Als jij binnen een gebied rijdt waar een snelheidslimiet is, heb je als WEGGEBRUIKER je daar aaan te houden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als jij niet zo zou volharden in het jouw gelijk willen halen, wat afstand zou nemen en rustig alles terug zou lezen dan zou jij de fout van jouw redenatie inzien.
Ja, ook fietsers zijn weggebruikers. Ja, ook voor fietsers gelden gebodsborden en verbodsborden. Nee, voor fietsers geldt momenteel geen snelheidslimiet in Nederland om de doodeenvoudige reden dat er voor fietspaden nooit snelheidslimietborden worden gebruikt.
Goed punt, ik hoor graag van je wat de definitie is van een rijbaan. Ook zal ik je even een voorgaande post quoten:quote:De borden die langs de rijbaan staan gelden voor de rijbaan, niet voor het fietspad waarvoor andere regels gelden. Een fietspad is geen rijbaan, dus gelden de borden ofwel voor het fietspad ofwel voor de rijbaan maar niet voor beiden tenzij er twee dezelfde borden worden gebruikt: een voor de rijbaan en een voor het fietspad.
Veel duidelijker kan niet he.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:06 schreef betyar het volgende:
[..]
Het RVV spreekt van gemotoriseerde voertuigen een fiets is geen gemotoriseerd voertuig hè. Tenzij er een bord aanwezig is waar de maximumsnelheid wordt aangegeven.
Volgens mij wordt er altijd met een bord aangegeven als je een 30 of 60 km zone binnen gaat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:29 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Als er bord staat staat er een bord ja
Feit blijft dat er geen bord staat, dus geen bord staat, dus geen bord geld dus geen regel geld
logica is logisch
Waar staat zo'n bord zoal?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er altijd met een bord aangegeven als je een 30 of 60 km zone binnen gaat.
Het antwoord isquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Graag, het antwoord heb ik immers al gegeven.
Wel RVV artikel 62.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het antwoord is
Nee, het bord is niet geldig voor andere voertuigen dan van toepassing.
ook als ze niet van toepassing zijn op die groep voertuigen?quote:
Wees gerust ik heb de instructeursopleiding gevolgd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:37 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ook als ze niet van toepassing zijn op die groep voertuigen?
ik snap dat het voor een leek enorm moeilijk is de kern uit zon tekst te halen, maar er zijn cursusen voor die je dat leren, heb je daar interesse in?
Nee, het bord is volgens het RVV voor elke weggebruiker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:34 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Het antwoord is
Nee, het bord is niet geldig voor andere voertuigen dan van toepassing.
Oh je bent wegmisbruikersjurist, succes ermeequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Wees gerust ik heb de instructeursopleiding gevolgd.
moet een motor een inhaalverbod voor vrachtwagens naleven?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, het bord is volgens het RVV voor elke weggebruiker.
Ik hanteer enkel het WVW en het RVV.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Oh je bent wegmisbruikersjurist, succes ermee
Is een bord voor vrachtwagens bedoeld voor andere weggebruikers? Ga je rijbewijs eens halen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:41 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
moet een motor een inhaalverbod voor vrachtwagens naleven?
Immers beide zijn weggebruikers, bestuurders EN motorvoertuigen EN er staat een bord
OHNOES WAT NU MENIER DE INSTUUKTOER
Ik heb nog de site gegeven van het RVV, lees die eerst eens goed door.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Nee, dat denk je, jammer genoeg, want jij zou hem echt moeten weten
Is een bord op de rijbaan bedoeld voor andere weggebruikers dan die op die rijbaan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Is een bord voor vrachtwagens bedoeld voor andere weggebruikers? Ga je rijbewijs eens halen.
Dat fietsers zich ook als weggebruiker zich aan de snelheid dienen te houden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:44 schreef Wokkel het volgende:
Serieuze vraag: betyar wat probeer je nu te bewijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |