Graag het bordje fietspad.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:58 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
suggestiestrook = rijbaan
op de foto is een fietspad zichtbaar, derhalve ongelimiteerd
knowledge boy, get it.
Yep.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:00 schreef Life2.0 het volgende:
En ook een bron dat voetballen op de weg een art5 geeft, dat beweerde jij? toch
Ik heb liever dat jij het RVV leest.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat het een verplicht fietspad is
lees de wet nou man, dit is gewoon zielig
Officieel wel ja, maar je bent toch niet verstandig bezig als je als een gek langs die opritten gaat fietsen? Dat was een beetje mijn punt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, de automobilist verricht een bijzondere verrichting.
Waarom? Het artikel zegt genoeg.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Bron van wat?
Pak even een rechtsspraak.nl linkje knullie
Als men een claim oa jij maakt op basis van de wet, dan weerleg ik die middels de wetquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Officieel wel ja, maar je bent toch niet verstandig bezig als je als een gek langs die opritten gaat fietsen? Dat was een beetje mijn punt.
Tja, je hebt een punt, maar als je een bijzondere verrichting uitvoert ben je gewoon fout.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Officieel wel ja, maar je bent toch niet verstandig bezig als je als een gek langs die opritten gaat fietsen? Dat was een beetje mijn punt.
Dat lieg je.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
Alles, net zoveel als die voetballers op straat of de boer die zorgt voor rookoverlast.
Leer eerst artikel 5 eens te begrijpen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat lieg je.
Art 5 zegt niets over fietsers.
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Leer eerst artikel 5 eens te begrijpen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het is [b]een ieder[/b] verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
Ik zie nergens fietser, rook of voetbal staan, jankerige leugenaar
zelfs na een art 5 mag ik gewoon 50+ rijden op mijn racefiets, zonder belquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:11 schreef Terrorizer het volgende:
Life 2.0 kan beter niet deelnemen aan het verkeer. Die begrijpt er echt geen reet van.
Wat zegt het artikel over fietsers, rook of voetbal?quote:
OMGquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:13 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd.
Ik zie nergens fietser, rook of voetbal staan, jankerige leugenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |