Hetzelfde probleem zie ik toch ook bij die "wielrenners" met net iets te dikke buik op zo'n racefiets die ze niet echt goed beheersen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:54 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dan is het allang te laat, dat zijn merendeel ouderen, met de grootste moeite kun je niets meer leren, dat zit er gewoon 40 jaar in, hoe zijn denken en verwachten dat anderen rijden..
niemand mag zijn papiertje halen zonder dit te verdienen! hoe is het mogelijk dat men niet minimaal een uitwijkoefening of noodstop zou moeten door bij de auto?
Hebben die een ongelukspercentage van 10x gemiddeld?quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hetzelfde probleem zie ik toch ook bij die "wielrenners" met net iets te dikke buik op zo'n racefiets die ze niet echt goed beheersen.
Statistieken zijn wel heilig bij jou.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Hebben die een ongelukspercentage van 10x gemiddeld?
Zondagsrijders kunnen nooit goed rijden, maar die zullen wel op tijd de rem inknijpen..
statistieken zeggen dan ook meer over de werkelijkheid dan meningen..quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Statistieken zijn wel heilig bij jou.![]()
Ouderen waar er steeds meer van rondrijden zijn per definitie beperkter, je kunt er op volle snelheid langsknallen en dat gaat vaak goed omdat ze dan pas schrikken omdat je dan al voorbij bent.
Zelf knal ik op de mountainbike op de plekken waar dat kan en op het fietspad dan fiets ik gezellig uit tussen die oudjes.
Wow, ik moet zeggen: ik heb dit recentelijk ook gehad in Groningen. Ik fietste en vanachter kwam er een wielrenner aan en schreeuwde dat ik aan de kant moest. Ik moest bijna huilen omdat hij schreeuwde, ik schrok mij echt kapot.quote:Op maandag 15 juli 2013 13:01 schreef Vasilevski het volgende:
Denk zelf ook nog wel eens met verwondering terug aan een wielrenner op het fietspad van de Verlengde Hereweg in Groningen van vorig jaar, die schreeuwend en kankerend iedereen voorbijscheurde. Bij de kruising met de oprit naar de snelweg kwam ik hem weer tegen, wachtend op het stoplicht. Op een gegeven moment had het hem blijkbaar te lang geduurd, stoof hij weg, reed door twee rode lichten en werd bijna aangereden door een auto die de snelweg op wilde, waarop hij zijn middelvinger opstak en de automobilist voor kankerlijer uitmaakte.
Alleen op 4 Mei van 20:00u tot 20:01u.quote:
quote:
moeten ze wel aan de kantquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:53 schreef bzl. het volgende:
[..]
Probleem is? Trage fietsers, fiets je toch gewoon voorbij?
ja daarom schreeuw je dus wat terugquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:55 schreef bzl. het volgende:
[..]![]()
Maar het is echt onaardig om te doen, vind je niet? Als hij geen wielrenner was (en dus niet zo snel ging) dan had ik hem wel aangesproken.
Ja, had ik niet kunnen doen, het was een oude man. Bovendien ging hij zo snel dat ik daar niet echt over nadacht. Maar ik vind het gewoon niet kunnen, ik schrok echt. Ik had ook kunnen slingeren en kunnen vallen, ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja daarom schreeuw je dus wat terug
Wanneer er zo'n dwaas achter me schreeuwt dan denk ik daar is iets aan de hand en draai dan even om met mijn mountainbike.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:56 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja daarom schreeuw je dus wat terug
dan trap je ze de sloot inquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die geef je toch gewoon schouderduw.
Als ze tegemoet komen dan wordt dat wat lastiger.
Maar ik heb dat maar 1 keertje meegemaakt (recentelijk dus), ik wist niet dat wielrenners dat vaker deden. Het slaat nergens op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer er zo'n dwaas achter me schreeuwt dan denk ik daar is iets aan de hand en draai dan even om met mijn mountainbike.
Ik ben meestal doodop wanneer ik op het fietspad tussen die oudjes zit.quote:
ik heb nog nooit iemand achter mij horen schreeuwen, behalve wat scooterjochies, omdat ik ze voorbijreed, dus ik ken het hele verschijnsel nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 01:57 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ja, had ik niet kunnen doen, het was een oude man. Bovendien ging hij zo snel dat ik daar niet echt over nadacht. Maar ik vind het gewoon niet kunnen, ik schrok echt. Ik had ook kunnen slingeren en kunnen vallen, ofzo.
neem een stok mee uit het bosquote:Op donderdag 18 juli 2013 02:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben meestal doodop wanneer ik op het fietspad tussen die oudjes zit.
Grootste gedeelte van de fietsers gaat ook netjes aan de kant wanneer ze belletje horen en uiteraard passeer ik dan met een gepaste snelheid en dat is niet vol gas.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:01 schreef bzl. het volgende:
[..]
Maar ik heb dat maar 1 keertje meegemaakt (recentelijk dus), ik wist niet dat wielrenners dat vaker deden. Het slaat nergens op.
Ik kende het ook niet. Maar wellicht deed hij het om zekerheid en omdat het heel smal was. Toch onaardig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:03 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand achter mij horen schreeuwen, behalve wat scooterjochies, omdat ik ze voorbijreed, dus ik ken het hele verschijnsel niet
maar als hij zou bellen, wees eerlijk, zou je direct aan de kant gaan, dus zonder om te willen kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |