Dit inderdaad.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef Mirjam het volgende:
Altijd weer gedonder met die asociale wielrenners
Kutwielrenners ook altijdquote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef Mirjam het volgende:
Dit. Met een noodgang over de fietspaden scheuren, iedereen van de sokken rijden en gaan schelden als iemand zich rot schrikt. Idioten.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef Mirjam het volgende:
Heb het laatst hier in het centrum meegemaakt. Zag geen auto's en hoorde niks. Komen er plots wielrenners aangescheurd. Ik nam gewoon een bocht en kwaad dat die vent me aankeek.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:36 schreef Azorius het volgende:
[..]
Dit. Met een noodgang over de fietspaden scheuren, iedereen van de sokken rijden en gaan schelden als iemand zich rot schrikt. Idioten.
Triest dit.
Typerend dat je kennelijk dat kk moet toevoegen...quote:Op zondag 14 juli 2013 15:34 schreef Dven het volgende:
Jeej, weer een topic over de enige sporter waar de fokker een nog grotere hekel heeft dan aan een voetballer. De wielrenner. KKdom altijd
Goede zaak.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat die antipathie tegen dit soort figuren toch ergens vandaan komt.
Jaloeziequote:Op zondag 14 juli 2013 15:40 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Typerend dat je kennelijk dat kk moet toevoegen...
Verder zíjn amateurwielrenners vaak wel dusdanig arrogant dat je je afvraagt of ze iets te compenseren hebben. Laten we zeggen dat die antipathie tegen dit soort figuren toch ergens vandaan komt.
Waarop dan? Hun kennis van de verkeersregels, dan wel het vermogen om deze toe te passen zullen niet echt een bron van jaloezie kunnen zijn.quote:
Neuh, meer het feit dat ze menen dat het fietspad en aangrenzend voetpad voor hen alleen zijn, dat iedereen voor ze moet wijken, je gaat maar de berm in want zíj komen eraan.quote:
Jammer voor die jongen, maar wat heeft dat precies te maken met dit nieuwsartikel?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:56 schreef Bismarck het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/529(...)ijdt-na-botsing.html
17 jaar...
Jij bent dus ook zo'n aso?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:55 schreef Dven het volgende:
Sowieso, als zo'n traag mokkel niet opzij gaat dan krijgt ze van mij ook een zetje. Niet meer dan normaal, zelfde geldt voor karten e.d.
dat is een andere wielrennerquote:Op zondag 14 juli 2013 15:56 schreef Bismarck het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/529(...)ijdt-na-botsing.html
17 jaar...
iddquote:Op zondag 14 juli 2013 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Wielrenners, die altijd maar denken dat verkeersregels niet voor hun gelden. Walgelijk groepsgedrag
Dat dergelijke ongelukken altijd tragisch zijn en dat je jouw verwensing dat de wielrenner had moeten overlijden in plaats van de fietser beter achterwege had kunnen laten. Het getuigt van een laag ethisch normbesef en het is een domme opmerking.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jammer voor die jongen, maar wat heeft dat precies te maken met dit nieuwsartikel?
Tragisch en te voorkomen. Als de wielrenners meer voorzichtigheid betrachten loopt iedereen minder risico. In dat ongeluk wat jij noemde treft de automobilist iig geen blaam, volgens de politie.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:06 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Dat dergelijke ongelukken altijd tragisch zijn en dat je jouw verwensing dat de wielrenner had moeten overlijden in plaats van de fietser beter achterwege had kunnen laten. Het getuigt van een laag ethisch normbesef en het is een domme opmerking.
Ik moest een keer in mijn auto vol voor een wielrenner op de rem omdat hij doorschoot door het rode licht en ik rechtsaf ging.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:53 schreef Dagonet het volgende:
Wielrenners hebben voorrang op alles en iedereen en rood licht is al reden tot vloeken.
Ik spreek me niet uit over de schuldvraag. Ik wijs alleen er op dat het achterlijk is om doodverwensingen te plaatsen.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tragisch en te voorkomen. Als de wielrenners meer voorzichtigheid betrachten loopt iedereen minder risico. In dat ongeluk wat jij noemde treft de automobilist iig geen blaam, volgens de politie.
Hij wenste niemand dood, hij zegt alleen dat als er dan toch iemand dood moest, dan liever de wielrenner dan de vrouw van bijna 70.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:12 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Ik spreek me niet uit over de schuldvraag. Ik wijs alleen er op dat het achterlijk is om doodverwensingen te plaatsen.
Dat helpt als ze met een open botbreuk op de operatietafel liggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:35 schreef Specularium het volgende:
Wielrenners met hun 'suele geschoren benen,.
Slechte troll of je kan niet lezen.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij wenste niemand dood, hij zegt alleen dat als er dan toch iemand dood moest, dan liever de wielrenner dan de vrouw van bijna 70.
Kijken of zij het leuk vinden als er iemand met achterlijke snelheden langs ze rijdquote:Op zondag 14 juli 2013 16:20 schreef waht het volgende:
Oplossing is wielrenners op de rijbaan laten fietsen, zonder basale mensenrechten.
Even een tikje geven met de buitenspiegel.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:21 schreef Syntos het volgende:
[..]
Kijken of zij het leuk vinden als er iemand met achterlijke snelheden langs ze rijd
Maximum snelheid om op het fietspad te rijden. Geen slecht idee.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:05 schreef Dagonet het volgende:
Misschien moeten we maar eens beginnen met een maximum snelheid voor fietsers.
In welk geval het zware mishandeling is, al dan niet met voorbedachten rade. Afhankelijk van het letsel van het slachtoffer staat daar 8 tot 15 jaar celstraf op.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:22 schreef waht het volgende:
[..]
Even een tikje geven met de buitenspiegel.
Dank voor deze wijze les.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:34 schreef Bismarck het volgende:
[..]
In welk geval het zware mishandeling is, al dan niet met voorbedachten rade. Afhankelijk van het letsel van het slachtoffer staat daar 8 tot 15 jaar celstraf op.
Misschien moet je zelf eens een rondje gaan fietsen in plaats van domme opmerkingen op het Fok forum te maken. Het is mooi weer en het is wetenschappelijk aangetoond dat beweging goed voor je is. Verschillende studies wijzen ook uit dat je van bewegen slimmer wordt. Dat is een mooi neveneffect van bewegen.
En fietsers de bosjes intrappen is wel normaalquote:Op zondag 14 juli 2013 16:34 schreef Bismarck het volgende:
[..]
In welk geval het zware mishandeling is, al dan niet met voorbedachten rade. Afhankelijk van het letsel van het slachtoffer staat daar 8 tot 15 jaar celstraf op.
Misschien moet je zelf eens een rondje gaan fietsen in plaats van domme opmerkingen op het Fok forum te maken. Het is mooi weer en het is wetenschappelijk aangetoond dat beweging goed voor je is. Verschillende studies wijzen ook uit dat je van bewegen slimmer wordt. Dat is een mooi neveneffect van bewegen.
Je weet de oorzaak in tegenstelling tot het artikel al wel?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef Mirjam het volgende:
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:06 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Dat dergelijke ongelukken altijd tragisch zijn en dat je jouw verwensing dat de wielrenner had moeten overlijden in plaats van de fietser beter achterwege had kunnen laten. Het getuigt van een laag ethisch normbesef en het is een domme opmerking.
Dit dus.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Tragisch en te voorkomen. Als de wielrenners meer voorzichtigheid betrachten loopt iedereen minder risico. In dat ongeluk wat jij noemde treft de automobilist iig geen blaam, volgens de politie.
En die 3 wielrenners reden achter elkaar of naast elkaar ? In dit geval was die wielrenner goed fout en langzaam zal hij ook niet gereden hebben.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:42 schreef Wokkel het volgende:
Smal fietspad, bochtig en ook nog eens twee richtingen. Niet zo heel gek dat mensen dan botsen.
[ afbeelding ]
http://www.112barneveld.n(...)erongelukt-in-putten
[ afbeelding ]
http://www.omroepgelderla(...)ten.htm#.UeK47vmnqic
In elkaars richting. Ik slinger ook wel eens een beetje naar links op het fietspad. Dan wordt er achter me getoeterd of gebeld en ga ik aan de kant.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
En die 3 wielrenners reden achter elkaar of naast elkaar ? In dit geval was die wielrenner goed fout en langzaam zal hij ook niet gereden hebben.
Sowieso veels te smal om hard te rijden daar.
Ja alleen die wielrenners schreeuwen alleen, want een bel hebben ze niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
In elkaars richting. Ik slinger ook wel eens een beetje naar links op het fietspad. Dan wordt er achter me getoeterd of gebeld en ga ik aan de kant.
Mag ik je duim zien, hij is schijnbaar nogal groot?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
En die 3 wielrenners reden achter elkaar of naast elkaar ? In dit geval was die wielrenner goed fout en langzaam zal hij ook niet gereden hebben.
Sowieso veels te smal om hard te rijden daar.
quote:toen ze door nog onbekende oorzaak in botsing kwam
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:42 schreef Wokkel het volgende:
Smal fietspad, bochtig en ook nog eens twee richtingen. Niet zo heel gek dat mensen dan botsen.
[ afbeelding ]
http://www.112barneveld.n(...)erongelukt-in-putten
[ afbeelding ]
http://www.omroepgelderla(...)ten.htm#.UeK47vmnqic
Tuurlijk. Bij het neergaan ook nog even een flinke fluim geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |