SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van meneer wel.quote:
maar met nieuwe rubbers, wel zo veilig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef B.ertha het volgende:
Nee, ik heb mezelf verwend met een frisse maagd. Daar was de prijs trouwens ook naar!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben stiekem 14 jaar oud want ik zit hier te schudden van het lachen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar met nieuwe rubbers, wel zo veilig.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar met nieuwe rubbers, wel zo veilig.
heb je ze zelf vol mogen pompen?quote:
Red? Dat recept wat je zou posten. Heb ik dat gemist?quote:
Speciaal voor u, majesteitquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef Etcetera het volgende:
Fantastisch, jullie hebben het Campzone-niveau al bereikt nog voordat het begonnen is en ik er uberhaupt ben![]()
Moet af en toe kunnen!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef Etcetera het volgende:
Fantastisch, jullie hebben het Campzone-niveau al bereikt nog voordat het begonnen is en ik er uberhaupt ben![]()
Tof! Mogen we nu weer regelmatig "faal!" roepen dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef Etcetera het volgende:
quote:
De ervaring leert dat ik het na zo'n 14 dagen wel een klein beetje gehad hebquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof! Mogen we nu weer regelmatig "faal!" roepen dan?![]()
Dank.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:55 schreef iamredleader het volgende:
Neeik heb het nog niet gepost. Belofte maakt schuld, ik ga het nog doen!
Etcie en red in bed saai? Geen idee eigenlijk...quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:30 schreef iamredleader het volgende:
In het Engels, geen vertaalde versie, speciaal voor C4:
Cholent:
a few bones salt and pepper to taste
2 large onions, sliced
½ pound large pearl barley,
12 medium potatoes, peeled washed
1 pound large lima beans,1 medium onion, chopped & washed
3 tablespoons margarine or
2 bay leaves chicken fat
½ teaspoon peppercorns
3 pounds flank (flanken) meat
2 garlic cloves
3 pounds brisket
½ tablespoon paprika
water to cover
a few tbsp ketchup
In a very large roaster, place the bones and onions. At one end of the roaster put the potatoes, and at the other end, the beans. Scatter the spices all around; salt and pepper the potatoes and beans. Take a piece of foil, and on it put the barley, onion, salt and pepper, and margarine or chicken fat. Close all sides of the foil like an envelope, leaving enough room for expansion. Place the foil envelope in the middle of the roaster. Lay the flanken and brisket over the beans and potatoes. Salt and pepper the meat.
Cover with water, making sure that the water is above the meat but leave enough room so that the cholent does not boil over.
Cover with foil, securing it all around the pot, and then put on the cover of the roaster.
A few hours before the Sabbath, place the cholent in an oven set at 200°. Bake overnight until lunchtime.
Before serving, remove the foil, and skim off the fat that has accumulated on top. 12 servings.
Landjaeger, a sausage bought in German Jewish butcher stores, adds a lot of flavor when put into the cholent together with the meat.
Serve sour pickles and pickled beets with the cholent and a citrus fruit for dessert.
Huhquote:
In candy crush?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Huh![]()
En knap nieuw vriendje B.Heb je nou al een keuze gemaakt of je in Utrecht gaat wonen of ben je er nog niet uit?
Snap ik helemaalquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:48 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik nog niet over uit. Ik wil het nog wel maar minder dringend dan voorheen. Dat was verschrikkelijk overhaast, terwijl ik nu heel erg besluiteloos ben. En tegelijkertijd wil ik ook niet weg uit Nijmegen/mijn huisje. Dus waarschijnlijk ga ik daar weer wonen totdat ik een beslissing neem en wanneer ik inderdaad kies voor Utrecht, daar op mijn gemak naar zoeken (ipv de eerste de beste).
Ah okquote:
je hebt me een leven gegeven!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okMaar speel jij het ook dan? Best verslavend
Als je gaat spelen dan geeft ie een paar opties om mensen levens te geven (op Facebook) dus dat kan wel kloppenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je hebt me een leven gegeven!Misschien doet het spel dat wel automatisch. Ja sinds maandag
B12?quote:
Wellicht. Ben erg vermoeid de laatste tijd en word dan duizelig en misselijk dus ga er toch maar eens mee naar de dokterquote:
35quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je gaat spelen dan geeft ie een paar opties om mensen levens te geven (op Facebook) dus dat kan wel kloppenWelk level zit je? Ik inmiddels 189
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wellicht. Ben erg vermoeid de laatste tijd en word dan duizelig en misselijk dus ga er toch maar eens mee naar de dokter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik ga ook tukkenquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net een Carbagerun-e-mailverslag getikt. Omdat ik de tekst nu toch heb post ik een licht aangepaste versie hier. Vanwege de lengte maar even in een spoiler gezetLeuk om te lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
ik ook, last van de warmte en mijn nek. De bouwvakkers in de straat zijn ook al bezig dus ik verwacht dat G zo ook chagrijnig naar beneden komtquote:
Brrr, knap dat je hebt doorgegeten HT!quote:
Ik wacht het weekend nog even af, ik denk nog steeds dat het stress/drukte van het werk is.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:17 schreef Etcetera het volgende:
TM, zou je niet eens naar de dokter gaanlijkt me niet heel erg gezond
quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:24 schreef MaJo het volgende:
Lekker dan, de dag voordat we de MG gaan inleveren zegt de motor *poef* en sta ik nu met een rokende auto langs de weg
mwah ben niet ingesmeerd en ik sta in een open veld dus weet niet of dat echt een succes isquote:Op donderdag 18 juli 2013 08:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]![]()
Enige pluspunt is dat het wel lekker weer is om buiten te staan
als je op een niet gevaarlijke plek staat heb je geen prio en kam het zeker inde spits even duren....quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb net een Carbagerun-e-mailverslag getikt. Omdat ik de tekst nu toch heb post ik een licht aangepaste versie hier. Vanwege de lengte maar even in een spoiler gezetMooi verhaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgend jaar weer?
Dat is echt naar met dit weer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 08:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
mwah ben niet ingesmeerd en ik sta in een open veld dus weet niet of dat echt een succes is
We wachten de update van Majo wel af...quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:02 schreef Soempie het volgende:
Vast wel toch. En gelukkig is het niet op het heetst van de dag.
Die laatste zin is te begrijpen...quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Oeh, Anno 2070 als Flash Deal in Steam voor 15 euro. Da's niet duur. Die wil ik nog hebben.
Ik ga m'n portemonnee zo maar weer zoeken
Oeh er is een spel in de uitverkoop via een online webshop speciaal voor games.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die laatste zin is te begrijpen...
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:34 schreef Etcetera het volgende:
Oeh, Anno 2070 als Flash Deal in Steam voor 15 euro. Da's niet duur. Die wil ik nog hebben.
Ik ga m'n portemonnee zo maar weer zoeken
gelukkig kunnen we hem gewoon inruilen inderdaad. Ik kneep hem wel even, toen ik zei wat er gebeurd was zei die man "oef dat klinkt helemaal niet goed", maar het bleek dus mee te vallen. Wel besloten om er niet meer in te rijden tot morgen voor de zekerheid.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:23 schreef Soempie het volgende:
Lieve mama heb je.En dus geen probleem voor het inruilen.
Ik ben buiten kastdeuren aan het schuren (meest stomme klusje wat ik kan bedenken). Als M. straks in bed ligt kan ik ze mooi in de grondverf zetten, dat is wel leuk.Hopelijk heeft hij dan aan het eind van de week een geschilderde kledingkast in z'n nieuwe kamer. Dat kamertje wilde ik voor de 20 weken zwangerschap af hebben en volgende week is dat al zover.
barbecue met collega's? checkquote:Op donderdag 18 juli 2013 13:18 schreef iamredleader het volgende:
Thuis, barbecue voorbereiden, collega's komen aan het eind van de dag
Ik:quote:Let me know if you have a friend of a friend of a friend in or near Cologne who needs an Online-Marketeer or “Shop-Guy”
Hij:quote:I will keep an eye out, but I’m afraid the only person I know in Cologne is, well, you
Wat een flirtquote:and you are lucky since you know the nicest one
Hoe vaak kun je nou zeggen dat je met hare majesteit hebt geflirt? Hij heeft gewoon z'n kans gezienquote:
Ik snap de grapjes niet wat betreft hare majesteit in relatie tot etcie?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe vaak kun je nou zeggen dat je met hare majesteit hebt geflirt? Hij heeft gewoon z'n kans gezien
Ah niet gezienquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:00 schreef iamredleader het volgende:
Twitter en foto ergens vorig topic, Etc op een troon
Was dat vanwege die wedstrijd?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:01 schreef MaJo het volgende:
Trouwens voor wie mij wil zien drummen, check:
Vanaf 2:22. Op een gegeven moment zie je de gitarist naar me omkijken om een knikje te geven dat ik lekker ga![]()
En als je echt iets schattigs wilt zien: check het begin van de video, daar speelt een band van zevenjarige jochies
Het is dit keer beter bevallen qua teamgenoten, al had ik er ook dit keer af en toe wel wat genoeg vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 06:21 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb t ook net zitten lezenklinkt leuk idd!
Leuker team ook dan vorig jaar? Behalve dan die knuppel die de sleutels in het contact laat zitten
Yep! En zij is inderdaad wel de zwakste schakel jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat vanwege die wedstrijd?
Jullie zangeres isse, euh, niet mijn idool...
Je zit er lekker swingend bij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep! En zij is inderdaad wel de zwakste schakel jaMaarre, wat vind je van mij?
Ik ging best wel los jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je zit er lekker swingend bij.
Jazzy, met het ritme op de bekken zo.
Gebruik je de hihat helemaal niet?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben aangeschoten, wat best wel noemenswaardig is
Heerlijk gebarbecued in de tuin bij mijn ouders.
Smaakgarantie niet meegeleverd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:40 schreef Soempie het volgende:
En met dit weer heb ik zin in wijntjes!! Ik wil ook.
dat doe ik ook zelden, want ik vind bijna alles viesquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat jij niet dronk.Hoe kom ik daar nu weer bij?
En met dit weer heb ik zin in wijntjes!! Ik wil ook.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Deze zou echt heel erg op zijn plek zijn in mijn achtertuin.![]()
[ afbeelding ]
Het wordt het diner. Doorslaggevende factor daarbij is dat een professionele samensteller het waarschijnlijk veel beter kan dan een leek bij een workshop in Almere, en dat het dus een vrij dure en omslachtige manier is om een liter bocht te krijgen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:12 schreef wyccie het volgende:
Diner, maar ik ben niet de juiste persoon om daarin advies te geven.
Waar wordt dat whiskydiner gehouden?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het wordt het diner. Doorslaggevende factor daarbij is dat een professionele samensteller het waarschijnlijk veel beter kan dan een leek bij een workshop in Almere, en dat het dus een vrij dure en omslachtige manier is om een liter bocht te krijgen.
Stavoren, bij De Koeberg Koebrugquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar wordt dat whiskydiner gehouden?
Goede keuze trouwens...
Prima tent, schitterende whiskies, leuke eigenaren en goed voedsel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Stavoren, bij De Koeberg Koebrug
Een aangeklede Calippo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:10 schreef MadMaster het volgende:
Net wegens kou het honkballen verlaten.
Het is best fris in een T-shirtje...
Het maakt het eindeloze geëmmer over het weer wel een stukje interessanter dan hier in Nederland.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is het daar ooit wel eens normaal weer tussen de onweersbuien, hittegolven, sneeuwstormen, stortregens, koudegolven en stormen door?
Dat daar nog mensen willen wonen
Zo mee eensquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het maakt het eindeloze geëmmer over het weer wel een stukje interessanter dan hier in Nederland.
"Weeeeeh, het is winter! Het is koud en donker en ik heb echt zon nodig!"
"Weeeeeh, de lente schiet niet hard genoeg op! Het regent nog steeds!"
"Weeeeeh, het is nu warm en zonnig maar wat is het benauwd!"
"Weeeeeh, het regent en het is weer herfst! Ik raak nu al in mijn winterdip, ook al is het nog maar begin september! En ze leggen de pepernoten ook steeds vroeger in de winkel, al doen ze het al jaren vanaf de week waarin 1 september valt"
"Weeeeeh, het is weer winter! Waar blijft de zon?"
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 04:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Voor een hoop toffe banen gesolliciteerd vandaag... We geven de moed nog niet op!
Ik kan 'm zo bij mijn viooltjes zettenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
Deze zou echt heel erg op zijn plek zijn in mijn achtertuin.![]()
[ afbeelding ]
Jazeker en een man, die zijn vrouw nog langer laat uitslapen. Heerlijk dagje hier.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 07:02 schreef iamredleader het volgende:
Heerlijk, kinderen die uitslapen als ze laat naar bed gaan
ah tof! Erg indrukwekkend om eens live mee te makenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 05:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hey MaJo, Obama is volgende week op Knox' campus. Ga ik zeker heen(want je had wel gelijk dat ik eigenlijkgewoon naar Chicago had moeten gaan tijdens de verkiezingen). Rain check!
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:53 schreef MaJo het volgende:
En ja hoor, op het moment dat G naar de garage rijdt komt er weer rook uit de motor![]()
what are the oddsquote:
Hij is door de ANWB naar de garage gesleept waar we de auto zouden halen dus dat is goedgekomen. Hij komt me vanavond halen in onze nieuwe bak, ben benieuwdquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:10 schreef MadMaster het volgende:
Rijdt het ding weer/heb je 'm af kunne leveren?
Inkoper: "Wat nu? Istie stuk?"quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij is door de ANWB naar de garage gesleept waar we de auto zouden halen dus dat is goedgekomen.
Als 'ie van jezelf is, is dat toch anders dan dat je er bij een ander mee gereden hebt...quote:Hij komt me vanavond halen in onze nieuwe bak, ben benieuwdHoewel, vaak zat al in gereden in het verleden dus zo nieuw is ie niet voor ons
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inkoper: "Wat nu? Istie stuk?"
G: "Nee hoor, niks aan de hand. Maar we wilden graag met toeters, bellen, zwaailichten en sleepkabels afscheid van ons trouwe beestje nemen. je raakt er in de loop der tijd toch aan gehecht.."
Inkoper: "Nee, OK dan, dacht even dat er iets mee was..."
G:![]()
Dat is ook waarquote:Als 'ie van jezelf is, is dat toch anders dan dat je er bij een ander mee gereden hebt...
Zomerkapseltje, nooit weg.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:01 schreef Etcetera het volgende:
Note to self: als de kapster vraagt hoe kort het moet, altijd íets langer zeggen dan dat je wiltwant ze spuiten je haar nat, en dan wordt het dus wat uitgerekt. En dan knippen ze het eraf, droogt je haar weer op en is het eigenlijk best wel korter dan dat je gepland had.
Het groeit wel weer aan gelukkig
foto als bewijs?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:01 schreef Etcetera het volgende:
Note to self: als de kapster vraagt hoe kort het moet, altijd íets langer zeggen dan dat je wiltwant ze spuiten je haar nat, en dan wordt het dus wat uitgerekt. En dan knippen ze het eraf, droogt je haar weer op en is het eigenlijk best wel korter dan dat je gepland had.
Het groeit wel weer aan gelukkig
Ik heb een pesthekel aan selfies, dus die foto moet dan eerst gemaakt wordenquote:
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:57 schreef MadMaster het volgende:
Het is niet helemaal mijn favoriete onderwerp, maar dit is wel erg knap gedaan:
ik knip er wel een voor jequote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan selfies, dus die foto moet dan eerst gemaakt worden
Ook niet aan haar rode boxershort?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wat doet een zonnebril veel zeg, had haar niet herkent
Millstone heeft leuke bottelingen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zit nu aan een Millstone 5y (botteling 2007) en die smaakt eigenlijk best prima
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
lekker, maar ik zit al aan een biertje![]()
Ja, ik was blijkbaar alleen tijdens de nachtdienst. En ik had niet echt zin om tegen mijzelf aan te praten.quote:
nogal cryptisch bericht inderdaadquote:
ik ben echt misselijk van de honger en dat gaat niet meer weg tot ik gegeten heb. Het gekke is dat ik dat meestal heb als ik de avond ervoor slecht gegeten heb maar we zijn gisteren juist uit eten geweestquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan blijf je toch gewoon liggen, eten kan later ook nog wel.
dat staat ook niet garant voor goed eten hequote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik ben echt misselijk van de honger en dat gaat niet meer weg tot ik gegeten heb. Het gekke is dat ik dat meestal heb als ik de avond ervoor slecht gegeten heb maar we zijn gisteren juist uit eten geweest
met slecht bedoel ik vooral weinigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 10:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat staat ook niet garant voor goed eten he
Haute Cuisine?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
met slecht bedoel ik vooral weinigerg lekker gegeten namelijk!
Vertelt u vooral verder ...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb me gisteravond schandalig misdragen
Vertel!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:44 schreef B.ertha het volgende:
Nee hoor, zat zo vol dat ik geen derde gang meer op konquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Haute Cuisine?
Niet meer dan 3 hapjes op een bord?
Je kan hier gerust je hart luchtenquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:44 schreef B.ertha het volgende:
Dat klinkt toch juist goed?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:49 schreef B.ertha het volgende:
Er was alcohol en een leuke man van in de dertig
Dan begrijp ik jouw post over te weinig eten niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, zat zo vol dat ik geen derde gang meer op kon
Ok.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:49 schreef B.ertha het volgende:
Er was alcohol en een leuke man van in de dertig
Now you lost me...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:53 schreef B.ertha het volgende:
De foto's zeggen iets anders
Ik heb er wel van genoten hoor
Gelukkig! Ik dacht dat ik de enige zou zijn.quote:
En wat zeggen de foto's dan exact?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:53 schreef B.ertha het volgende:
De foto's zeggen iets anders
Ik heb er wel van genoten hoor
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of de man lijkt op de foto een vrouw en daarom zegt ze dat de foto's iets anders zeggen!
Dat ik me (voor mijn doen) wel redelijk misdragen heb. Maar het was leuk voor een keertjequote:
Beiden werden geconsumeerdquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
En wat gebeurde er precies met de alcohol en hoe werd de leuke man ingezet?
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of de man lijkt op de foto een vrouw en daarom zegt ze dat de foto's iets anders zeggen!
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat ik me (voor mijn doen) wel redelijk misdragen heb. Maar het was leuk voor een keertje
[..]
Beiden werden geconsumeerd
ik zeg juist dat ik niet snap waarom ik met honger wakker word omdat ik juist zo goed gegeten hebquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan begrijp ik jouw post over te weinig eten niet.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik zeg juist dat ik niet snap waarom ik met honger wakker word omdat ik juist zo goed gegeten heb
Ik ga mijn kluts maar even zoeken.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
met slecht bedoel ik vooral weinigerg lekker gegeten namelijk!
daarvoor zeg ik dat ik dat alleen heb wanneer ik slecht heb gegeten. Dat was nu dus niet en dat vond ik raarquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Ik ga mijn kluts maar even zoeken.
Kannibalisme bestaat nog.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat ik me (voor mijn doen) wel redelijk misdragen heb. Maar het was leuk voor een keertje
[..]
Was die Japanner niet de laatste in Nederland?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kannibalisme bestaat nog.
Dat dat kan in Nederland...
Misschien ben ik gewoon niet zo coherent danquote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:26 schreef MaJo het volgende:
Klinkt goed B! Alleen de foto opmerking snap ik ook niet
Wat dan weer in directe verbinding met voornoemde consumpties kan staan ...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 13:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon niet zo coherent dan
The day after the night before is niet altijd je dattum.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:06 schreef B.ertha het volgende:
Inkopen gedaan voor morgen en nu ben ik chagrijnig![]()
De Tilburgse kermis lijkt me leuk, ben er nog nooit geweest.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:10 schreef Soempie het volgende:
Hoezo chagrijnig?
Ik dacht: een man van in de dertig, dat is best oud! En toen bedacht ik me dat ik zelf 30 ben.![]()
![]()
Editquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:10 schreef Soempie het volgende:
Ik dacht: een man van in de dertig, dat is best oud! En toen bedacht ik me dat ik zelf 30 ben.![]()
![]()
Wiebel is een jaar ouder dan ik.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe oud is Wiebel eigenlijk? Mijn vriend is 34 en een groot gedeelte van mijn vrienden ook iets in die richting, dus ik vind 'in de 20' eigenlijk al jong klinken
Wat voor beledigends stond er?quote:
Het is wel 8 jaar ouder dan ik ben hequote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:10 schreef Soempie het volgende:
Hoezo chagrijnig?
![]()
ga je toch meequote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:06 schreef B.ertha het volgende:
Inkopen gedaan voor morgen en nu ben ik chagrijnig![]()
De Tilburgse kermis lijkt me leuk, ben er nog nooit geweest.
Arendsnest, ook weer eens op de to do-lijst zetten.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga straks Amsterdam maar eens onveilig maken
Naar het Arendsnest en wellicht nog naar In de Wildeman.
gewone autoquote:
parkeerplaats by Tompkins st and Cherry stquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik moest hardop lachen. Halve tsunami hier in het waterbed.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 12:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
jammer maar helaasquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als ik niet chagrijnig was en vanavond hapjes moest voorbereiden, had ik het nog gedaan ook
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
![]()
[..]
Ik moest hardop lachen. Halve tsunami hier in het waterbed.
Ow, dan ga ik vanavond niet naar Nijmegen...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
alleen rotzooi opruimen, feest is afgelopen
ja mijn telefoon accu deed het gelukkig nog wel dus heb grote sterke mannen gebeldquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:37 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
Jij je autopech weer te boven gekomen?
Handigquote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arendsnest, ook weer eens op de to do-lijst zetten.
Ben alleen vergeten wat ik daar de laatste keer zo lekker vond.
Nope, niets meer aan nu. Zaterdag is sowieso niet zo'n leuke dag om uit te gaan in Nijmegen.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:39 schreef MadMaster het volgende:
B., zijn er vandaag ook nog naweeën van de Vierdaagse merkbaar in Nijmegen?
Of is dat na gisteren over?
sorryquote:
Wil even wat kilometers maken vandaag, vandaar...quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nope, niets meer aan nu. Zaterdag is sowieso niet zo'n leuke dag om uit te gaan in Nijmegen.
Nieuwe auto beetje inrijden inderdaad.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:21 schreef wyccie het volgende:
Ah, zo. Ik dacht dat hij nog gratis brandstof op een tankpasje had en het nog moet opmaken of iets dergelijks.
Wij hebben hier ook veel ijs: ijssalon Vincenzo op het Koningsplein, Kurt (frozen yoghurt met toppings) in de Augustijnenstraat, ijscafé Bolzano in de Ridderstraat, Chocola Belga in de Burchtstraat. Verder nog nieuwe ijssalons: Fresca in de Van Broeckhuysenstraat en Prikkels in de Houtstraat. Verder ook nog een Swirlshop in de Marikenstraat. Allemaal in het centrum. En ijssalon Ghiani in de Van ´t Santstraat (buiten het centrum).
veelijsend stadjequote:Op zaterdag 20 juli 2013 19:21 schreef wyccie het volgende:
Ah, zo. Ik dacht dat hij nog gratis brandstof op een tankpasje had en het nog moet opmaken of iets dergelijks.
Wij hebben hier ook veel ijs: ijssalon Vincenzo op het Koningsplein, Kurt (frozen yoghurt met toppings) in de Augustijnenstraat, ijscafé Bolzano in de Ridderstraat, Chocola Belga in de Burchtstraat. Verder nog nieuwe ijssalons: Fresca in de Van Broeckhuysenstraat en Prikkels in de Houtstraat. Verder ook nog een Swirlshop in de Marikenstraat. Allemaal in het centrum. En ijssalon Ghiani in de Van ´t Santstraat (buiten het centrum).
Ik moest hieraan denken:quote:Op zaterdag 20 juli 2013 17:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen. Halve tsunami hier in het waterbed.
quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zeg, haal die foto van mij eens weg![]()
Kettingzaag kan, boomstam niet, die is al lang wegquote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Pics van jou met kettingzaag een boomstam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |