abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92677794

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2010 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2010 Patch 1

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.

© donroyco
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_92677804
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:59 schreef Happel het volgende:
Derde seizoen met Hamilton in de middenmoot van de Schotse Premier league geëindigd. Redelijke prestatie, al had ik op meer gehoopt. De ploeg begint me wel wat tegen te staan, omdat ik nauwelijks middelen heb om spelers aan te trekken. Lage wagebudget en een schamele 30k aan transferbudget.

De spelers op mijn shortlist zijn gewoon allemaal te duur, ook al spelen ze bij de kleinste schijtclub uit Schotland. Het vinden van transfervrije spelers schiet ook niet echt op, omdat ik de optie attribute masking aan heb staan. Weinig bekend over een speler en moet teveel moeite stoppen in het vinden ervan.

En zo heb ik nog wel meer te zeiken. Drama alom.

Ga nog een poging wagen om dit seizoen Europees te halen, lukt dat niet dan zal ik waarschijnlijk een andere ploeg gaan zoeken. Plezier moet in het spel moet er wel blijven natuurlijk...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_92678170
Ergens in een grijs verleden (CM00/01) heb ik wel eens met East Fife gespeeld in de schotse competitie. Ik vond het wel wat hebben zo'n kleine competitie waarbij je 4 tegen elkaar moest. Speelt East Fife nog steeds in de derde divisie daar? Wie weet probeer ik het daar ooit nog eens.
pi_92678422

Halve finale tegen Arsenal.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_92678451
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 00:46 schreef Doublepain het volgende:
Wie gaat nu Europa in? :') _O-

[ afbeelding ]
Heb uiteindelijk wel gewonnen, maar 2 spelers geblesseerd en ik was al gekwalificeerd.. Maar zo te zien heb ik een goeie B elftal want, ze maakte Twente gewoon af in de halve finale.. Die 2de staat.. :P
pi_92697798
Hmm heeft iemand nog dat lijstje van je jeugdspelers die doorstromen bij hun clubs? Kan hem niet meer 123 vinden :/

Laat maar heb hem al weer :P

7 June Bosnia
7 June Montenegro
7 June New Zealand

20 June Northern Ireland
20 June Israel
20 June Croatia
20 June Switzerland
20 June Ukraine
20 June Wales
20 June Greece
20 June Hungary
20 June Turkey
20 June France
20 June Germany
20 June Portugal
20 June Australia
20 June Scotland

25 June England
25 June Austria

29 June Slovakia

30 June Czech Republic
30 June Poland
30 June Belgium
30 June Italy

1 July Bulgaria
1 July Slovenia
1 July Roumania

7 July Denmark
7 July Holland

10 July Serbia
10 July Spain

15 July South Africa

20 July Mexico

1 August Uruguay
1 August Argentina

19 September Barbados
19 September Trinidad & Tobago
19 September Paraguay
19 September Ecuador
19 September Bolivia

9 December Japan

26 December U.S.A

27 December Sweden
27 December Russia
27 December China

1 January Chile

2 January Brazil

5 January Iceland
5 January Ireland

7 January Finland

10 January Columbia

15 January Ivory Coast
15 January Tunisia
15 January Algeria
15 January Morocco
15 January Cameroon
15 January Senegal
15 January Nigeria
15 January Egypt

20 January Norway

28 January Peru

14 February Belarus

Nog maar een keer posten dan :D

[ Bericht 88% gewijzigd door Nick-GizMo op 12-02-2011 22:56:30 ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_92698828
Bijna einde seizoen met Roda.

Wat een held is die Tamas toch.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:44:06 #8
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_92700260
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 22:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm heeft iemand nog dat lijstje van je jeugdspelers die doorstromen bij hun clubs? Kan hem niet meer 123 vinden :/

Laat maar heb hem al weer :P

7 June Bosnia
7 June Montenegro
7 June New Zealand

20 June Northern Ireland
20 June Israel
20 June Croatia
20 June Switzerland
20 June Ukraine
20 June Wales
20 June Greece
20 June Hungary
20 June Turkey
20 June France
20 June Germany
20 June Portugal
20 June Australia
20 June Scotland

25 June England
25 June Austria

29 June Slovakia

30 June Czech Republic
30 June Poland
30 June Belgium
30 June Italy

1 July Bulgaria
1 July Slovenia
1 July Roumania

7 July Denmark
7 July Holland

10 July Serbia
10 July Spain

15 July South Africa

20 July Mexico

1 August Uruguay
1 August Argentina

19 September Barbados
19 September Trinidad & Tobago
19 September Paraguay
19 September Ecuador
19 September Bolivia

9 December Japan

26 December U.S.A

27 December Sweden
27 December Russia
27 December China

1 January Chile

2 January Brazil

5 January Iceland
5 January Ireland

7 January Finland

10 January Columbia

15 January Ivory Coast
15 January Tunisia
15 January Algeria
15 January Morocco
15 January Cameroon
15 January Senegal
15 January Nigeria
15 January Egypt

20 January Norway

28 January Peru

14 February Belarus

Nog maar een keer posten dan :D
Handig lijstje, dan krijg je toch ook je nieuwe TB en SB?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_92702051
Thuis met 2-0 van Napoli gewonnen, uit speel ik 3-3. Nu wacht Manchester City in de halve finale :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_92704422
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:11 schreef Kn0x het volgende:
Bijna einde seizoen met Roda.
[ afbeelding ]

Wat een held is die Tamas toch.
[ afbeelding ]
Zo zeg wat een spits, wil wel eens weten wat voor elftal je erom heen hebt staan, speelt iedereen in dienst van hem? Hij neemt bijna 60% van de goals op zich.

quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Handig lijstje, dan krijg je toch ook je nieuwe TB en SB?
Vaak paar dagen ervoor ja.

Nu in het 4e seizoen met Leeds begin ik last te krijgen van spelers die beginnen te zeuren, om de paar dagen moet ik een speler gerust stellen omdat hij vindt dat we niet goed presteren.
pi_92708552
WTF is dit :/

Jeugdcomplex was over 2 maanden klaar, en nu kappen ze er mee vanwege geld. Maar ze bouwen wel het stadion uit voor 9.5 miljoen :/
  zondag 13 februari 2011 @ 10:43:51 #12
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92709001
Weet iemand of het mogelijk is om de gegevens van je manager te wijzigen? Ik heb per ongeluk mijn geboortedatum verkeerd ingevoerd en vroeg me af of het mogelijk is om deze met een tool te veranderen.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_92709176
Even een vraagje.Waarom zou ik dit moeten kopen en niet fifa11? Ik neig trouwens wel naar football manager:P
pi_92709409
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:51 schreef TheFastOne het volgende:
Even een vraagje.Waarom zou ik dit moeten kopen en niet fifa11? Ik neig trouwens wel naar football manager:P
Fifa11 en FM11 is vrij lastig met elkaar te vergelijken.. Het gaat allebei over voetbal maar zijn wel heel verschillend..
Houd je ervan om zelf te moeten voetballen, moet je Fifa nemen. Wil je liever je bezig houden met spelers kopen, tactiek bedenken enzovoorts kan je beter FM2011 kopen.
Heb je nu totaal geen smaak en ben je snel tevreden kan je Championship Manager 2011 kopen :P :+
pi_92709611
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
WTF is dit :/

Jeugdcomplex was over 2 maanden klaar, en nu kappen ze er mee vanwege geld. Maar ze bouwen wel het stadion uit voor 9.5 miljoen :/
Dat had ik dus ook met m'n IJslandse club. Ze waren 9 maanden bezig m'n trainingscomplex uit te bouwen, en twee dagen voordat het af is stoppen ze ermee omdat het geld op is. Twee fucking dagen, waren de cornervlaggen te duur? :')
Verder wilden ze m'n stadion ook niet uitbouwen terwijl het al 3 jaar op rij uitverkocht was. Lekker met 900 man publiek de Champions League in! Ik heb dan ook eieren voor m'n geld gekozen en ben bij Vitesse aan de slag gegaan.
pi_92709726
Weet iemand of er al een update is met de laatste transfers?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_92710902
Zit er een handleiding/tutorial die je door het spel helpt in?
Welke verschillende jobs zijn er in FM?

[ Bericht 26% gewijzigd door Vuurpijl. op 13-02-2011 12:11:56 ]
pi_92711518
Kunnen jullie ook een paar voorbeelden van de gameplay geven,ik ben er al over uit dat ik FM11 ga nemen. Alleen nog een beegje nieuwschierig :D
pi_92711637
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:56 schreef Vuurpijl. het volgende:
Zit er een handleiding/tutorial die je door het spel helpt in?
Welke verschillende jobs zijn er in FM?
Als je het spel voor het eerst opstart komt er automatisch een help schermpje los staan die je door alle processen van het spel heen helpt. Je kan alle teams zelf coachen die je wil, maar weet zo niet of je ook scout kan worden in FM, nooit geprobeerd omdat het me veel te saai lijkt :P

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:14 schreef TheFastOne het volgende:
Kunnen jullie ook een paar voorbeelden van de gameplay geven,ik ben er al over uit dat ik FM11 ga nemen. Alleen nog een beegje nieuwschierig :D
Wat wil je weten over de gameplay dan? Na mijn idee is het als "nieuwe manager" beginnen aan FM aardig lastig omdat je met zoveel aspecten in het spel rekening moet houden, maar na een tijdje gaan al dat soort processen vanzelf en weet je waar je rekening mee moet houden. Belangrijk om te weten is dat spelers waardes mee krijgen in FM, deze waardes liggen tussen de 1 t/m 20. Hieronder zie je een screenshot van een talent die een waarde heeft van 18 in verre inworpen, dit wil dus betekenen dat hij zeer goed is in dat onderdeel. Als een speler een waarde onder de 10 heeft is hij er erg slecht in komt het boven de 15 dan beheerst hij dat onderdeel goed. Wel moet je er rekening mee houden op wat voor niveau je voetbalt, als je bijvoorbeeld een team coacht wat Hoofdsklasse speelt dan zou een waarde van rond de 10,11,12 al zeer hoog zijn!

[ Bericht 24% gewijzigd door poiuytr op 13-02-2011 12:26:12 ]
pi_92713148
quote:
[..]

Wat wil je weten over de gameplay dan? Na mijn idee is het als "nieuwe manager" beginnen aan FM aardig lastig omdat je met zoveel aspecten in het spel rekening moet houden, maar na een tijdje gaan al dat soort processen vanzelf en weet je waar je rekening mee moet houden. Belangrijk om te weten is dat spelers waardes mee krijgen in FM, deze waardes liggen tussen de 1 t/m 20. Hieronder zie je een screenshot van een talent die een waarde heeft van 18 in verre inworpen, dit wil dus betekenen dat hij zeer goed is in dat onderdeel. Als een speler een waarde onder de 10 heeft is hij er erg slecht in komt het boven de 15 dan beheerst hij dat onderdeel goed. Wel moet je er rekening mee houden op wat voor niveau je voetbalt, als je bijvoorbeeld een team coacht wat Hoofdsklasse speelt dan zou een waarde van rond de 10,11,12 al zeer hoog zijn!

[ afbeelding ]
Aha, die foto maakt een hoop duidelijk, je moet het moraal van je team hooghouden, naar de buitenwereld comminiceren, opstellen, scouten, trainen, kopen en verkopen, misschien nog een persconferentie?

Ik ben er over uit ^O^
pi_92713647
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:58 schreef TheFastOne het volgende:

[..]

Aha, die foto maakt een hoop duidelijk, je moet het moraal van je team hooghouden, naar de buitenwereld comminiceren, opstellen, scouten, trainen, kopen en verkopen, misschien nog een persconferentie?

Ik ben er over uit ^O^
Een belangrijk onderdeel in FM11 is inderdaad de communicatie naar de buitenwereld, een verkeerd antwoord op een persconferentie kan al gauw het moraal van de spelers naar beneden halen. Jammer genoeg is er in FM11 veel afhankelijk van het moraal, hoe goed je spelers ook zijn. Persconferentie heb je voor en na elke wedstrijd, ook als je een nieuwe aankoop doet moet/ kan je hem voorstellen.
pi_92714022
Dank voor de uitleg allemaal!
pi_92715015
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef TheFastOne het volgende:
Dank voor de uitleg allemaal!
Over een paar dagen laat jij hier ook je talentjes zien :P

quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
Weet iemand of er al een update is met de laatste transfers?
forum.manutd.nl

Nou Manchester city was iets te hoog gegrepen, 0-1 thuis en 2-1 uit. Nieuw seizoen is net weer begonnen :)
Ibri is toch weg voor 9 miljoen, Pieters voor 2.5, Manolev voor 2.1. En heb Ruudje weer terug in EHV :D
pi_92717683
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 13:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
En heb Ruudje weer terug in EHV :D
Nice, RvN ziet er echt belachelijk goed uit nog op zijn leeftijd ^O^
pi_92718896
Ruud vroeg 80k aan salaris.. :') Maar als hij nog bij zijn club zit, vraagt hij zoveel en als hij transfervrij is dan vraagt ie maar 20k ofzo.. :')

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 15:25:17 ]
pi_92719138
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:57 schreef CarlosJacques het volgende:

[..]

Nice, RvN ziet er echt belachelijk goed uit nog op zijn leeftijd ^O^
quote:
13s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:24 schreef Doublepain het volgende:
Ruud vroeg 80k aan salaris.. :') Maar als hij nog bij zijn club zit, vraagt hij zoveel en als hij transfervrij is dan vraagt ie maar 20k ofzo.. :')
pi_92719351
Stijn Wuytens doet het goed, zijn waarde stijgt en haalt elke wedstrijd een 7.. Prikt soms een goaltje mee.. _O_
pi_92719383
TAIWO VOOR 3,5 MIL!! _O_
pi_92721767
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 15:36 schreef Doublepain het volgende:
Stijn Wuytens doet het goed, zijn waarde stijgt en haalt elke wedstrijd een 7.. Prikt soms een goaltje mee.. _O_
Die was bij mij vrij snel weg :P

Oei Oei, nog net op tijd deze speler kunnen kopen :

pi_92722367
NL heeft het EK 2012 verloren van Duitsland in de finale met 0-3.. Dankzij een rode kaart van de Jong.. :D
pi_92722804
nu unemployed begonnen in engeland.... wie o wie zou me willen hebben :P

edit: het megagrote Woking heeft me aangenomen. Ze komen uit in de BSS en staan in de middenmoot. we zullen het zien :)
pi_92723316
Altijd mooi he, sta je achter met 2-1 en krijg je ook nog eens een rode kaart. Toch omswitchen naar 3 spitsen en jawel, je wint met 4-2 :D :D!!
pi_92723749
Die match highest earner clause is ook wel kut als je hem vergeet :')
Ja, schrok je toch even he!
pi_92725392
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 16:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Die was bij mij vrij snel weg :P

Oei Oei, nog net op tijd deze speler kunnen kopen :

[ afbeelding ]
Irriteer je je niet aan die reclame wat ze maken in die skin?
  zondag 13 februari 2011 @ 17:40:38 #35
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_92725539
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:43 schreef Kn0x het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om de gegevens van je manager te wijzigen? Ik heb per ongeluk mijn geboortedatum verkeerd ingevoerd en vroeg me af of het mogelijk is om deze met een tool te veranderen.
pi_92725801
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:40 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Een geboortedatum veranderd hij altijd automatisch als je onder de 25 bent, alleen je geboortedag- en maand blijven nog hetzelfde. En je naam kan je alleen wijzigen door jezelf een bijnaam te geven. Misschien kun je wat aanpassen d.m.v. van een editor, heb geen idee.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:09:09 #37
289614 Toilutpaper
Voor schone billen -.-
pi_92726618
Sta aan het begin van mijn 3e seizoen met Watford, net gepromoveerd naar de Premier Division.

Mijn elftal/spelers:

Geweldig talent, linksback, voor 3,5 mln gekocht van AZ.
Nu al Decent premier league speler.
pi_92727733
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:09 schreef Toilutpaper het volgende:
Sta aan het begin van mijn 3e seizoen met Watford, net gepromoveerd naar de Premier Division.

Mijn elftal/spelers:
[ afbeelding ]

Geweldig talent, linksback, voor 3,5 mln gekocht van AZ.
Nu al Decent premier league speler.
[ afbeelding ]
Mol is een favoriete regennaam in FM!
pi_92728273
Leeds seizoen 2013 2014

Seizoen 3 met Leeds vierde geëindigd waardoor ik recht had op kwalificatie voor de CL, uit de koker kwam Villareal, welke we op het papier wel konden verslaan:

Transfer/ bestuur/ financiën:
Kreeg van het bestuur voor het nieuwe seizoen maar liefst ¤50 miljoen aan het transfergeld en een loonbudget van ¤650.00p/w, heb beetje zitten schuiven met het geld omdat ik dik over het loonbudget heen zal gaan als ik bepaalde spelers naar de club wou halen!
Transfers in en uit 2013-2014:

Arnoutovic, Walker, Babacar, Gago en Hummels zijn directe versterkingen voor de club, de rest is gekocht voor de breedte of de toekomst:)

Champions League:
Het boeide me weinig tegen wie we moesten spelen als Barca maar geen groepshoofd werd.

Ga me proberen te richten op de 3e plek om zodoende nog EURO-Cup af te dwingen, ploegen als Roma en Barcelona hebben meer individuele klasse dan mijn team. Maar hopelijk kan ik stunten.

Selectie 2013-2014:

Talenten:

Bijna allemaal worden ze superieure spelers in de Premier League!

Resultaten:

pi_92732122
Ik snap dit echt niet.. Ik kan max 150k geven maar hij stopt hier bij 120.. Maar als ik het op 150 doe, kan ik het niet voorstellen.. wtf... :')

Mario Balotelli

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2011 20:04:32 ]
pi_92734747
LAAT MAAR HEB HEM AL, koste me 11.25 mil.. Jezus wat een baas.. _O_
pi_92737440
quote:
14s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:39 schreef Doublepain het volgende:
LAAT MAAR HEB HEM AL, koste me 11.25 mil.. Jezus wat een baas.. _O_
Ik heb hem tranfersvrij en krijgt maar ¤45k per week _O-
Wel in 2015
Ja, schrok je toch even he!
pi_92738186
Ik in 2012 :D
pi_92741774
Zijn jullie ook al zolang bezig om hem los te weken bij Man City? Ik zeur al zeker twee jaar om Balotelli maar kan telkens het geld maar niet bij elkaar krijgen. Hij speelt echt al 3 jaar geen enkele wedstrijd voor Man City.

Man City koopt bij mij iedereen voor veel geld op en met halfjaar staan ze al op transferslijst.
  zondag 13 februari 2011 @ 22:26:05 #45
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_92744176
Bij mij speelt 'ie bij ManU :') Overgestapt in 2014 voor 2.3 miljoen.
Tranquillo
pi_92744576
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:53 schreef poiuytr het volgende:
Leeds seizoen 2013 2014

[ afbeelding ]

Seizoen 3 met Leeds vierde geëindigd waardoor ik recht had op kwalificatie voor de CL, uit de koker kwam Villareal, welke we op het papier wel konden verslaan:
[ afbeelding ]

Transfer/ bestuur/ financiën:
Kreeg van het bestuur voor het nieuwe seizoen maar liefst ¤50 miljoen aan het transfergeld en een loonbudget van ¤650.00p/w, heb beetje zitten schuiven met het geld omdat ik dik over het loonbudget heen zal gaan als ik bepaalde spelers naar de club wou halen!
Transfers in en uit 2013-2014:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Arnoutovic, Walker, Babacar, Gago en Hummels zijn directe versterkingen voor de club, de rest is gekocht voor de breedte of de toekomst:)

Champions League:
Het boeide me weinig tegen wie we moesten spelen als Barca maar geen groepshoofd werd.
[ afbeelding ]

Ga me proberen te richten op de 3e plek om zodoende nog EURO-Cup af te dwingen, ploegen als Roma en Barcelona hebben meer individuele klasse dan mijn team. Maar hopelijk kan ik stunten.

Selectie 2013-2014:
[ afbeelding ]

Talenten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bijna allemaal worden ze superieure spelers in de Premier League!

Resultaten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie zege op Chelsea :o
pi_92744650
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:01 schreef poiuytr het volgende:
Zijn jullie ook al zolang bezig om hem los te weken bij Man City? Ik zeur al zeker twee jaar om Balotelli maar kan telkens het geld maar niet bij elkaar krijgen. Hij speelt echt al 3 jaar geen enkele wedstrijd voor Man City.

Man City koopt bij mij iedereen voor veel geld op en met halfjaar staan ze al op transferslijst.
Nope, blablabla bood Balotelli aan voor 12,5.. dus ik bied.. City accept.. Maar Balotelli wou niet eens onderhandelen.. Opeens zag ik, Balotelli forceert een transfer.. Toen dacht ik probeer het weer en bam!! :P
pi_92746109
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:30 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Mooie zege op Chelsea :o
Uit met Barcelona al met 1-0 voor gekomen en hun thuis met countervoetbal met 2-1 verslagen :), zonet Fenerbahce uit ook met 5-1 opzij gezet :)

Babacar is zo'n held als Targetman, speler was mij die 22,5 miljoen wel waard :)
pi_92754368
wtf ben ik een clubje in Portugal waar wekelijks 100 mensen komen kijken, had ik zo'n linksbuiten van 39 die wel scout wilde worden. dus ik laat hem lekker scouten, krijg ik deze man in de schoot geworpen _O_

-
  maandag 14 februari 2011 @ 09:09:55 #50
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_92756663
De bal is rond... maar rolt redelijk goed bij mij. Sta ergens 9de met NAC terwijl het vorig seizoen onder de vorige trainer nog op degraderen stond. Helaas weinig budget om nieuw spul aan te trekken nog.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')