SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
SwagHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Hoe lang gaat jullie batterij (iPhone5) gemiddeld mee?"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."![]()
Een halve week...quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:49 schreef automatic_ het volgende:
Hoe lang gaat jullie batterij (iPhone5) gemiddeld mee?
(zonder dollen: max 1 dag)
[ Bericht 4% gewijzigd door RogerFederer_17 op 17-07-2013 20:59:33 ]I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
al dik een jaarquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:49 schreef automatic_ het volgende:
Hoe lang gaat jullie batterij (iPhone5) gemiddeld mee?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Laatste tijd klapt hij hier de ene keer al bij 30% (!) eruit, de andere keer kan ik nog uren doen met 5%...quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:49 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Een halve week...
(zonder dollen: max 1 dag)I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
Topic opgeschoond, kunnen we nu weer op een normale manier verder!
Dolletjes mogen ook niet meer?People assume too much.![]()
Volgende week maar afspraak maken bij de Apple Store in Amsterdam, m'n sleepknop werkt niet goed. Als ik eerlijk ben moet ik zeggen dat de iPhone 5 voor mij kwalitatief het meest teleurstellende product van Apple is wat ik heb gehadDe krasgevoeligheid van de achterkant, haperende slaapknop, slechte accuduur (5 uur na het laden had ik nog maar 30% van m'n accu over) en dat de laatste tijd de telefoon al uit valt terwijl de accu nog 6% heeft, of springt de accu van 10% naar 4%. Voor een toestel van amper een halfjaar slechte tekens. Ben benieuwd of hij het nog anderhalf jaar vol houdt
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Leuk dat ios 7, eergisteravond geïnstalleerd, gister om 3 uur kreeg ik ineens een smsje dat ik op 75% van mn data van 1 gb zit, kijk ik bij gebruik, heeft itunes 618 mb verstookt in ongeveer 16 uur
Heb itunes match aan staan, vermoed dat daar het probleem zit.
Verder is ios 7 echt heerlijk, zoveel beter dan 6 en voorgaande versies!![]()
Zou het?quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef no1uknow het volgende:
Leuk dat ios 7, eergisteravond geïnstalleerd, gister om 3 uur kreeg ik ineens een smsje dat ik op 75% van mn data van 1 gb zit, kijk ik bij gebruik, heeft itunes 618 mb verstookt in ongeveer 16 uur
Heb itunes match aan staan, vermoed dat daar het probleem zit.Je kan overigens zelf instellen of iTunes Match wel of niet werkt via 3G, dus ook een beetje je eigen schuld.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
blijft wel weinig over dan hequote:Op woensdag 17 juli 2013 21:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
Topic opgeschoond, kunnen we nu weer op een normale manier verder!![]()
![]()
ja dat is nou juist de crux, dat is 1 van de eerste dingen die ik uitgezet heb. Later nog gecheckt en staat inderdaad uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zou het?Je kan overigens zelf instellen of iTunes Match wel of niet werkt via 3G, dus ook een beetje je eigen schuld.
![]()
![]()
Dan had je je post beter kunnen beginnen met 'leuk die no1uknow'.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja dat is nou juist de crux, dat is 1 van de eerste dingen die ik uitgezet heb. Later nog gecheckt en staat inderdaad uit.
ik snap je nietquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan had je je post beter kunnen beginnen met 'leuk die no1uknow'.![]()
![]()
staat hier ooit wel wat nuttigsquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:08 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Er stond ook niet veel (nuttigs).![]()
Omdat je zegt 'leuk dat iOS 7' terwijl iOS 7 er niks aan kan doen.quote:Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Wel raar dat het er zo verstopt in zit. Ook raar dat je geen overzicht kan opvragen van alle gecachete kaarten, nu kan je dus ook nooit wat verwijderen.quote:Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Waar zit het verstopt? Want ik kan het zo snel niet vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wel raar dat het er zo verstopt in zit. Ook raar dat je geen overzicht kan opvragen van alle gecachete kaarten, nu kan je dus ook nooit wat verwijderen.
People assume too much.![]()
Je moet 10x keer het menu heen en weer schuiven (die drie puntjes/streepjes), daarna volgen de instructies vanzelf. Is een soort easter egg, ik vermoed dat ze dit later volwaardig gaan implementeren.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:00 schreef very het volgende:
[..]
Waar zit het verstopt? Want ik kan het zo snel niet vinden.
Nee hoor. Gewoon zoeken naar 'OK maps' en het gaat helemaal vanzelf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je moet 10x keer het menu heen en weer schuiven (die drie puntjes/streepjes), daarna volgen de instructies vanzelf. Is een soort easter egg, ik vermoed dat ze dit later volwaardig gaan implementeren.![]()
Anders verpest je mijn prank even.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon zoeken naar 'OK maps' en het gaat helemaal vanzelf.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
WTFquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon zoeken naar 'OK maps' en het gaat helemaal vanzelf.
Dat gedaan, maar geen idee welk deel hij nu opgeslagen heeft, en inderdaad; hoe je zulks weer verwijderdPeople assume too much.![]()
Is het mogelijk op de iPhone te zien hoe lang hij al aanstaat? Ik zweer toch echt dat dit mogelijk is, maar ik kan het niet vinden..Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Het is mogelijk, maar niet zonder een aparte app. Probeer deze eens.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:14 schreef Black-Death het volgende:
Is het mogelijk op de iPhone te zien hoe lang hij al aanstaat? Ik zweer toch echt dat dit mogelijk is, maar ik kan het niet vinden..2000 light years from home![]()
Thnx. Even de lite versie gedownload. Zie dat hij al 114 dagen aanstaan. 4S wordt steeds iets langzamer en blijft soms vasthangen, dus ik ga hem eens rebooten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is mogelijk, maar niet zonder een aparte app. Probeer deze eens.
lol ik moest serieus even Googlen hoe je een iPhone moet uitzetten
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Juist wel, ik heb al sinds de installatie van iOS 7 de optie om iTunes en apps over mobiel netwerk te gebruiken UIT staan, hij zou het dus juist niet moeten doen maar toch heeft 'ie 618 mb gebruikt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat je zegt 'leuk dat iOS 7' terwijl iOS 7 er niks aan kan doen.![]()
Oh zo, ik dacht dat je het pas uit had gezet nadat je achter het dataverbruik kwam. Nu snap ik het pas.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Juist wel, ik heb al sinds de installatie van iOS 7 de optie om iTunes en apps over mobiel netwerk te gebruiken UIT staan, hij zou het dus juist niet moeten doen maar toch heeft 'ie 618 mb gebruikt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
lol maar dat is dus het vreemde, heb nu 3G maar uitgezet en doe de resterende 2 weken v/d maand maar even op edge.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht dat je het pas uit had gezet nadat je achter het dataverbruik kwam. Nu snap ik het pas.![]()
Hoe krijg ik het eigenlijk voor elkaar om een bepaalde lokatie te bookmarken in Google Maps, ik ben er nog steeds niet achter gekomen![]()
![]()
Zo'n 1,5 dag. En dan 10 uur schermtijd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:49 schreef automatic_ het volgende:
Hoe lang gaat jullie batterij (iPhone5) gemiddeld mee?Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Wat jij bedoelt is waarschijnlijk ditte: * klik *quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:14 schreef Black-Death het volgende:
Is het mogelijk op de iPhone te zien hoe lang hij al aanstaat? Ik zweer toch echt dat dit mogelijk is, maar ik kan het niet vinden..![]()
![]()
Onmogelijk, tenzij je staart naar een zwart AMOLED scherm of iets dergelijks.quote:Op donderdag 18 juli 2013 13:12 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Zo'n 1,5 dag. En dan 10 uur schermtijd."The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein![]()
DONT DONT DONT PLEASE DONT!quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:47 schreef WH141 het volgende:
[..]
Onmogelijk, tenzij je staart naar een zwart AMOLED scherm of iets dergelijks.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik denk dat ze daarmee bedoelt dat ze haar telefoon tijdens het schermen niet gebruikt. Dat verklaart die anderhalve dag ook wel.![]()
Tijd voor 2 simpele vragen!
Ik heb een iPhone 4S die ik ongeveer een half jaar geleden heb gejailbreakt. Nu ben ik vergeten de originele SHSH-blob op te slaan, waardoor ik denk dat ik nu een ander SHSH-blob heb, sinds de jailbreak.
De eerste vraag is: Kan ik mijn iPhone naar fabrieksinstellingen terugzetten (om zo van mijn jailbreak af te komen) en 2: kan ik mijn iPhone (nu mét jailbreak) updaten naar IOS7 beta 3? Las dat je daar geen developer account voor nodig hebt
Alvast bedankt!![]()
![]()
6:00 uur van de lader en savonds 4 % over. Beetje fb twitter whatsapp en internet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:49 schreef automatic_ het volgende:
Hoe lang gaat jullie batterij (iPhone5) gemiddeld mee?![]()
Je hebt geen blobs nodig om van een jailbreak af te komen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:08 schreef henrivo het volgende:
Tijd voor 2 simpele vragen!
Ik heb een iPhone 4S die ik ongeveer een half jaar geleden heb gejailbreakt. Nu ben ik vergeten de originele SHSH-blob op te slaan, waardoor ik denk dat ik nu een ander SHSH-blob heb, sinds de jailbreak.
De eerste vraag is: Kan ik mijn iPhone naar fabrieksinstellingen terugzetten (om zo van mijn jailbreak af te komen) en 2: kan ik mijn iPhone (nu mét jailbreak) updaten naar IOS7 beta 3? Las dat je daar geen developer account voor nodig hebt
Alvast bedankt!2000 light years from home![]()
Ik doelde ook eigenlijk op de controle achteraf (na de firmware update / firmware reset), ik heb namelijk geen idee of dat gaat op basis van SHSH en ik wil niet dat mijn Apple-account gesloten wordt als blijkt dat "ze erachter zijn gekomen" dat ik "in het verleden" een jailbreak gehad hebquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt geen blobs nodig om van een jailbreak af te komen.![]()
Ik heb gejailbreakte iPhones gehad sinds 2007. Ik heb geen idee waar je het over hebt met 'account sluiten'. Ik heb zelfs een keer (per ongeluk) met een neppe clicknbuy account een app gekocht en nooit betaald... De blobs zijn om te downgraden van firmware, thats it. Als iedereen naar iOS7 gaat zijn die blobs waardeloos.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:45 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik doelde ook eigenlijk op de controle achteraf (na de firmware update / firmware reset), ik heb namelijk geen idee of dat gaat op basis van SHSH en ik wil niet dat mijn Apple-account gesloten wordt als blijkt dat "ze erachter zijn gekomen" dat ik "in het verleden" een jailbreak gehad heb![]()
Gewoon restoren, komt allemaal wel goed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:45 schreef henrivo het volgende:
[..]
Ik doelde ook eigenlijk op de controle achteraf (na de firmware update / firmware reset), ik heb namelijk geen idee of dat gaat op basis van SHSH en ik wil niet dat mijn Apple-account gesloten wordt als blijkt dat "ze erachter zijn gekomen" dat ik "in het verleden" een jailbreak gehad heb2000 light years from home![]()
Alleen via iTunes restoren. Niet via de instellingen in de iPhone zelf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Gewoon restoren, komt allemaal wel goed.![]()
Ik zou het voor de zekerheid via iTunes doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:43 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Alleen via iTunes restoren. Niet via de instellingen in de iPhone zelf.2000 light years from home![]()
Dát is mijn intentie ook eigenlijk, ik wil gewoon weer met een schone lei beginnen. Frisse installatie van IOS6, upgraden naar IOS7 beta3 (heb begrepen dat je daar geen developers account voor nodig hebt, correct me if im wrong). Vandaar deze vragenquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:35 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Als iedereen naar iOS7 gaat zijn die blobs waardeloos.
En over dat account sluiten, heb ik ooit eens ergens gelezen en sindsdien ben ik er nogal huiverig voor![]()
Foto doet het niet.
[ Bericht 22% gewijzigd door Brummetje_ op 18-07-2013 19:42:08 (Foto doet het niet.) ]Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Jawel, bij rechtermuisklik -> openen in nieuw tabblad deed ie t wel. Ging over batterijgebruik toch?quote:![]()
Strange....quote:Op woensdag 17 juli 2013 21:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Laatste tijd klapt hij hier de ene keer al bij 30% (!) eruit, de andere keer kan ik nog uren doen met 5%...
Al een restore gedaan?
Bij mij had dat destijds wel geholpen...
Doet hij dit vaker? Het kan ook door de warmte komen?I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
dat diagnosescherm geeft geen schermgebruik weer. Dat In Use is een willekeurige tijdquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:46 schreef henrivo het volgende:
[..]
Jawel, bij rechtermuisklik -> openen in nieuw tabblad deed ie t wel. Ging over batterijgebruik toch?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ook niet altijd een succes kan ik je vertellen, ik kon hem DFU redden terwijl ik dacht dat ik zo klaar wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zou het voor de zekerheid via iTunes doen.
Niet leuk als je daar om half 12 in de avond mee begint met de gedachte binnen een kwartier klaar te zijn...
Inmiddels is de synchronisatiefoutmelding er ook uit zo lijkt het.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Good. Ik heb die app er gewoon op gehouden uit voorzorg, maar goede ontwikkeling.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
1 dag maximaal wanneer gebruikt. Als hij snachts aan staat gaat er in 8 uur hooguit 5% batterij op.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:49 schreef automatic_ het volgende:
Hoe lang gaat jullie batterij (iPhone5) gemiddeld mee?![]()
Vorige maand 240mb en 30minuten verbruikt
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
http://www.volkskrant.nl/(...)ok-door-iPhone.dhtml
Geniaal. Het verbaast me niks dat het een truucje is van Apple om namaakproducten tegen te gaan. Sowieso heb ik een namaakoplader voor mijn iPhone 5 uit China, en hij is echt kut.![]()
Sja, ik heb een China oplader voor de 5 al sinds de release zonder problemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:26 schreef RoW_0 het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ok-door-iPhone.dhtml
Geniaal. Het verbaast me niks dat het een truucje is van Apple om namaakproducten tegen te gaan. Sowieso heb ik een namaakoplader voor mijn iPhone 5 uit China, en hij is echt kut.![]()
RT @wol: Cool idee. Bonuskaart enz in je iPhone Passbook RT @ruudhendrikstv: Slimme app; Cardless. En het werkt! https://t.co/2zNh7JpqGo
Handig !! Eindelijk een goede toepassing voor passbook, naast entreetickets.![]()
Heb je niks aan als traditionele barscanners niet een streepjescode van een scherm kan scannen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:58 schreef kikoooooo het volgende:
RT @wol: Cool idee. Bonuskaart enz in je iPhone Passbook RT @ruudhendrikstv: Slimme app; Cardless. En het werkt! https://t.co/2zNh7JpqGo
Handig !! Eindelijk een goede toepassing voor passbook, naast entreetickets.![]()
Waarom kan dat niet? Heb ik toch geregeld gedaan met barcodes voor de bioscoop, feesten e.d. op mijn telefoon.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heb je niks aan als traditionele barscanners niet een streepjescode van een scherm kan scannen.![]()
De winkels die in de app staan werken gewoon dus ik snap niet wat je probleem is.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:47 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heb je niks aan als traditionele barscanners niet een streepjescode van een scherm kan scannen.![]()
Talloze keren geprobeerd om mijn bonuskaart in passbook te laten zetten. Is ook gelukt, maar alleen die handscanners herkennen soms de code. Die aan de gewone kassa's niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
De winkels die in de app staan werken gewoon dus ik snap niet wat je probleem is.![]()
Waarom sta ik (iPhone dus) bij mijn vaders Whatsapp (Android) op "prive", terwijl de rest in zijn lijst op "mobiel" staat??Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Toen je vader jouw nummer als contact toevoegde (bij de gewone contactenlijst, niet whatsapp) had hij het als prive neergezet ipv mobiel. Hij kan je gewoon in z'n gewone contactlijst bewerken.quote:Op zondag 21 juli 2013 11:45 schreef Brummetje_ het volgende:
Waarom sta ik (iPhone dus) bij mijn vaders Whatsapp (Android) op "prive", terwijl de rest in zijn lijst op "mobiel" staat??
Edit: Maar dit maakt toch niet echt iets uit of wel soms?"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein![]()
Tnx!quote:Op zondag 21 juli 2013 11:57 schreef WH141 het volgende:
[..]
Toen je vader jouw nummer als contact toevoegde (bij de gewone contactenlijst, niet whatsapp) had hij het als prive neergezet ipv mobiel. Hij kan je gewoon in z'n gewone contactlijst bewerken.
Edit: Maar dit maakt toch niet echt iets uit of wel soms?
En nee maakt niks uit, hij vond het alleen raar. (Hij moet nog wennen aan de telefoon.)
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Zo, m'n iPad 2 na ruim 2 jaar gebruik ook eens opnieuw geïnstalleerd. Wat een heerlijk verschil in snelheid.
Snap ook echt niet dat mensen al jaren een iPhone draaien zonder reinstall.![]()
dit is t iphone topic als je dat nog niet gezien had.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:34 schreef kikoooooo het volgende:
Zo, m'n iPad 2 na ruim 2 jaar gebruik ook eens opnieuw geïnstalleerd. Wat een heerlijk verschil in snelheid.
Snap ook echt niet dat mensen al jaren een iPhone draaien zonder reinstall.
Al die rendersdie een nog lelijker en onhaalbaarder dan de ander
Met GHB nooit meer nee
Renders waarvan?quote:Op maandag 22 juli 2013 21:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dit is t iphone topic als je dat nog niet gezien had.
Al die rendersdie een nog lelijker en onhaalbaarder dan de ander
![]()
mogelijke ontwerpenquote:Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Placebo.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:34 schreef kikoooooo het volgende:
Snap ook echt niet dat mensen al jaren een iPhone draaien zonder reinstall.
Tja...daar kan ik niks aan doenquote:
Al vind ik het zelf wel meevallen. Gewoon een iPod Touch, maar dan iets dikker.People assume too much.![]()
Inderdaad. De iPad 2 van mijn vader verbaasde me ook enorm wat snelheid en accuduur betreft; met basisdingen (i.e. andere dingen dan spelletjes, e.g. webbrowsen of apps openen in het algemeen) is het snelheidsverschil met mijn iPad 4 echt bijna niet te merken na een schone installatie. Ik irriteer me er nooit aan, en de accuduur is ook net zo goed (nog steeds een dikke 10 uur op één lading met matig gebruik).quote:
De 2009 iMac van een kennis, daarentegen, staat al sinds de dag van aanschaf (ergens in mei 2009 dus een dikke 4 jaar geleden) aan en wordt dus zelden opnieuw opgestart, software wordt niet verwijderd, niets is georganiseerd of wordt geüpdate, de harde schijf is zowat vol (ergo fragmentatie begint op te treden) en de prestaties zijn inmiddels net zo slecht als die van mijn PowerMac G4 op OS X Tiger. Het besturingssysteem (nog steeds Snow Leopard) zit ook vol met fouten want 't ding blijft niet goed in slaapstand staan.
Ik ben serieus; zelfs zijn MacBook Air uit 2010 is echt de snelste niet meer ondanks de SSD die erin zit.
Idem dito met zijn iPad 2, waar het snelheidsverschil met die van mijn vader flink te merken is.
Slecht onderhoud kan echt een flink verschil maken in prestaties van een apparaat. Sowieso is het verstandig om bij elke grote update met een schone lei te beginnen vind ik, dat reduceert ook de kans op bugs die optreden bij conflicten tussen de instellingen van de oude en nieuwe software e.d.
En ja, ik weet dat dit een iPhone topic is maar de situaties geven het voorbeeld mooi weer, vind ik![]()
![]()
Af en toe iPhone/iPad backuppen, opnieuw instellen en backup terugzetten scheelt iddquote:Op maandag 22 juli 2013 21:34 schreef kikoooooo het volgende:
Snap ook echt niet dat mensen al jaren een iPhone draaien zonder reinstall..
![]()
Ik heb gewoon clean install gedaan, de helft van de apps gebruik ik toch nooit.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 13:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Af en toe iPhone/iPad backuppen, opnieuw instellen en backup terugzetten scheelt idd.
![]()
Dit doe ik ook om de paar maanden.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 15:04 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik heb gewoon clean install gedaan, de helft van de apps gebruik ik toch nooit.![]()
Vraagje is het mogelijk om de vergrendel knop op een 4S zonder jailbreak uit te schakelen? Dus dat die gewoon geluid blijft maken.![]()
![]()
je zou hem in kunnen stellen voor de rotationlock. Of gewoon afblijven.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:21 schreef Hexley het volgende:
Vraagje is het mogelijk om de vergrendel knop op een 4S zonder jailbreak uit te schakelen? Dus dat die gewoon geluid blijft maken.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je zou hem in kunnen stellen voor de rotationlock. Of gewoon afblijven.Dat werkt alleen op een iPad, niet op een iPhone...
![]()
Dat heb ik mijn moeder ook al tig keer gezegd, maar ja oudjes,..quote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:23 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je zou hem in kunnen stellen voor de rotationlock. Of gewoon afblijven.![]()
![]()
Gelukkig zit er kleurcodering op, ziet ze het in het scherm en springt ie echt niet zomaar op stil of juist op geluidquote:Op dinsdag 23 juli 2013 16:54 schreef Hexley het volgende:
[..]
Dat heb ik mijn moeder ook al tig keer gezegd, maar ja oudjes,..
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Iemand die een idee heeft wat ik kan doen?
Nadat ik muziek heb geluisterd via een Bluetooth box is het volume tijdens het bellen ongelooflijk zacht. Moet haast de telefoon in mijn oor drukken om iets te horen.
Muziek afspelen enzo werkt wel gewoon![]()
Nee ik bedoelde echt de tijd dat het apparaat aan stond, maar was inderdaad in de war met dit (daarom wist ik zogenaamd zo zeker dat het wel bestondquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:19 schreef Hexley het volgende:
[..]
Wat jij bedoelt is waarschijnlijk ditte: * klik *)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Lijkt toch wel erg op de renders die ik gemaakt heb voor 9to5macquote:
Ik vind het er best goed uit zien eigenlijk.People assume too much.![]()
quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die een idee heeft wat ik kan doen?
Nadat ik muziek heb geluisterd via een Bluetooth box is het volume tijdens het bellen ongelooflijk zacht. Moet haast de telefoon in mijn oor drukken om iets te horen.
Muziek afspelen enzo werkt wel gewoon![]()
Je iPhone herstarten (home + sleepknop ingedrukt houden), en alle apps sluiten in de multitasking. Waarschijnlijk denkt je iPhone dat hij nog een connectie heeft. Heb je Bluetooth al uitgezet?quote:![]()
Ligt het aan mij of doet 'zoek mijn iPhone' het niet meer? Heb het apparaat inmiddels verwijdert omdat deze niet meer te vinden was met 3G als WIFI, en kan d.m.v. het iCloud account me iPhone 4S niet opnieuw configureren, nu blijft er staan: 'Geen apparaten'.
Ervaringen?
--Beta 3 IOS 7ik
hou
van
...![]()
Al geprobeerd maar helaasquote:Op donderdag 25 juli 2013 11:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Je iPhone herstarten (home + sleepknop ingedrukt houden), en alle apps sluiten in de multitasking. Waarschijnlijk denkt je iPhone dat hij nog een connectie heeft. Heb je Bluetooth al uitgezet?![]()
![]()
Ik zit mij zo eens af te vragen heh, waarom gaan het iPhone topic, het iPad topic en het Apple topic hier in DIG niet gewoon samen en wordt het een algemeen Apple topic?
Het heeft, voor zover ik kan bedenken, alleen maar voordelen en geen nadelen.
• Je hebt meer publiek in een topic.
• Daardoor worden eventuele vragen sneller beantwoord
• DIG wordt er iets overzichtelijker van![]()
Puik ideequote:Op donderdag 25 juli 2013 13:28 schreef Dimens het volgende:
Ik zit mij zo eens af te vragen heh, waarom gaan het iPhone topic, het iPad topic en het Apple topic hier in DIG niet gewoon samen en wordt het een algemeen Apple topic?
• DIG wordt er iets overzichtelijker van![]()
![]()
Doet het prima hier. Zal wel een iOS7 beta dingetje zijnquote:Op donderdag 25 juli 2013 12:47 schreef klaas_th het volgende:
Ligt het aan mij of doet 'zoek mijn iPhone' het niet meer? Heb het apparaat inmiddels verwijdert omdat deze niet meer te vinden was met 3G als WIFI, en kan d.m.v. het iCloud account me iPhone 4S niet opnieuw configureren, nu blijft er staan: 'Geen apparaten'.
Ervaringen?
--Beta 3 IOS 7![]()
Wordt wel een erg druk topic dan...met iMacs, MacBooks, iPods, iPads, iPhones, iWatches, iTV, iTunes etc....quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:28 schreef Dimens het volgende:
• DIG wordt er iets overzichtelijker van
Ik vind het persoonlijk geen goed idee. Stel je een vraag, moet je opeens 4 pagina's of misschien wel 2 topics terug om een eventueel antwoord te lezen omdat het opeens zoveel drukker is in dit topic.People assume too much.![]()
Valt mee toch? Als je een antwoord krijgt, krijg je daar een quote-alert van.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:06 schreef very het volgende:
[..]
Wordt wel een erg druk topic dan...met iMacs, MacBooks, iPods, iPads, iPhones, iWatches, iTV, iTunes etc....
Ik vind het persoonlijk geen goed idee. Stel je een vraag, moet je opeens 4 pagina's of misschien wel 2 topics terug om een eventueel antwoord te lezen omdat het opeens zoveel drukker is in dit topic.![]()
Niet iedereen quote jou als je een vraag stelt.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Valt mee toch? Als je een antwoord krijgt, krijg je daar een quote-alert van.
Ik denk dat het gewoon te druk wordt en te onoverzichtelijk.
Ik snap ook niet hoe dit DIG overzichtelijker zou maken...wat is er onoverzichtelijk aan:
[DIG] iPad
[DIG] iPhone
[DIG] iMac
etc
Daarbij hebben ze weinig met elkaar te maken.
Wat ik me nog wel voor zou kunnen stellen is dat er misschien een IOS topic en een OSX topic zou komen. Maar dan nog...ik vind het zoals het nu is eigenlijk gewoon prima
Al die topics lopen wel en hebben heel erg ander publiek. Denk dat vragen dan juist sneller ondergesneeuwd rakenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
In het Apple topic zijn er 147900 reacties geplaatst sinds vrijdag 19 augustus 2005. Voor het gemak ronden we het af naar 8 jaar. Dat wil zeggen dat er gemiddeld 18488 posts per jaar zijn en gemiddeld 51 posts per dag.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:06 schreef very het volgende:
[..]
Wordt wel een erg druk topic dan...met iMacs, MacBooks, iPods, iPads, iPhones, iWatches, iTV, iTunes etc....
Ik vind het persoonlijk geen goed idee. Stel je een vraag, moet je opeens 4 pagina's of misschien wel 2 topics terug om een eventueel antwoord te lezen omdat het opeens zoveel drukker is in dit topic.
Het iPhone topic heeft sinds woensdag 10 januari 2007 65100. 7 jaar en 7 maanden om het makkelijk te houden. Zo'n 2700 dagen dus. Dat wil zeggen dat er gemiddeld 24 posts per dag zijn.
Het iPad topic heeft er 12600 sinds woensdag 27 januari 2010. 3 jaar en 7 maanden, dus zo'n 1305 dagen. Gemiddeld zijn dat dus net geen 10 posts per dag.
Gooi je het allemaal in een algemeen topic, zal het gemiddelde aantal posts dus stijgen naar 85 posts. En dan te bedenken dat veruit de meeste posts worden geplaatst tijdens een keynote waardoor het gemiddelde tijdens de normale dagen veel lager ligt.
Is dat echt zoveel?![]()
Ik zie nog steeds het voordeel niet om die te combineren, behalve dat het alleen maar verwarrend werkt omdat ik me situaties kan bedenken dat men het over ipad apps heeft terwijl de ander denkt dat het over iphone apps gaat, om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
In het Apple topic zijn er 147900 reacties geplaatst sinds vrijdag 19 augustus 2005. Voor het gemak ronden we het af naar 8 jaar. Dat wil zeggen dat er gemiddeld 18488 posts per jaar zijn en gemiddeld 51 posts per dag.
Het iPhone topic heeft sinds woensdag 10 januari 2007 65100. 7 jaar en 7 maanden om het makkelijk te houden. Zo'n 2700 dagen dus. Dat wil zeggen dat er gemiddeld 24 posts per dag zijn.
Het iPad topic heeft er 12600 sinds woensdag 27 januari 2010. 3 jaar en 7 maanden, dus zo'n 1305 dagen. Gemiddeld zijn dat dus net geen 10 posts per dag.
Gooi je het allemaal in een algemeen topic, zal het gemiddelde aantal posts dus stijgen naar 85 posts. En dan te bedenken dat veruit de meeste posts worden geplaatst tijdens een keynote waardoor het gemiddelde tijdens de normale dagen veel lager ligt.
Is dat echt zoveel?People assume too much.![]()
Er zijn nu teveel reeksen op FOK! en dat zou gewoonweg minder moeten worden. Je krijgt er ook van die kliekjes door en dat is zo jammer.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:35 schreef very het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds het voordeel niet om die te combineren, behalve dat het alleen maar verwarrend werkt omdat ik me situaties kan bedenken dat men het over ipad apps heeft terwijl de ander denkt dat het over iphone apps gaat, om maar wat te noemen.
Tevens zorgt het voor meer duidelijkheid in de index van DIG. Nu is er een Apple SC, een iPhone topic en een iPad topic. Tja, waar laat je eventueel je verhaal achter?
Ik plaats het doorgaans in het Apple topic aangezien ik daar de meeste kans heb op een response. En met mij velen anderen. Want uiteindelijk zie je dat veel mensen daar iets vragen of vertellen over hun iPad of iPhone en niet hier of in het iPad topic.
Naast dat, zijn het ook nog eens doorgaans dezelfde users.![]()
M'n iPhone heeft zichzelf gefixtAlles werkt weer zoals het hoort te werken, hoe het komt dat weet niemand
Kan m'n S3 weer de kast in, iPhone typt toch wel 10x fijner
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.![]()
Dan vind ik eigenlijk dat het Apple topic weg zou moeten en er gewoon voor elk product een topic moet komen. En ik vind niet per definitie dat minder topics beter is. Ik vind juist overzicht beter als er specifiek gerichte topics zijn. Maar dat er dan ook weer 1 verzameltopic is maakt het wel onoverzichtelijkquote:Op donderdag 25 juli 2013 14:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn nu teveel reeksen op FOK! en dat zou gewoonweg minder moeten worden. Je krijgt er ook van die kliekjes door en dat is zo jammer.
Tevens zorgt het voor meer duidelijkheid in de index van DIG. Nu is er een Apple SC, een iPhone topic en een iPad topic. Tja, waar laat je eventueel je verhaal achter?
Ik plaats het doorgaans in het Apple topic aangezien ik daar de meeste kans heb op een response. En met mij velen anderen. Want uiteindelijk zie je dat veel mensen daar iets vragen of vertellen over hun iPad of iPhone en niet hier of in het iPad topic.
Naast dat, zijn het ook nog eens doorgaans dezelfde users.People assume too much.![]()
Ik heb in icloud.com mijn iPhone dus verwijdert omdat deze het niet deed, nu probeer ik de iPhone weer te configureren met 'Zoek mijn iPhone' alleen doet ie het niet. Enig idee?
ik
hou
van
...![]()
heb je iCloud.com wel weer toegevoegd?quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef klaas_th het volgende:
Ik heb in icloud.com mijn iPhone dus verwijdert omdat deze het niet deed, nu probeer ik de iPhone weer te configureren met 'Zoek mijn iPhone' alleen doet ie het niet. Enig idee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Die staat automatisch al toegevoegd, vandaar dat ik de optie kan inschakelen. En ja deze is het zelfde als me Apple ID.quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb je iCloud.com wel weer toegevoegd?ik
hou
van
...![]()
Ik zou niet meer posten. iMacs, Mac OSX en Macbooks boeien me niets en daar weet ik ook niets van. iPad een beetje,maar die gebruik ik nooit.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Er zijn nu teveel reeksen op FOK! en dat zou gewoonweg minder moeten worden. Je krijgt er ook van die kliekjes door en dat is zo jammer.
Naast dat, zijn het ook nog eens doorgaans dezelfde users.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Batman en superman samen komen ook uit dezelfde fabriek maar dat maakt ze samen niet beter dan apart.quote:Op donderdag 25 juli 2013 14:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
In het Apple topic zijn er 147900 reacties geplaatst sinds vrijdag 19 augustus 2005. Voor het gemak ronden we het af naar 8 jaar. Dat wil zeggen dat er gemiddeld 18488 posts per jaar zijn en gemiddeld 51 posts per dag.
Is dat echt zoveel?
Gewoon lekker laten zoals het is, niemand heeft er last van.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zal wel aan iOS7 liggen, het is niet voor niets een betaquote:Op donderdag 25 juli 2013 15:42 schreef klaas_th het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ik hoop het, niemand anders ervaringen mee?quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:23 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Zal wel aan iOS7 liggen, het is niet voor niets een betaik
hou
van
...![]()
Is hier iemand die IOS7 op een 3,5inch scherm heeft draaien?
En zou diegene misschien, heel misschien wie weet mogelijk eventueel enigszins in de welwillendheid zijn om twee screenshots te maken en up te loaden? Eén van het homescreen met de standaard achtergrond en één van het homescreen met een donkere achtergrond?
Eventueel kan je mijn homemade background gebruiken:
-Blauwig
-GrijzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dank zou groot zijn
Wat kan je doen met een 4s die ineens warm word?
alle Apps uitzetten helpt niet.
Als iemand een tip heeft?![]()
Wanneer wordt die heel warm?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:38 schreef quirina het volgende:
Als iemand een tip heeft?
Wat versta je onder 'ineens'?
Na een tijdje intensief gebruiken met continue scherm aan wordt die van mij ook best warm ja. Gewoon uitzetten (slaapstand natuurlijk) en even met rust laten, dan gaat het vanzelf weer over.
Aan de oplader kan die ook wel warm worden trouwens. Niet perse iets mee aan de hand dan.![]()
Je iPhone ff tijdelijk uitschakelen (ik weet dat hij onmisbaar is, maar het zal nu wel moeten)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:38 schreef quirina het volgende:
Als iemand een tip heeft?
Doe dit maximaal 5 min lang....I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:48 schreef very het volgende:
Is hier iemand die IOS7 op een 3,5inch scherm heeft draaien?
En zou diegene misschien, heel misschien wie weet mogelijk eventueel enigszins in de welwillendheid zijn om twee screenshots te maken en up te loaden? Eén van het homescreen met de standaard achtergrond en één van het homescreen met een donkere achtergrond?
Eventueel kan je mijn homemade background gebruiken:
-Blauwig
-Grijzigzoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dank zou groot zijn![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
zoiets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Als dank mag je mijn wallpapers uitprinten
Thanks man!People assume too much.![]()
yes zal ze boven m'n bed hangenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:18 schreef very het volgende:
[..]![]()
![]()
Als dank mag je mijn wallpapers uitprinten
Thanks man!![]()
Als je daar dan ook een foto van wilt posten tegen die tijd, dan extra kusjequote:
heb je geen account voor nodig sahbiquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:00 schreef So_Surreal het volgende:
Is er iemand met een dev account die mijn iPhone wil toevoegen zodat ik ook iOS7 beta kan draaien?
Met GHB nooit meer nee
Hoe danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb je geen account voor nodig sahbi?!?!
![]()
IPSW downloaden, shift+update en dan ipsw selecterenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
IPSW is het bestand of zoquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:02 schreef Catch22- het volgende:
IPSW downloaden, shift+update en dan ipsw selecteren?
Op ftdworld zie ik geen IOS 7 BETA 3 voor de iPhone 5 staan :;(![]()
http://www.ihacksblog.com(...)one-ipod-touch-ipad/quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:03 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
IPSW is het bestand of zo?
Op ftdworld zie ik geen IOS 7 BETA 3 voor de iPhone 5 staan :;(Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Deze link is dood:quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:04 schreef Catch22- het volgende:
[..]
http://www.ihacksblog.com(...)one-ipod-touch-ipad/
Download iOS 7 Beta 3 iPhone 5 A1429 US CDMA And Rest Of World GSM,![]()
vast wel elders te vindenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:28 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Deze link is dood:
Download iOS 7 Beta 3 iPhone 5 A1429 US CDMA And Rest Of World GSM,Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ga googlen of op OMT kijken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:28 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Deze link is dood:
Download iOS 7 Beta 3 iPhone 5 A1429 US CDMA And Rest Of World GSM,![]()
quote:Heb het gevonden.quote:
Wist niet dat een gekraakte .ISPW ook werkte
Dacht dat je echt geregistreerd moest zijn.![]()
Dat is geen 'gekraakte' .ispw, Apple boeit het sinds de iOS 5 bèta niet meer of je een devver bent of niet.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 09:42 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
[..]
Heb het gevonden.
Wist niet dat een gekraakte .ISPW ook werkte
Dacht dat je echt geregistreerd moest zijn.
Wel niet vergeten te 'upgraden' (ergo eerst herstellen vanuit een iOS 6 .ispw file, dan upgraden via de iOS 7 .ispw file) want als je 'm herstelt gaat 't dus niet lukken.![]()
Als je met extra bugs en compatibiliteitsproblemen wil zitten niet. Wil je echter een zo smooth mogelijke ervaring zou ik toch maar met een schone lei beginnen.quote:![]()
Of gewoon nog even anderhalve maand wachten, christ.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Of dat inderdaadquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Of gewoon nog even anderhalve maand wachten, christ.
Nog altijd het verstandigste, met een halfbakken OS werken is verre van optimaal.![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Of gewoon nog even anderhalve maand wachten, christ.
Dat is mijn mening ook. Heb ook met iOS7 rondgelopen maar heb het weer gedowngrade. Beta 3 was niet zo smooth en het is niet handig voor als ik straks op vakantie ga ivm expiration date.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Of gewoon nog even anderhalve maand wachten, christ.![]()
PoppetjesIk heb een vraagke: m'n moeder heeft een iPhone 3GS waar ze nogal dol op is, maar dat ding krijgt nu kuren en ze heeft geen zin geld om een nieuwe tweedehands te kopen
Ze wil eerst even weten of deze nog te redden is.
Het probleem: dat ding valt gewoon uit. Eerst was het als de batterij nog op 33 % stond, maar nu ook als hij op 70% staat. Niet dat hij inene pats boem uitvalt, maar het scherm lijkt te vervagen. Als ze hem dan weer even aan de lader hangt, kan hij weer een tijdje mee, tot het riedeltje opnieuw begint. Dat mens is dus ook nooit bereikbaarMaar ik win wel steeds met Ruzzle omdat haar telefoon uitvalt tijdens een potje.
Hoe dan ook, ik wil haar wel naar zo'n telefoonturk sturen, maar ik ben bang dat het vervangen van de batterij en/of het scherm duurder is dan een nieuwe tweedehands iPhone 4, maar misschien heeft iemand hier dezelfde problemen gehad? Is dat ding überhaupt nog te redden?Tap tap tap![]()
Klinkt niet als een batterijprobleem om eerlijk te zijn, althans, wellicht deel van het probleem maar niet op zich.
Als de spanning immers te laag is, raakt alles afgesloten maar klapt ie niet uitvagend eruit.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat dacht ik ook. Het scherm wordt heel donker en reageert nergens meer op, maar je ziet nog heel vaag tekst en contouren tot het helemaal wegvalt.Tap tap tap![]()
Had ik laatst ook met een 3GS die twee weken in de sneeuw heeft gelegen en daarna anderhalf jaar in de kast stof heeft liggen happen.
Precies hetzelfde geval: het scherm werd donker in die zin dat het de backlight verloor; de content op het scherm kon je wel nog even zien (alsof het was ingebrand, maar dat was het niet) en even daarna was het scherm helemaal uit.
Als je 't ding dan probeerde aan te zetten vertikte die dat, gaf 'ie aan dat de batterij leeg was en opgeladen moest worden.
In het begin sprong 't ding er al bij 65% uit, een tijdje later liep 't af tot iets in de 40% en uiteindelijk hield 'ie het zelfs tot 18% vol.
Mijn idee was toen wel dat het aan de batterij lag (soms hield 'ie ermee op als ik 3G of vliegtuigmodus instellingen aanpaste en op internet vond ik meer mensen die dit als oorzaak aanwezen, maar andere keren had het absoluut niets daarmee te maken.![]()
Ik heb vaak genoeg gezien dat een nieuwe accu zulke problemen verhielpHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Voor pakweg 60 euro wel het proberen waard.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:56 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb vaak genoeg gezien dat een nieuwe accu zulke problemen verhielpI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zoek mijn iPhone probleem nog steeds niet opgelost, staat aangevinkt in de iCloud instellingen, maar zegt dat er geen apparaten verbonden zijn.
''Het bericht 'Geen apparaten geregistreerd'
Dit bericht verschijnt wanneer geen apparaat is geconfigureerd in de iCloud-account en Zoek mijn iPhone is ingeschakeld. Als u nog steeds het apparaat in uw bezit hebt, stelt u Zoek mijn iPhone in door te tikken op Instellingen > iCloud en zorgt u ervoor dat Zoek mijn iPhone is ingeschakeld.''
Iemand tips?ik
hou
van
...![]()
Ik heb nu ios7 beta 3 er op staan, kan ik gewoon over the air updaten naar beta 4? Ik ben geen developer ofzo, gewoon van internet gehaald.![]()
Yep.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:35 schreef TheGeneral het volgende:
Ik heb nu ios7 beta 3 er op staan, kan ik gewoon over the air updaten naar beta 4? Ik ben geen developer ofzo, gewoon van internet gehaald.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Bij mij werkte het met beta 3 en nu ook met beta 4quote:Op maandag 29 juli 2013 20:17 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of het een IOS7 issue is, heb niemand anders erover gehoord.![]()
de C staat voor Cheap!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:55 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iPhone 5C(hunky)0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Duidelijk merkbaar verschil (Beta 4) op een iPhone 4. Op de 5 merk ik nog vrij weinig verschil.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Interessant. Eindelijk een apple telefoon die geen 600¤ kost en die je gewoon kan neergooien zonder zorgen te maken over beschadigingen in het aluminium.![]()
Het wordt dus 4s hardware met een 5 scherm en een 3gs behuizing?
Ik gok op een prijs rond de 400-450 dollar/euroHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hoe werkt beta 4 op de 4S?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Afstandbediening van mijn headset werkt niet meer met beta 4. Valt mee te leven![]()
Eerste indruk is dat ie behoorlijk sneller is. Vooral multitasken werkt nu eindelijk goed snel.quote:![]()
![]()
Mooi om te horen. Hoe staat het met de batterijduur en heb je nog wat bugs kunnen ontdekken?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Eerste indruk is dat ie behoorlijk sneller is. Vooral multitasken werkt nu eindelijk goed snel.![]()
Batterijduur kan ik vanavond pas zeggenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:28 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Mooi om te horen. Hoe staat het met de batterijduur en heb je nog wat bugs kunnen ontdekken?Nog geen bugs gevonden naast mijn headset-probleem.
![]()
DE iphone is volgens mij helemaal gedateerd.
IK heb nu een samsung S3 en ik zou dat ding never inruilen voor zo een kutiphone. Als je eenmaal een groot schermformaat gewend bent kan je niet meer terug naar die kleine kut schermpjes van de IPHone. Verbaast me dus ook helemaal niets dat Samsung nu Apple op alle terreinen verslaat met hun telefoons.
Apples arrogantie om bepaalde zaken gaat ze de kop kosten of ze moeten snel met de tijd meegaan.Ajax is mijn leven!![]()
Voor een 3gs hoeft dat niet zoveel te kosten.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voor pakweg 60 euro wel het proberen waard.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ok, en nu weer opflikkerenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:18 schreef fantasyboy het volgende:
IK heb nu een samsung S3 en ik zou dat ding never inruilen voor zo een kutiphone. Als je eenmaal een groot schermformaat gewend bent kan je niet meer terug naar die kleine kut schermpjes van de IPHone. Verbaast me dus ook helemaal niets dat Samsung nu Apple op alle terreinen verslaat met hun telefoons.
Apples arrogantie om bepaalde zaken gaat ze de kop kosten of ze moeten snel met de tijd meegaan.![]()
En dan wil i het nog effe hebben over die toestellen die per gb verkocht worden...
Dat is helemaal de grootste oplichting die er bestaat door apple...
koop je een 16gb toestel ipv een 8g betaal je zomaar een paar 100 euro meer....
Terwijl je bij de samsung toestellen gewoon een kaartje erin kan steken naar elk gewenst gb voor een paar tientjes...
De klant heeft dat ook ondertussen door....ik zeg fuck apple!Ajax is mijn leven!![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:24 schreef fantasyboy het volgende:
En dan wil i het nog effe hebben over die toestellen die per gb verkocht worden...
Terwijl je bij de samsung toestellen gewoon een kaartje erin kan steken naar elk gewenst gb voor een paar tientjes...
De klant heeft dat ook ondertussen door....ik zeg fuck apple!En HTC doet precies hetzelfde, met je hypocriet geneuzelquote:![]()
![]()
Nee dat doet HTC niet sufferdjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
[..]
En HTC doet precies hetzelfde, met je hypocriet geneuzelAjax is mijn leven!![]()
Ga toch heen met je kutmening en je kleine kutgezeik, suffertje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:18 schreef fantasyboy het volgende:
Apples arrogantie om bepaalde zaken gaat ze de kop kosten of ze moeten snel met de tijd meegaan.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Een ander groot bullshit van de Iphone is de garantie. Die slaat werkelijk kant nog wal met extra garantie kopen...is de grootste oplichting die er bestaat in de telefoonwereld.Ajax is mijn leven!![]()
Volgens mij wordt het de huidige 5 in 3gs behuizing.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:57 schreef Catch22- het volgende:
Het wordt dus 4s hardware met een 5 scherm en een 3gs behuizing?
Ik gok op een prijs rond de 400-450 dollar/euro![]()
Rot gewoon een eind op, faalhaasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:29 schreef fantasyboy het volgende:
Een ander groot bullshit van de Iphone is de garantie. Die slaat werkelijk kant nog wal met extra garantie kopen...is de grootste oplichting die er bestaat in de telefoonwereld.![]()
![]()
Joh, dan koop je het toch lekker niet? Ga nu maar weer naar de speeltuinquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:29 schreef fantasyboy het volgende:
Een ander groot bullshit van de Iphone is de garantie. Die slaat werkelijk kant nog wal met extra garantie kopen...is de grootste oplichting die er bestaat in de telefoonwereld.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
En dan ook nog is die bullshit van een s toestel uitbrengen met minimale veranderringen ...
Apple is de grootste consumenten oplichter die er bestaat.
Zie ook die connector bullshit van ze.....puur alleen gedaan om maar een zogenaamd nieuw model op de markt te brengen....jezus wat een consumenten oplichting....
STEVE JOBS KOM TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ajax is mijn leven!![]()
Jij hebt echt een steekje los zitten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:33 schreef fantasyboy het volgende:
En dan ook nog is die bullshit van een s toestel uitbrengen met minimale veranderringen ...
Apple is de grootste consumenten oplichter die er bestaat.
Zie ook die connector bullshit van ze.....puur alleen gedaan om maar een zogenaamd nieuw model op de markt te brengen....jezus wat een consumenten oplichting....
STEVE JOBS KOM TERUG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Gaat het weer over de Galaxy S4? Dit was toch een iPhone-topic?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:33 schreef fantasyboy het volgende:
En dan ook nog is die bullshit van een s toestel uitbrengen met minimale veranderringen ...For great justice!![]()
En dat gelul over de aansluiting, ding is 1 keer veranderd sinds 2007, Samsung heeft geloof ik twaalf miljoen versies van mini USB gebruikt in die tijd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ZEG DAT GEWOON FF LEKKER ERGENS ANDERS!!!!!quote:
Niemand hier geeft een neuk.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dit en vanaf nu gaan alle offtopic posts weg. Ga maar lekker in het samsungtopic fappen op samsungs.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ZEG DAT GEWOON FF LEKKER ERGENS ANDERS!!!!!
Niemand hier geeft een neuk.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nee, één keer sinds 2001, de originele iPod had namelijk ook die aansluiting al.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:38 schreef HeatWave het volgende:
En dat gelul over de aansluiting, ding is 1 keer veranderd sinds 2007, Samsung heeft geloof ik twaalf miljoen versies van mini USB gebruikt in die tijd.
For great justice!![]()
Zo zie je maar, dat slappe gelul allemaal. Natuurlijk heeft Apple wel eens kutstreken, maar je moet wel met feiten aankomen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, één keer sinds 2001, de originele iPod had namelijk ook die aansluiting al.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat valt natuurlijk niet mee voor die blinde Fandroids, dus schieten ze maar wat losse flodders op ons af.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo zie je maar, dat slappe gelul allemaal. Natuurlijk heeft Apple wel eens kutstreken, maar je moet wel met feiten aankomen.
For great justice!![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:33 schreef fantasyboy het volgende:
Apple is de grootste consumenten oplichter die er bestaat.quote:
Met GHB nooit meer nee
Mooie is dat zelfs Google zegt dat de meeste Androidapparaten maar kut zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat valt natuurlijk niet mee voor die blinde Fandroids, dus schieten ze maar wat losse flodders op ons af.. En die hebben het gemaakt
.
Get woke, go broke!![]()
quote:
Samsung
Met GHB nooit meer nee
Ik moet zeggen, de HTC One is een mooi ding. Jammer van het inferieure OS. Die goedkope plastic Samsung-troep is te belachelijk voor woorden. En dat is dan even duur als een iPhone 5.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooie is dat zelfs Google zegt dat de meeste Androidapparaten maar kut zijn. En die hebben het gemaakt
.
For great justice!![]()
Top, maar die zit in een ander topic. Opbokken dus.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jamaarinnovatie!!!!!!!1!!!!!quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Overigens zit Samsung's kracht in aantallen, niet in productkwaliteit. Overspoel de markt met een incrementele upgrade in een half jaar en doe daar 3 varianten op en je garandeert wel inkomsten ten koste van de kwaliteit.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat komt om flash nu door nieuwe technieken vervangen wordt....maar ik heb de ipad gekocht toen het uitkwam en het was natuurlijk belachelijk dat je op zo een duur apparaat geen sites met flash kon bezoeken door een debiele arrogante politiek van apple.....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:53 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Samsung heeft ook geen Flash meerAjax is mijn leven!![]()
quote:!
Ik ga geen woorden meer vuil maken aan deze kleuter. Oh, dat heb ik eerder gezegd he?For great justice!![]()
Iphonegarage.nl prijs slechts overgenomen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:20 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Voor een 3gs hoeft dat niet zoveel te kosten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Beetje vermaak op de saaie dinsdagmorgenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:56 schreef Godtje het volgende:
Al die mensen die happen zijn nog veel komischer![]()
![]()
Echt vreemd waarom. Door wie zou dat toch komen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:55 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Dat komt om flash nu door nieuwe technieken vervangen wordt....![]()
Was ik niet duidelijk?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nee, mijn iphone scherm, heeft nogal een lage resolutie en ik kon het dus niet helemaal lezen.quote:![]()
Ik voel je pijn broeder.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, mijn iphone scherm, heeft nogal een lage resolutie en ik kon het dus niet helemaal lezen.
Gepost vanaf mijn iphone 5Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Haha, jij gebruikt een iPhone.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, mijn iphone scherm, heeft nogal een lage resolutie en ik kon het dus niet helemaal lezen.. Je rijdt zeker ook nog in een Aston Martin? Iedereen weet dat Hummers veel groter en dus innovatiever zijn!
For great justice!![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Haha, jij gebruikt een iPhone.. Je rijdt zeker ook nog in een Aston Martin? Iedereen weet dat Hummers veel groter en dus innovatiever zijn!
Hummers worden niet meer gemaakt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Haha, jij gebruikt een iPhone.. Je rijdt zeker ook nog in een Aston Martin? Iedereen weet dat Hummers veel groter en dus innovatiever zijn!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik ben opzoek naar een iPhone 4(s) als 2e telefoon maar wat is een schappelijke prijs die je hier nog voor betaald(2e hands)?woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
¤ 250 / ¤ 300 is redelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:53 schreef Woods het volgende:
Ik ben opzoek naar een iPhone 4(s) als 2e telefoon maar wat is een schappelijke prijs die je hier nog voor betaald(2e hands)?![]()
4tje 200 ekkies, 4s max 300
Ik zou alleen even anderhalve maand wachten.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Gek genoeg hebben veel menen in mijn omgeving een iPhone 4 icm een jaarcontract die rond deze tijd afloopt. Even kijken of ik ze zo gek kan maken om hem aan mij te verkopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:55 schreef Catch22- het volgende:
4tje 200 ekkies, 4s max 300
Ik zou alleen even anderhalve maand wachten.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.![]()
Ik zou geen 4 nemen meer. Ik heb een 4 en een 4s met iOS7 beta 3, en dat is geweldig op de 4s maar echt niet te doen op de 4.
Er zal nog wel iets geoptimaliseerd worden, maar ik zou het risico niet nemen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik wil het eigenlijk zo simpel(en goedkoop) mogelijk houden en ben niet echt into apple scene. Ik heb reeds gehoord over het nieuwe ios 7 maar wat is er beter aan de 4s tov de 4(afgezien van de beta troubles?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou geen 4 nemen meer. Ik heb een 4 en een 4s met iOS7 beta 3, en dat is geweldig op de 4s maar echt niet te doen op de 4.
Er zal nog wel iets geoptimaliseerd worden, maar ik zou het risico niet nemen.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
gewoon een snellere processor. Niet heel veel meer, maar dat merk je wel heel erg met iOS7.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:16 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk zo simpel(en goedkoop) mogelijk houden en ben niet echt into apple scene. Ik heb reeds gehoord over het nieuwe ios 7 maar wat is er beter aan de 4s tov de 4(afgezien van de beta troubles?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
En die is reeds te installeren of alleen beta vorm?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon een snellere processor. Niet heel veel meer, maar dat merk je wel heel erg met iOS7.woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Een (tweedehandse) iPhone 4 kopen is echt een waste of money. Ik raad je echter minimaal een 4S aan. Anders ga je alleen maar haten op Apple dat het prut is, terwijl je een 3/4 jaar oude telefoon kooptquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:16 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk zo simpel(en goedkoop) mogelijk houden en ben niet echt into apple scene. Ik heb reeds gehoord over het nieuwe ios 7 maar wat is er beter aan de 4s tov de 4(afgezien van de beta troubles?- Wie weet is de nieuwe iPhone 5C wel wat voor jou!
![]()
![]()
Alleen Beta, zou het niet doen als het je dagelijkse toestel is, zitten nog wel een paar bugjes in.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:24 schreef Woods het volgende:
[..]
En die is reeds te installeren of alleen beta vorm?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zodra de nieuwe iPhone beschikbaar is komt mijn iPhone 4S te koop.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:24 schreef Woods het volgende:
[..]
En die is reeds te installeren of alleen beta vorm?
Deze is nog helemaal netjes en zal dat ook blijven. Je mag die dan hebben voor 300 euro
Kan je tegen die tijd ook het mooie nieuwe IOS7 op draaienZal wel nog zo'n 2 maanden duren, denk ik?
Ik vind het wel goed te doen sinds beta 3. De meest irritante bug die daar nog in zat (ongelezen items in mail) is nu in beta 4 gefixed. Verder was het al redelijk soepel in beta 3, maar in beta 4 loopt het als een zonnetje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen Beta, zou het niet doen als het je dagelijkse toestel is, zitten nog wel een paar bugjes in.
Anyway, hier ook in afwachting van de 5s. En dan gaat mijn 4s ook de 2e hands markt op.![]()
Opzich is het wel werkbaar ja, al heb ik 4 nog niet. Maar ik heb heel sporadish wel een springboardreset, en de iconen bovenin willen nog wel eens wegvallen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed te doen sinds beta 3. De meest irritante bug die daar nog in zat (ongelezen items in mail) is nu in beta 4 gefixed. Verder was het al redelijk soepel in beta 3, maar in beta 4 loopt het als een zonnetje.
Anyway, hier ook in afwachting van de 5s. En dan gaat mijn 4s ook de 2e hands markt op.
Maar damn wat is het snel.
Get woke, go broke!![]()
Gebruikt iemand een leuke app om je inkomsten en uitgaven beetje overzichtelijk te houden + wat mogelijkheden om te budgetteren? Aanbod is nogal groot![]()
![]()
Samsung Rigged the S4 to Unnaturally Perform Better in Benchmark Tests
iPhone forum, I know. Maar dit is anti-samsung, dus hoort dan automatisch hier haha
En een veel betere camera heeft de 4Squote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gewoon een snellere processor. Niet heel veel meer, maar dat merk je wel heel erg met iOS7.![]()
![]()
Waarom hoort dat hier dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:54 schreef very het volgende:
iPhone forum, I know. Maar dit is anti-samsung, dus hoort dan automatisch hier haha![]()
![]()
Not this shit againquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:54 schreef very het volgende:
iPhone forum, I know. Maar dit is anti-samsung, dus hoort dan automatisch hier haha![]()
![]()
![]()
Ow, iOS 7 beta 4 komt gewoon als softwareupdate op mijn iPhone.
Weinig uiterlijke veranderingen zie ik.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Was gister al bekendquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Weinig uiterlijke veranderingen zie ik.
ik
hou
van
...![]()
Ik kan het wel in het samsung topic gaan posten, maar dan ben ik weer "an apple anboy on a rampage" ofzo. Ik verbaas me gewoon dat Samsung zoiets doet.quote:People assume too much.![]()
Dat hoort dan toch in het Samsung-topic thuis. Ik ga hier ook niet klagen over hoe Microsoft maar X miljoen Surface RT's heeft verkocht, right?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:30 schreef very het volgende:
[..]
Ik kan het wel in het samsung topic gaan posten, maar dan ben ik weer "an apple anboy on a rampage" ofzo. Ik verbaas me gewoon dat Samsung zoiets doet.![]()
Ik ben niet per sé anti-Samsung ofzo hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:30 schreef very het volgende:
[..]
Ik kan het wel in het samsung topic gaan posten, maar dan ben ik weer "an apple anboy on a rampage" ofzo. Ik verbaas me gewoon dat Samsung zoiets doet.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ik ook nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik ben niet per sé anti-Samsung ofzo hoor
Thuis zitten we met een Samsung TV en 3 (binnenkort 4) Samsung smartphones; geen enkele iPhone te bekennen
Niets op aan te merken. Aanvankelijk probeerden ze wel erg hard Apple te mimicken maar tegenwoordig hebben ze wel een duidelijke eigen identiteit, vind ik.
LG aan de andere hand, met hun Optimus G Pro ergo Samsung Galaxy Note II![]()
![]()
Kom nou toch, jij meende hier even leuk te doen met je statement dus ga me niet vertellen dat het een "fopje, flauw mopje" wasquote:![]()
![]()
De zin die ik erachter zette duidde daar ook helemaaaaaal niet op neequote:Op woensdag 31 juli 2013 16:46 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Kom nou toch, jij meende hier even leuk te doen met je statement dus ga me niet vertellen dat het een "fopje, flauw mopje" was
Ik kan hier ook wel flauwe grapjes gaan neerpoten en zeggen dat het hier thuishoort, maar ze blijven irrelevant.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:59 schreef very het volgende:
[..]
De zin die ik erachter zette duidde daar ook helemaaaaaal niet op nee
Maar gaan we weer on-topic?![]()
![]()
Nogmaals: why so serious? Geez!quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:02 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik kan hier ook wel flauwe grapjes gaan neerpoten en zeggen dat het hier thuishoort, maar ze blijven irrelevant.
Maar gaan we weer on-topic?
Was gewoon een poging om ons iphone-users even heerlijk superieur te laten voelen, je weet toch. Niks te doen enzo...grapje tussendoor.
Laat ook maar
Lekker gelijk allemaal boehoehoe doen
Nou ja, ik had de DMG's al gedownloaded gisteren maar niet aan een update toegekomen, dat hij nu gewoon te downloaden op de iPhone was verbaasde me gewoonquote:.
Ook de 4 is redelijk bruikbaar geworden met beta 4.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
op de iPhone 4 hoor ik verschillende dingen, de één zegt snel, de ander langzaamquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Weinig uiterlijke veranderingen zie ik.Is het heel veel langzamer dan iOS 6? Want die draait op mijn 4 perfect
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Iemand die misschien weet hoe ik PDF bestanden kan opslaan op mijn home screen? Evt vanuit dropbox naar homescreen? Wil ze offline ook bekijken en niet steeds mijn mailbox of dropbox te hoeven openen![]()
in dropbox worden je favorieten lokaal opgeslagen, je kan ook een pdf reader (waaronder iBooks) installeren en daarmee pdf's opslaanquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die misschien weet hoe ik PDF bestanden kan opslaan op mijn home screen? Evt vanuit dropbox naar homescreen? Wil ze offline ook bekijken en niet steeds mijn mailbox of dropbox te hoeven openen“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
ibooksquote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die misschien weet hoe ik PDF bestanden kan opslaan op mijn home screen? Evt vanuit dropbox naar homescreen? Wil ze offline ook bekijken en niet steeds mijn mailbox of dropbox te hoeven openen![]()
Hij vraagt hoe hij een snelkoppeling kan neerzetten op zijn homescreen/springboard, toch? Dat kan niet met Dropbox noch iBooks.
Zonder jailbreak is dit sowieso onmogelijk dunkt mij.![]()
Daarom zeg ik ook ibooks. Een van de enige mogelijkheden om PDF lokaal op te slaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 06:38 schreef J.Appleseed het volgende:
Hij vraagt hoe hij een snelkoppeling kan neerzetten op zijn homescreen/springboard, toch? Dat kan niet met Dropbox noch iBooks.
Zonder jailbreak is dit sowieso onmogelijk dunkt mij.
Een snelkoppeling kan wel maar dat wordt een snelkoppeling naar de url van de PDF![]()
Beta 3 was te traag op de 4, beta 4 is heel goed te doen, nog wel trager dan op de 4s uiteraard, maar gewoon heel goed werkbaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
op de iPhone 4 hoor ik verschillende dingen, de één zegt snel, de ander langzaamIs het heel veel langzamer dan iOS 6? Want die draait op mijn 4 perfect
Op de 4s is het gewoon echt heel erg snel, heb het zelf nog niet op een 5 getest.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik kots op renders.
Nee; ik kots op nieuwssites die elke render publiceren als "mogelijke nieuwe iphone". Flikker op man.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dit. Vooral iphoneclub is goed in dit non-nieuws plaatsenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik kots op renders.
Nee; ik kots op nieuwssites die elke render publiceren als "mogelijke nieuwe iphone". Flikker op man.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:24 schreef fantasyboy het volgende:
De klant heeft dat ook ondertussen door....ik zeg fuck apple!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:55 schreef Beursaap het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fantasyboy trollde dus niet alleen in t ajaxtopicHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Jezelf superieur voelen omdat je een bepaald apparaat gebruikt
Wat een droevig figuur ben je dan als je daar je levensgeluk uit moet halen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
tsjaquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 07:53 schreef fathank het volgende:
Jezelf superieur voelen omdat je een bepaald apparaat gebruikt
Wat een droevig figuur ben je dan als je daar je levensgeluk uit moet halenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Meer mensen (met een iPhone 5 en) een vreselijk slechte verbinding met de appstore?
Krijg 9 van de 10 keer "kan geen verbinding maken met appstore".Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)![]()
Heeft die man gelijk of niet? Het verschil tussen iOS en Android kun je vergelijken met de Eagle en de Curiousity die nu op Mars rond rijdt.quote:![]()
Niet eens gekliktquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:44 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Heeft die man gelijk of niet? Het verschil tussen iOS en Android kun je vergelijken met de Eagle en de Curiousity die nu op Mars rond rijdt.![]()
Guys, kan iemand even snel helpen?
Mijn vriend gebruikte hiervoor een telefoon die nu kapot is, waardoor hij zijn oude iPhone 4 uit de kast heeft gepakt. Al zijn contacten stonden op zijn simkaart, maar zijn iPhone laat niks zien. De telefoon is atm verbonden met iTunes.
Iemand enig idee hoe we de contacten terug kunnen halen?
Alvast bedankt![]()
![]()
Even uitzettenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:21 schreef Noisemaker het volgende:
Mn bookmarks in Safari zijn ineens weg, kutzooi.
Tap tap tap![]()
Afsluiten, multitaskbar openen, afsluiten en opnieuw aanzetten. Klaar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:21 schreef Noisemaker het volgende:
Mn bookmarks in Safari zijn ineens weg, kutzooi.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat is simpelquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Afsluiten, multitaskbar openen, afsluiten en opnieuw aanzetten. Klaar.Thnx beiden!
![]()
instellingen > email, contacten, agenda's > importeer simcontactenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Guys, kan iemand even snel helpen?
Mijn vriend gebruikte hiervoor een telefoon die nu kapot is, waardoor hij zijn oude iPhone 4 uit de kast heeft gepakt. Al zijn contacten stonden op zijn simkaart, maar zijn iPhone laat niks zien. De telefoon is atm verbonden met iTunes.
Iemand enig idee hoe we de contacten terug kunnen halen?
Alvast bedankt![]()
Het was al opgelost, maar toch bedankt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 15:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
instellingen > email, contacten, agenda's > importeer simcontacten![]()
![]()
JA joh jullie hebben ook gelijk allemaal...
Vandaar dat de consument nu voor android kiest
http://www.volkskrant.nl/(...)n-in-App-Store.dhtml
Voor het eerst zijn er meer apps gedownload via Google Play dan via de App Store van Apple. Volgens statistiekenbedrijf App Annie heeft Google het afgelopen kwartaal Apple ingehaald. Dit is veel eerder dan analisten een jaar geleden hadden verwacht, meldt zakenblad Forbes.
Vorig kwartaal behaalde Google nog 90 procent van de downloads van Apple, dit kwartaal zijn er via het Android-besturingssysteem 10 procent meer apps gedownload dan via iOS, het besturingssysteem van de iPhone, iPod en iPad.
De reden van de sterke stijging van downloads is de vloedgolf van goedkope smartphones die op het gratis Android draaien in opkomende markten als India, Rusland en Brazilië. Apple komt overigens dit jaar ook met een goedkope iPhone.
Ook al worden er nu meer apps gedownload via Google Play, de inkomsten uit apps blijven nog achter bij Apple. De App Store genereerde 2,3 keer meer inkomsten dan Google Play in het tweede kwartaal van 2013.
Dit gat wordt wel kleiner, twee jaar geleden was dit nog vier keer zoveel. Games zijn de voornaamste bron van inkomsten, 80 procent van de inkomsten van Google Play kwam uit games, tegenover 75 procent voor de App Store.
IK HOU HET GEWOON BIJ DE KEIHARDE FEITEN VAN DE PRAKTIJK...ALS sommige mensen dat nu ook gaan doen, maar pietje heeft een apple speelgoed en daarom is het de beste .....Ajax is mijn leven!![]()
Ga even opbokken met je getrollHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Wil hier even jullie mening vragen.
Mijn vader gebruikt nu nog mijn oude HP Ipaq 6915![]()
Hij zit wel te denken over iets anders maar weet niet wat. Hij heeft er weinig voor over dus ik zit te denken aan een iPhone 3Gs. Er zijn natuurlijk ook voldoende budget Android toestellen te vinden, maar aangezien hij al een iPad heeft denk ik dat een iPhone het handigst voor hem is.
Is zo'n 3Gs nog wat? Hoe zit het met updates? Werken de meeste apps nog gewoon hierop? Is de camera acceptabel?Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
Dus doordat Apps in de playstore meer worden gedownload zijn ze beter dan de AppStore?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Zou persoonlijk voor een 4 of hoger gaan. De 3GS is waarschijnlijk te verouderd om nog fatsoenlijk te gebruiken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zit wel te denken over iets anders maar weet niet wat. Hij heeft er weinig voor over dus ik zit te denken aan een iPhone 3Gs. Er zijn natuurlijk ook voldoende budget Android toestellen te vinden, maar aangezien hij al een iPad heeft denk ik dat een iPhone het handigst voor hem is.
Is zo'n 3Gs nog wat? Hoe zit het met updates? Werken de meeste apps nog gewoon hierop? Is de camera acceptabel?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
3GS is wel een oudje hoor. Support daarvan houdt eerdaags ook op.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:37 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ afbeelding ]
Is zo'n 3Gs nog wat? Hoe zit het met updates? Werken de meeste apps nog gewoon hierop? Is de camera acceptabel?
Een iPhone4 is geen optie? Kan je voor rond de 200 al vinden.
@hierboven: dont feed the trollHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
iPhone 4 was ook mijn eerste idee, maar die zijn dus nog best duur, want met ¤200 heb je het over 2ehands neem ik aan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:39 schreef Catch22- het volgende:
[..]
3GS is wel een oudje hoor. Support daarvan houdt eerdaags ook op.
Een iPhone4 is geen optie? Kan je voor rond de 200 al vinden.
Hij zit qua prijsklasse eerder aan ¤150 te denken, en dan blijft er bij Apple niet zoveel keuze over, vandaar dat ik op de 3Gs uitkwam. Maar goed, als de support daar binnenkort van stopt dan moet ik hem dat misschien toch maar niet aanbevelen.Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8![]()
volgens mij krijgt die al geen iOs7 meer. Voor 150 euro heb je wel redelijke androidsmartphonesquote:Op zondag 4 augustus 2013 12:56 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
iPhone 4 was ook mijn eerste idee, maar die zijn dus nog best duur, want met ¤200 heb je het over 2ehands neem ik aan.
Hij zit qua prijsklasse eerder aan ¤150 te denken, en dan blijft er bij Apple niet zoveel keuze over, vandaar dat ik op de 3Gs uitkwam. Maar goed, als de support daar binnenkort van stopt dan moet ik hem dat misschien toch maar niet aanbevelen.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hallo, donder eens op uit dit topic! Hier zitten iPhonegebruikers die het verder geen fuck interesseert wat jij te melden hebt over Android aangezien ze het niet gebruiken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:21 schreef fantasyboy het volgende:
JA joh jullie hebben ook gelijk allemaal...
Vandaar dat de consument nu voor android kiest
http://www.volkskrant.nl/(...)n-in-App-Store.dhtml
Voor het eerst zijn er meer apps gedownload via Google Play dan via de App Store van Apple. Volgens statistiekenbedrijf App Annie heeft Google het afgelopen kwartaal Apple ingehaald. Dit is veel eerder dan analisten een jaar geleden hadden verwacht, meldt zakenblad Forbes.
Vorig kwartaal behaalde Google nog 90 procent van de downloads van Apple, dit kwartaal zijn er via het Android-besturingssysteem 10 procent meer apps gedownload dan via iOS, het besturingssysteem van de iPhone, iPod en iPad.
De reden van de sterke stijging van downloads is de vloedgolf van goedkope smartphones die op het gratis Android draaien in opkomende markten als India, Rusland en Brazilië. Apple komt overigens dit jaar ook met een goedkope iPhone.
Ook al worden er nu meer apps gedownload via Google Play, de inkomsten uit apps blijven nog achter bij Apple. De App Store genereerde 2,3 keer meer inkomsten dan Google Play in het tweede kwartaal van 2013.
Dit gat wordt wel kleiner, twee jaar geleden was dit nog vier keer zoveel. Games zijn de voornaamste bron van inkomsten, 80 procent van de inkomsten van Google Play kwam uit games, tegenover 75 procent voor de App Store.
IK HOU HET GEWOON BIJ DE KEIHARDE FEITEN VAN DE PRAKTIJK...ALS sommige mensen dat nu ook gaan doen, maar pietje heeft een apple speelgoed en daarom is het de beste .....
Je kan terecht in: DIG / [Android] #65 Een lekker smeuïg, groen sleuteltaartjePowered by Janetje®![]()
Als je toch low budget gaat zou ik niet voor Android gaan, dat heeft nogal flinke hardware nodig om een beetje soepel te draaien. Een Nokia Lumia 520 (met Windows Phone 8) is wat mij betreft het beste low-budget-toestel wat er te verkrijgen is. Voor rond de 150, soms voor minder. Snel en eenvoudig in gebruik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 12:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
volgens mij krijgt die al geen iOs7 meer. Voor 150 euro heb je wel redelijke androidsmartphones
En anders natuurlijk een iPhone 4.
For great justice!![]()
Als hij per sé een iPhone wil raad ik hem aan iets langer te sparen. Anders gewoon Windows Phone/Android.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat ben je toch een sneu vendjequote:, haten op Samsung terwijl Apple precies hetzelfde doet. Samsung gooit er tenminste nog eens recente hardware in en een FHD scherm.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Ga dan naar je samsungtopic...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
"Vendje", serieus?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:00 schreef Woods het volgende:
[..]
Wat ben je toch een sneu vendje, haten op Samsung terwijl Apple precies hetzelfde doet. Samsung gooit er tenminste nog eens recente hardware in en een FHD scherm.
[ afbeelding ]
Jammer dat je geen iPhone hebt. Die autocorrectie zorgt er tenminste voor dat je niet van die debiele fouten maakt.![]()
wij iPhone gebruikers zijn inderdaad net zoals gefrustreerde booslims, zeg er iets verkeerd over en je wordt aangevallen door 100schapenquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hallo, donder eens op uit dit topic! Hier zitten iPhonegebruikers die het verder geen fuck interesseert wat jij te melden hebt over Android aangezien ze het niet gebruiken.
Je kan terecht in: DIG / [Android] #65 Een lekker smeuïg, groen sleuteltaartjeIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Ga jij ook eens ergens anders spelen, het is zo wel weer genoeg geweest. Niemand heeft hier wat aan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:00 schreef Woods het volgende:
[..]
Wat ben je toch een sneu vendje, haten op Samsung terwijl Apple precies hetzelfde doet. Samsung gooit er tenminste nog eens recente hardware in en een FHD scherm.
[ afbeelding ]Powered by Janetje®
Forum Opties Forumhop: Hop naar: