SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van meneer wel.quote:
maar met nieuwe rubbers, wel zo veilig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:40 schreef B.ertha het volgende:
Nee, ik heb mezelf verwend met een frisse maagd. Daar was de prijs trouwens ook naar!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben stiekem 14 jaar oud want ik zit hier te schudden van het lachen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar met nieuwe rubbers, wel zo veilig.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar met nieuwe rubbers, wel zo veilig.
heb je ze zelf vol mogen pompen?quote:
Red? Dat recept wat je zou posten. Heb ik dat gemist?quote:
Speciaal voor u, majesteitquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef Etcetera het volgende:
Fantastisch, jullie hebben het Campzone-niveau al bereikt nog voordat het begonnen is en ik er uberhaupt ben![]()
Moet af en toe kunnen!quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef Etcetera het volgende:
Fantastisch, jullie hebben het Campzone-niveau al bereikt nog voordat het begonnen is en ik er uberhaupt ben![]()
Tof! Mogen we nu weer regelmatig "faal!" roepen dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:54 schreef Etcetera het volgende:
quote:
De ervaring leert dat ik het na zo'n 14 dagen wel een klein beetje gehad hebquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tof! Mogen we nu weer regelmatig "faal!" roepen dan?![]()
Dank.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:55 schreef iamredleader het volgende:
Neeik heb het nog niet gepost. Belofte maakt schuld, ik ga het nog doen!
Etcie en red in bed saai? Geen idee eigenlijk...quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:30 schreef iamredleader het volgende:
In het Engels, geen vertaalde versie, speciaal voor C4:
Cholent:
a few bones salt and pepper to taste
2 large onions, sliced
½ pound large pearl barley,
12 medium potatoes, peeled washed
1 pound large lima beans,1 medium onion, chopped & washed
3 tablespoons margarine or
2 bay leaves chicken fat
½ teaspoon peppercorns
3 pounds flank (flanken) meat
2 garlic cloves
3 pounds brisket
½ tablespoon paprika
water to cover
a few tbsp ketchup
In a very large roaster, place the bones and onions. At one end of the roaster put the potatoes, and at the other end, the beans. Scatter the spices all around; salt and pepper the potatoes and beans. Take a piece of foil, and on it put the barley, onion, salt and pepper, and margarine or chicken fat. Close all sides of the foil like an envelope, leaving enough room for expansion. Place the foil envelope in the middle of the roaster. Lay the flanken and brisket over the beans and potatoes. Salt and pepper the meat.
Cover with water, making sure that the water is above the meat but leave enough room so that the cholent does not boil over.
Cover with foil, securing it all around the pot, and then put on the cover of the roaster.
A few hours before the Sabbath, place the cholent in an oven set at 200°. Bake overnight until lunchtime.
Before serving, remove the foil, and skim off the fat that has accumulated on top. 12 servings.
Landjaeger, a sausage bought in German Jewish butcher stores, adds a lot of flavor when put into the cholent together with the meat.
Serve sour pickles and pickled beets with the cholent and a citrus fruit for dessert.
Huhquote:
In candy crush?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Huh![]()
En knap nieuw vriendje B.Heb je nou al een keuze gemaakt of je in Utrecht gaat wonen of ben je er nog niet uit?
Snap ik helemaalquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:48 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik nog niet over uit. Ik wil het nog wel maar minder dringend dan voorheen. Dat was verschrikkelijk overhaast, terwijl ik nu heel erg besluiteloos ben. En tegelijkertijd wil ik ook niet weg uit Nijmegen/mijn huisje. Dus waarschijnlijk ga ik daar weer wonen totdat ik een beslissing neem en wanneer ik inderdaad kies voor Utrecht, daar op mijn gemak naar zoeken (ipv de eerste de beste).
Ah okquote:
je hebt me een leven gegeven!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okMaar speel jij het ook dan? Best verslavend
Als je gaat spelen dan geeft ie een paar opties om mensen levens te geven (op Facebook) dus dat kan wel kloppenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
je hebt me een leven gegeven!Misschien doet het spel dat wel automatisch. Ja sinds maandag
B12?quote:
Wellicht. Ben erg vermoeid de laatste tijd en word dan duizelig en misselijk dus ga er toch maar eens mee naar de dokterquote:
35quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je gaat spelen dan geeft ie een paar opties om mensen levens te geven (op Facebook) dus dat kan wel kloppenWelk level zit je? Ik inmiddels 189
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wellicht. Ben erg vermoeid de laatste tijd en word dan duizelig en misselijk dus ga er toch maar eens mee naar de dokter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |