quote:
Is ook niet fijn hoof, als iedereen je zo raar aankijktquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:21 schreef Piye het volgende:
Het is pas sekse-ongelijkheid, als jij geen kort rokje mag dragen.
Jij bent ook niet moeilijk te behagen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef Kola het volgende:
Shirts zonder opdruknamen maar meer mannen een voorbeeld aan jou.
Geil je daar wel op ja, dikke homo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef Kola het volgende:
Zeker qua kleding niet. Simpel is altijd beter. Maar mannen hebben het shoppen ontdekt en moeten er nu ook zo stijlvol mogelijk bijlopen. Ben jij er ook zo een?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij bent ook niet moeilijk te behagen.
Ja schatjequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Geil je daar wel op ja, dikke homo.
Ik ben wel enigszins ijdel, dus kleding die mijn schoonheid accentureert ben ik niet vies van. Maar ik heb ook vaak genoeg schijt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:04 schreef Kola het volgende:
[..]
Zeker qua kleding niet. Simpel is altijd beter. Maar ook mannen hebben het shoppen ontdekt en moeten ze er zo stijlvol mogelijk bijlopen. Ben jij er ook zo een?
Wat voor dan? Gangster kleding om je uiterlijk te accentueren?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ben wel enigszins ijdel, dus kleding die mijn schoonheid accentureert ben ik niet vies van. Maar ik heb ook vaak genoeg schijt.
Ondanks dat gangsterkleding mij ziekelijk goed staat, reken ik dat tot mijn ik-heb-schijt-momenten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:11 schreef Kola het volgende:
[..]
Wat voor dan? Gangster kleding om je uiterlijk te accentueren?
hommoquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:57 schreef Kola het volgende:
quote:
niet drinky's serieuze topic verneuken, vuige rugridderquote:
O god, je eeuwig terugkerende obsessie duikt weer eens op. Mij een homo noemen terwijl je het zelf maar al te druk hebt met mijn wel of niet bestaande piemel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]
wat is er grappig aan om aandacht te vragen met een vrouwenaccount als je een man bent?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
Korte broeken zijn gewoon op veel werkplekken onprofessioneel. Deal with it. En leer hoe je 'derhalve' gebruikt.
Volgende stap is TS die klaagt omdat hij geen mantelpakje aan mag naar het werk. MAAR VROUWEN MOGEN OOK MANTELPAKJES AAN ZELFS LELIJKEquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |