abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92677794

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_92677804
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:59 schreef Happel het volgende:
Derde seizoen met Hamilton in de middenmoot van de Schotse Premier league geëindigd. Redelijke prestatie, al had ik op meer gehoopt. De ploeg begint me wel wat tegen te staan, omdat ik nauwelijks middelen heb om spelers aan te trekken. Lage wagebudget en een schamele 30k aan transferbudget.

De spelers op mijn shortlist zijn gewoon allemaal te duur, ook al spelen ze bij de kleinste schijtclub uit Schotland. Het vinden van transfervrije spelers schiet ook niet echt op, omdat ik de optie attribute masking aan heb staan. Weinig bekend over een speler en moet teveel moeite stoppen in het vinden ervan.

En zo heb ik nog wel meer te zeiken. Drama alom.

Ga nog een poging wagen om dit seizoen Europees te halen, lukt dat niet dan zal ik waarschijnlijk een andere ploeg gaan zoeken. Plezier moet in het spel moet er wel blijven natuurlijk...
Elite
Tegen TTIP
pi_92678170
Ergens in een grijs verleden (CM00/01) heb ik wel eens met East Fife gespeeld in de schotse competitie. Ik vond het wel wat hebben zo'n kleine competitie waarbij je 4 tegen elkaar moest. Speelt East Fife nog steeds in de derde divisie daar? Wie weet probeer ik het daar ooit nog eens.
pi_92678422

Halve finale tegen Arsenal.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_92678451
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:46 schreef Doublepain het volgende:
Wie gaat nu Europa in? :') _O-

[ afbeelding ]
Heb uiteindelijk wel gewonnen, maar 2 spelers geblesseerd en ik was al gekwalificeerd.. Maar zo te zien heb ik een goeie B elftal want, ze maakte Twente gewoon af in de halve finale.. Die 2de staat.. :P
pi_92697798
Hmm heeft iemand nog dat lijstje van je jeugdspelers die doorstromen bij hun clubs? Kan hem niet meer 123 vinden :/

Laat maar heb hem al weer :P

7 June Bosnia
7 June Montenegro
7 June New Zealand

20 June Northern Ireland
20 June Israel
20 June Croatia
20 June Switzerland
20 June Ukraine
20 June Wales
20 June Greece
20 June Hungary
20 June Turkey
20 June France
20 June Germany
20 June Portugal
20 June Australia
20 June Scotland

25 June England
25 June Austria

29 June Slovakia

30 June Czech Republic
30 June Poland
30 June Belgium
30 June Italy

1 July Bulgaria
1 July Slovenia
1 July Roumania

7 July Denmark
7 July Holland

10 July Serbia
10 July Spain

15 July South Africa

20 July Mexico

1 August Uruguay
1 August Argentina

19 September Barbados
19 September Trinidad & Tobago
19 September Paraguay
19 September Ecuador
19 September Bolivia

9 December Japan

26 December U.S.A

27 December Sweden
27 December Russia
27 December China

1 January Chile

2 January Brazil

5 January Iceland
5 January Ireland

7 January Finland

10 January Columbia

15 January Ivory Coast
15 January Tunisia
15 January Algeria
15 January Morocco
15 January Cameroon
15 January Senegal
15 January Nigeria
15 January Egypt

20 January Norway

28 January Peru

14 February Belarus

Nog maar een keer posten dan :D

[ Bericht 88% gewijzigd door Nick-GizMo op 12-02-2011 22:56:30 ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_92698828
Bijna einde seizoen met Roda.

Wat een held is die Tamas toch.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:44:06 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92700260
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm heeft iemand nog dat lijstje van je jeugdspelers die doorstromen bij hun clubs? Kan hem niet meer 123 vinden :/

Laat maar heb hem al weer :P

7 June Bosnia
7 June Montenegro
7 June New Zealand

20 June Northern Ireland
20 June Israel
20 June Croatia
20 June Switzerland
20 June Ukraine
20 June Wales
20 June Greece
20 June Hungary
20 June Turkey
20 June France
20 June Germany
20 June Portugal
20 June Australia
20 June Scotland

25 June England
25 June Austria

29 June Slovakia

30 June Czech Republic
30 June Poland
30 June Belgium
30 June Italy

1 July Bulgaria
1 July Slovenia
1 July Roumania

7 July Denmark
7 July Holland

10 July Serbia
10 July Spain

15 July South Africa

20 July Mexico

1 August Uruguay
1 August Argentina

19 September Barbados
19 September Trinidad & Tobago
19 September Paraguay
19 September Ecuador
19 September Bolivia

9 December Japan

26 December U.S.A

27 December Sweden
27 December Russia
27 December China

1 January Chile

2 January Brazil

5 January Iceland
5 January Ireland

7 January Finland

10 January Columbia

15 January Ivory Coast
15 January Tunisia
15 January Algeria
15 January Morocco
15 January Cameroon
15 January Senegal
15 January Nigeria
15 January Egypt

20 January Norway

28 January Peru

14 February Belarus

Nog maar een keer posten dan :D
Handig lijstje, dan krijg je toch ook je nieuwe TB en SB?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_92702051
Thuis met 2-0 van Napoli gewonnen, uit speel ik 3-3. Nu wacht Manchester City in de halve finale :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_92704422
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:11 schreef Kn0x het volgende:
Bijna einde seizoen met Roda.
[ afbeelding ]

Wat een held is die Tamas toch.
[ afbeelding ]
Zo zeg wat een spits, wil wel eens weten wat voor elftal je erom heen hebt staan, speelt iedereen in dienst van hem? Hij neemt bijna 60% van de goals op zich.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Handig lijstje, dan krijg je toch ook je nieuwe TB en SB?
Vaak paar dagen ervoor ja.

Nu in het 4e seizoen met Leeds begin ik last te krijgen van spelers die beginnen te zeuren, om de paar dagen moet ik een speler gerust stellen omdat hij vindt dat we niet goed presteren.
pi_92708552
WTF is dit :/

Jeugdcomplex was over 2 maanden klaar, en nu kappen ze er mee vanwege geld. Maar ze bouwen wel het stadion uit voor 9.5 miljoen :/
  zondag 13 februari 2011 @ 10:43:51 #12
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92709001
Weet iemand of het mogelijk is om de gegevens van je manager te wijzigen? Ik heb per ongeluk mijn geboortedatum verkeerd ingevoerd en vroeg me af of het mogelijk is om deze met een tool te veranderen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_92709176
Even een vraagje.Waarom zou ik dit moeten kopen en niet fifa11? Ik neig trouwens wel naar football manager:P
pi_92709409
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:51 schreef TheFastOne het volgende:
Even een vraagje.Waarom zou ik dit moeten kopen en niet fifa11? Ik neig trouwens wel naar football manager:P
Fifa11 en FM11 is vrij lastig met elkaar te vergelijken.. Het gaat allebei over voetbal maar zijn wel heel verschillend..
Houd je ervan om zelf te moeten voetballen, moet je Fifa nemen. Wil je liever je bezig houden met spelers kopen, tactiek bedenken enzovoorts kan je beter FM2011 kopen.
Heb je nu totaal geen smaak en ben je snel tevreden kan je Championship Manager 2011 kopen :P :+
pi_92709611
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

Jeugdcomplex was over 2 maanden klaar, en nu kappen ze er mee vanwege geld. Maar ze bouwen wel het stadion uit voor 9.5 miljoen :/
Dat had ik dus ook met m'n IJslandse club. Ze waren 9 maanden bezig m'n trainingscomplex uit te bouwen, en twee dagen voordat het af is stoppen ze ermee omdat het geld op is. Twee fucking dagen, waren de cornervlaggen te duur? :')
Verder wilden ze m'n stadion ook niet uitbouwen terwijl het al 3 jaar op rij uitverkocht was. Lekker met 900 man publiek de Champions League in! Ik heb dan ook eieren voor m'n geld gekozen en ben bij Vitesse aan de slag gegaan.
pi_92709726
Weet iemand of er al een update is met de laatste transfers?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_92710902
Zit er een handleiding/tutorial die je door het spel helpt in?
Welke verschillende jobs zijn er in FM?

[ Bericht 26% gewijzigd door Vuurpijl. op 13-02-2011 12:11:56 ]
pi_92711518
Kunnen jullie ook een paar voorbeelden van de gameplay geven,ik ben er al over uit dat ik FM11 ga nemen. Alleen nog een beegje nieuwschierig :D
pi_92711637
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:56 schreef Vuurpijl. het volgende:
Zit er een handleiding/tutorial die je door het spel helpt in?
Welke verschillende jobs zijn er in FM?
Als je het spel voor het eerst opstart komt er automatisch een help schermpje los staan die je door alle processen van het spel heen helpt. Je kan alle teams zelf coachen die je wil, maar weet zo niet of je ook scout kan worden in FM, nooit geprobeerd omdat het me veel te saai lijkt :P

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:14 schreef TheFastOne het volgende:
Kunnen jullie ook een paar voorbeelden van de gameplay geven,ik ben er al over uit dat ik FM11 ga nemen. Alleen nog een beegje nieuwschierig :D
Wat wil je weten over de gameplay dan? Na mijn idee is het als "nieuwe manager" beginnen aan FM aardig lastig omdat je met zoveel aspecten in het spel rekening moet houden, maar na een tijdje gaan al dat soort processen vanzelf en weet je waar je rekening mee moet houden. Belangrijk om te weten is dat spelers waardes mee krijgen in FM, deze waardes liggen tussen de 1 t/m 20. Hieronder zie je een screenshot van een talent die een waarde heeft van 18 in verre inworpen, dit wil dus betekenen dat hij zeer goed is in dat onderdeel. Als een speler een waarde onder de 10 heeft is hij er erg slecht in komt het boven de 15 dan beheerst hij dat onderdeel goed. Wel moet je er rekening mee houden op wat voor niveau je voetbalt, als je bijvoorbeeld een team coacht wat Hoofdsklasse speelt dan zou een waarde van rond de 10,11,12 al zeer hoog zijn!

[ Bericht 24% gewijzigd door poiuytr op 13-02-2011 12:26:12 ]
pi_92713148
quote:
[..]

Wat wil je weten over de gameplay dan? Na mijn idee is het als "nieuwe manager" beginnen aan FM aardig lastig omdat je met zoveel aspecten in het spel rekening moet houden, maar na een tijdje gaan al dat soort processen vanzelf en weet je waar je rekening mee moet houden. Belangrijk om te weten is dat spelers waardes mee krijgen in FM, deze waardes liggen tussen de 1 t/m 20. Hieronder zie je een screenshot van een talent die een waarde heeft van 18 in verre inworpen, dit wil dus betekenen dat hij zeer goed is in dat onderdeel. Als een speler een waarde onder de 10 heeft is hij er erg slecht in komt het boven de 15 dan beheerst hij dat onderdeel goed. Wel moet je er rekening mee houden op wat voor niveau je voetbalt, als je bijvoorbeeld een team coacht wat Hoofdsklasse speelt dan zou een waarde van rond de 10,11,12 al zeer hoog zijn!

[ afbeelding ]
Aha, die foto maakt een hoop duidelijk, je moet het moraal van je team hooghouden, naar de buitenwereld comminiceren, opstellen, scouten, trainen, kopen en verkopen, misschien nog een persconferentie?

Ik ben er over uit ^O^
pi_92713647
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Aha, die foto maakt een hoop duidelijk, je moet het moraal van je team hooghouden, naar de buitenwereld comminiceren, opstellen, scouten, trainen, kopen en verkopen, misschien nog een persconferentie?

Ik ben er over uit ^O^
Een belangrijk onderdeel in FM11 is inderdaad de communicatie naar de buitenwereld, een verkeerd antwoord op een persconferentie kan al gauw het moraal van de spelers naar beneden halen. Jammer genoeg is er in FM11 veel afhankelijk van het moraal, hoe goed je spelers ook zijn. Persconferentie heb je voor en na elke wedstrijd, ook als je een nieuwe aankoop doet moet/ kan je hem voorstellen.
pi_92714022
Dank voor de uitleg allemaal!
pi_92715015
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef TheFastOne het volgende:
Dank voor de uitleg allemaal!
Over een paar dagen laat jij hier ook je talentjes zien :P

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand of er al een update is met de laatste transfers?
forum.manutd.nl

Nou Manchester city was iets te hoog gegrepen, 0-1 thuis en 2-1 uit. Nieuw seizoen is net weer begonnen :)
Ibri is toch weg voor 9 miljoen, Pieters voor 2.5, Manolev voor 2.1. En heb Ruudje weer terug in EHV :D
pi_92717683
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
En heb Ruudje weer terug in EHV :D
Nice, RvN ziet er echt belachelijk goed uit nog op zijn leeftijd ^O^
pi_92718896
Ruud vroeg 80k aan salaris.. :') Maar als hij nog bij zijn club zit, vraagt hij zoveel en als hij transfervrij is dan vraagt ie maar 20k ofzo.. :')

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 15:25:17 ]
pi_92719138
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:57 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Nice, RvN ziet er echt belachelijk goed uit nog op zijn leeftijd ^O^
quote:
13s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:24 schreef Doublepain het volgende:
Ruud vroeg 80k aan salaris.. :') Maar als hij nog bij zijn club zit, vraagt hij zoveel en als hij transfervrij is dan vraagt ie maar 20k ofzo.. :')
pi_92719351
Stijn Wuytens doet het goed, zijn waarde stijgt en haalt elke wedstrijd een 7.. Prikt soms een goaltje mee.. _O_
pi_92719383
TAIWO VOOR 3,5 MIL!! _O_
pi_92721767
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:36 schreef Doublepain het volgende:
Stijn Wuytens doet het goed, zijn waarde stijgt en haalt elke wedstrijd een 7.. Prikt soms een goaltje mee.. _O_
Die was bij mij vrij snel weg :P

Oei Oei, nog net op tijd deze speler kunnen kopen :

pi_92722367
NL heeft het EK 2012 verloren van Duitsland in de finale met 0-3.. Dankzij een rode kaart van de Jong.. :D
pi_92722804
nu unemployed begonnen in engeland.... wie o wie zou me willen hebben :P

edit: het megagrote Woking heeft me aangenomen. Ze komen uit in de BSS en staan in de middenmoot. we zullen het zien :)
pi_92723316
Altijd mooi he, sta je achter met 2-1 en krijg je ook nog eens een rode kaart. Toch omswitchen naar 3 spitsen en jawel, je wint met 4-2 :D :D!!
pi_92723749
Die match highest earner clause is ook wel kut als je hem vergeet :')
Ja, schrok je toch even he!
pi_92725392
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Die was bij mij vrij snel weg :P

Oei Oei, nog net op tijd deze speler kunnen kopen :

[ afbeelding ]
Irriteer je je niet aan die reclame wat ze maken in die skin?
  zondag 13 februari 2011 @ 17:40:38 #35
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92725539
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:43 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om de gegevens van je manager te wijzigen? Ik heb per ongeluk mijn geboortedatum verkeerd ingevoerd en vroeg me af of het mogelijk is om deze met een tool te veranderen.
pi_92725801
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:40 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Een geboortedatum veranderd hij altijd automatisch als je onder de 25 bent, alleen je geboortedag- en maand blijven nog hetzelfde. En je naam kan je alleen wijzigen door jezelf een bijnaam te geven. Misschien kun je wat aanpassen d.m.v. van een editor, heb geen idee.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:09:09 #37
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_92726618
Sta aan het begin van mijn 3e seizoen met Watford, net gepromoveerd naar de Premier Division.

Mijn elftal/spelers:

Geweldig talent, linksback, voor 3,5 mln gekocht van AZ.
Nu al Decent premier league speler.
pi_92727733
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:09 schreef Toilutpaper het volgende:
Sta aan het begin van mijn 3e seizoen met Watford, net gepromoveerd naar de Premier Division.

Mijn elftal/spelers:
[ afbeelding ]

Geweldig talent, linksback, voor 3,5 mln gekocht van AZ.
Nu al Decent premier league speler.
[ afbeelding ]
Mol is een favoriete regennaam in FM!
pi_92728273
Leeds seizoen 2013 2014

Seizoen 3 met Leeds vierde geëindigd waardoor ik recht had op kwalificatie voor de CL, uit de koker kwam Villareal, welke we op het papier wel konden verslaan:

Transfer/ bestuur/ financiën:
Kreeg van het bestuur voor het nieuwe seizoen maar liefst ¤50 miljoen aan het transfergeld en een loonbudget van ¤650.00p/w, heb beetje zitten schuiven met het geld omdat ik dik over het loonbudget heen zal gaan als ik bepaalde spelers naar de club wou halen!
Transfers in en uit 2013-2014:

Arnoutovic, Walker, Babacar, Gago en Hummels zijn directe versterkingen voor de club, de rest is gekocht voor de breedte of de toekomst:)

Champions League:
Het boeide me weinig tegen wie we moesten spelen als Barca maar geen groepshoofd werd.

Ga me proberen te richten op de 3e plek om zodoende nog EURO-Cup af te dwingen, ploegen als Roma en Barcelona hebben meer individuele klasse dan mijn team. Maar hopelijk kan ik stunten.

Selectie 2013-2014:

Talenten:

Bijna allemaal worden ze superieure spelers in de Premier League!

Resultaten:

pi_92732122
Ik snap dit echt niet.. Ik kan max 150k geven maar hij stopt hier bij 120.. Maar als ik het op 150 doe, kan ik het niet voorstellen.. wtf... :')

Mario Balotelli

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 20:04:32 ]
pi_92734747
LAAT MAAR HEB HEM AL, koste me 11.25 mil.. Jezus wat een baas.. _O_
pi_92737440
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef Doublepain het volgende:
LAAT MAAR HEB HEM AL, koste me 11.25 mil.. Jezus wat een baas.. _O_
Ik heb hem tranfersvrij en krijgt maar ¤45k per week _O-
Wel in 2015
Ja, schrok je toch even he!
pi_92738186
Ik in 2012 :D
pi_92741774
Zijn jullie ook al zolang bezig om hem los te weken bij Man City? Ik zeur al zeker twee jaar om Balotelli maar kan telkens het geld maar niet bij elkaar krijgen. Hij speelt echt al 3 jaar geen enkele wedstrijd voor Man City.

Man City koopt bij mij iedereen voor veel geld op en met halfjaar staan ze al op transferslijst.
  zondag 13 februari 2011 @ 22:26:05 #45
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_92744176
Bij mij speelt 'ie bij ManU :') Overgestapt in 2014 voor 2.3 miljoen.
Tranquillo
pi_92744576
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef poiuytr het volgende:
Leeds seizoen 2013 2014

[ afbeelding ]

Seizoen 3 met Leeds vierde geëindigd waardoor ik recht had op kwalificatie voor de CL, uit de koker kwam Villareal, welke we op het papier wel konden verslaan:
[ afbeelding ]

Transfer/ bestuur/ financiën:
Kreeg van het bestuur voor het nieuwe seizoen maar liefst ¤50 miljoen aan het transfergeld en een loonbudget van ¤650.00p/w, heb beetje zitten schuiven met het geld omdat ik dik over het loonbudget heen zal gaan als ik bepaalde spelers naar de club wou halen!
Transfers in en uit 2013-2014:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Arnoutovic, Walker, Babacar, Gago en Hummels zijn directe versterkingen voor de club, de rest is gekocht voor de breedte of de toekomst:)

Champions League:
Het boeide me weinig tegen wie we moesten spelen als Barca maar geen groepshoofd werd.
[ afbeelding ]

Ga me proberen te richten op de 3e plek om zodoende nog EURO-Cup af te dwingen, ploegen als Roma en Barcelona hebben meer individuele klasse dan mijn team. Maar hopelijk kan ik stunten.

Selectie 2013-2014:
[ afbeelding ]

Talenten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bijna allemaal worden ze superieure spelers in de Premier League!

Resultaten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie zege op Chelsea :o
pi_92744650
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef poiuytr het volgende:
Zijn jullie ook al zolang bezig om hem los te weken bij Man City? Ik zeur al zeker twee jaar om Balotelli maar kan telkens het geld maar niet bij elkaar krijgen. Hij speelt echt al 3 jaar geen enkele wedstrijd voor Man City.

Man City koopt bij mij iedereen voor veel geld op en met halfjaar staan ze al op transferslijst.
Nope, blablabla bood Balotelli aan voor 12,5.. dus ik bied.. City accept.. Maar Balotelli wou niet eens onderhandelen.. Opeens zag ik, Balotelli forceert een transfer.. Toen dacht ik probeer het weer en bam!! :P
pi_92746109
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Mooie zege op Chelsea :o
Uit met Barcelona al met 1-0 voor gekomen en hun thuis met countervoetbal met 2-1 verslagen :), zonet Fenerbahce uit ook met 5-1 opzij gezet :)

Babacar is zo'n held als Targetman, speler was mij die 22,5 miljoen wel waard :)
pi_92754368
wtf ben ik een clubje in Portugal waar wekelijks 100 mensen komen kijken, had ik zo'n linksbuiten van 39 die wel scout wilde worden. dus ik laat hem lekker scouten, krijg ik deze man in de schoot geworpen _O_

-
  maandag 14 februari 2011 @ 09:09:55 #50
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_92756663
De bal is rond... maar rolt redelijk goed bij mij. Sta ergens 9de met NAC terwijl het vorig seizoen onder de vorige trainer nog op degraderen stond. Helaas weinig budget om nieuw spul aan te trekken nog.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 14 februari 2011 @ 09:27:38 #51
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92756971
Zlatan kunnen aantrekken met Roda JC :)
Mijn superspits Tamas Peter scoorde in zijn eerste seizoen gelijk 53 doelpunten. Mijn tweede spits maakte er maar 9. Hopen dat Peter en Zlatan samen de doelpunten kunnen verdelen, ik wil niet te afhankelijk worden van één speler.
pi_92757931
4e geworden met Sheffield W, en dus net geen CL komend seizoen.

Omdat ik de halve finale van de CL heb gehaald kreeg ik wel 30 miljoen euro ''bonus'' inkomsten, nu dus ook een transferbudget van ruim 50 miljoen euro, nu dus maar echt voor het kampioenschap gaan.
pi_92758955
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 09:27 schreef Kn0x het volgende:
Mijn superspits Tamas Peter scoorde in zijn eerste seizoen gelijk 53 doelpunten. Mijn tweede spits maakte er maar 9. Hopen dat Peter en Zlatan samen de doelpunten kunnen verdelen, ik wil niet te afhankelijk worden van één speler.
Ja heb ik ook gehad, ben maar weer terug naar 1 spits gegaan, mijn hele team speelt in dienst van de spits maar die scoort er dan ook wel 70 per seizoen :')
pi_92770250
Op 1 doelpunt verschil nog 4e worden, nice :D
pi_92770422
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:22 schreef Enjoirobbin het volgende:
Op 1 doelpunt verschil nog 4e worden, nice :D
Het was superspannend aan het einde iig. :)

Toch baal ik er wel een beetje van dat ik niet weer CL speel, maar goed, de top in Engeland is gewoon erg groot.
pi_92773997
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het was superspannend aan het einde iig. :)

Toch baal ik er wel een beetje van dat ik niet weer CL speel, maar goed, de top in Engeland is gewoon erg groot.
Maar dat heb je dan ook gedeeltelijk aan de andere clubs te danken? Aangezien er nog maar 3 CL plaatsen zijn..
pi_92774679
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:42 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Maar dat heb je dan ook gedeeltelijk aan de andere clubs te danken? Aangezien er nog maar 3 CL plaatsen zijn..
Ja inderdaad, geen idee eigenlijk wie de boosdoeners zijn wat dat betreft.
pi_92777475
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, geen idee eigenlijk wie de boosdoeners zijn wat dat betreft.
Ik ben vorig jaar 4e geëindigd en speel dit jaar CL en doe het niet onaardig :) Gelukkig laten de Engelse teams het bij mij niet na om hoog te eindigen. Waar kan je die coëfficiënten ook alweer zien wat betreft Europees voetbal?
pi_92778173
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92778208
En jaja ik heb um :D Ben Empoli, nu Even alles uitvogelen. Heb al een kolossale fout gemaakt door per ongeluk mijn sterspeler bij t 2e te zetten... Vroeg gelijk een transfer aan. Ik maak nog zat fouten, maar de eerste indruk is heel goed.
pi_92778330
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 01:52 schreef Otis2.0 het volgende:
wtf ben ik een clubje in Portugal waar wekelijks 100 mensen komen kijken, had ik zo'n linksbuiten van 39 die wel scout wilde worden. dus ik laat hem lekker scouten, krijg ik deze man in de schoot geworpen _O_

[ afbeelding ]
nondeju
  maandag 14 februari 2011 @ 18:06:16 #62
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92778343
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 09:27 schreef Kn0x het volgende:
Zlatan bij Roda :D Screentje van z'n stats? :P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_92778371
En +1 voor de meest inspiratieloze TT ooit :') :D
  maandag 14 februari 2011 @ 18:07:23 #64
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92778391
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef TheFastOne het volgende:
En jaja ik heb um :D Ben Empoli, nu Even alles uitvogelen. Heb al een kolossale fout gemaakt door per ongeluk mijn sterspeler bij t 2e te zetten... Vroeg gelijk een transfer aan. Ik maak nog zat fouten, maar de eerste indruk is heel goed.
Deed ik zes jaar geleden ook, maakte echt achterlijke beslissingen. :P
C'est la vie
  maandag 14 februari 2011 @ 18:07:53 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92778410
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef VonHinten het volgende:
En +1 voor de meest inspiratieloze TT ooit :') :D
Ik vind hem goed. :P
C'est la vie
  maandag 14 februari 2011 @ 18:22:15 #66
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92779091
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:03 schreef TheFastOne het volgende:
Je eerste keer met FM gewoon aankloten en keihard tegen de lamp lopen. Dan opnieuw beginnen en leren van je fouten. Geheid dat je hele eerste FM ervaring klote is. Had ik iig. En toch blijf je hangen en leer je nieuwe dingen. Nu loop ik alweer een tijdje mee en vind ik het helemaal prachtisch.
  maandag 14 februari 2011 @ 18:29:39 #67
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92779431
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Zlatan bij Roda :D Screentje van z'n stats? :P
pi_92779729
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 17:48 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Ik ben vorig jaar 4e geëindigd en speel dit jaar CL en doe het niet onaardig :) Gelukkig laten de Engelse teams het bij mij niet na om hoog te eindigen. Waar kan je die coëfficiënten ook alweer zien wat betreft Europees voetbal?
World -> Europe -> Awards

En dan onder Nations en Clubs kan je de landen en ploegen coëfficiënten zien ;)
  maandag 14 februari 2011 @ 18:37:32 #69
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92779803
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:29 schreef Kn0x het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') :D
pi_92780047
De 28-jarige Casani voor 9M naar Chelsea verkocht, met de clausule dat ik 10% van de winst van de volgende transfer krijgt. Maarrrr die clausule kan ik drie maanden later verkopen voor 3.42M :D !! (Oftewel, pas als Chelsea Casani voor 39M zou doorverkopen zou ik meer krijgen dan dat.)

Nice, 3.42M erbij :P
pi_92784165
In FM 11 kan je wel heel makkelijk goede spelers krijgen na 1 seizoen zeg..

Iedereen staat op de TL

Dat was in de vorige versie wel beter.
pi_92786166
Ascoli overgenomen door een steenrijke Zuid-Afrikaan die 60M in de club pompt... en dan degraderen ze naar de Serie B _O-
  maandag 14 februari 2011 @ 20:28:32 #73
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92786731
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:22 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Je eerste keer met FM gewoon aankloten en keihard tegen de lamp lopen. Dan opnieuw beginnen en leren van je fouten. Geheid dat je hele eerste FM ervaring klote is. Had ik iig. En toch blijf je hangen en leer je nieuwe dingen. Nu loop ik alweer een tijdje mee en vind ik het helemaal prachtisch.
Inderdaad het duurde even voor je het spel echt doorhad, ik heb eerste allerlei clubs financieel naar de kloten geholpen door iedere transfervrije speler die een beetje kon voetballen te halen en zo een selectie van 50 spelers op te bouwen.
C'est la vie
pi_92788084
Sta met Palermo 2e achter Internazionale en krijg nu met 6-2 op mijn kloten van ze... Auw.
pi_92789905
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:52 schreef zerokil het volgende:
In FM 11 kan je wel heel makkelijk goede spelers krijgen na 1 seizoen zeg..

Iedereen staat op de TL

Dat was in de vorige versie wel beter.
Heb je de patches wel geïnstalleerd?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 14 februari 2011 @ 21:16:42 #76
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_92790296
Geniaal in seizoen 2 werd ik kampioen met Dortmund !
En nog beter ik kreeg een aanbieding van een zekere ploeg uit de Spaanse hoofdstad met een transfer budget van 169miljoen ! Het is bijna tijd voor het nieuwe seizoen ik heb er zin in .
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_92798442
Slop en Coronel zijn al 2 seizoenen bezig met een eventuele overname. Het is al 6 keer afgeketst, maar ze gaan het voor de 7e keer proberen. To be continued.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
pi_92799609
Acht gespeeld, acht verloren. Gaat lekker met Hamilton.
Elite
Tegen TTIP
  maandag 14 februari 2011 @ 23:45:22 #79
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_92800712
Heb Havant & Waterlooville vanuit de Blue Square South naar de Npower Championship gekregen, zowel de Npower 2 en 1 in 2 seizoenen moeten doen -
sta 16e in de competitie na 35 wedstrijden in het seizoen 2016/2017.
Ga sowieso niet degraderen, hopelijk volgend jaar kampioen / promotie en dan het grote geld van de Premier League in.
M'n stadion is nog steeds 4050(192 zitplaatsen) maar ze zijn wel met planning van uitbreiding bezig - al zijn mn financien ongeveer 0 en de enige reden dat ik elk seizoen in de plus begin is heel veel friendlies spelen zowel uit als thuis bij grote clubs.
Verder zijn al mn facilities basic(training, youth en corporate)

Hoogste bedrag ooit betaald was 100k voor LLM hero Adam Boyd.
Verder hebben Ligeon, Nieuwpoort, Bruinier en Esseboom er altijd voorgezorgd dat er genoeg Nederlanders in de selectie zaten(nu allemaal weg), dit is het eerste seizoen dat mn basiself uit 7 Engelsen(schotten/welshman/noord ieren) bestaat.
So confused when you're lost in the groove
pi_92801112
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef VonHinten het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee niet grappig :( Want balans was ook ineens een stuk minder :(. Reis, Vossen verkocht, voor veel te weinig beide :(
  maandag 14 februari 2011 @ 23:58:16 #81
334746 The_Groove
pi_92801333
SI had beloofd dat het financieel allemaal wat beter zou worden na de malaise aan het begin van het spel.
Nu in 2017 merk ik niet echt een verbetering, het lukt me spelers alleen maar voor hun waarde(of minder) te verkopen en soms is het 20k meer maar nooit dat je spelers die 250k waard zijn voor 1m verkoopt ofzo, zeker in Engeland verwacht je dat Engelse spelers meer opbrengen en dat valt best wel tegen so far.
pi_92801578
Heeft een van jullie spelers wel es een Panenka gedaan met een penalty? Bij mij nog nooit, zelfs Pastore met flair 20 niet.. :( DOE EM DAN ES HOERRR
  dinsdag 15 februari 2011 @ 00:03:18 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92801607
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:45 schreef The_Groove het volgende:
Heb Havant & Waterlooville vanuit de Blue Square South naar de Npower Championship gekregen, zowel de Npower 2 en 1 in 2 seizoenen moeten doen -
sta 16e in de competitie na 35 wedstrijden in het seizoen 2016/2017.
Ga sowieso niet degraderen, hopelijk volgend jaar kampioen / promotie en dan het grote geld van de Premier League in.
M'n stadion is nog steeds 4050(192 zitplaatsen) maar ze zijn wel met planning van uitbreiding bezig - al zijn mn financien ongeveer 0 en de enige reden dat ik elk seizoen in de plus begin is heel veel friendlies spelen zowel uit als thuis bij grote clubs.
Verder zijn al mn facilities basic(training, youth en corporate)

Hoogste bedrag ooit betaald was 100k voor LLM hero Adam Boyd.
Verder hebben Ligeon, Nieuwpoort, Bruinier en Esseboom er altijd voorgezorgd dat er genoeg Nederlanders in de selectie zaten(nu allemaal weg), dit is het eerste seizoen dat mn basiself uit 7 Engelsen(schotten/welshman/noord ieren) bestaat.
Dit is wat ik nu probeer te bereiken met Wimbledon. Ben nu halverwege het seizoen en lig op koers voor de play-offs.
C'est la vie
pi_92801811
Guiseppe Rossi speelt vanaf dit seizoen bij Palermo _O_ Gemiddeld 16,8 als trequartista (excel-bestand...). Hoogste score ooit die ik gezien heb _O_

Kostte me wel 32.5M (van het totale TB van 40M), maar god wat zal het genieten worden dit seizoen met Hernandez, Miccoli, Kadlec en Rossi als spitsen.
pi_92801986
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 23:58 schreef The_Groove het volgende:
SI had beloofd dat het financieel allemaal wat beter zou worden na de malaise aan het begin van het spel.
Nu in 2017 merk ik niet echt een verbetering, het lukt me spelers alleen maar voor hun waarde(of minder) te verkopen en soms is het 20k meer maar nooit dat je spelers die 250k waard zijn voor 1m verkoopt ofzo, zeker in Engeland verwacht je dat Engelse spelers meer opbrengen en dat valt best wel tegen so far.
Labyad verkocht ik voor 3.8 miljoen, en dat was ie echt niet waard :)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 00:34:53 #86
334746 The_Groove
pi_92803110
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Dit is wat ik nu probeer te bereiken met Wimbledon. Ben nu halverwege het seizoen en lig op koers voor de play-offs.
Welke tactiek gebruik je over het algemeen? ik met een 4-2-2-2 (dus 2 winger) wil ook wel is een 4-1-2-1-2 spelen maar het gaat dit seizoen erg moeizaam, wat ik snap want ik heb bij lange na niet de budgetten van andere teams(100k p/w) - zeker omdat een aantal clubs sugardaddys hebben en dus overgenomen zijn.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 00:37:36 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92803220
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:34 schreef The_Groove het volgende:

[..]

Welke tactiek gebruik je over het algemeen? ik met een 4-2-2-2 (dus 2 winger) wil ook wel is een 4-1-2-1-2 spelen maar het gaat dit seizoen erg moeizaam, wat ik snap want ik heb bij lange na niet de budgetten van andere teams(100k p/w) - zeker omdat een aantal clubs sugardaddys hebben en dus overgenomen zijn.
In de BSP gebruik 4-2-2-2 werkt wel goed sta nu op een vijfde plek.
C'est la vie
pi_92807571
In de lagere Engelse divisies werkte ouderwets 4-3-3 erg goed bij mij.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:21:24 #89
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_92808189
Ik zit ondertussen in mijn 6e of 7e seizoen met Tottenham Hotspur. Vorig seizoen heb ik alles gewonnen wat er te winnen valt. Kampioen geworden, League Cup, FA Cup, Supercup, Community Shield, Champions Cup en Wereldkampioenschap voor clubs gewonnen! :D Dus nu heb ik alles bereikt, tijd voor een andere uitdaging. Heb mijn contract niet verlengd, wat betekend dat-ie na dit seizoen afloopt.

Maar blijkbaar willen mijn spelers niet dat ik wegga, omdat ik nog geen 1 wedstrijd heb verloren! En al mijn wonderkinderen (4 stuks) spelen fantastisch en groeien als kool.. Dus ik weet nog niet wat ik doe.. :'(
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_92808350
Speel nu met Linfield uit Noord Ierland. Eerste seizoen in 2e voorronde CL(1e voorronde is die waar alleen Malta, Montenegro, San Marino en Andorra aan meedoen) nipt uitgeschakeld door AIK(2-3 en 3-3).Verder met overmacht kampioen, beker gewonnen en de All-Ireland Cup(beker tussen beste clubs uit Ierland en Noord Ierland) gewonnen.

Tweede seizoen mocht ik in de 2e voorronde CL tegen het Ierse Bohemians. Die had ik in de finale All-Ireland Cup al met 1-5 verslagen. Nu werd het 4-2 en 4-3 voor mij.
Volgende ronde wacht Celtic. Eerste duel gespeeld en zowaar thuis met 4-1 gewonnen :o Had ik echt totaal niet verwacht.
Als ik dus uit met maximaal 2 goals verschil verlies ben ik zeker van de groepsfase, vraag is alleen of dat dan CL of EL wordt..
pi_92809459
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:07 schreef VonHinten het volgende:
Guiseppe Rossi speelt vanaf dit seizoen bij Palermo _O_ Gemiddeld 16,8 als trequartista (excel-bestand...). Hoogste score ooit die ik gezien heb _O_

Kostte me wel 32.5M (van het totale TB van 40M), maar god wat zal het genieten worden dit seizoen met Hernandez, Miccoli, Kadlec en Rossi als spitsen.
Wat voor Excel-bestand gebruik je?:)
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_92809603
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:15 schreef duguid het volgende:

[..]

Wat voor Excel-bestand gebruik je?:)
Een tool die ik gemaakt heb. Daarin vul je alle attributes van een speler in en dan wordt berekend welke player roles het beste bij de speler passen (door een gemiddelde te maken van bepaalde attributes). Hier te downloaden.
pi_92809748

AC Milaan betaalde 5.5M voor om deze speler van mij te co-ownen. Ehm, lama doen dan :D Heb er niet echt hele hoge verwachtingen van.
pi_92809967
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Een tool die ik gemaakt heb. Daarin vul je alle attributes van een speler in en dan wordt berekend welke player roles het beste bij de speler passen (door een gemiddelde te maken van bepaalde attributes). Hier te downloaden.
Top! Had in FM2010 al zo'n tool gevonden, erg handig bij het optimaal laten renderen van bepaalde spelers en later in het spel bij het doen van aankopen :)
Amsterdamsche Football Club Ajax | Chelsea Football Club | Fútbol Club Barcelona
pi_92810482
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:20 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Gebruik deze tool bijna nog elke keer als ik FM ook heb draaien, jammer alleen dat alles in Engels is, ben gewend om FM in Nederlands te spelen. Als ik binnenkort tijd over heb zal ik alles keer gaan vertalen :)

Tooltje is misschien ook wel makkelijk om in de OP te zetten?
pi_92810629
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 10:48 schreef poiuytr het volgende:

Tooltje is misschien ook wel makkelijk om in de OP te zetten?
Prima, doe maar.

Iets anders, 1-1 spelen bij Cagliari maar wel 9 clear cut chances (!) missen. Allemachtig wat frustrerend soms.
pi_92812609
Jezus, het ging een seizoen lang goed, maar nu veranderen mijn cornersettings elke fucking wedstrijd. Pfffff
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:59:12 #98
268260 Dr.Mikey
pi_92817398
De eerste champions league wedstrijd van Real was hoe kan het ook anders tegen mijn oude team Dortmund ! de spanning gierde door me lijven kan ik je zeggen. Werd het uiteindelijk 4-0.
Ik was blij en droevig tegelijk haha.
R.I.P DTS.
pi_92819246
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Labyad verkocht ik voor 3.8 miljoen, en dat was ie echt niet waard :)
In mijn game speelt Labyad bij Barcelona in de basis. :')
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:10:34 #100
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_92823290
Welke bestanden moest je ook alweer weggooien om geen nep-Nederland of Duitsland te hebben?
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:16:23 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92823520
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:10 schreef Rahl het volgende:
Welke bestanden moest je ook alweer weggooien om geen nep-Nederland of Duitsland te hebben?
De fake bestandjes Nederland zit er normaal Duitsland en Japan zijn nep maar als je de fake bestandjes weggooit en een nieuwe game laad moet het opgelost zijn.
C'est la vie
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:21:45 #102
51794 Rahl
pi_92823746
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef heloef het volgende:

[..]

De fake bestandjes Nederland zit er normaal Duitsland en Japan zijn nep maar als je de fake bestandjes weggooit en een nieuwe game laad moet het opgelost zijn.
Tnx ^O^
last.fm
pi_92823778
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 11:49 schreef VonHinten het volgende:
Jezus, het ging een seizoen lang goed, maar nu veranderen mijn cornersettings elke fucking wedstrijd. Pfffff
Bij veranderd constant de setting dat ik mijn SCR als Targetman heb ingesteld, wordt er zo langzamerhand ook moe van. Bedoel dan trouwens niet de spelersrollen maar bij teaminstructies.

Kan ik overigens ook ergens instellen dat niet mijn assistent manager mij verslagen geeft van spelers maar een andere trainer die hoger waardes heeft voor beoordelen kwaliteiten/ beoordelen potentieel ?
pi_92824091
Empoli heb ik per ongeluk verwijderd... Nu Gymnastic , 2e divisie Spanje. Eerste oefenwedstrijd 2-0 gewonnen. Goede keus gemaakt als beginnende trainer???
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:32:16 #105
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92824198
Als beginner zou ik toch een grote club kiezen om de feeling te krijgen van het spel. Of een goede subtopper (lees: Ajax, Aston Villa, Valencia, AS Roma, HSV).
  dinsdag 15 februari 2011 @ 16:40:42 #106
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92824636
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 16:29 schreef TheFastOne het volgende:
Empoli heb ik per ongeluk verwijderd... Nu Gymnastic , 2e divisie Spanje. Eerste oefenwedstrijd 2-0 gewonnen. Goede keus gemaakt als beginnende trainer???
Nou je zal sneller tegen slechte resultaten en financiele problemen aanlopen door je gebrek aan kennis van het spel. Om er in het begin plezier in te blijven houden is inderdaad zoals kn0x al zei een grotere club wat beter om het spel beter te leren kennen.
C'est la vie
pi_92824980
Ik zal juist eerder met een topploeg gaan beginnen waar genoeg geld in kas is zodat je leert hoe je moet handelen op de transfermarkt en dat niet gelijk één aankoop je de das al om kan doen. Bij een Man City kan je bijvoorbeeld oneindig spelers door blijven kopen.
pi_92825681
Hmm ok. Ik probeer t nog even, want t gaat opzich niet slecht.
pi_92826746
Heerlijke planning weer hoor in Engeland, speel gewoon vier wedstrijden achter elkaar uit!

Dit zijn nog eens mooie lotingen :)

Gelukkig dat ik in de laatste wedstrijd nog won van Roma waardoor ik eerste in de poule werd, anders had ik mogen spelen tegen Man Utd.

[ Bericht 37% gewijzigd door poiuytr op 15-02-2011 17:34:03 ]
pi_92827213
2e wedstrijd ook gewonnen, 3-0 alhoewel ik wel moest winnen tegen deze club:D Probleem is alleen dat mijn beste spits geblesseed is. Moet ik gewoon wachten of kan je ze sneller laten genezen?
Heb ook een Argentijnse verdediger gekocht voor 160.000, is z'n geld waard. Alleen hoe verkoop je speles? Ik kan ze alleen maar op de TL zetten...
Edit: ben er al uit

[ Bericht 15% gewijzigd door TheFastOne op 15-02-2011 19:58:52 ]
pi_92829428
na de 4-1 thuiszege op Celtic toch uitgeschakeld in de CL. Uit verloor ik namelijk met 7-2 :')
In de 4e voorronde Europa League mag ik nu tegen Sporting CP..
Dus een van de zwaarste die er nog inzitten..
pi_92830704
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:35 schreef MMUFC het volgende:
na de 4-1 thuiszege op Celtic toch uitgeschakeld in de CL. Uit verloor ik namelijk met 7-2 :')
In de 4e voorronde Europa League mag ik nu tegen Sporting CP..
Dus een van de zwaarste die er nog inzitten..
Hoe kan je het zover laten komen, of is je elftal minder dat dan van hun? Je speelde toch met Psv?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:09:52 #113
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92834387
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:39 schreef TheFastOne het volgende:
2e wedstrijd ook gewonnen, 3-0 alhoewel ik wel moest winnen tegen deze club:D Probleem is alleen dat mijn beste spits geblesseed is. Moet ik gewoon wachten of kan je ze sneller laten genezen?
Heb ook een Argentijnse verdediger gekocht voor 160.000, is z'n geld waard. Alleen hoe verkoop je speles? Ik kan ze alleen maar op de TL zetten...
Edit: ben er al uit

Leuk dat je er ook aan begonnen bent. :) Een tip: Een speler die je écht kwijt wil zet je voor 0 euro op de transferlijst. De interesse neemt dan meestal toe en dan kies je voor Aanbieden bij Clubs voor een x bedrag. Vaak betalen de geinteresseerde clubs dan alsnog de waarde van de speler :P
  dinsdag 15 februari 2011 @ 20:18:44 #114
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_92834907
Er was hier een hele toffe skin gepost van OPZ Beam 3. Ik gebruik een mac en daarop ziet het er totaal niet uit. Verkeerd uitgelijnd en ik mis ineens opties. Mensen hier ervaring mee?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_92838436
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Hoe kan je het zover laten komen, of is je elftal minder dat dan van hun? Je speelde toch met Psv?
Nope al lang niet meer.. speel met het Noord Ierse Linfield ;)
Thuis met 1-2 van Sporting CP verloren..

Competitie matig gestart.. Mocht beginnen tegen de 2 promovendussen, 1 punt aan over gehouden.. Duel 3 ook gelijk gespeeld.. Na 3 duels dus slechts 2 punten en een 8e plaats..
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:34:10 #116
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92839462

Deze held komt naar Wimbledon komende zomer _O_

Seizoen is bijna voorbij zal straks een paar screentjes posten van het eerste seizoen met Wimbledon.
C'est la vie
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:57:24 #117
268260 Dr.Mikey
pi_92841061
Afwerken een 10 ?
R.I.P DTS.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:59:51 #118
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92841238
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Afwerken een 10 ?
Ja voor het vijfde niveau van Engeland is dat zo slecht nog niet, mijn topscorer heeft maar 9 voor afwerken en er toch 22 in liggen.
C'est la vie
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:01:59 #119
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92841394
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Afwerken een 10 ?
Ik zou nog een paar jaartjes spelen als ik jou was. :')
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:05:36 #120
268260 Dr.Mikey
pi_92841646
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik zou nog een paar jaartjes spelen als ik jou was. :')
Hoezo afwerken een 10 is toch niet goed ?
Als ik kan kiezen tussen een spits met afwerken een 14 of afwerken een 10 dan zet ik die met 14 er in dat is toch logisch ?
R.I.P DTS.
pi_92841815
Dat hangt er ook van af in welk systeem je speelt, of de andere waardes hoger zijn. Of hij balvast is enz.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 22:57:29 #122
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92845687
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Als ik kan kiezen tussen een spits met afwerken een 14 of afwerken een 10 dan zet ik die met 14 er in dat is toch logisch ?
Ja maar je moet kijken naar het niveau en dat is het vijfde niveau van Engeland dan zie je zelf toch wel in dat het daarvoor een goede aankoop is?
C'est la vie
pi_92850414
quote:

[..]

Hij speelt met een ploeg die in de 5e divisie van Engeland speelt, zo'n club kun je vergelijken met de plaatste vereniging bij jou in de buurt. Alleen zijn de aantal toeschouwers in Engeland nog aardig hoog in die competities.

Is dat trouwens die Jeffers wat toen werd gezien als een groot talent in Engeland maar het nooit kon waarmaken? Naam komt me bekend voor namelijk.

Die Braziliaanse bazen waar ik heb paar weken/ maanden terug over had die met die rot werkvergunningen zaten lijken inmiddels te kunnen komen :) Jammer eraan is alleen dat ze pas over 3 jaar bij mij kunnen spelen.

[ Bericht 8% gewijzigd door poiuytr op 16-02-2011 00:35:46 ]
  woensdag 16 februari 2011 @ 00:38:41 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92851209
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Hij speelt met een ploeg die in de 5e divisie van Engeland speelt, zo'n club kun je vergelijken met de plaatste vereniging bij jou in de buurt. Alleen zijn de aantal toeschouwers in Engeland nog aardig hoog in die competities.

Is dat trouwens die Jeffers wat toen werd gezien als een groot talent in Engeland maar het nooit kon waarmaken? Naam komt me bekend voor namelijk.

Die Braziliaanse bazen waar ik heb paar weken/ maanden terug over had die met die rot werkvergunningen zaten lijken inmiddels te kunnen komen :) Jammer eraan is alleen dat ze pas over 3 jaar bij mij kunnen spelen.
Ja klopt is ook eenmalig international speelde bij Arsenal en Everton.
C'est la vie
pi_92860414
quote:

[..]

Meh, ik heb in al die jaren CM/FM vaak zat spitsen gehad met finishing 18+ die nog 80% van hun kansen om zeep hielpen (en spitsen met finishing 12 die met gemak 2 op 1 liepen). Mentale/Fysieke stats zijn vaak net zo belangrijk, zo niet belangrijker.
pi_92865908
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:48 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Meh, ik heb in al die jaren CM/FM vaak zat spitsen gehad met finishing 18+ die nog 80% van hun kansen om zeep hielpen (en spitsen met finishing 12 die met gemak 2 op 1 liepen). Mentale/Fysieke stats zijn vaak net zo belangrijk, zo niet belangrijker.
Mwah, door de bank genomen zullen spitsen met een hoge finishing een hoger percentage hebben qua 'ballen tussen de palen'. In hoeverre dit dan ook een goal wordt, is een tweede.

Fysieke en mental stats zeggen meer over hoe vaak een spits een kans voor zichzelf weet te creeren (bv. door er een verdediger uit te sprinten, of door beter te anticiperen of vrij te lopen), maar een bal afmaken heeft vooral te maken met finishing, composure, technique (en evt. tweebenigheid). Ik had in mijn vorige game een geweldig Koreaantje met 'slechts' finishing 15, maar monsieur was tweebenig en 'shoots with power'. Bam, smullen. Tussen de palen schieten was 75% van de tijd een goal.
pi_92872629
1e plaats in de competitie lijkt haast onbereikbaar, Arsenal heeft al 31 wedstrijden (competitie, Champions League en beker) niet meer verloren.

Edit: zonet ook nog met 3-0 weg getikt door Arsenal, wil ik nog kampioen worden moet ik in 17 wedstrijden 11 punten goed maken, denk dat ik me ga focussen op de beker en de Champions League.

[ Bericht 41% gewijzigd door poiuytr op 16-02-2011 17:13:12 ]
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:02:42 #128
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92878571
quote:

[..]

Voor de 5de(!) klasse Engeland is dat een topspits.
pi_92878700
Ben voorplan om naar mijn avontuur met Leeds te gaan beginnen in de 2e divisie in Rusland of een van die omringende landen waar je nog wel Europees voetbal kan spelen. Weet iemand wat precies de regels zijn voor teams in Rusland, dan vooral met betrekking tot buitenlandse spelers?
pi_92878728
Mijn AMC 'doesn't relish the big matches', maar kennelijk is elke wedstrijd een big match voor hem, want meneer staat steeds stijf van de zenuwen op het veld. Geen assists, geen goals en allemaal 6,8-tjes scoren. Pfff. Hij krijgt nog 1 seizoen om te presteren, anders is het een enkeltje terug naar Georgie voor Jano.
pi_92878855
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:05 schreef poiuytr het volgende:
Ben voorplan om naar mijn avontuur met Leeds te gaan beginnen in de 2e divisie in Rusland of een van die omringende landen waar je nog wel Europees voetbal kan spelen. Weet iemand wat precies de regels zijn voor teams in Rusland, dan vooral met betrekking tot buitenlandse spelers?
Ik tel in mijn game 11 buut'nanders bij Zenit, dus met die regels zal het wel meevallen. Volgens mij hebben ze wel strenge homegrown-regels. Ik heb het ooit es geprobeerd met een Russische club, maar ben toen gestopt door al die kloteregels er omheen. Welke regels dat precies waren, weet ik niet meer, maar ik ergerde me er wel aan.
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:50:41 #132
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_92881575
Na 10 westrijden in het 1e seizoen 15e plaats (meeste clubs boven me hebben wel 2 wedstrijden meer gespeeld, 2 winst 4 gelijk 4 verloren. Wel realistisch..:') Al heb ik een aantal spelers verhuurd/verkocht moet het toch beter kunnen. Tactiek maar even helemaal omgegooid..:P
pi_92889870
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:08 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik tel in mijn game 11 buut'nanders bij Zenit, dus met die regels zal het wel meevallen. Volgens mij hebben ze wel strenge homegrown-regels. Ik heb het ooit es geprobeerd met een Russische club, maar ben toen gestopt door al die kloteregels er omheen. Welke regels dat precies waren, weet ik niet meer, maar ik ergerde me er wel aan.
Je moet minstens 6/7/8 Russen op het veld hebben staan. Dat was de regel volgens mij.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:58:51 #134
268260 Dr.Mikey
pi_92891079
Jezus haal ik Maicon van Inter vlak voor de beker wedstrijd tegen Barca,
Krijgt meneer rood in zijn eerste wedstrijd -__- . Meneer verdient een gigantisch salaris dus ik denk oke die krijgt een week geen salaris is hij boos en wil hij al weer weg.
R.I.P DTS.
pi_92898886
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 21:41 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Je moet minstens 6/7/8 Russen op het veld hebben staan. Dat was de regel volgens mij.
Zoveel, dan begin ik ook maar niet aan het avontuur. Misschien is Oekraïne een beter optie of Polen :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:32:19 #136
269692 Divje
brr brr patapim
pi_92901121
Ben een game begonnen met WKE, eens kijken wat ik kan bereiken met dit cluppie :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:44:26 #137
268260 Dr.Mikey
pi_92901342
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 01:32 schreef Divje het volgende:
Ben een game begonnen met WKE, eens kijken wat ik kan bereiken met dit cluppie :P
Die haalt bij mij altijd de prof competitie ,
Zelfs een keer de eredivisie
R.I.P DTS.
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:53:28 #138
269692 Divje
brr brr patapim
pi_92901523
Heb verder Denemarken, Engeland, Spanje en Oekraïne vanaf de 2de divisies geselecteerd, en Nederland dus vanaf de hoofdklasse. Wil er een zéér lange game van maken.. Ga spelen in een 4-4-2 tactiek met wingers, kijken wat het wordt.. Iig de eerste oefenwedstrijd tegen Vitesse Reserves gewonnen met 1-0, welgeteld 106 toeschouwers langs de lijn :D

Zou Jannes er ook bij zijn geweest vraag ik me dan af :P
pi_92902054
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:13 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Zoveel, dan begin ik ook maar niet aan het avontuur. Misschien is Oekraïne een beter optie of Polen :)
Polen zit veel talent. God mag weten waarom, maar is wel zo.
  donderdag 17 februari 2011 @ 04:23:04 #140
269692 Divje
brr brr patapim
pi_92902661

Wehe, heerlijk dat amateur-voetbal _O-
Als dit alle wedstrijden zo zal zijn is promotie nu al een feit :')

Edit: Nou, de competitiestart ging uiterst voortvarend :P

Beide spitsen, Steven de Blok en Moreno Esseboom hebben 3x gescoord in 2 wedstrijden, maar nog tig meer kansen om zeep geholpen :D Hadden opzich ook 6x pp kunnen scoren.. Maar ik ben uiterst tevreden! Dit geeft goede hoop op een leuk seizoen ;)

[ Bericht 35% gewijzigd door Divje op 17-02-2011 06:11:02 ]
  donderdag 17 februari 2011 @ 10:04:22 #141
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_92905755
Heb jij de hele nacht doorgetrokken ofzo? :P
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:45:11 #142
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92910782
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:04 schreef Moron het volgende:
Duidelijk dat je nog geen ervaren FOK!'er bent. Er zijn hier veel users die dat doen. Moet je 's nachts maar eens gaan kijken. Om 4 uur zijn er nog heel wat users actief :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:01:51 #143
269692 Divje
brr brr patapim
pi_92911531
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:04 schreef Moron het volgende:
:Y Had daar wel een keertje zin in, toch niets te doen vandaag :9
pi_92911689
quote:
7s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:01 schreef Divje het volgende:

[..]

:Y Had daar wel een keertje zin in, toch niets te doen vandaag :9
Paar stevige bakken koffie erbij :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:13:37 #145
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_92912022
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:45 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Duidelijk dat je nog geen ervaren FOK!'er bent. Er zijn hier veel users die dat doen. Moet je 's nachts maar eens gaan kijken. Om 4 uur zijn er nog heel wat users actief :')
Oh, ik zit al heel wat jaren op FOK, alleen niet 's nachts, omdat ik gewoon naar school ga/werken moet overdag :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:15:16 #146
269692 Divje
brr brr patapim
pi_92912092
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:05 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Paar stevige bakken koffie erbij :)
Zeker weten! Het werkte trouwens ook wel ernstig verslavend, tot nu toe bijna elke wedstrijd gewonnen met 3 doelpunten meer dan de tegenstander. Sowieso zijn bijna alle wedstrijden in de Hoofdklasse-C doelpuntrijk, erg leuk :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:45:54 #147
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_92913625
Als je in de winning mood zit kan het soms wel eens lastig zijn om te stoppen inderdaad.
Tranquillo
pi_92915081
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:45 schreef icebliss het volgende:
Als je in de winning mood zit kan het soms wel eens lastig zijn om te stoppen inderdaad.
Ik heb dat overigens ook als ik in losing mood ben.. wil niet met een klote gevoel stoppen :P
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:16:31 #149
51794 Rahl
pi_92917943
Ik vind dat altijd zo irritant he. Gaat het een heel seizoen goed met een taktiek, kampioen alles. En het volgende is het helemaal kut. Niks meer winnen, 15 doelpunten per wedstrijd tegen. Bah.
last.fm
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:34:42 #150
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_92918563
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:16 schreef Rahl het volgende:
Ik vind dat altijd zo irritant he. Gaat het een heel seizoen goed met een taktiek, kampioen alles. En het volgende is het helemaal kut. Niks meer winnen, 15 doelpunten per wedstrijd tegen. Bah.
Tjah, als je steeds hetzelfde blijft spelen, krijgen je tegenstanders dat door, dus verlies je wedstrijden. Ik stel mijn taktiek elke seizoen telkens iets bij, wat succes heeft :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:13:32 #151
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_92920180
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:34 schreef Moron het volgende:

[..]

Tjah, als je steeds hetzelfde blijft spelen, krijgen je tegenstanders dat door, dus verlies je wedstrijden. Ik stel mijn taktiek elke seizoen telkens iets bij, wat succes heeft :)
Klopt niet helemaal, ik speel met NEC al vijf seizoenen precies hetzelfde maar het ging pas in het vijfde seizoen mis. Heb wat andere dingen geprobeerd, zonder succes, nu weer terug naar de oude vertrouwde opstelling en ik win weer alles.

Overigens speelde ik net tegen VVV, gebeurde dit:

Prachtige naam ook :') Edit: hij ving de bal dus op ruim buiten het strafschopgebied met niemand in de buurt.
Tranquillo
pi_92929053
Sta met Gymnastic na 3 wedstrijden 12e, 1 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren.
Maar ik heb nog een vraagje: Zijn de supporters altijd negatief? En willen ze altijd dat er een andere speler wordt opgesteld?
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:48:47 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92929460
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:42 schreef TheFastOne het volgende:
Sta met Gymnastic na 3 wedstrijden 12e, 1 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren.
Maar ik heb nog een vraagje: Zijn de supporters altijd negatief? En willen ze altijd dat er een andere speler wordt opgesteld?
Ja.
C'est la vie
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:50:29 #154
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92929564
Het sluit onhaalbare spelers vakje bij spelers zoeken doet het opeens niet meer. Heel vaag en irritant aangezien ik nu mijn selectie moet gaan samen stellen.
C'est la vie
  donderdag 17 februari 2011 @ 20:18:59 #155
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_92931180
Ze willen echt niet dat ik wegga na dit seizoen O+
pi_92932233
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
Het sluit onhaalbare spelers vakje bij spelers zoeken doet het opeens niet meer. Heel vaag en irritant aangezien ik nu mijn selectie moet gaan samen stellen.
Is je Assistent Manager weg? Die regelt dat namelijk voor je.
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:06:38 #157
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_92934284
Ben ik nou gek of werkt het maken van een screentje tegenwoordig anders? Met 'prt sc' werkt niet..
pi_92938064
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:06 schreef inZanity het volgende:
Ben ik nou gek of werkt het maken van een screentje tegenwoordig anders? Met 'prt sc' werkt niet..
ALT F9, maak een map screenshots aan in de c:/documenten/sports interactive/

Misschien wordt hij ook al automatisch gemaakt weet het zo ook niet meer
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:59:52 #159
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92938163
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 20:34 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Is je Assistent Manager weg? Die regelt dat namelijk voor je.
Ja ben daar al achter gekomen probleem is nu opgelost.
C'est la vie
pi_92939504
Wat doe ik niet goed met scouting? Heb een scout uit Afrika in de zomer aangetrokken die voldoende kennis heeft van de volgende landen: Zimbabwe, Kameroen, Angola, Togo, Nigeria en Mali. Ik geef hem dus de opdracht mee om in centraal Afrika te scouten maar in die 7 maanden heeft hij nog geen enkele speler geadviseerd.
  donderdag 17 februari 2011 @ 22:23:58 #161
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_92940022
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:58 schreef poiuytr het volgende:

[..]

ALT F9, maak een map screenshots aan in de c:/documenten/sports interactive/

Misschien wordt hij ook al automatisch gemaakt weet het zo ook niet meer
Ok dan, Bedankt!

Heb zojuist deze speler vastgelegd. Maar valt er nog wat van te maken aangezien zijn fysiek nogal bagger is?
pi_92941043
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:23 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ok dan, Bedankt!

[ afbeelding ]

Heb zojuist deze speler vastgelegd. Maar valt er nog wat van te maken aangezien zijn fysiek nogal bagger is?
Hij is "al" 23 jaar, in FM ontplooien talenten zich het hardst tot 24 jaar daarna gaat het niet zo vlug. Hoe goed je deze speler ook gaat trainen zijn fysieke stats zulke per eigenschap misschien nog 1 a 2 puntjes erbij krijgen maar dat was het dan ook wel.

Deze speler is trouwens een perfect aankoop voor Feyenoord :) Heeft alle eigenschappen mee om te rouleren op het middenveld als vooruitgeschoven spelmaker!
pi_92943590
Soms word je ook zo moe van dat spel. Ben koploper met Toulouse, speel thuis tegen Caen en kom tot 3x toe op voorsprong. 3x uit een 100% kans en ik had zelfs nog een 4e open kans. Scoren zij 3x de gelijkmaker, 2x een knal van afstand en een kopbal uit een hoekschop :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:37:38 #164
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92945475
Oh joepie FM sluit zich vanzelf af.
C'est la vie
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:39:52 #165
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_92945587
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Hij is "al" 23 jaar, in FM ontplooien talenten zich het hardst tot 24 jaar daarna gaat het niet zo vlug. Hoe goed je deze speler ook gaat trainen zijn fysieke stats zulke per eigenschap misschien nog 1 a 2 puntjes erbij krijgen maar dat was het dan ook wel.

Deze speler is trouwens een perfect aankoop voor Feyenoord :) Heeft alle eigenschappen mee om te rouleren op het middenveld als vooruitgeschoven spelmaker!
Perfecte aankoop voor Feyenoord. :') Hij zal 2x per seizoen een prachtgoal maken en de rest falen. Mentaal en fysiek dramatisch.
pi_92945804
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:39 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Perfecte aankoop voor Feyenoord. :') Hij zal 2x per seizoen een prachtgoal maken en de rest falen. Mentaal en fysiek dramatisch.
Mentaal is die alleen slecht ja, fysiek scoort hij op beslissende punten (ervan uitgaande dat hij vooruitgeschoven spelmaker rol meekrijgt) redelijke hoge scores. Voor Feyenoord wat in het rechter rijtje speelt is dit een goede/ nuttige aankoop na mijn mening.
pi_92954042
Snap niet veel van de Coëfficiënten in FM.. Speelde in de voorronde CL, won daarbij 2x van Bohemians won 1x van Celtic en verloor 3 wedstrijden(1 van Celtic en 2x van Sporting in de voorronde EL)..

Kijk ik vervolgens naar de Coëfficiënten van dit seizoen, heb ik 0.200 punten verdiend. Bohemians(dat dus 2x verloor) heeft 1.000 punten.. Heel bijzonder..
pi_92955556
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:43 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Mentaal is die alleen slecht ja, fysiek scoort hij op beslissende punten (ervan uitgaande dat hij vooruitgeschoven spelmaker rol meekrijgt) redelijke hoge scores. Voor Feyenoord wat in het rechter rijtje speelt is dit een goede/ nuttige aankoop na mijn mening.
Hahaha, als je in FM met Feyenoord in het rechter rijtje terecht komt ben je even serieus heel erg slecht in dit spel. In FM moet je minimaal Europees voetbal kunnen halen in het eerste seizoen al..
  vrijdag 18 februari 2011 @ 10:33:43 #169
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_92955990
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:18 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Hahaha, als je in FM met Feyenoord in het rechter rijtje terecht komt ben je even serieus heel erg slecht in dit spel. In FM moet je minimaal Europees voetbal kunnen halen in het eerste seizoen al..
Tjah, niet iedereen heeft jouw talent hè..

[ Bericht 0% gewijzigd door Moron op 18-02-2011 10:50:43 ]
pi_92956207
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:33 schreef Moron het volgende:

[..]

Tjah, niet iedereen heeft jou talent hè..
Nee serieus, de spelers van Feyenoord zijn echt onrealistisch veel te goed gemaakt in vergelijking met de rest van de eredivisie, heb je die stats van De Cler wel eens gezien :') Echt absurd!
pi_92962156

In de kwartfinale moet Leeds aantreden tegen Atletico Madrid O+
HSV in de eerste ronde weg gezet met 7-3.

Babacar heeft inmiddels al 10 doelpunten gemaakt in de CL :)
pi_92963640
Met Telstar meteen in mijn eerste seizoen gepromoveerd, was eigenlijk niet de bedoeling maar om het is ook zo stom om met opzet te verliezen. :') Nu moet ik nog een selectie rondkrijgen, de helft bestond uit huurlingen.. iig heb ik al Castillion en Rodney Sneijder, 1e seizoen gehuurd en contract liep af.

Dit is alles:

:')

[ Bericht 22% gewijzigd door TJV op 18-02-2011 14:33:26 ]
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:14:08 #173
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_92963681
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 13:33 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]

In de kwartfinale moet Leeds aantreden tegen Atletico Madrid O+
HSV in de eerste ronde weg gezet met 7-3.

Babacar heeft inmiddels al 10 doelpunten gemaakt in de CL :)

Alle 4 de engelse ploegen thuis :')
Sowieso zitten er altijd veel engelse ploegen in de kwart/halve finales van de CL. In ieder geval bij mij..
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:39:59 #174
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_92964713
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:13 schreef TJV het volgende:
Dit is alles:

[ afbeelding ]

12 spelers? Wtf :') Weer gaan huren zou ik zeggen, of transfervrije spelers. Meestal krijg je bij teamrapport wel wat mensen aanbevolen. Is mijn ervaring iig.
pi_92964804
Ik ben weer druk bezig.. lijkt erop dat ik iig weer 3 gozers van AZ krijg. Wat een zooitje. :')
pi_92965126
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:14 schreef Moron het volgende:

[..]

Alle 4 de engelse ploegen thuis :')
Sowieso zitten er altijd veel engelse ploegen in de kwart/halve finales van de CL. In ieder geval bij mij..
In mijn game ook, telkens als een Barcelona of Madrid tegen Engelse ploeg moeten spelen worden ze eruit geknikkerd.
pi_92965130
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 09:19 schreef MMUFC het volgende:
Snap niet veel van de Coëfficiënten in FM.. Speelde in de voorronde CL, won daarbij 2x van Bohemians won 1x van Celtic en verloor 3 wedstrijden(1 van Celtic en 2x van Sporting in de voorronde EL)..

Kijk ik vervolgens naar de Coëfficiënten van dit seizoen, heb ik 0.200 punten verdiend. Bohemians(dat dus 2x verloor) heeft 1.000 punten.. Heel bijzonder..
Iemand bekend met dit probleem?
pi_92965264
Ik heb inmiddels 16 spelers.. nog 7 te gaan. :')
pi_92965287
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 14:48 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Heeft het ook niet beetje te maken reputatie en in welke competitie je speelt?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:54:24 #180
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_92965387
quote:

[..]

Misschien dat Bohemians vaker in de CL heeft gespeeld? Of hebben ze het echt in die 2 wedstrijden 'verdiend'?
Snap er ook nooit zoveel van hoor, maar kijk er dan ook niet actief na. Speel met de Spurs en daar ben ik aardig succesvol mee. Met kleinere clubs zal er wel vaker naar gekeken worden(?)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 14:57:19 #181
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_92965522
Amoah wil mijn NAC verlaten. Fijn, want ze hebben Leonardo ook al kapot geschopt een paar wedstrijden terug. Ik sta ergens 10de, dus dat kan er redelijk mee door. Enige voordeel van Amoah weg is wat meer budget. Die gast verdient de hoofdprijs op het moment.
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:23:24 #182
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_92966462
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 22:37 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Nou ik zie het wel had, had gehoopt dat er van z'n fysiek nog wat gemaakt kon worden. Want technisch ziet het er heel goed uit. Maar hij is transfervrij dus er zit niet veel risico op.
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:18 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Mwoah op zich moet Europees voetbal haalbaar zijn met deze selectie. Maar vergeet niet dat het financieel dramatisch is. Dus je er verstandig aan doet een aantal spelers te verkopen/verhuren wat ik dus ook gedaan heb(Biseswar, de Cler, Schaken, Darley, Dani Fernandez. Ook met de nieuwste update ga je er niet echt op vooruit, El ahmadi verhuurt geen Lumb meer die een hele aardige speler is FM, Castaignos einde van het seizoen weg. Bovendien had ik een hele berg blessures. Ik sta nu dan ook na een heel slecht begin inmiddels in de middenmoot tijdens de winterstop. Europees voetbal in het eerste seizoen moet zeker haalbaar zijn maar dan moet het wel heel erg meezitten en ook nog eens niet teveel bezuinigen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 10:41 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nee serieus, de spelers van Feyenoord zijn echt onrealistisch veel te goed gemaakt in vergelijking met de rest van de eredivisie, heb je die stats van De Cler wel eens gezien :') Echt absurd!
Dat valt ook wel mee toch? Ik heb m overigens gelijk verkocht aangezien ie veel te veel salaris vangt en te oud is.
pi_92968840
Heb eindelijk weer zin in FM en Balotelli scoort gelijk 4 goals.. Ajax maakt zich belachelijk in het spel.. Alleen maar Argentijnen kopen van minimaal 33 jaar oud.. _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-02-2011 16:16:55 ]
pi_92969026
Nu ben ik wel eens gefrustreerd over FM als ik zie dat mijn team de tegenstander in zijn broekzak heeft, maar dat zij uit de enkele kans die ze krijgen toch weten te scoren. Dit gebeurt gelukkig in het echt ook, want PSV heeft gisteren ook maar 2 kansen gekregen tegen Lille.
pi_92969256
quote:

[..]

Is het niet zo dat als zij uit een land komen dat nooit in de CL heeft gespeeld, dat zij meer punten krijgen voor als ze winnen, gelijkspelen of verliezen. Als jij voor een club uitkomt in bijv Engeland, wat heel veel CL speelt en je wint dan, dan is dat 'normaal' en krijg je dus weinig punten.

Als je met een club uit Moldavie speelt, (er van uitgaande dat een club uit Moldavie nog nooit de groepsfase heeft gehaald) en je behaald de groepsfase, en je verliest daar 3 keer is dan wordt dat al als een grote prestatie gezien en krijg je meer punten.

of is deze gedachtegang van mij onlogisch?
Vici, Vidi, Veni!
pi_92970510
AC Milaan presteert het hele seizoen al superslecht, maar als ik tegen ze moet spelen trekken ze de avond ervoor (!) Pep Guardiola als trainer aan. Zuuuuuuuuuucht.
pi_92973983
Speler ontevreden -> Speler wil verkocht worden -> Speler wordt verkocht, maar moet wachten op de volgende transferperiode voordat ie daadwerkelijk naar andere team gaat -> Speler gaat 3 dagen voor transferperiode zeuren dat ik hem probeer de club uit te werken -> Moraal van enkele spelers laag door dit 'onrecht'.

De gameplay van FM is soms echt royal sadness hoor :')
pi_92977020

:') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_92977317
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 19:06 schreef VonHinten het volgende:
[ afbeelding ]

:') :') :') :') :') :') :') :') :')
Zo frustrerend zijn dit soort wedstrijden elk seizoen heb je er wel drie a vier. Zo de return spelen voor kwartfinale Champions League, thuis heb ik Aguero en zijn mannen op 1-1 kunnen houden, ben benieuwd hoe ik op Spaanse bodem ga doen.
pi_92979770

In de 1e helft ben ik compleet weg getikt door Atletico :') In de rust ben ik maar met 3 spitsen gaan spelen en achterin 1 op 1, kwam nog terug tot 3-2 maar toen sloegen ze gelijk op de counter weer toe.

Babacar heeft in totaal Europese 12 doelpunten gemaakt :)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:22:54 #191
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_92981720
Ik zit inmiddels in 2022 en het WK wordt nu gespeeld, dus ik ga even kijken wie er allemaal spelen en bij wie Nederland in de poule zit, zie ik dat Suriname op het WK speelt :')
Tranquillo
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:43:39 #192
334746 The_Groove
pi_92983079
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef icebliss het volgende:
Ik zit inmiddels in 2022 en het WK wordt nu gespeeld, dus ik ga even kijken wie er allemaal spelen en bij wie Nederland in de poule zit, zie ik dat Suriname op het WK speelt :')
zit nu in 2018 bijna en Nederland is gefaalt op het EK12, WK14 en EK16 in totaal echt 2 wedstrijden gewonnen ofzo :')
Janssen(van Marwijk dus) ontslagen en nu is Jol de baas
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:51:27 #193
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_92983652
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef The_Groove het volgende:

[..]

zit nu in 2018 bijna en Nederland is gefaalt op het EK12, WK14 en EK16 in totaal echt 2 wedstrijden gewonnen ofzo :')
Janssen(van Marwijk dus) ontslagen en nu is Jol de baas
Bij mij is het Joris Mathijsen. Hij heeft wel twee spelers van mijn NEC meegenomen, een regen en Ouasim Bouy (ex-Ajax). Overigens heeft Suriname de eerste wedstrijd gelijkgespeeld tegen Kroatië..
Edit: Nederland is in 2014 wel in de finale van het WK gekomen, maar 0-1 verloren van Brazilië.
Tranquillo
  vrijdag 18 februari 2011 @ 21:34:35 #194
269692 Divje
brr brr patapim
pi_92986426

Belangrijke 2-0 uit-overwinning behaald op mede promotie-kandidaat Sneek. Een subtiele lob van Geert den Ouden brak de wedstrijd open in de 75e minuut. :D

Na 6 wedstrijden is dit de tussenstand:

Volgens mij zit er ook een bug in, of zijn dat hoofdklasse-reglementen wat betreft doelsaldo? Ken ik niet namelijk :')
pi_92989364
Na 8 wedstrijdjes met Gymnastic sta ik 12e van de 22, prima want ik moet degradatie zien te voorkomen. Berry Powel speelt er :D
Speel 4-2-2-2, alleen m'n spitsen functioneren niet ... Allebei nog maar 1 goal, dit vangen m'n middenvelders wel op naar toch...
Iemand nog tips voor spelers die ik kan huren en in de Spaanse 2e divisie willen spelen??
pi_92992363
WAT EEN NAAI BUG!!

Lens in geblesseerd, zijn blessure is voorbij en een dag erna weer 4 weken geblesseerd.. DIT 7x ACHTERELKAAR!!! Hij blijft zich maar blesseren na 1 dag... :(
pi_93003770
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 16:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]

Is het niet zo dat als zij uit een land komen dat nooit in de CL heeft gespeeld, dat zij meer punten krijgen voor als ze winnen, gelijkspelen of verliezen. Als jij voor een club uitkomt in bijv Engeland, wat heel veel CL speelt en je wint dan, dan is dat 'normaal' en krijg je dus weinig punten.

Als je met een club uit Moldavie speelt, (er van uitgaande dat een club uit Moldavie nog nooit de groepsfase heeft gehaald) en je behaald de groepsfase, en je verliest daar 3 keer is dan wordt dat al als een grote prestatie gezien en krijg je meer punten.

of is deze gedachtegang van mij onlogisch?
Kijk het is inderdaad zo dat clubs een x aantal punten krijgen om mee te doen.. en dat kan best zijn dat dat voor Ierland 1 is maar voor Noord Ierland 0.2. Maar ik snap dan niet dat ik voor 3 zeges(2x Bohemians en 1x Celtic) er geen punten bij krijg..
Sowieso is Portadown de enige die 0.45 heeft van de N-Ierse clubs.. en Die hebben 1 duel gelijk gespeeld.. Glentoran dat 1x won en 2x gelijk speelde heeft ook maar 0.2.. Heel bijzonder..
  zaterdag 19 februari 2011 @ 12:16:55 #198
51794 Rahl
pi_93007645
Lekkere competitieschemamakers hebben ze in Frankrijk zeg >_<
Halve finale CL, 3 dagen later finale van beker #1, 3 dagen later op maandag een competitiewedstrijd (niet eens inhaal ofzo), 2 dagen later op woensdag de return van de halve finale CL en 3 dagen daarna de finale van beker #2.
last.fm
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:25:55 #199
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93009846
Ow wat kan FM je hard naaien. Na de winterstop sta ik 4e. Ik moet achtereenvolgens binnen 1 maand tegen Ajax (beker), PSV, AZ, Feyenoord, Ajax, CSKA (CL), Twente en CSKA.

Wat gebeurt er in de winterstop. ALLEDRIE mijn keeper geblesseerd voor 3 tot 4 maanden. Alledrie achter elkaar. Nu maar spelen met een jeugdspeler die alles skills op 10 heeft staan.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:59:38 #200
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93010843
Ik word echt moe van die gesprekken met spelers. Speler is boos en wil op de transferlijst. Twee maanden later klopt hij weer aan om te vragen of hij er weer vanaf mag. Ik akkoord en vraag hem gelijk of hij nog een speler kan aanbevelen. Doet hij niet, waarop ik mijn excuses aanbied. Resultaat: Hij is weer boos. :')

Tactiek met Hamilton weer wat omgegooid en loopt nu wat beter. 7 punten behaalt bij de top drie, dus klim langzaam weer uit het dal.
Elite
Tegen TTIP
pi_93013859
LFCMarshall's January Update V3 Includes:

- More suggestions added
- More loans Ended/ Done
- More CA/PA Changes are People EG Wilshere
- Managerial Changes
- Transfers Since window closed EG Kuqi
- Better more realistic version on v2

instructions on how to install

1. Press the download button and press save
2. Save it to somewhere like desktop..
3. Then extract the file using a program like winrar to Documents/ Sports Interactive/ Football Manager 2011/ Editor data
3. If there is not an Editor data folder... create one
4. Launch FM11..Start a new game and click change database ( Bottom Right Corner of box that appears)
5. Select my Database then its the usual stuff from then on

Geweldige Data Update! meer dan 4800 veranderingen, ook realistische CA/PA veranderingen.
Ook van de Eredivisie oa: Matavz, Eriksen, Tadic, Vleminckx, Sightorsson en Cillissen enz

Alle credits gaan uit naar LFCMarshall van het FM-Base forum

Download + info : http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=4522
pi_93030986
hoe moet je advertenties plaatsen bijv. voor scout of ass manager
  zaterdag 19 februari 2011 @ 23:32:28 #203
297168 Kikopuz
I like goats
pi_93034663
Goedenavond iedereen!

Binnenkort ga ik een nieuwe game starten met FM 2011, maar ik zou dit keer graag wat goede databases willen toevoegen. Zouden jullie me kunnen vertellen welke jullie zelf graag gebruiken en waarom?

Hebben jullie nog wat tips qua realisme (geen nepnamen van clubs en/of personen) of schoonheid (bv logo updates etc.). Of kunnen jullie me verwijzen naar een post/topic hier op Fok! of eventueel een (Nederlandse?) site waarop dit alles is uitgelegd?

Ik heb zelf genoeg sites gezien met enorm veel downloads, alleen weet ik niet welke nou nodig zijn en welke niet met elkaar botsen.

Alvast bedankt ^O^
pi_93047198
Derde seizoen met Palermo en wederom heb ik een andere tactiek gekozen. Inmiddels heb ik het team aan de praat gekregen, op het spitsenduo na. Ze verspelen zo verschrikkelijk veel clear cut chances, ik weet momenteel echt niet meer wat ik kan doen. Het is gewoon niet leuk om een seizoen lang gemiddeld 55% balbezit te hebben en standaard meer schoten en clear cut chances te hebben, maar toch steeds met 1 doelpunt verschil winnen, gelijkspelen of verliezen.

Edit: Thuis tegen Bayern Munchen voor de CL. Meer schoten, meer kansen, meer balbezit en toch met 0-1 de boot ingaan door een goal in de 85e minuut :{ Zo typerend voor dit seizoen, zo heb ik alle grote wedstrijden al met 1-0 verloren.

[ Bericht 13% gewijzigd door VonHinten op 20-02-2011 10:58:40 ]
pi_93048714
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 15:20 schreef lodeiro het volgende:
LFCMarshall's January Update V3 Includes:

- More suggestions added
- More loans Ended/ Done
- More CA/PA Changes are People EG Wilshere
- Managerial Changes
- Transfers Since window closed EG Kuqi
- Better more realistic version on v2

instructions on how to install

1. Press the download button and press save
2. Save it to somewhere like desktop..
3. Then extract the file using a program like winrar to Documents/ Sports Interactive/ Football Manager 2011/ Editor data
3. If there is not an Editor data folder... create one
4. Launch FM11..Start a new game and click change database ( Bottom Right Corner of box that appears)
5. Select my Database then its the usual stuff from then on

Geweldige Data Update! meer dan 4800 veranderingen, ook realistische CA/PA veranderingen.
Ook van de Eredivisie oa: Matavz, Eriksen, Tadic, Vleminckx, Sightorsson en Cillissen enz

Alle credits gaan uit naar LFCMarshall van het FM-Base forum

Download + info : http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=4522
Ja en de nadruk ligt op de premier league. MU update is er toch ook al :)
pi_93052636
Ik ga weer opnieuw.. Dit keer met een degradatie kandidaat in NL, Duitsland, Engeland, Frankrijk of Spanje..

Iemand suggesties?

Brighton and Hove Albion is het geworden :)

[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2011 13:35:09 ]
  zondag 20 februari 2011 @ 13:35:36 #207
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93053418
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2011 13:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga weer opnieuw.. Dit keer met een degradatie kandidaat in NL, Duitsland, Engeland, Frankrijk of Spanje..

Iemand suggesties?
Excelsior, Sankt Pauli, Blackpool, Arles Avignon, Hercules.
C'est la vie
  zondag 20 februari 2011 @ 13:45:48 #208
51794 Rahl
pi_93053882
Het is altijd zo awkward als je een speler een jongeling probeert te laten tutoren en die jongeling wil niet :D.
last.fm
pi_93054026
Heb toch maar voor Utreg gekozen.. :')
  zondag 20 februari 2011 @ 14:48:51 #210
297168 Kikopuz
I like goats
pi_93056974
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef Kikopuz het volgende:
Goedenavond iedereen!

Binnenkort ga ik een nieuwe game starten met FM 2011, maar ik zou dit keer graag wat goede databases willen toevoegen. Zouden jullie me kunnen vertellen welke jullie zelf graag gebruiken en waarom?

Hebben jullie nog wat tips qua realisme (geen nepnamen van clubs en/of personen) of schoonheid (bv logo updates etc.). Of kunnen jullie me verwijzen naar een post/topic hier op Fok! of eventueel een (Nederlandse?) site waarop dit alles is uitgelegd?

Ik heb zelf genoeg sites gezien met enorm veel downloads, alleen weet ik niet welke nou nodig zijn en welke niet met elkaar botsen.

Alvast bedankt ^O^
Please people, ik wil spelen. ;(
pi_93057912
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 23:32 schreef Kikopuz het volgende:
Goedenavond iedereen!

Alvast bedankt ^O^
Speel zelf met de originele FM database (11.2.1) , heb er weinig over te klagen. Veel mensen hier spelen met MU (www.manutd.nl) database.

Skins/ logo's/ kits/ faces zijn allemaal verschillende, maar sluit perfect op elkaar aan :)

Kijk even naar de sites die in de OP staan daar staan genoeg downloads op!

[ Bericht 0% gewijzigd door poiuytr op 20-02-2011 16:00:43 ]
pi_93063635
hoe moet je advertenties plaatsen bijv. voor scout of ass manager... nog maar eens
pi_93066241
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:01 schreef Bakkertjeee het volgende:
hoe moet je advertenties plaatsen bijv. voor scout of ass manager... nog maar eens
Je kan beter zelf een scout zoeken.

Banen -> advertentie plaatsen
Jobs -> place advert
  zondag 20 februari 2011 @ 18:02:23 #214
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93066434
Jeej, mijn keeper is weer terug van een blessure van 3 maanden.

OH WAIT!

Een dag later gewoon :?
De berichten staan zelfs in hetzelfde venster, zo kort na elkaar gebeurt het.
pi_93067378
quote:
2s.gif Op zondag 20 februari 2011 14:48 schreef Kikopuz het volgende:

[..]

Please people, ik wil spelen. ;(
Zelf speel ik zonder alle poespas, afbeeldingen van spelers kunnen me niet zoveel schelen en logo's zitten er toch wel in, tenzij je in de Chinese 3e divisie speelt ofzo. Je kunt inderdaad een dataupdate van forum.manutd.nl halen, maar daar ben ik zelf altijd te lui voor. Ik beperk me meer tot de kern van FM, de rest boeit me eigenlijk niet zoveel.. ;)
  zondag 20 februari 2011 @ 18:50:46 #216
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93068257
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:25 schreef TJV het volgende:

[..]

Zelf speel ik zonder alle poespas, afbeeldingen van spelers kunnen me niet zoveel schelen en logo's zitten er toch wel in, tenzij je in de Chinese 3e divisie speelt ofzo. Je kunt inderdaad een dataupdate van forum.manutd.nl halen, maar daar ben ik zelf altijd te lui voor. Ik beperk me meer tot de kern van FM, de rest boeit me eigenlijk niet zoveel.. ;)
Engelse divisie mist logo's ;)
pi_93068607
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 18:50 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Engelse divisie mist logo's ;)
Die speel ik dan ook niet. :)
  zondag 20 februari 2011 @ 22:11:18 #218
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93079139

Na 75% van het seizoen onderaan gestaan te hebben toch nog op een 9de plek weten te eindigen. Laatste vier wedstrijden voor de promotie/degradatie poule alles gewonnen en Falkirk net onder me weten te houden. Uiteindelijk nog twee plaatsen verder kunnen stijgen.

Ga toch nog maar een seizoen door. Ik moet en zal een seizoen in de top 5 eindigen met Hamilton. Best een zware opgave, want de Schotse competitie is toch redelijk lastig. Ploegen zitten allemaal erg dicht bij elkaar en mijn financiën zijn nu niet dusdanig goed dat ik eenvoudig versterkingen kan halen voor mijn elftal.
Elite
Tegen TTIP
pi_93081264
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:11 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]

Na 75% van het seizoen onderaan gestaan te hebben toch nog op een 9de plek weten te eindigen. Laatste vier wedstrijden voor de promotie/degradatie poule alles gewonnen en Falkirk net onder me weten te houden. Uiteindelijk nog twee plaatsen verder kunnen stijgen.

Ga toch nog maar een seizoen door. Ik moet en zal een seizoen in de top 5 eindigen met Hamilton. Best een zware opgave, want de Schotse competitie is toch redelijk lastig. Ploegen zitten allemaal erg dicht bij elkaar en mijn financiën zijn nu niet dusdanig goed dat ik eenvoudig versterkingen kan halen voor mijn elftal.
Je screen is veel te klein.
  zondag 20 februari 2011 @ 22:45:16 #220
51794 Rahl
pi_93081507
Altijd als een scout over een spits zegt dat ie 'fairly selfish' is vind ik dat een prima eigenschap voor een spits ^O^
last.fm
  zondag 20 februari 2011 @ 22:48:45 #221
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93081743
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:41 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Je screen is veel te klein.
Beter?

Elite
Tegen TTIP
pi_93083296
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Beter?

[ afbeelding ]
Ja, knappe prestatie :)
pi_93085089
quote:
14s.gif Op zondag 20 februari 2011 22:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Beter?

[ afbeelding ]
Hibernian 6e met 48 punten en Kilmarnock 7e met 52 punten? daar klopt iets niet ..
pi_93086915
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Hibernian 6e met 48 punten en Kilmarnock 7e met 52 punten? daar klopt iets niet ..
Monsieur heeft zo te zien op 'Gewonnen wedstrijden' geklikt waardoor de lijst op die wijze gesorteerd is. Hij zegt hierboven ook al ergens dat ie 9e is geworden, en staat op de screen 6e. Zo, opgeost.
pi_93087448
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 00:30 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Monsieur heeft zo te zien op 'Gewonnen wedstrijden' geklikt waardoor de lijst op die wijze gesorteerd is. Hij zegt hierboven ook al ergens dat ie 9e is geworden, en staat op de screen 6e. Zo, opgeost.
Dan zou Falkirk ook 1 na laatste moeten staan, ook al zijn ze gedegradeerd ;)
  maandag 21 februari 2011 @ 01:08:48 #226
269692 Divje
brr brr patapim
pi_93088306
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 00:30 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Hij speelt toch echt met Hamilton ;)
pi_93090084
Speelt iemand hier trouwens nog FML? Footballmanagerlive
  maandag 21 februari 2011 @ 07:50:08 #228
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_93090586
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:53 schreef Bluurgh het volgende:

[..]

Aan het einde van de competitie wordt er een promotie/degradatie groep gemaakt. De nummers 1 t/m 6 en de nummers 7 t/m 12 spelen dan een paar wedstrijden tegen elkaar. Is net zoals met de play-offs in Nederland.

Het is inderdaad wel vreemd dat de puntentelling gewoon door blijft lopen.

Elite
Tegen TTIP
pi_93090965
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 07:50 schreef Happel het volgende:

[..]

Aan het einde van de competitie wordt er een promotie/degradatie groep gemaakt. De nummers 1 t/m 6 en de nummers 7 t/m 12 spelen dan een paar wedstrijden tegen elkaar. Is net zoals met de play-offs in Nederland.

Het is inderdaad wel vreemd dat de puntentelling gewoon door blijft lopen.

[ afbeelding ]
Ah dat ja. Doelpunten in de play-off tellen soms ook mee voor het topscorersklassement :') Altijd leuk als concurrerende spitsen nog 4 wedstrijden extra krijgen :')
pi_93091354
BAM, koploper Juventus even met 3-0 over de knie leggen in hun eigen stadion.
pi_93092358
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 08:41 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ah dat ja. Doelpunten in de play-off tellen soms ook mee voor het topscorersklassement :') Altijd leuk als concurrerende spitsen nog 4 wedstrijden extra krijgen :')
Zelfde als met de voorronde van Champions League, spits van Salzburg staat op de tweede plek qua aantal doelpunten (die hij overigens allemaal maakte in de voorrondes). En alleen de halve finale en finale moeten nog gespeeld worden.
pi_93092654
Gister welgeteld 1 wedstrijd kunnen spelen :')
1-4 gewonnen in de kwart finale Noord Ierse League Cup.
Sta na 15 duels 5 punten achter nummer 1 Cliftonville. Das al de 2e keer dat ik 5 punten achtersta.. Na 5 duels stond ik er 5 achter Dunnagon en daarmee stond ik 8e. Toen heb ik dat naar een gelijk aantal punten maar 1e op doelsaldo om kunnen zetten en vervolgens kwam Cliftonville op gelijke hoogte en verloor ik van hun en speelde ik gelijk tegen Institute. Maar er zijn nog 23 wedstrijden te gaan om Linfield alsnog kampioen te maken.

Wel de Antrim County cup gewonnen. Dus de regionale beker waar ik vorig jaar nog in ronde 1 van een club uit de First Division verloor nu wel gepakt.

quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 09:54 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Zelfde als met de voorronde van Champions League, spits van Salzburg staat op de tweede plek qua aantal doelpunten (die hij overigens allemaal maakte in de voorrondes). En alleen de halve finale en finale moeten nog gespeeld worden.
Overigens zal hij bij de topscoreraward niet bij de winnaars zitten.. Daar dacht ik in een andere game met FH ook een keer goede kans te maken.. maar toen bleek ook dat meer dan de helft in de voorrondes gescoord waren en die tellen niet mee voor die award..

Maar dat nummer 7 meer punten heeft als nummer 6(in de screen van Happel) dat klopt.. Na een x aantal duels wordt er een kampioenen groep en een degradatiegroep gevormd. Vervolgens spelen de kampioenengroep nog 1x tegen elkaar en de degradatiegroep nog 1x tegen elkaar. Als je op het moment dat die groepen ingedeeld worden in de degradatiegroep zit, kan je niet meer in de kampioenen groep komen.
Zo werkt het in Noord Ierland namelijk ook. Je speelt 3x tegen iedereen(33 duels totaal), na die duels wordt er gesplitst en moest ik(vorig seizoen) nog 1x tegen de nummer 2 t/m 6. Ik was overigens voor die splitsing al kampioen :P
pi_93093109
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn voorzetten in een wedstrijd beter aankomen? Bij wedstrijd statistieken heb ik altijd minder dan 10% goede voorzetten, 10% is dan nog veel meestal haal ik de 6% of 8% nog niet eens.

Tactiek:
Voorzetten: lang voorzetten
Passing: kort
Tempo: hoog

En speel met een targetman
  maandag 21 februari 2011 @ 10:41:54 #234
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93093483
Het einde van de competitie komt in zicht. Sta nog redelijk bovenaan met, momenteel, 7 punten los (1 wedstrijd minder gespeeld). Echter hadden dit minstens 11 punten moeten zijn. :|W De gemakzucht begint namelijk keihard toe te slaan.
Wedstrijd uit tegen Birmingham kom ik 2-0 achter! Gelukkig weten we er nog een 2-2 uit te spelen. Wedstrijd er na uit tegen Chelsea, kom ik 2-0 voor! *O* Maar je raad het al, ze komen terug (in de laatste fucking 15 minuten }:| ) en ben nog blij dat het 2-2 is gebleven. Om de wedstrijd er na te verliezen met 2-1 uit bij OM voor de CL.
Nouja, nog altijd een ruime voorsprong, maar dit slinkt mij toch ff hard. Wordt nog alle hens aan dek }:|
Moet nog thuis tegen OM, dus die kan ik ook nog verslaan. Inmiddels mijn 500e wedstrijd voor de Spurs gemanaged. :)
pi_93093617
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:41 schreef Moron het volgende:
Het einde van de competitie komt in zicht. Sta nog redelijk bovenaan met, momenteel, 7 punten los (1 wedstrijd minder gespeeld). Echter hadden dit minstens 11 punten moeten zijn. :|W De gemakzucht begint namelijk keihard toe te slaan.
Wedstrijd uit tegen Birmingham kom ik 2-0 achter! Gelukkig weten we er nog een 2-2 uit te spelen. Wedstrijd er na uit tegen Chelsea, kom ik 2-0 voor! *O* Maar je raad het al, ze komen terug (in de laatste fucking 15 minuten }:| ) en ben nog blij dat het 2-2 is gebleven. Om de wedstrijd er na te verliezen met 2-1 uit bij OM voor de CL.
Nouja, nog altijd een ruime voorsprong, maar dit slinkt mij toch ff hard. Wordt nog alle hens aan dek }:|
Moet nog thuis tegen OM, dus die kan ik ook nog verslaan. Inmiddels mijn 500e wedstrijd voor de Spurs gemanaged. :)
Hoeveel transfergeld krijg jij elk seizoen ongeveer? Er van uitgaand dat je geen schulden hebt?
pi_93093682
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:27 schreef poiuytr het volgende:
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn voorzetten in een wedstrijd beter aankomen? Bij wedstrijd statistieken heb ik altijd minder dan 10% goede voorzetten, 10% is dan nog veel meestal haal ik de 6% of 8% nog niet eens.

Tactiek:
Voorzetten: lang voorzetten
Passing: kort
Tempo: hoog

En speel met een targetman
Misschien 'n flauw antwoord, maar de crossing van je wingers moet gewoon hoog zijn. Vanaf 18+ kun je een serieus gevaar van de flanken vormen. En zelfs dan blijft nooit meer dan 20% aankomen. En dat is ook wel logisch, want als een voorzet wel aankomt, volgt daar altijd een (vrij) grote kans uit. De gameplay zou flink verneukt worden als 80% van je voorzetten aankomt, aangezien een beetje winger zo 6-10x voorzet per wedstrijd.
pi_93093925
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:50 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Misschien 'n flauw antwoord, maar de crossing van je wingers moet gewoon hoog zijn. Vanaf 18+ kun je een serieus gevaar van de flanken vormen. En zelfs dan blijft nooit meer dan 20% aankomen. En dat is ook wel logisch, want als een voorzet wel aankomt, volgt daar altijd een (vrij) grote kans uit. De gameplay zou flink verneukt worden als 80% van je voorzetten aankomt, aangezien een beetje winger zo 6-10x voorzet per wedstrijd.
Dat het nooit boven de 30% kwam snap ik wel, alleen snap ik soms niet dat ze een hele wedstrijd geen fatsoenlijke voorzet kunnen geven. Heb op links Griezmann (voorzet: 15) en op rechts Arnautovic (voorzet: 14) dan mag ik toch wel verwachten dat mijn targetman per wedstrijd minimaal 2 fatsoenlijke ballen krijgt aangespeeld.

Zo de laatste wedstrijd van het seizoen is aangebroken, thuis tegen Liverpool, ik moet minimaal 1 punt halen uit deze wedstrijd wil ik mijn tweede plaats houden :)

[ Bericht 5% gewijzigd door poiuytr op 21-02-2011 11:05:55 ]
pi_93094084
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:59 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Dat het nooit boven de 30% kwam snap ik wel, alleen snap ik soms niet dat ze een hele wedstrijd geen fatsoenlijke voorzet kunnen geven. Heb op links Griezmann (voorzet: 15) en op rechts Arnautovic (voorzet: 14) dan mag ik toch wel verwachten dat mijn targetman per wedstrijd minimaal 2 fatsoenlijke ballen krijgt aangespeeld.
Wat heeft je spits voor positie kiezen/zonder bal?(Welke was nou voor aanvallers?)
pi_93094124
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:05 schreef TJV het volgende:

[..]

Wat heeft je spits voor positie kiezen/zonder bal?(Welke was nou voor aanvallers?)
Positie kiezen: 11
Zonder bal: 17
  maandag 21 februari 2011 @ 11:14:02 #240
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93094341
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:47 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Hoeveel transfergeld krijg jij elk seizoen ongeveer? Er van uitgaand dat je geen schulden hebt?
Ik speel met de Spurs en krijg meestal rond de 60 miljoen tb. Ik win dan ook wel meestal de competitie, min. 1 beker en meestal kom ik aardig ver qua Cups. Anders had ik wel minder tb gekregen lijkt mij.
pi_93094435
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:05 schreef TJV het volgende:

[..]

Positie kiezen = voor verdedigers
Zonder bal = voor aanvallers.

(Overigens, een hoge 'zonder bal' is echt koning _O_ onmisbaar voor een goede spits)
pi_93094516
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:59 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Zo de laatste wedstrijd van het seizoen is aangebroken, thuis tegen Liverpool, ik moet minimaal 1 punt halen uit deze wedstrijd wil ik mijn tweede plaats houden :)
Ik drill mijn crosses omdat ik het idee heb dat ze dan vaker aankomen. En omdat 3 van mijn 4 spitsen niet kunnen springen/koppen en klein zijn.
pi_93094975
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:06 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Positie kiezen: 11
Zonder bal: 17
Nou dat moet toch genoeg zijn zou je zeggen. :') Probeer de instelling van VonHinten eens en wat bij mij vooral hielp(maar dat moet dan maar net kunnen) was een middenvelder met een beetje kopkracht die aansloot.. scoorde zeker 10 keer per seizoen.
  maandag 21 februari 2011 @ 11:41:40 #244
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_93095184
Ik heb een verdediger met 18 koppen van 2meter die bijna 1 op 2 loopt, zal als ik thuis ben wel ff screenie maken :P
pi_93095464
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Ik drill mijn crosses omdat ik het idee heb dat ze dan vaker aankomen. En omdat 3 van mijn 4 spitsen niet kunnen springen/koppen en klein zijn.
Wat bedoel je met drill mijn crosses?
pi_93095623
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:49 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Wat bedoel je met drill mijn crosses?
Een lage, harde voorzet. Stel je spits op bij de 1e paal en dan kan het best leuk worden, mits je buitenspelers de kwaliteiten hebben om de achterlijn te halen. :)
pi_93095781
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:54 schreef TJV het volgende:

[..]

Een lage, harde voorzet. Stel je spits op bij de 1e paal en dan kan het best leuk worden, mits je buitenspelers de kwaliteiten hebben om de achterlijn te halen. :)
Zal het even gaan uitproberen tijdens de aankomende vriendschappelijke wedstrijden.
pi_93096205
Ben gestopt met Gymnastic, maakte in het begin te veel fouten, vooral financieel. Ik had een veel te grote selectie. Sportief ging het heel goed. Stond 10e terwijl ik 17e moest worden.

Maar ik ben nu Q.P.R. heb van Aanholt en Walker(Tottenham) gehuurd als backs. Doen het allebei heel goed, nu alleen nog maar oefenwedstrijden, maar die win ik allemaal makkelijk, de laatste met 9-0...
pi_93096216
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:54 schreef TJV het volgende:

[..]

Ook erg effectief bij corners. Zet bij teaminstellingen de crosses op 'drill' en laat bij de corners een (bij voorkeur tweebenige!) spits met hoge first touch (voor de aanname) en finish (voor de.. finish :+ ) de eerste paal aanvallen ("attack near post"). Gevolg: hele hoop goals. Ik word elk seizoen met Palermo eerste in de lijst met 'goals uit corners'. Dit seizoen alweer 15 in 33 wedstrijden. Allemaal gemaakt door mijn spits bij de eerste paal.
pi_93096268
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:12 schreef TheFastOne het volgende:
Ben gestopt met Gymnastic, maakte in het begin te veel fouten, vooral financieel. Ik had een veel te grote selectie. Sportief ging het heel goed. Stond 10e terwijl ik 17e moest worden.

Maar ik ben nu Q.P.R. heb van Aanholt en Walker(Tottenham) gehuurd als backs. Doen het allebei heel goed, nu alleen nog maar oefenwedstrijden, maar die win ik allemaal makkelijk, de laatste met 9-0...
^O^ Nice, ik zuig altijd in oefenwedstrijden. Meer dan 2-0 of 3-0 wordt het nooit, ook niet tegen mijn eigen reserves :+
pi_93096421
Ik krijg het ook voor elkaar om van mijn reserves te verliezen, voorbereidingen heb ik alleen voor de proefspelers. :+
pi_93097088
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:14 schreef VonHinten het volgende:

[..]

^O^ Nice, ik zuig altijd in oefenwedstrijden. Meer dan 2-0 of 3-0 wordt het nooit, ook niet tegen mijn eigen reserves :+
Ik stel de naar mijn mening beste opstelling op, want ikzoek nu nog even de juiste opstelling, maar die heb ik al gevonden denk ik. :9
  maandag 21 februari 2011 @ 12:41:16 #253
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93097171
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Ik stel de naar mijn mening beste opstelling op, want ikzoek nu nog even de juiste opstelling, maar die heb ik al gevonden denk ik. :9
Mijn oefenwedstrijden staan altijd in het teken van wedstrijdritme creëren. Ik geef dus iedereen altijd een kans tijdens oefenpotjes. Wie mijn basiself worden heb ik meestal toch al onbewust gemaakt.
pi_93097246
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 12:41 schreef Moron het volgende:

[..]

Mijn oefenwedstrijden staan altijd in het teken van wedstrijdritme creëren. Ik geef dus iedereen altijd een kans tijdens oefenpotjes. Wie mijn basiself worden heb ik meestal toch al onbewust gemaakt.
Klopt, maar dit is mijn eerste seizoen en ik heb nog maar 3 wedstrijdjes gespeeld :D
pi_93098805
Een hele eerste helft met:
0 kansen
7x gele kaart
5x physio het veld op

:D

Edit, eindstand:

Mag ik ook eens een keer? :D _O_

[ Bericht 48% gewijzigd door VonHinten op 21-02-2011 13:35:03 ]
pi_93099557
Xabi Alonso, Balotelli, Aquilani komen bij hun clubs nauwelijks aan spelen toe en willen daarom op de transferlijst komen te staan, staan ze er eindelijk op, wil ik ze wel overnemen maar willen ze daar in ruil een contract van 2 ton per week voor.
pi_93100454
Gepromoveerd naar de Liga Orangina, het 2e niveau van Portugal. Nog maar eentje te gaan dus.
-
pi_93100531
quote:
6s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Gepromoveerd naar de Liga Orangina, het 2e niveau van Portugal. Nog maar eentje te gaan dus.
^O^
pi_93108729
Ik ben een game met sc Heerenveen begonnen, weer eens wat anders dan spelen met een kleine club.
Heb o.a. de Zuid Koreaanse competitie geselecteerd en tijdens mijn gescout kwam ik me toch een leuke speler tegen!
Ji Dong-Won, een 19 jarige Zuid Koreaan van Chunnam. Direct in de basis gezet en zijn start is veelbelovend: 5 goals na 4 wedstrijden, 7.88 als gemiddelde en international geworden. Wat een talent zeg! :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Winski05 op 21-02-2011 17:07:35 ]
pi_93109052
Hoe kan ik ervoor zorgen dat Nederlandse topclubs niet meer speler kopen van minimaal 29 uit Brazilië, Argentinië of Arabië? Ik wil dat Ajax gewoon Mertens haalt en PSV Van Wolfswinkel.. Maar geen een Nederlandse club haalt een speler uit de Eredivisie! :(
pi_93109224
quote:
13s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:05 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat Nederlandse topclubs niet meer speler kopen van minimaal 29 uit Brazilië, Argentinië of Arabië? Ik wil dat Ajax gewoon Mertens haalt en PSV Van Wolfswinkel.. Maar geen een Nederlandse club haalt een speler uit de Eredivisie! :(
Zijn te duur he.. maar ik vind het ook wel jammer, het seizoen na mijn vertrek bij Ajax(toen er echt een topploeg stond) haalden ze allemaal van die oude lullen.. klojo's. :')
pi_93109306
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:09 schreef TJV het volgende:

[..]

Zijn te duur he.. maar ik vind het ook wel jammer, het seizoen na mijn vertrek bij Ajax(toen er echt een topploeg stond) haalden ze allemaal van die oude lullen.. klojo's. :')
Het ergste is, ze halen een verdediger die maar 1x heeft gespeeld.. Waarschijnlijk tegen een degradatiekandidaat.. Hij behaalde een 7,5.. Heeft Ajax die speler voor 8,5 mil gehaald.. :') _O-
  maandag 21 februari 2011 @ 17:33:42 #263
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_93110281
Het eerste wat Ajax deed nadat ik ontslag had genomen was een 32-jarige Bulgaar overnemen van Groningen voor 7,5 miljoen :')
Ik zit nu met NEC in seizoen 2022/2023 en heb afgelopen jaar voor bijna 35 miljoen aan spelers verkocht die mij bij elkaar nog geen drie miljoen hebben gekost. Zwem dus in het geld, maar het bestuur wil nog steeds niet de trainings- en jeugdfaciliteiten upgraden..
Tranquillo
pi_93110587
Daar mogen ze ook wat aan gaan doen.. Ik zie dat Dzudszak nu voor 12,5 mil weggaat.. Bij mijn PSV game, kan ik hem niet eens voor 5 mil wegkrijgen.. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2011 17:39:58 ]
pi_93110737
quote:
13s.gif Op maandag 21 februari 2011 17:39 schreef Doublepain het volgende:
Daar mogen ze ook wat aan gaan doen.. Ik zie dat Dzudszak nu voor 12,5 mil weggaat.. Bij mijn PSV game, kan ik hem niet eens voor 5 mil wegkrijgen.. :')
Klopt ja, die ervaring had ik met Feyenoord ook.
pi_93110892
Weet iemand een site oid waar ik veel competities vandaan kan halen? Ik wil graag wat meer in het Caribisch gebied. Heb tot nu toe alleen Trinidad & Tobago gevonden, maar die zijn eigenlijk al te groot. Ik wil een keer een clubje in een landje als Barbados ofzo en tegelijkertijd bondscoach van het land _O_.
-
pi_93110975
quote:
Irriteer me ook mateloos aan die rare biedingen elke keer. Bijvoorbeeld een speler in mij selectie is zeker wel 8 miljoen waard maar als clubs beginnen te bieden komt het niet hoger dan 4 miljoen, ik stop er dan maar zoveel mogelijk clausules bij in.
pi_93111765
Een keer had ik een zeldzaam bod en dat was 10 mil voor Ibi.. Maar dat komt denk ik 1x per game voor.. :')
pi_93111823

Voor 800k gehaald.. Alle topclubs had hem een contract aangeboden, maar koos toch voor Utreg..(en geld)
pi_93112314
Inter en A.C. als Satellietclub.. Kreeg eerst Coutinho van Inter en een Italiaanse middenvelder van A.C.. :D
pi_93112686
quote:
14s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:19 schreef Doublepain het volgende:
Inter en A.C. als Satellietclub.. Kreeg eerst Coutinho van Inter en een Italiaanse middenvelder van A.C.. :D
Dat zijn nog eens samenwerkingsverbanden :) Elk jaar komen er wel twee grote talenten weg bij dat soorten ploegen, kan je die spelers ook overnemen over een tijdje?
pi_93112982
quote:
Dat ging hier met Afellay wel :D
pi_93113057
Toen ik met Ajax was kreeg ik ook zat hoge boden op mijn spelers hoor. Lodeiro ging bijvoorbeeld nog voor 15 miljoen naar de Spurs.
-
pi_93116882
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 18:28 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Dat zijn nog eens samenwerkingsverbanden :) Elk jaar komen er wel twee grote talenten weg bij dat soorten ploegen, kan je die spelers ook overnemen over een tijdje?
Nah, te duur en ik zou ze zelf niet kopen als het kon.. Maar zijn goeie backups..
pi_93116943
Gelijk 2 ERVAREN spelers erbij..

van Bommel en van Nistelrooy.. :D
pi_93117719
quote:
Op maandag 21 februari 2011 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Gelijk 2 ERVAREN spelers erbij..

van Bommel en van Nistelrooy.. :D
Welk team ben je eigenlijk??
Ik heb met Q.P.R. mijn eerste 2 wedstrijden gewonnen en een leuke Macedoniër gekocht, ik zit alleen nog te klojen met de werkvergunning....
pi_93118808
FC Utrecht

Van middenmoot naar titelkandidaat in 1 jaar.. :P
Ik werd in mijn 1ste seizoen 3de.. PSV had 1 punt minder, Twente 2 meer en Ajax 8 meer..
Feyenoord werd 5de, ze hadden 3 punten minder geloof ik :D

Amelia _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2011 20:19:57 ]
pi_93120841
Geniaal.. Wil 1 spits niet scoren, doe ik Almeida erin.. Gelijk goal.. _O_
pi_93121998
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 20:01 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Welk team ben je eigenlijk??
Ik heb met Q.P.R. mijn eerste 2 wedstrijden gewonnen en een leuke Macedoniër gekocht, ik zit alleen nog te klojen met de werkvergunning....
Dave van den Bergh heeft mijn team (Leeds) in het 1e jaar gelijk naar promotie geschoten, wat een klasbak was dat. Topspeler voor een het niveau van de Championship.
pi_93123941
Wat een faalhazen bij Cliftonville. Ze stonden 1e met 5 punten voorsprong. Nu 7 duels later staan ze 2e met 10 punten achterstand :P Nummer 3 staat daar weer 9 punten achter..
  maandag 21 februari 2011 @ 22:24:48 #281
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93127682
Ik beleef een kutseizoen bij Wimbledon we begonnen goed aan de competite na de promotie uit de BSP maar nu is het toch wel duidelijk dat we gewoon een hele matige ploeg hebben voor de League 2. We staan nu op een 22ste plek nog wel 7 punten boven de degradatiestreep maar we zijn nu zo ontzettend aan het kloten dat ik dat gat nog wel zie slinken.

Tot overmaat van ramp is mijn topspits Jefferies nog een paar maanden geblesseerd dus ik zie dit seizoen somber in.
C'est la vie
pi_93132791
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 11:38 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja en de nadruk ligt op de premier league. MU update is er toch ook al :)
Ja, maar die doen niks met CA/PA veranderingen ;)

Mijn voorkeur gaat daarom ook naar deze DB.
  maandag 21 februari 2011 @ 23:49:58 #283
334746 The_Groove
pi_93132969
Sta met Havant & Waterlooville na 35 wedstrijden op de 6e plaats wat recht geeft op playsoffs, het gat met directe promotie is _maar_ 8 punten en met nog 11 wedstrijden te gaan is alles mogelijk.
Topscorders zijn Adam Morgan(irl Liverpool jeugd- speelt al 5 seizoenen bij me) en Leon Best(Newcastle irl) met 11 en 12 goals respectievelijk.

Jens Toornstra gratis overgenomen van FC twente in de winterstop en die doet het erg goed op de AMC positie.

Op goal staat de 32 jarige Scott Carson (West Brom.) 8 cln sheets en 1 MoM so far, mag niet klagen denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door The_Groove op 22-02-2011 00:19:40 ]
pi_93138849
De enige binnenlandse beker die ik nog niet gewonnen heb ga ik dit jaar weer niet winnen :P
In de halve finale Noord Ierse League Cup verloor ik van nummer 2 Cliftonville.
Het gat naar nummer 2 Cliftonville is inmiddels 16 punten. Dus de kans is groot dat ik kampioen ben voordat de splitsing voor de kampioenen groep gemaakt wordt :P
pi_93139974
quote:
Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef lodeiro het volgende:

[..]

Ja, maar die doen niks met CA/PA veranderingen ;)

Mijn voorkeur gaat daarom ook naar deze DB.
Ik speel niet heel vaak in UK, dus heeft weinig nut dan :).
pi_93139994
quote:
Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef Otis2.0 het volgende:
Weet iemand een site oid waar ik veel competities vandaan kan halen? Ik wil graag wat meer in het Caribisch gebied. Heb tot nu toe alleen Trinidad & Tobago gevonden, maar die zijn eigenlijk al te groot. Ik wil een keer een clubje in een landje als Barbados ofzo en tegelijkertijd bondscoach van het land _O_.
Forum van manutd.nl, staan er heel veel :)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:38:07 #287
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93148518
Ben gister maar liefst voor de 8e keer achter elkaar kampioen geworden met de Spurs. :) Heb alleen de FA Cup niet gewonnen dit jaar, werd in de 5e ronde afgetroefd door Man Utd. Zal vanavond wel ff screens plaatsen.

Dit seizoen liep mijn contract ook af, maar ik heb toch maar mijn contract met 2 seizoenen verlengd. Kan geen afscheid nemen van mijn wonderkinderen. :@
  dinsdag 22 februari 2011 @ 15:35:31 #288
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_93153509
Ik verlies zojuist van Ajax door 3 eigen doelpunten. De eerste kopt een verdediger vol in, tweede loopt een verdediger tegen een voorzet aan en de derde wordt van richting veranderd door een speler van me.

Teh horror :r. Oohja, mijn keeper stopte nog wel een penalty.
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_93154083
Mijn contract verlengd tot 2014... Mocht ik tot 2014 niet de CL en de landstitel winnen.. Dan teken ik 2 jaar erbij.. Mocht ik dan nog niks winnen, ga ik naar een andere club.. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2011 15:48:28 ]
pi_93154546
Wie gaat hier eigenlijk op vakantie?

Ikzelf alleen bij de beker, einde van het seizoen als ik al kampioen ben en nog een paar wedstrijden moet... of als ik al in de Europese poule gekwalificeerd ben...
pi_93155411
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:57 schreef Doublepain het volgende:

Ikzelf alleen bij de beker, einde van het seizoen als ik al kampioen ben en nog een paar wedstrijden moet... of als ik al in de Europese poule gekwalificeerd ben...
Ik speel eigenlijk alles.. Ga alleen op vakantie als ik zonder club zit..

Maar wel eens als ik met een club in een klein land speel waarmee ik alles nationaal win, maar Europees niet mee doe.. Dan ga ik wel eens tot het nieuwe seizoen op vakantie om weer europees te spelen..
  dinsdag 22 februari 2011 @ 16:29:27 #292
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93156138
quote:

Ik ga met vakantie tijdens onbelangrijke wedstrijden en U21 wedstrijden. Ik win toch altijd, dus dan vind ik het saai worden :P
pi_93156491
Na alles in Afrika te hebben gewonnen met FC Cape Town heb ik Kaapstad in de zomer van 2014 verlaten om in Europa aan de slag te gaan. Ondanks mijn reputatie 'worldclass' kwam ik niet in aanmerking voor een positie bij een team in de hoogste regionen. Dus besloot ik halverwege het seizoen bij Betis in te stappen om tot ieders verbazing als tweede te eindigen wat directe promotie betekende. Aardig wat talent rondlopen en Betis werd overgenomen wat ervoor zorgde dat ik wat meer geld had om mij te versterken in de zomer. Doelstelling van 't bestuur is proberen degradatie te ontlopen, zelf hoop ik stiekem op een positie zo rond de 12e plaats. Eerste wedstrijden van het seizoen zijn hoopvol, twee overwinningen en een nipt verlies tegen Valencia.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  dinsdag 22 februari 2011 @ 17:20:31 #294
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93158727
quote:

Ik ga nooit op vakantie. Alleen als ik werkloos ben. Speel liever alles zelf en maak alles het liefst mee wat met de club te maken heeft..
pi_93159509
Ola John gekocht met Q.P.R. :D
pi_93160832

dinsdag 22 februari 2011 @ 18:54:42 #297
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93163155
Ik heb een probleempje :?

Ik had mijn laptop dicht gedaan, maar spel nog wel opgeslagen voor ik dat deed. Toen deed ik de klep weer omhoog en door een fout (niet van FM), moest ik mijn laptop opnieuw opstarten.
Nu krijg ik echter mijn bestaande game niet meer aan de praat. Krijg een popup met

quote:
kan opgeslagen spel niet starten
Laptop ook al opnieuw opgestart, helpt niet. :'( Wie kan mij helpen?
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:04:19 #298
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_93188002
Had al gelezen ergens dat die game knetterdood is nu, klopt dat? Geen manier meer om mijn 8 seizoenen van de Spurs te redden? :'(
Heb FM ook al opnieuw geinstalleerd, werkte ook niet..
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:17:39 #299
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_93188176
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:04 schreef Moron het volgende:
Had al gelezen ergens dat die game knetterdood is nu, klopt dat? Geen manier meer om mijn 8 seizoenen van de Spurs te redden? :'(
Heb FM ook al opnieuw geinstalleerd, werkte ook niet..
Altijd 2 savegames hanteren.
pi_93189518
Ik dacht dat nu er diverse patches uit zijn om FM 2011 weer eens de kans te geven... ben ik net lekker op weg met Man City komt de loting voor de groepsfase van de Euro League en zie ik daar Barcelona tussen staan... dat blijkt dus een bug te zijn dat Barcelona zowel de Euro League als de CL speelt... wat een blunder :')

Ik wacht wel gewoon op patch 3... ik vind dit echt de slechtst afgewerkte versie in jaren :r
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_93198149
Castelen is echt een baas.. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')