quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Massaal online spelen gaat niet werken, mensenDan moet je elke keer op elkaar wachten en het is zelfs nog vervelender als iemand op de "doorgaanknop" ramt omdat het hem allemaal te lang duurt... zit je net met een transfer bezig, wordt dat gewoon bruut afgekapt door een ongeduldige speler
bron: uurtje spelen met Guitarist
Dat is een mooie speler zegquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef Sejt het volgende:
Heerlijke goal van één van m'n grootste Nederlandse talenten
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:44 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Moet je voetbal liefhebber zijn voor dit spel??
Nee, maar gedegen kennis van clavecimbels en flatulentie is wel een vereiste.quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:44 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
Moet je voetbal liefhebber zijn voor dit spel??
Nquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar gedegen kennis van clavecimbels en flatulentie is wel een vereiste.
Nou laat ik daar dus expert in zijn. Bedankt!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar gedegen kennis van clavecimbels en flatulentie is wel een vereiste.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:31 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
N
[..]
Nou laat ik daar dus expert in zijn. Bedankt!
Nee, AZquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:25 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat is een mooie speler zeg![]()
![]()
Uit de eigen jeugdopleiding?
Haha, herkenbaar. Verlies ook altijd van de lager geklasseerden, terwijl ik nagenoeg geen moeite heb met teams die er beter voorstaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:14 schreef MMUFC het volgende:
Knap gelijk spelen tegen nummer 1 Sheffield om vervolgens van nummer 16 Walsall te verliezen. Vervolgens 0-0 tegen nummer 3 Coventry om vervolgen met 2-0 te verliezen van nummer 24 Yeovil
Daar gaan mijn play-off kansen..
Welkom!quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:31 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Nou laat ik daar dus expert in zijn. Bedankt!
Dat word dus behoorlijke concurrentie over 5 jaar.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:35 schreef dion_v_k het volgende:
Belachelijk hoeveel goede regens er in Frankrijk zijn. Ik zit nu op de dag dat ze in het spel zijn gekomen een beetje te kijken en ik kan zo een heel elftal contracteren die me zonder enige twijfel over 5 jaar de CL bezorgt.
Neymar is bij mij niet meer te koop, zit al bij Barcaquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:07 schreef Maastoren het volgende:
Dit seizoen al 2 spelers met gescheurde kruisbanden. 9 maanden geblesseerd.Waaronder Neymar die ik voor 60 mln heb gekocht
.
Ik had hem in FM12 naar Twente gehaald, voor een schijntje zelfs (2,5M), maar heb hem niet kunnen testen omdat ik faalde met het wissen van FM13-gegevens (en aldus de saves van 12 ook ineens weg warenquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
Die Halilovic van Dinamo ontwikkeld zich ook abnormaal goed zeg![]()
Is nu bestempeld als Wonderkid en zal volgend jaar tot de basis 11 behoren
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had hem in FM12 naar Twente gehaald, voor een schijntje zelfs (2,5M), maar heb hem niet kunnen testen omdat ik faalde met het wissen van FM13-gegevens (en aldus de saves van 12 ook ineens weg waren![]()
)...
Beetje klein plaatje, niet leesbaarquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:45 schreef Mystikvm het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je waardevolle advies, scout
Oh, bij mij is hij groot.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, bij mij is hij groot.
Anyways, hij heeft 269 spelers gescout, waarvan hij er 269 sterk aanraadt
Probeer deze tactiek: http://forum.manutd.nl/showthread.php?50035-Modern-Warfare-442quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:34 schreef poiuytr het volgende:
Iemand misschien een goede 4-2-2-2 tactiek? Al diverse forums gehad maar sommige download links zijn al verlopen.
Dank die ik ga aankomend seizoen even proberen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Probeer deze tactiek: http://forum.manutd.nl/showthread.php?50035-Modern-Warfare-442
Als je de juiste spelers op de juiste plek zet ben je onverslaanbaar.
Ziet er zeker goed uit, eens proberen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Probeer deze tactiek: http://forum.manutd.nl/showthread.php?50035-Modern-Warfare-442
Eerste wedstrijd in de rust met 5-0 voorquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
great things are about to happenquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:46 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd in de rust met 5-0 voor
quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:01 schreef Maastoren het volgende:
[..]
great things are about to happen![]()
Eerste 5 seizoenen met Feyenoord 5 x kampioen, 2 keer de CL en 1 x de EL. Daarna met Barca 2 x achter elkaar kampioen en CL gewonnen. Echt een bazentactiek.
Ben ook wel benieuwd hoe het bij de mindere teams werkt. Laat ff weten aub hoe dat gaat als je dat gaat uitproberen. Ben benieuwdquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:04 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Misschien eens kijken hoe het werkt met teams uit bijv. de lagere Engelse divisies, zou wel mooi zijn.
Jij bent in 45 min tijd door bijna een heel seizoen gevlogen? Knapquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:56 schreef Zenit- het volgende:
Een slecht begin met Harrogate, kwam er alleen achter dat er nog wat shouts bij moesten.Dus nu, in maart, op de 6e plaats.
Ja, een tactiek testen, dus alles klaarzetten en je assistent het werk laten doen, met de tactiek die jij gekozen heb.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij bent in 45 min tijd door bijna een heel seizoen gevlogen? Knap
Hoe kan je nou ooit weten of een tactiek werkt door alle wedstrijden te simuleren?quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:09 schreef Zenit- het volgende:
Altijd leuk, als ik de laatste 8 wedstrijden op rij niet had verloren, had ik gepromoveerd.Uiteindelijk als 15e geëindigd met Harrogate. Ik denk dat als je zelf de wedstrijden managed dat het dan beter gaat.
Edit: Probeer hem nu uit met CSKA Kyiv, een betere club.
De uitslagen beetje bekijken, hoever je komt in de verschillende competities enz. Tenminste, dat denk ik. Als het niet zo is hoor ik het graagquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kan je nou ooit weten of een tactiek werkt door alle wedstrijden te simuleren?
Je zult i.m.o. toch echt wedstrijden moeten bekijken om serieus te kunnen zien of er flaws zijn in je tactiek. Pas dan kan je echt zien of verdedigers doen wat ze moeten doen, het middenveld goed staat en of de aanval naar behoren werkt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:23 schreef Zenit- het volgende:
[..]
De uitslagen beetje bekijken, hoever je komt in de verschillende competities enz. Tenminste, dat denk ik. Als het niet zo is hoor ik het graag
Stond bij de pagina dat je shouts moest gebruiken, maar kan ook een keer zonder proberen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 23:30 schreef Maastoren het volgende:
De tactiek die ik eerder plaatste werkt 100%. Als de uitslagen niet goed zijn dan ligt het aan je spelersmateriaal.
En ik speel zonder shouts.
Heb je wel een punt jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 23:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Je zult i.m.o. toch echt wedstrijden moeten bekijken om serieus te kunnen zien of er flaws zijn in je tactiek. Pas dan kan je echt zien of verdedigers doen wat ze moeten doen, het middenveld goed staat en of de aanval naar behoren werkt.
Oeh, daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:25 schreef poiuytr het volgende:
Al kwartier aan het zoeken naar dat excel bestand waar je kan zien welke spelersrollen het beste bij sommige van je spelers passen. Bestaat deze nog? Manutd helemaal afgezocht maar niet kunnen vinden. Was een excel bestand waar je alle eigenschappen van je spelers moest invullen en dan kwam er automatisch een berekening uit.
Was geloof ik van FM11 of 12.
Even zitten googlen dan maar:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Oeh, daar ben ik ook wel benieuwd naar.
Met FM Scout kan je dat ook zien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:25 schreef poiuytr het volgende:
Al kwartier aan het zoeken naar dat excel bestand waar je kan zien welke spelersrollen het beste bij sommige van je spelers passen. Bestaat deze nog? Manutd helemaal afgezocht maar niet kunnen vinden. Was een excel bestand waar je alle eigenschappen van je spelers moest invullen en dan kwam er automatisch een berekening uit.
Was geloof ik van FM11 of 12.
Ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:06 schreef fabio070 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn derde seizoen met Ajax ging wel aardig dacht ik zo.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:45 schreef Aanhangwagen het volgende:
Ik ben gister in FM2012 een spel begonnen met AZ om te kijken hoe hoog ik zou eindigen. Ik ben nu eens van plan om het spel langer dan een seizoen gaande te houden. Ik zit nu in elk geval al in februari.
Mijn domste acties op de transfermarkt: gast uit Argentinië gehuurd die niet speelgerechtigd is omdat hij al voor twee clubs gespeeld heeft en ik heb Boymans verkocht omdat hij toch niet speelde. Het probleem is dat ik voor Boymans een Argentijns jeugdinternational heb teruggehaald die samen met Altidore bijna altijd in het buitenland zijn voor internationale potjes.
En ik ben meteen in de EURO Cup uitgeschakeld door het machtige Slask.
Mooie!quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:53 schreef Sejt het volgende:
Heerlijke goal van één van m'n grootste Nederlandse talenten
[ afbeelding ]
Dat is toch geen zak aan om met dat soort "cheat" programma's te spelen. Dat is hetzelfde als shooters spelen terwijl je door de muren kan kijken en je tegenstander ziet aankomen. Vroeger ook wel eens gebruikt maar nu veel leuker om zelfs spelers te laten scouten of zelf op pad gaan (al ben ik daar een beetje lui voor).quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:04 schreef Sejt het volgende:
Fierro kreeg het op z'n heupen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:34 schreef Zenit- het volgende:
Godverdomme, scoort mijn sterspeler Hanks een prachtige goal, schoppen ze hem gelijk uit de wedstrijd. Ben hem 2 maanden kwijt
Edit: Dit was 'm:
Ze moeten qua karakter wel bij elkaar passenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:54 schreef poiuytr het volgende:
Nu al 6 spelers een keer gekoppeld aan een oudere ervaren speler en elke keer krijg ik het bericht dat ze weinig tot niks hebben geleerd. Voeg wel spelers aan elkaar die dezelfde positie hebben maar dit is wel heel raar, met eerdere games wel paar keer gehad maar 0/6 is wel heel vaag.
Fulhamquote:Op donderdag 18 juli 2013 22:58 schreef Happel het volgende:
Derde ronde FA cup behaald door winst op league 1 club Chesterfield. Mag nu thuis tegen Fulham. Kassa.
Die ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Euheueheueheheheheheueheueheu
[..]
Ze moeten qua karakter wel bij elkaar passen
Ik loop altijd alle jeugdspelers door, en soms staat erbij dat hij ong. hetzelfde karakter heeft als een basisspeler bij jou, dan vraag je die om 'm te coachen.
2 maanden is wel zuur, maar voor je t weet is ie weer fitquote:
Best wel, maar dat was in januari, ben nu net klaar met 't seizoen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
2 maanden is wel zuur, maar voor je t weet is ie weer fit
Heb je goede fysio's?
Hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Best wel, maar dat was in januari, ben nu net klaar met 't seizoen.
Waarom koos je juist voor die club?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:47 schreef Zenit- het volgende:
En Weston-super-Mare is naar de BSP! In de verlenging de 4-3 gescoord tegen Sutton Utd.![]()
![]()
Mooi logo, en de naam.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waarom koos je juist voor die club?
Slaap zequote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:57 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Mooi logo, en de naam.Weston-SUPER-Mare
Maargoed, ik ga pitten, tot over 3 weken.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:33 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.Laat je team eens zien?
..soon.........quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:46 schreef Sejt het volgende:
Hofleverancier.
[ afbeelding ]
En nog 6 ex-Feyenoorders in Oranje.
haha ik heb een ook een idrissi in mijn team.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 20:46 schreef Sejt het volgende:
Hofleverancier.
[ afbeelding ]
En nog 6 ex-Feyenoorders in Oranje.
Ik heb in mijn game Alderweireld verkocht voor 18,75 miljoen en Eriksen voor 41 miljoen aan Man Cityquote:Op zaterdag 20 juli 2013 11:10 schreef fabio070 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet echt veel Nederlanders meer. Als ik eenmaal de champions league heb gewonnen, ga ik mijn team wel nationaliseren. Idrissi en hernandéz zijn regens.
heb Ospina voor 10 miljoen verkocht, Alderweireld voor 12.5 en Eriksen voor 25. ik heb als vervanger voor Eriksen, Maher gekocht voor 13 miljoen.
Ben je al kampioen geworden met Cambuur?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 21:56 schreef DeHovenier het volgende:
Willem 2 gewonnen met 2-1 van PSV, heerlijk
En ik tegen Utrecht 3-0, dus ik sta 2e
haha ik dacht dat ik al goed verkocht hadquote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb in mijn game Alderweireld verkocht voor 18,75 miljoen en Eriksen voor 41 miljoen aan Man City![]()
![]()
Ospina had ik ook transfervrij gehaald maar speelt nog in mijn basis
Nog niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 23:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ben je al kampioen geworden met Cambuur?
Vorig seizoen idd.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent toch wel al kampioen geworden met Cambuur?
M'n vleugelaanvallers, middenvelder en twee spits zijn creatief en krijgen dus ook veel creatieve vrijheid.quote:Op zondag 21 juli 2013 13:51 schreef -Spaghetti- het volgende:
Hoeveel creativiteit geven jullie en aan wie? En vinken jullie bij bepaalde spelers de vrije rol aan? Zo ja welke?
Gewoon aanbieden?quote:Op zondag 21 juli 2013 18:53 schreef Mystikvm het volgende:
Wat ik in eerdere FM's ook had, heb ik hier ook. Ik speel iedereen van de mat en win Europese toernooien, maar niemand wil mijn spelers kopen. Op zich fijn om je selectie bij elkaar te houden, maar ik zit er niet op te wachten om mijn sterspelers van nu over een paar jaar transfervrij weg te moeten doen omdat ze te oud zijn.
Wat kan ik doen om ruimte te maken in mijn selectie voor nieuwe talenten en toch geld op te strijken voor mijn toppers?
2015 geloof ikquote:Op zondag 21 juli 2013 11:12 schreef fabio070 het volgende:
[..]
haha ik dacht dat ik al goed verkocht hadwelk jaar ben je?
Dit.quote:
Meestal November/December?quote:
Gewoon net als ik met 12 deed, doorspelen tot Februariquote:Op zondag 21 juli 2013 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dan is die vol met bugs en onspeelbaar
Of je gaat vreemde tactieken verzinnen die het een beetje speelbaar maken .quote:Op zondag 21 juli 2013 21:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gewoon net als ik met 12 deed, doorspelen tot Februari
Heb ik elke keer als ik het spel gewoon afsluitquote:
Ik had het net toen ik door de berichten in mijn inbox ging, gelukkig had ik het spel de dag ervoor nog gesavedquote:Op zondag 21 juli 2013 22:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb ik elke keer als ik het spel gewoon afsluit
En 1-0 achter thuis tegenPSV
Welke tactiek gebruik je nu?quote:
Ik gebruik er 3: 4-1-3-2, 4-3-3 en 4-4-2 ruit.quote:
Huldequote:Op zondag 21 juli 2013 23:01 schreef DeHovenier het volgende:
Nu tegen Juve, thuis. Uit tegen ze gewonnen met 2-1, de 2 goals werden gescoord door mn supertalent die ik vorig seizoen gratis heb overgenomen van.....Juventus
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hulde![]()
Ik werd net uitgeschakeld in de kwartfinale CL tegen Chelsea.
Matchwinner: Belhanda.
......................
[ afbeelding ]
Ik schop hem meteen terug het vliegtuig in bij aankomst![]()
Digne heeft betere stats voor een back imo.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie van de 2?
Digne is 3 jaar jonger maar heeft dit seizoen niet spectaculair gespeeld.
Alex Sandro staat voor 8 miljoen op de transferlijst..
Ja en hij krijgt maar 17k per week..quote:Op zondag 21 juli 2013 23:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Digne heeft betere stats voor een back imo.
Digne.quote:Op zondag 21 juli 2013 23:31 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Wie van de 2?
Digne is 3 jaar jonger maar heeft dit seizoen niet spectaculair gespeeld.
Alex Sandro staat voor 8 miljoen op de transferlijst..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op zondag 21 juli 2013 23:46 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
3x raden wie er manager is van Chelsea...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
]quote:Op zondag 21 juli 2013 23:55 schreef dion_v_k het volgende:
ROT OP![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Beetje al mijn spelers ongelukkig makenLekker ding, niet?quote:
Children of the night. What music they make.
Oh jaquote:
Daar ga je nog een bult plezier van belevenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:28 schreef fabio070 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit zijn mijn spitsen voor de aankomende jaren![]()
Dat kan met de editor, ja.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:34 schreef Fargo het volgende:
Kun je in FM13 ook zelf teams aanpassen/maken?
Toevallig al besteld? Weet wel goedkoper alternatief.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:30 schreef Fargo het volgende:
Na al die jaren met FM10 te hebben gespeeld, nu maar eens de FM13 versie via Steam besteld...
Ook als je hem met Steam hebt gedownload? Zoek me suf tussen de bestanden, maar ik kan de editor nergens vinden op mijn computer.quote:
Thnx! Maar had hem inderdaad al besteld voor EUR 17,49. Vond ik een mooie prijs...quote:Op maandag 22 juli 2013 15:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Toevallig al besteld? Weet wel goedkoper alternatief.
http://www.go2arena.com/f(...)steam-cd-key-eu.html
Volgens mij moet je die editor los downloaden.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:38 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ook als je hem met Steam hebt gedownload? Zoek me suf tussen de bestanden, maar ik kan de editor nergens vinden op mijn computer.
[..]
Thnx! Maar had hem inderdaad al besteld voor EUR 17,49. Vond ik een mooie prijs...
Ah, zie dat je gelijk hebt. Hij loopt nu...thnx!quote:Op maandag 22 juli 2013 18:40 schreef d1ce het volgende:
[..]
Volgens mij moet je die editor los downloaden.
quote:Op maandag 22 juli 2013 18:56 schreef Sejt het volgende:
Schoolvoorbeeld van een gouden wissel. (in de 74e minuut)
[ afbeelding ]
Wie is die 2e?quote:Op maandag 22 juli 2013 20:35 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gratis opgehaald beide
Zit in mijn game bij Arsenal.. Ziet er zomaar pauper uitquote:Op maandag 22 juli 2013 20:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ow dat staat er natuurlijk niet bij
Moi Gomez van Villarreal
quote:Op maandag 22 juli 2013 21:57 schreef Sejt het volgende:
Af en toe is FM zo enorm 'scripted' hè... je ziet al van veraf aankomen, dat je een kans/goal tegenkrijgt, als je highlights aan hebt aan. Staat mn aanvallende middenvelder op rand van mijn strafschopgebied gewoon te draaien met de bal met 5 tegenstanders om 'm heen, om de bal na 5 seconden te verliezen en het is gelijk raak voor de tegenstander...![]()
Zo jammer..
![]()
Meteen de helft weer op de transferlijstquote:Op maandag 22 juli 2013 21:48 schreef d1ce het volgende:
Dat moment dat je een shitload een faces hebt gedownload en je ziet welke spelers je hebt gekocht.
Heb een ginger aangetrokken die ik niet ouder schat als 13quote:Op maandag 22 juli 2013 22:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Meteen de helft weer op de transferlijst![]()
Rendla naar Grunn? VERRADER!quote:Op maandag 22 juli 2013 21:57 schreef Sejt het volgende:
Af en toe is FM zo enorm 'scripted' hè... je ziet al van veraf aankomen, dat je een kans/goal tegenkrijgt, als je highlights aan hebt aan. Staat mn aanvallende middenvelder op rand van mijn strafschopgebied gewoon te draaien met de bal met 5 tegenstanders om 'm heen, om de bal na 5 seconden te verliezen en het is gelijk raak voor de tegenstander...![]()
Zo jammer..
![]()
Nicequote:Op maandag 22 juli 2013 23:52 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit geen wereldtopper wordt dan weet ik het niet meer![]()
Benzia trouwens verkocht aan Chelsea voor 26,5 miljoen![]()
Klopt. Zal dit seizoen weer wisselspeler zijn.. heb namelijk Bony en Doumbia transfervij gehaald.quote:
Is die Fierro zo goed dan? Heb nu Castaignos en Fierro.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 12:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Klopt. Zal dit seizoen weer wisselspeler zijn.. heb namelijk Bony en Doumbia transfervij gehaald.
Waarschijnlijk staat Fierro de komende 4 maanden op AMR waar hij het als invaller ook uitstekend deed. Weiss heeft net zijn kuitspier gescheurd en is 3 tot 4 maanden out
Maupay is beterquote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:03 schreef d1ce het volgende:
[..]
Is die Fierro zo goed dan? Heb nu Castaignos en Fierro.
Contract ontbinden?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:36 schreef poiuytr het volgende:
Kom al 1,5 seizoen niet van mijn 3e keeper af
cache valideren?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:54 schreef InGebruik het volgende:
Is er een truc waardoor je savegame's toch weer kan laden die je nu niet geladen krijgt?
Vind ik nog weinig..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:57 schreef d1ce het volgende:
Chadli zojuist verkocht voor 10 mil (zonder termijnen) aan FCP
Bij mij is hij al 3 jaar lang topscorer met rond de 40-45 goals per seizoen. (alle competities)quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:03 schreef d1ce het volgende:
[..]
Is die Fierro zo goed dan? Heb nu Castaignos en Fierro.
Mja, ik heb al wat beters op het oog en zit pas in mijn eerste seizoen dus vind het prima zo. Kan ik ook nog even leuk shoppen voor een goede backquote:Op dinsdag 23 juli 2013 17:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vind ik nog weinig..
Ik heb hem een paar keer gekocht van Twente voor rond de 10 miljoen en 2 seizoenen later verkoop ik hem telkens voor minimaal 20 miljoen![]()
In deze game heb ik hem voor 8 miljoen gekocht en heb nu een prijskaartje van 35 miljoen aan zijn nek hangen (na 1 seizoen), Arsenal en Valencia zijn al geinteresseerd
Waarom verneukt hij het oudere, veel mooiere logo?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gemaakt door Izsco van Managers United
Ik wou eens wat anders. Ik vond dat oudere logo niet meer passen bij de status die de club in mijn game heeftquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom verneukt hij het oudere, veel mooiere logo?
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wou eens wat anders. Ik vond dat oudere logo niet meer passen bij de status die de club in mijn game heeft.
Ik vind het gewoon vreemd om een echt, bestaand logo te veranderen in een fake plaatje..quote:
Ik vind dat juist iets toevoegen aan mijn game. Dat de club verandert enzo. En ik vond het oude logo van GAE maar saai.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:50 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon vreemd om een echt, bestaand logo te veranderen in een fake plaatje..
Ieder zijn dingquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat juist iets toevoegen aan mijn game. Dat de club verandert enzo. En ik vond het oude logo van GAE maar saai.
Ja met Ajax sowieso het oude logo. Ik heb net ook shirtjes aangevraagd bij hem trouwens. Vind ik ook altijd wel leukquote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ieder zijn ding![]()
Lijkt me wel tof om met Ajax het oude logo te uploaden
Is dat een soort slowchat daar?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met Ajax sowieso het oude logo. Ik heb net ook shirtjes aangevraagd bij hem trouwens. Vind ik ook altijd wel leuk
Nee totaal nietquote:
Ik gebruik nog steeds een megapack van 2 jaar terug en heb een paar maanden geleden nog een kleine pack gedownload van jeugdspelers uit de Eredivisie maar die 2 packs kan je niet bij elkaar voegenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Gewoon een apart subforum en dan kan je logo's en kits aanvragen enzo. En ook andere dingen als faces en skins enzo.
Geen idee hoe dat werkt, ben ook niet zo handig met die dingen. Maar anders download je nieuwe megapack. Spelers zijn toch verandert hèquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik gebruik nog steeds een megapack van 2 jaar terug en heb een paar maanden geleden nog een kleine pack gedownload van jeugdspelers uit de Eredivisie maar die 2 packs kan je niet bij elkaar voegen![]()
Als ik dat kleine packje toevoeg dan doet alleen die het en de megapack niet (en vice versa).
Of ik doe iets niet goed..
Duurt veel te lang om te downloadenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt, ben ook niet zo handig met die dingen. Maar anders download je nieuwe megapack. Spelers zijn toch verandert hè
Deze volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:27 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Duurt veel te lang om te downloaden![]()
Welke megapack heb jij dan?
Moet je je aanmelden bij Sortitout?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze volgens mij.
http://forum.manutd.nl/showthread.php?43193-DF11-facepacks
Dat elftal van Barca in jou gamequote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:21 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Barca dacht Messi rust te kunnen geven![]()
Right in your face
Leuke speler maar toch niet heel speciaal?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Dat elftal van Barca in jou game
[ afbeelding ]
Deze eindbaas speelt Kroos uit het basisteam hier. Per ongeluk transfer doorlaten gaan van assistent maar wat is dit een heldaf en toe komt de assistent hier zelf met aankopen
Bestuur heeft ze verkocht?quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:08 schreef Nickskuh het volgende:
Wat is deze? Zit nu in de winterstop transferperiode en Schalk en Gudelj zijn verkocht zonder dat ik er iets mee te maken had? Kan de boden etc niet eens inzien.
Als het bod hoog is en je financiële problemen hebt accepteren ze het wel. Of ze hadden een clausule in hun contract, wat ook kan.quote:Op woensdag 24 juli 2013 16:20 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op, ik ben toch de manager
Ja.quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:27 schreef poiuytr het volgende:
Is Lewandowski bij jullie in de game ook een baas? Hier maakt hij echt geregeld hattricks en maakt echt super veel goals. In de zomer komt hij transfervrij hierheen dus hopen dat hij die reeks voorzet.
Bodenquote:Op woensdag 24 juli 2013 16:08 schreef Nickskuh het volgende:
Wat is deze? Zit nu in de winterstop transferperiode en Schalk en Gudelj zijn verkocht zonder dat ik er iets mee te maken had? Kan de boden etc niet eens inzien.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:35 schreef dion_v_k het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Say wuuuut?quote:
Beautiful player, horrible namequote:Op woensdag 24 juli 2013 23:26 schreef Silv het volgende:
Neeee, mijn oude Middlesbrough save doet het niet meer. Nu kan ik niet meer met deze baas spelen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Ja, beetje raar. Ze hebben 30mil geboden (speler is iets van 12,5 waard) en ik had aangegeven dat alle bedragen van 30 of minder afgeslagen moesten worden. Misschien gaf dat dit resultaat.quote:
Hij verlaat de club met een vrije transfer..quote:
Tsja, ook al win je de CL 4x op rij, dan nog willen spelers naar een 'grotere' club en/of willen de echte wereldsterren niet in de Eredivisie spelen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij verlaat de club met een vrije transfer..
Is ook de enige mogelijkheid om hem naar Ajax te halen want nu wil hij niet komen
Wat is de reputatie van de Eredivisie in jouw game?quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:06 schreef Sejt het volgende:
[..]
Tsja, ook al win je de CL 4x op rij, dan nog willen spelers naar een 'grotere' club en/of willen de echte wereldsterren niet in de Eredivisie spelen.
Augustus 2019:quote:Op donderdag 25 juli 2013 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Wat is de reputatie van de Eredivisie in jouw game?
Heeft die speler lage stats voor beslissingen of zo?quote:
Nee, het is gewoon FM dat een highlight/goal van de tegenstander wil laten zien. Het tijdstip en de goal staat al vast, maar de highlight op je scherm is variabel. Dus als het resultaat een goal is en de bal valt voor de voeten van die middenvelder, dan maakt FM er dit van om die te laten vallen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 18:04 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Heeft die speler lage stats voor beslissingen of zo?
Dan gaan de stats omhoog.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:35 schreef d1ce het volgende:
Hoe zit het trouwens als trainers al die diploma's halen? Krijgen ze dan iets speciaals?
Good busyquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:02 schreef Happel het volgende:
Het kostte verdomd veel moeite maar promotie naar de Blue Square Premier League is een feit.
[ afbeelding ]
Vierde geëindigd in de competitie en dus play-offs gehaald. Deze vrij eenvoudig door gekomen. Nu selectie opschonen, aanvullen en werken aan een betere tactiek. Mijn huidige was ruk.
Ze gaan ook gelijk maar even het stadion uitbreiden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken ik maar al te goed. Ik save m'n game voor elk duel, zodat je hoogstens 1 wedstrijd over moet spelen, want FM crasht nogal eens hier. (1x per week o.i.d.)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 09:40 schreef BlaBla87 het volgende:
Heeul irritant gister crashed mn Newcastle game terwijl ik net uit van swansea en thuis van spurs en everton had gewonnen![]()
Nu start ik het weer op maar dan heb je niet eens zin om te beginnen eigenlijk
Luc Luc Luc Luc Lucquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, het is gelukt, Castaignos de matchwinner:
[ afbeelding ]
Welke John is dat?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:47 schreef Mystikvm het volgende:
Nou, het is gelukt, Castaignos de matchwinner:
[ afbeelding ]
Was ook mijn frustratie toen ik met Feyenoord speelde. Was het zo zat dat ik maar ben vertrokken en toen besloot het bestuur uit te breiden naar 60.000quote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:52 schreef Sejt het volgende:
Kan ik niet zelf een stadion betalen?De Kuip is niet eens uitgebreid terwijl ik al in 2019 zit.
[ afbeelding ]
Andere financiën:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog steeds in de oude Kuip met precies dezelfde capaciteit sinds '94.
op www.manutd.nl kan je vaak database updates vinden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Is er al ergens een data base update?
Mohamed John de Vries, voetbalnaam John.quote:
Valt mee bij mij 3x in 2 uur denk. Om gek van te worden. Had er eerst nooit last van. Toen een half jaar niet gespeeld en nu ineens ditquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ken ik maar al te goed. Ik save m'n game voor elk duel, zodat je hoogstens 1 wedstrijd over moet spelen, want FM crasht nogal eens hier. (1x per week o.i.d.)
Dat is wel veel inderdaad. Je kan de savegame eventueel naar SI opsturen, als hij blijft crashen. Zij kunnen er dan even naar kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:56 schreef Seamonkey- het volgende:
[..]
Valt mee bij mij 3x in 2 uur denk. Om gek van te worden. Had er eerst nooit last van. Toen een half jaar niet gespeeld en nu ineens dit
Even rustig aan doen met het tackelen dan maarquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:20 schreef DeHovenier het volgende:
Leuk is dat, de scheids die m'n CL wedstrijd tegen Juve fluit, heeft 32 gele kaarten en 1 rode kaart getrokken in 5 (!) CL wedstrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij lukt een compleet Nederlands team ook niet hoor, maar wel iets beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ajax zit er een beetje tussenin trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
Aangezien ik een grote database heb lopen en bijna in 2020 zit, kunnen jullie wel screens aanvragen van spelers.
I love my mispoken words.![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:40 schreef Mystikvm het volgende:
Die regens bij Ajax. Arie, Fred en HennieDie Sweres is wel een mooi talent. Helaas wil hij niet naar Feyenoord komen...
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:31 schreef Sejt het volgende:
Ajax zit er een beetje tussenin trouwens.Singh bij AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe zit het met Wout Brama?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:37 schreef Sejt het volgende:
Aangezien ik een grote database heb lopen en bijna in 2020 zit, kunnen jullie wel screens aanvragen van spelers.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Clubloos.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:13 schreef d1ce het volgende:
Zojuist een regen gekocht, alleen om zijn naam. Giorgo Tsinamdzghvrishvili.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:40 schreef Mystikvm het volgende:
Die regens bij Ajax. Arie, Fred en Hennie![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Markus Bay had je niet he?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:37 schreef Sejt het volgende:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nee helaas. Ik denk dat hij te jong is om, in de huidige database, er al vanaf het begin erin te zitten.quote:I love my mispoken words.![]()
Aaaaaaaand... Its runningFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
![]()
Bij de Graafschap opgepikt
En hij komt uit de jeugd van Utrecht. Beide bestempeld als 'Wonderkind'
Heb je een screen van Halilovic in jouw game?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:19 schreef Sejt het volgende:
[..]
Nee helaas. Ik denk dat hij te jong is om, in de huidige database, er al vanaf het begin erin te zitten.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Alen Halilovic, I presume?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:14 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je een screen van Halilovic in jouw game?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:23 schreef Sejt het volgende:
[..]
Alen Halilovic, I presume?Wattt?! Nog steeds bij DinamoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij is hij in mijn game (2016) al een stuk beter
Vorig seizoen in De dichtste 3th division 2de geworden en in de play offs overgegaanhehe
Is wel moeilijk met een club zonder transfer en salaris maar het is me gelukt
In het midden van het seizoen wel 8 basisspelers verloren omdat ze allemaal transfervrij wegkonden en daardoor een verlies van de eerste plaats, maar gelukkig toch nog gepromoveerd![]()
![]()
De eerste ronde van de Challenge cup 1-2 gewonnen tegen Airdrie united
In de eerste ronde vqn de league met 1 2 verloren tegen morton
En de eerste competitiewedstrijd was weer een spektakel! 4-3 gewonnen wat een wedstrijd!![]()
In de 2de ronde van de Challenge cup 3 2 gewonnen tegen een tweedeklasser! Met een late penaltygoal
Nu de 2de wedstrijd van het seizoen spelen tegen het gepromoveerde Elgin city! Vorig seizoen waren in de 4 wedstrijden tegen Elgin city de punten mooie verdeeld met 1 goal in het voordeel van mij![]()
![]()
Niet best.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe heeft Mansfield het in de BSP gedaan?![]()
![]()
Help. Welke zal ik kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef d1ce het volgende:
Help. Welke zal ik kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou de eerste doen, al worden ze allebei goed. Alleen als de eerste duurder is zou ik wellicht voor de tweede gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die duitser kost rond de 11, die eerste bijna 10.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik zou de eerste doen, al worden ze allebei goed. Alleen als de eerste duurder is zou ik wellicht voor de tweede gaan.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:25 schreef d1ce het volgende:
Help. Welke zal ik kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welk jaar zit je? Leon Goretzka heb ik nu al 2 jaar bij mijn Bayern zitten en redelijk wat minuten mogen maken, grootste groeibriljant uit mijn jeugdelftal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga nu 13/14 in. Heb zojuist Fer verkocht voor aardig wat knaken dus ik zoek wat nieuws. Twijfel alleen tussen deze twee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:33 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Welk jaar zit je? Leon Goretzka heb ik nu al 2 jaar bij mijn Bayern zitten en redelijk wat minuten mogen maken, grootste groeibriljant uit mijn jeugdelftal.![]()
-19 jeugd dit seizoen:quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:37 schreef d1ce het volgende:
[..]
Ik ga nu 13/14 in. Heb zojuist Fer verkocht voor aardig wat knaken dus ik zoek wat nieuws. Twijfel alleen tussen deze twee.
Overzicht:
Geschiedenis:
Reserves/ -23 spelen tegen goede clubs uit het buitenland om de 1,5 week.![]()
11e is idd niet bestquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Hmmquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
-19 jeugd dit seizoen:
[ afbeelding ]
Overzicht:
[ afbeelding ]
Geschiedenis:
[ afbeelding ]
Reserves/ -23 spelen tegen goede clubs uit het buitenland om de 1,5 week.Geen makkelijke keuze haha.
![]()
Ik zou Goretzka kopen. Doet het in mijn game ook goed, en zo'n Argentijn vind je bij bakken.quote:I love my mispoken words.![]()
Bij deze heb jij de knoop doorgehakt. Thanks!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:55 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik zou Goretzka kopen. Doet het in mijn game ook goed, en zo'n Argentijn vind je bij bakken.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:03 schreef d1ce het volgende:
[..]
Bij deze heb jij de knoop doorgehakt. Thanks!
Ik zou Lucas Romero kopen, ik heb hem transfervrij gehaald met Ajax en speelt dit seizoen op huurbasis voor Lyon waar hij de pannen van het dak speeltquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:03 schreef d1ce het volgende:
[..]
Bij deze heb jij de knoop doorgehakt. Thanks!![]()
Ontwikkeld zich ook als een beest
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: