quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:34 schreef Mineola het volgende:
En Saar aan de wandel, wat een snelle dame! Ze praat ook al toch?
dan moet ik jou dus ook weer gaan sherlockenquote:
Over facebookposts gesproken... Ik zeg even helemaal niksquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
dan moet ik jouw dus ook weer gaan sherlocken
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Over facebookposts gesproken... Ik zeg even helemaal niks![]()
Ghihihiquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:51 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Over facebookposts gesproken... Ik zeg even helemaal niks![]()
Ingredienten:quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:49 schreef Zolena het volgende:
Gulara lekker geslapen![]()
Soesa's E. kan zelf staan![]()
Spirit eerste dingen op het kdv / bij oppas tellen niet, had niemand je dat nog uitgelegd![]()
![]()
Danic voor de helft goed geslapen![]()
![]()
Mineola's babygoed geslapen
![]()
Ik had gewoon even zin om te juichen , wat een heerlijk weer is het vandaag he. En ik heb bijna vakantie. En mijn mini wordt vreselijk vrolijk van het nijntje plaatje van potloden en tekenen, wordt later kunstschilder denk ik, life is good.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ingredienten:
70 kilo oblivious moeder een paar kilo meer mag ook![]()
7,3 kilo allerliefste baby (gewicht mag naar boven en beneden afwijken, maar het moet wel de allerliefste zijn)
Kledingstukken naar behoefte
Een briesje frisse lucht
6582 gram vermoeidheid
345 gram uitgeslapenheid
Bereidingswijze:
Lepel heel voorzichtig de vermoeidheid door de moeder, niet te snel anders gaat moeder schiften. (Dit proces kan enkele dagen in beslag nemen.)
De dag/avond van tevoren mix je in een keer de uitgeslapenheid door de baby. (Pas op voor opspattend goed humeur en schattige lachjes!)
Strooi wat frisse lucht de kamer in.
Voeg baby toe gemengd met kleding naar behoefte.
Even laten rusten. (Kijken naar slapende baby kan tranende ogen veroorzaken!)
Voeg moeder met kleding naar behoefte toe.
Smakelijk slapen!![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:54 schreef L-E het volgende:
Dan zie ik al waar het mis gaat. Mijn baby en ik zijn veel lichter dan het recept, alle verhoudingen zijn zoek!
Gaat heel goed eigenlijk verder. Hij is een blij ei nog steeds. Hij rolt de kamer door, draait om zijn as en duwt zichzelf achteruit als ie vooruit wil (dan iets minder blij ei - speelgoedje gaat steeds verder wegquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:54 schreef Mineola het volgende:
Hoe is het met jouw mini? Buiten het brood eten?! Vertel eens wat meer over hem, ben benieuwd!
Nu heb ik zin in hermanquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ingredienten:
7,3 kilo allerliefste baby (gewicht mag naar boven en beneden afwijken, maar het moet wel de allerliefste zijn)
Een briesje frisse lucht
6582 gram vermoeidheid
345 gram uitgeslapenheid
Bereidingswijze:
Lepel heel voorzichtig de vermoeidheid door de moeder, niet te snel anders gaat moeder schiften. (Dit proces kan enkele dagen in beslag nemen.)
De dag/avond van tevoren mix je in een keer de uitgeslapenheid door de baby. (Pas op voor opspattend goed humeur en schattige lachjes!)
Smakelijk slapen!![]()
Geen idee eigenlijk hoe het hier is maar iedereen slaapt hier ondanks de hitte toch goed gelukkig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef pessie het volgende:
Ben ik de enige met relatief koele slaapkamers? 24 graden zijn ze hier.
Ff gegoogled, leuk!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:21 schreef pessie het volgende:
Twinkle goed nieuws van de spreidbroek! Beter ook met dit heerlijke zomerse weer.
Fieder, Herman de doorgeef cake. Daar zit ook zo'n type recept in.
Insgelijks, normaal niet zo sentimenteel maar ben onderweg naar huis van vakantiequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:46 schreef Shandaly het volgende:
Meh.. Gulara... nou zit ik half te janken van je recept![]()
Met name de stukjes "Pas op voor opspattend goed humeur en schattige lachjes!" en "Kijken naar slapende baby kan tranende ogen veroorzaken!"
Ben een beetje labiel vandaag geloof ik. Ben ook hartstikke moe, snap er niets van.. heb niets minder geslapen dan gister of de dag ervoor... Nah ja.. kop koffie dan maaren mezelf een schop onder m'n kont geven en eindelijk die badkamer maar eens poetsen...
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:01 schreef kleinzusje het volgende:
Thx Mango !
belle: Ik had net mn ziekenhuisnachthemd binnenen mn tas gepakt. "Ze mag nu wel komen" mompelde ik de dag van te voren. Nog gewandeld en gefietst en ja hoor............ ochtend erna naar het ziekenhuis met 6 cm
Was er helemaal klaar voor, maar wel even schrikken. Keken elkaar aan en met een traan in de ogen zeiden we: Oh my, we krijgen een baby, vandaag ! Whahahaha.
Kun je dat gewoon opvragen? Ik wil graag het dossier inzien van de verloskunde-afdeling waar ik lag de laatste opname, maar ik weet niet goed hoe dat gaat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:51 schreef SupremeEvil het volgende:
Goed nieuws Twinkle![]()
Heb mn bevallingsdossier ontvangen van het ziekenhuis. Maf om die tijdlijn te zien, hoe het echt is gegaan bedoel ik. Ik heb het qua tijd allemaal maar half meegekregen. Om 23.30 braken de vliezen, om 1.45 u in het zkh met 5cm. Om 3u 8cm, om 4.45 persen en om 5.23 is ze geboren...Wat was ik blij met die remifentanil toen het infuus na 3x prikken eindelijk goed zat...
(Uhh, zeven augustus was het... Lijkt nu net of het vandaag gebeurde, nog een paar weekjes en dan is ze een jaar)
Zo liefquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:52 schreef bellelena het volgende:
Hier heeft Nin gisteren voor het eerst echt geschaterlachen (?), toen ik haar als een vliegtuigje liet vliegen
Dat wist ik helemaal niet! Ga ik ook eens overwegen. Ben wel benieuwd wat ze hebben opgeschreven over het 4 x opnieuw moeten doen van het MBO.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:03 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja, kun je opvragen. Ik moest een formulier invullen en opsturen met kopie van idkaart en ik moet er 5,- voor betalen... T staat vol medische termen enzo maar ik vind het wel fijn om te hebben ofzo.
Mijn kiddo kan niet naar buiten hier in de tuin, we hebben hele grove tegels dus dan kruipt ze haar knietjes kapot. Daarbij hebben we ook grind, en ze eet alles op... Dus vind ik geen prettig idee...
En okselscheten blazen in de blote oksels: doen! Hitgarantie!quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:29 schreef Fieder het volgende:
Ohh lachende kindjes![]()
Ik moet nog steeds huilen als L schaterlacht.
Suiker: In de lucht gooien werkt hier altijd, kleine waaghals. En als een varken knorren in zn nekje
En 'klap eens in je handjes' is ook een hit
Als Lauren echt moe is en niet in bed wil slapen leg ik haar ook wel eens in de MC te slapen. Is ze daarna weer genoeg uitgerust om in bed te kunnen slapen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:31 schreef Suikertante het volgende:
Ga ik proberen!! Als we thuis zijn. Ben nu veel te blij dat hij slaapt. sSSsSST!!! In de maxi cosi ja!
Probeer je me nou jaloers te maken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Als Lauren echt moe is en niet in bed wil slapen leg ik haar ook wel eens in de MC te slapen. Is ze daarna weer genoeg uitgerust om in bed te kunnen slapen.
Ja??quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Heb net gekeken voor "mijn" ziekenhuis, daar staat dat die 5 euro wettelijk bepaald is.
mijn hemel wat een briljante post is dit als je visueel bent ingesteld, ik zit te huilen op mijn werkquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:50 schreef Gulara het volgende:
[..]
Ingredienten:
Een briesje frisse lucht
6582 gram vermoeidheid
345 gram uitgeslapenheid
Bereidingswijze:
Smakelijk slapen!![]()
Al gelukt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
dan moet ik jou dus ook weer gaan sherlocken
Ik kreeg er 2 mee, 1 voor verloskundige en 1 voor de kraamzorg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef danic het volgende:
[..]
Ja??
Zou ik dan gewoon mazzel hebben gehad?
Interesse in een kwintet? Als je wil kun je me even dmen voor mijn naam (ik zit mobiel en heb dat nog steeds niet uitgevonden...)quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:00 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Al gelukt?
Ik heb al een kwartet aan fb-fokvriendjes: Coco-Twink-Tante-Mango!![]()
ja ik ben nieuwsgierig hoe jullie en en jullie baby's eruit zien![]()
Zo weinigquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:00 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Al gelukt?
Ik heb al een kwartet aan fb-fokvriendjes: Coco-Twink-Tante-Mango!![]()
ja ik ben nieuwsgierig hoe jullie en en jullie baby's eruit zien![]()
+1quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:00 schreef Kwisted het volgende:
Moeten jullie echt allemaal zo snel huilen?![]()
![]()
Ik zit altijd alleen te glimlachen. En van Spees_Eend moet ik vaak hardop lachen, gek wijf
Ik ook niet hoor, zat er de hele tijd op te wachten. Op dag 5 ofzo 3 tranen omdat ik het gespartel in mijn buik mistequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:12 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb helemaal geen kraamtranen gehad. Ik ben harteloos denk ik
Hier nog zo 1!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:12 schreef Kwisted het volgende:
Ik heb helemaal geen kraamtranen gehad. Ik ben harteloos denk ik
Ja, daar ben ik dus bang voor. L. heeft die geborgenheid nog best wel nodig, ik hou m het liefst zo lang mogelijk in de wieg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:07 schreef Spees_Eend het volgende:
Hier ook bij 3 maanden volgens mij. En dan heb je ineens zo'n minirups in zo'n groot bed
Leuke profiel foto heb je op fbquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:45 schreef Kyara het volgende:
[..]
dan moet ik jou dus ook weer gaan sherlocken
Nu moet ik hier om huilenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb in de eerste weken wat afgejankt, maar dat was omdat het allemaal niet ging zoals ik het gedacht had.
Nu ben ik van mezelf vrij emotioneel incontinent, maar niet zozeer van ontroering, meer om zielige dingen. Of van Greys Anatomy of Hello Goodbye.
Wat ik hier wel eens heb is dat ik bijna volschiet als iemand die het zwaar heeft of had, een positieve wending heel treffend kan neerzetten. Of dat het geluk ervan af knalt. Dat ik denk godsamme, wat heb je het verdiend ook.
Zoë sliep tot 7 maanden in de wieg. Bij Féline gaat dat niet lukken die groeit wat sneller.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:05 schreef L-E het volgende:
Ik heb twee OUDjes op FB
Tot hoe lang sliepen jullie babies in de wieg? Ik zag gisteravond dat L. in de lengte niet eens zo veel ruimte meer heeft, maar hij is pas 12 weken! (Ik tiepte eerst 12 maanden en ik schrok er enorm van)
Oh ja dat heb ik wel gehadquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef pessie het volgende:
Ik moet huilen als ik eraan denk dat Lauren mijn laatste baby zou zijn.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Oh ja dat heb ik wel gehad![]()
Pas laatst trouwens.
Ik kan soms wel uit elkaar barsten van geluk. Ik heb gewoon leuke kinderenen ze kunnen samen ook zo geweldig zijn
En dan krijg.ik soms wel een beetje tranen in mn ogen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:44 schreef Cathmar het volgende:
Dat je net je beebs uit bed haalt en de alle (4) knuffeltjes in bed heeft, en de anders niets meer.
Zusjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |