Die borden zie ik graag van je. Die borden namelijk in de berm.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:36 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Als er overal zo'n bord staat én er is geen sprake van aparte fietspaden dan geldt max 30.
Zijn er aparte fietspaden dan moet het fietspad aparte bebording krijgen.
Waarom? De wet ( RVV en WvW) zeggen toch genoeg?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:37 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wijs mij 1 zaak aan waar een fietser werd bekeurd via art 5 voor 10km/hr overschrijding.
Omdat art 5 daarvoor niet gebruikt wordt, door geen enkele agent.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom? De wet ( RVV en WvW) zeggen toch genoeg?
Huh wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Die borden zie ik graag van je. Die borden namelijk in de berm.
Voor jou wel, dat zegt meer dan 4 topicsquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom? De wet ( RVV en WvW) zeggen toch genoeg?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik zou graag 30 km zones zien met een aparte fietsstrook.
quote:
hoe hard mag de fietser?quote:Fietsers rijden op de rijbaan of op een gemarkeerde strook die deel uitmaakt van de rijbaan.
Dit kan nog beperkt worden door verbodsborden, verkeerstekens of aanwijzingen.quote:De bestuurder moet in staat zijn zijn voertuig tot stilstand te brengen binnen de afstand waarover hij de weg kan overzien en waarover deze vrij is.
Yep, de automobilist verricht een bijzondere verrichting.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:52 schreef YokiKater het volgende:
Dat lijkt mij niet, en als je dan met 60km per uur op zo'n auto klapt die van een oprit komt is het zeker de schuld van de automobilist?
Nee, in vrijwel geen enkel geval juistquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:56 schreef betyar het volgende:
Daarnaast biedt artikel 5 uitkomst. Ten alle tijde.
Wel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:57 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee, in vrijwel geen enkel geval juist
suggestiestrook = rijbaanquote:
Dan LIJKT het mij dat jij de wet er niet bij hebt gepakt?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:52 schreef YokiKater het volgende:
Dat lijkt mij niet, en als je dan met 60km per uur op zo'n auto klapt die van een oprit komt is het zeker de schuld van de automobilist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |