quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:34 schreef Mineola het volgende:
En Saar aan de wandel, wat een snelle dame! Ze praat ook al toch?
dan moet ik jou dus ook weer gaan sherlockenquote:
Over facebookposts gesproken... Ik zeg even helemaal niksquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
dan moet ik jouw dus ook weer gaan sherlocken
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Over facebookposts gesproken... Ik zeg even helemaal niks![]()
Ghihihiquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Over facebookposts gesproken... Ik zeg even helemaal niks![]()
Ingredienten:quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:49 schreef Zolena het volgende:
Gulara lekker geslapen![]()
Soesa's E. kan zelf staan![]()
Spirit eerste dingen op het kdv / bij oppas tellen niet, had niemand je dat nog uitgelegd![]()
![]()
Danic voor de helft goed geslapen![]()
![]()
Mineola's babygoed geslapen
![]()
Ik had gewoon even zin om te juichen , wat een heerlijk weer is het vandaag he. En ik heb bijna vakantie. En mijn mini wordt vreselijk vrolijk van het nijntje plaatje van potloden en tekenen, wordt later kunstschilder denk ik, life is good.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ingredienten:
70 kilo oblivious moeder een paar kilo meer mag ook![]()
7,3 kilo allerliefste baby (gewicht mag naar boven en beneden afwijken, maar het moet wel de allerliefste zijn)
Kledingstukken naar behoefte
Een briesje frisse lucht
6582 gram vermoeidheid
345 gram uitgeslapenheid
Bereidingswijze:
Lepel heel voorzichtig de vermoeidheid door de moeder, niet te snel anders gaat moeder schiften. (Dit proces kan enkele dagen in beslag nemen.)
De dag/avond van tevoren mix je in een keer de uitgeslapenheid door de baby. (Pas op voor opspattend goed humeur en schattige lachjes!)
Strooi wat frisse lucht de kamer in.
Voeg baby toe gemengd met kleding naar behoefte.
Even laten rusten. (Kijken naar slapende baby kan tranende ogen veroorzaken!)
Voeg moeder met kleding naar behoefte toe.
Smakelijk slapen!![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:54 schreef L-E het volgende:
Dan zie ik al waar het mis gaat. Mijn baby en ik zijn veel lichter dan het recept, alle verhoudingen zijn zoek!
Gaat heel goed eigenlijk verder. Hij is een blij ei nog steeds. Hij rolt de kamer door, draait om zijn as en duwt zichzelf achteruit als ie vooruit wil (dan iets minder blij ei - speelgoedje gaat steeds verder wegquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:54 schreef Mineola het volgende:
Hoe is het met jouw mini? Buiten het brood eten?! Vertel eens wat meer over hem, ben benieuwd!
Nu heb ik zin in hermanquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ingredienten:
70 kilo oblivious moeder een paar kilo meer mag ook![]()
7,3 kilo allerliefste baby (gewicht mag naar boven en beneden afwijken, maar het moet wel de allerliefste zijn)
Kledingstukken naar behoefte
Een briesje frisse lucht
6582 gram vermoeidheid
345 gram uitgeslapenheid
Bereidingswijze:
Lepel heel voorzichtig de vermoeidheid door de moeder, niet te snel anders gaat moeder schiften. (Dit proces kan enkele dagen in beslag nemen.)
De dag/avond van tevoren mix je in een keer de uitgeslapenheid door de baby. (Pas op voor opspattend goed humeur en schattige lachjes!)
Strooi wat frisse lucht de kamer in.
Voeg baby toe gemengd met kleding naar behoefte.
Even laten rusten. (Kijken naar slapende baby kan tranende ogen veroorzaken!)
Voeg moeder met kleding naar behoefte toe.
Smakelijk slapen!![]()
Geen idee eigenlijk hoe het hier is maar iedereen slaapt hier ondanks de hitte toch goed gelukkig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef pessie het volgende:
Ben ik de enige met relatief koele slaapkamers? 24 graden zijn ze hier.
Ff gegoogled, leuk!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:21 schreef pessie het volgende:
Twinkle goed nieuws van de spreidbroek! Beter ook met dit heerlijke zomerse weer.
Fieder, Herman de doorgeef cake. Daar zit ook zo'n type recept in.
Insgelijks, normaal niet zo sentimenteel maar ben onderweg naar huis van vakantiequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:46 schreef Shandaly het volgende:
Meh.. Gulara... nou zit ik half te janken van je recept![]()
Met name de stukjes "Pas op voor opspattend goed humeur en schattige lachjes!" en "Kijken naar slapende baby kan tranende ogen veroorzaken!"
Ben een beetje labiel vandaag geloof ik. Ben ook hartstikke moe, snap er niets van.. heb niets minder geslapen dan gister of de dag ervoor... Nah ja.. kop koffie dan maaren mezelf een schop onder m'n kont geven en eindelijk die badkamer maar eens poetsen...
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:01 schreef kleinzusje het volgende:
Thx Mango !
belle: Ik had net mn ziekenhuisnachthemd binnenen mn tas gepakt. "Ze mag nu wel komen" mompelde ik de dag van te voren. Nog gewandeld en gefietst en ja hoor............ ochtend erna naar het ziekenhuis met 6 cm
Was er helemaal klaar voor, maar wel even schrikken. Keken elkaar aan en met een traan in de ogen zeiden we: Oh my, we krijgen een baby, vandaag ! Whahahaha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |