Kijk die jonkies hun dopingverontwaardigingsquotum halen....stelletje idioten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
kijk die oudjes doping zwijgend goedkeuren.. stelletje idioten.
hoi janquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kijk die jonkies hun dopingverontwaardigingsquotum halen....stelletje idioten.
Joop zat daar met zo'n blik van : "Die idioot Pollentier moet z'n peertje maar niet onder z'n oksel verbergen. Dan hoor je betrapt te worden bij zoveel onkunde. Je moet het in je schoenen steken ..."quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:05 schreef Eenskijken het volgende:
kijk die oudjes doping zwijgend goedkeuren.. stelletje idioten.
Filmpje gekeken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
Zou Bauke deze berg wel hebben verkend?
Die tijd is echt niet te vergelijken met nu. Het werd destijds gewoon toegelaten, soms met wat tijdstraf.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef Eenskijken het volgende:
2/4 van de tafel heeft doping gebruikt... en mart zeg er gewoon niets van.
gebeurt alleen bij -20 en meters sneeuwquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Kans op ingekorte etappe morgen vanwege het weer?
Ik hoop van niet, anders heb ik me voor niks vrij genomen morgenmiddag.
Ahhhh... Wie was die ene op die zwart-wit foto dan?quote:
Als er een freddy is, dan die denk ikquote:
Freddy.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ahhhh... Wie was die ene op die zwart-wit foto dan?
nee het was verboden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:09 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Die tijd is echt niet te vergelijken met nu. Het werd destijds gewoon toegelaten, soms met wat tijdstraf.
Freddie Heineken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Freddy Heineken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:09 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
En Freddy Heinekenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan ook, zag alleen een paar Maartens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |