
kz :* morgen een jarige dame! *O*

Ik ga klaar zitten voor de foto's. O-)
:* Ben je nog in NL ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: