Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
17 euro omdat je ketting eraf ligt?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:10 schreef Murdera het volgende:
Lekker vertieft. Vrijdag nieuwe fiets, haal hem nu net uit het fietsenrek, ketting eraf. 17 EU. Lichter
dure fietsenmaker. Dichte kast, vandaarquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
17 euro omdat je ketting eraf ligt?Hoe krijg je dat voor elkaar? Gebroken?
Wordt er ook 1 wakkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat loop je nou te fucken met het topicnummer dan
Boeiend.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat loop je nou te fucken met het topicnummer dan
Had je mij motte quotenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had nog niet in het nieuwe topic gekeken
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ohw![]()
Wil je een pilsje en een J-tje dan MurdaBro ?
Hier werd ik een beetje hard.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 Paast een ijskoud gecondenseerd flesje HJ, en een dikke hazen-J.![]()
Damn bro. Je moest eens weten wat voor harde hals ik hier voor me heb.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik probeerde het zelfs nog te downplayen met "een beetje"
gecondenseerd?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Damn bro. Je moest eens weten wat voor harde hals ik hier voor me heb.
Nondejuh.
Daar heb je gelijk in. Maar daar komt nog wel verandering in.quote:
Ja, met een architectonisch hoogstaande drinktuit.quote:
Ik rol er dadelijk eentje, heb er vandaag beetje moeite mee door plakkerige handen van de warmtequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar daar komt nog wel verandering in.
Rook je mee ?
[..]
Ja, met een architectonisch hoogstaande drinktuit.
Ik ook, en ik had palmolie gesmeerd voor de zon, dan weet je 't ook wel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik rol er dadelijk eentje, heb er vandaag beetje moeite mee door plakkerige handen van de warmte
Gewoon de oude vertrouwde white widowquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ook, en ik had palmolie gesmeerd voor de zon, dan weet je 't ook wel.
Vettige meuk waarvoor je eerst mot douchen om alles van je lijf te spoelen.
Maar wel chill. Was heerlijk. Morgen weer
Wat voor wierie heb jij ?
Hier in Groningen zijn ze de hipsters aan het uithangen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon de oude vertrouwde white widow
Wat een kutnamen zegquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier in Groningen zijn ze de hipsters aan het uithangen.
Allemaal rare namen. Tweety, Campsite, Jek Herrold, Bommen Berend.
Snow, white diamond. etc.Best garruhpig haha
Shag Herwhurquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een kutnamen zegSoms ook van die moeilijk uitspreekbare namen zoals "Jack Herer" klinkt bij mij meer als jack hewuww.
Preciesquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shag Herwhur.
But yeah, fucked op namen haha slaat nergens op.
slecht verzonnen die shizzle. Mja 't rookt nog wel
en daar gaat 't uiteindelijk om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
erg hequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waarom is Gayfish eigenlijk zo'n gruwelijk vet nummer haha.?!Heb dat met meer van die kloterige tekenfilmnummers
![]()
![]()
Ja man, ik ga helemaal stuk om die shit hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
erg heHeb dat met meer van die kloterige tekenfilmnummers
Ik ben dan zo'n retard die ook zijn eigen nummers gaat bedenken![]()
![]()
-zweet-quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shag Herwhur.
But yeah, fucked op namen haha slaat nergens op.
slecht verzonnen die shizzle. Mja 't rookt nog wel
en daar gaat 't uiteindelijk om.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Mehquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit. Wel weer goed bezig geweest though.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
And then I jizz in your shake.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef Murdera het volgende:
Tevens milkshakemaakgear in huis gehaald voor omstandigheden.
Die kan ik nu wel even nuttigen.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Ugh, wat een kutnummer. Doet die Guus net alsof Brabant zo tof is.
Domme katholieken.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Oladios.quote:Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
And then I shake in your jizz.quote:Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
BRAND IN BRABANT NOG LICHT?
HET IS KWART VOOR ACHT, DOE DIE FUCKING LAMPEN UIT IDIOTEN
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
L-o-l-a Lola lo-lo-lo-lo LolaIk heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:Zuip je de pleurie
geniet van onze speciale bierprijs, een biertje kost vanavond maar een halve euri! Dus Zuip je de Pleuri voor een halve Euri!____
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik scrolde hier van onderaf aan naar boven om bij te lezen, ik herkende het plaatje, en ik wist op één of andere manier al dat ik hier linksboven in de post jouw username en UI zou aantreffenquote:
Edit:SPOILER: Ik leg dit alvast uit, omdat ik nu even lekker stoned en wellicht ietwat tipsy Gordon Ramsays Hell's Kitchen op ga zetten en straks waarschijnlijk allang weer vergeten ben waaróm ik ook alweer zo dacht:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Poll? *ik mis iets volgens mij*quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammergenoeg heeft niemand die poll gewonnenYour beauty never ever scared me.![]()
Oh haha. Oh ik weet 't ook niet meer eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die van hoe lang tot Ama weer in bed ligt met A.Duurde wel even maar verder.. Hou dat niet bij hehe
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik had verwacht (of nouja eigenlijk ook niet) dat je by now allang daar weg was
Fuck the EBU.![]()
dacht dat 1 iemand die laatste optoe hadquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl(...)28&layout=2&sort=prc
My bad![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
Wacht, Ama.. Je hebt weer seks gehad met A.?
Stoned as fuck
[ Bericht 51% gewijzigd door Ama op 17-07-2013 23:44:11 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Dat was ik, aangezien de ernst van het feit koos ik voor die optie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh er is één winnaar zo te zien
1 tot 2 weken (het was 2 weken)
Wat is mijn prijs?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Joint als we meetten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat was ik, aangezien de ernst van het feit koos ik voor die optie.
Wat is mijn prijs?Your beauty never ever scared me.![]()
Mur wat was die youtube filmpje wat jij postte van 2 gasten die liftend naar las vegas gingen?quote:
heb em alHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
yo negers
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
http://www.verkeerstalent-online.nl/
wtfhet lukt me echt niet om dit spel van de overheid te halen. En hier gaat ons belastinggeld naartoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
__
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:16 schreef Studeur het volgende:
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
__
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik scrolde hier van onderaf aan naar boven om bij te lezen, ik herkende het plaatje, en ik wist op één of andere manier al dat ik hier linksboven in de post jouw username en UI zou aantreffen
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem wel geniaal.
Bouwvakkers die je om half 8 komen wekken.![]()
Vrolijk en opgewekt volkje zo vroeg op de ochtend.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
het is half 10 hequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:36 schreef Sardu het volgende:
Bouwvakkers die je om half 8 komen wekken.![]()
Vrolijk en opgewekt volkje zo vroeg op de ochtend.![]()
![]()
Ik ben ook al druk bezig geweest met koffie.quote:![]()
En moest ze een klein beetje helpen.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
wat komen ze eigenlijk doen:?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben ook al druk bezig geweest met koffie.![]()
En moest ze een klein beetje helpen.![]()
Nieuwe kozijnen plaatsen. De oude waren rot en deze zijn een stuk groter.quote:I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Wel aardigquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben ook al druk bezig geweest met koffie.![]()
En moest ze een klein beetje helpen.![]()
![]()
nicequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nieuwe kozijnen plaatsen. De oude waren rot en deze zijn een stuk groter.![]()
Zo ben ik.quote:![]()
Zelf ook jaren gedaan en het minste wat je een bouwvakker kan bieden, waar je veel voor terug krijgt, is een fatsoenlijke bak koffie op zijn tijd.
Moggehquote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Zijn er mensen die dat niet doen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo ben ik.![]()
Zelf ook jaren gedaan en het minste wat je een bouwvakker kan bieden, waar je veel voor terug krijgt, is een fatsoenlijke bak koffie op zijn tijd.
[..]
Moggeh
![]()
![]()
Ik zou atm blijer zijn met een heerlijk gekoeld glas iceteaquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo ben ik.![]()
Zelf ook jaren gedaan en het minste wat je een bouwvakker kan bieden, waar je veel voor terug krijgt, is een fatsoenlijke bak koffie op zijn tijd.![]()
![]()
Boh, meer dan genoeg. Het gekke is, hoe meer je naar het westen trekt, hoe minder koffie je krijgt aangeboden.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Die doen het ook altijd goed. Net als een koel ijsje op z'n tijd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou atm blijer zijn met een heerlijk gekoeld glas icetea![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
The fuck.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Boh, meer dan genoeg. Het gekke is, hoe meer je naar het westen trekt, hoe minder koffie je krijgt aangeboden.![]()
Sowieso koffie en water klaarzetten![]()
![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
The fuck.![]()
Sowieso koffie en water klaarzetten
Altijd effe een stevige bak pleur.Heerlijk.
![]()
Ik zit zo westelijk als maar kan en merk dat niet eigenlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Boh, meer dan genoeg. Het gekke is, hoe meer je naar het westen trekt, hoe minder koffie je krijgt aangeboden.. Zelfs als ik werk word steeds koffie op m'n tafel gezet
![]()
![]()
Dit is ook wel zo eigenlijk haha. Rijke tata's zijn gierigquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht trouwens eerder "hoe rijker de bewoners, hoe minder je hoeft te verwachten"![]()
![]()
Ik wil ook niet het hele westen over 1 kam scheren. Ook daar genoeg koffie gekregen maar het viel gewoon op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit zo westelijk als maar kan en merk dat niet eigenlijk. Zelfs als ik werk word steeds koffie op m'n tafel gezet
Sowieso met het werk wat ik deed was het wel relaxed om 's ochtends met een bak koffie even de gang van zaken uit te leggen met de bewoner.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
The fuck.![]()
Sowieso koffie en water klaarzettenI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
ik heb toen ik klein was wel eens meegeholpen met van die kerstkaartjes van "de bezorger van deze krant wenst u een fijne kerst". Bizar volk afentoequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit is ook wel zo eigenlijk haha. Rijke tata's zijn gierigMensen die ook glashard beweren dat ze die krant nooit hebben gekregen.
The fuck, waarom zou je dat doen.
En van die villawijken waar ze echt een 5 cent muntje in je hand drukten.Shiiiiiit biatches.
![]()
![]()
Dit klopt wel aardig. In Alphen ooit een klus gehad in een mooi buurtje waar we een week zijn geweest en 14 woningen langs moesten. Welgeteld 1 iemand die ons koffie aanbood en de rest liep met de neus omhoog langs mij en mijn collega heen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht trouwens eerder "hoe rijker de bewoners, hoe minder je hoeft te verwachten"![]()
Thefuck, ik ben hier voor jullie aan het werk. Anders flikker je aankomend winter toch lekker met je auto door je garagedeur heen wanneer het sneeuwt.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Nee maarja kan wel, merk het alleen zelf niet zo maar ik kan het ook niet vergelijken met de rest van Nederland aangezien ik bijna nooit buiten A'dam komquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wil ook niet het hele westen over 1 kam scheren. Ook daar genoeg koffie gekregen maar het viel gewoon op.
[..]
Sowieso met het werk wat ik deed was het wel relaxed om 's ochtends met een bak koffie even de gang van zaken uit te leggen met de bewoner.![]()
![]()
Ach, hier in het oosten zitten ook wel klootzakken hoor. Ooit de weduwe gesproken van iemand met een ontzettend groot bedrijf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maarja kan wel, merk het alleen zelf niet zo maar ik kan het ook niet vergelijken met de rest van Nederland aangezien ik bijna nooit buiten A'dam kom
"Ik hou niet van koffiedrinkers onder werktijd"
En dat heb ik gemerkt ook.wat een bocht.
![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Wtfquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach, hier in het oosten zitten ook wel klootzakken hoor. Ooit de weduwe gesproken van iemand met een ontzettend groot bedrijf.
"Ik hou niet van koffiedrinkers onder werktijd"
En dat heb ik gemerkt ook.wat een bocht.
![]()
Maar water was wel weer goed?
![]()
![]()
Geen idee. Na de koffie van half 10 ben ik niet weer bij haar geweest en doorgewerkt zodat ik om 13:00 lekker naar huis kon.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WtfMaar water was wel weer goed?
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Gelijk heb jequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee. Na de koffie van half 10 ben ik niet weer bij haar geweest en doorgewerkt zodat ik om 13:00 lekker naar huis kon.![]()
![]()
Sorry schat, maar alle bad shit die je vanaf nu nog met A. meemaakt heb je da ook over jezelf uitgeroepenquote:
Mag hopen voor je dat het gewoon een simpele 'ik heb zin in seks en jij bent er toevallig dus laten we neuken en verder niks' wasWelkom op het internetquote:
Fuck the EBU.![]()
Hier is de wiet op
Ik hoop maar dat onze wiet die Hork maandagavond heeft opgestuurd vandaag dan écht binnenkomt, dan heb ik weer wiet en vloei en mijn grinder
Als het vandaag niet komt vraag ik me wel zwaar af wat er onderweg mee gebeurd isGezien ik zelfs die pil van Vas nog een dag later in huis had
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:16 schreef Studeur het volgende:
Ik ken haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
__
![]()
![]()
Bedankt nog. Mooie grinder.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:30 schreef Moira. het volgende:
Hier is de wiet op
Ik hoop maar dat onze wiet die Hork maandagavond heeft opgestuurd vandaag dan écht binnenkomt, dan heb ik weer wiet en vloei en mijn grinder
Als het vandaag niet komt vraag ik me wel zwaar af wat er onderweg mee gebeurd isGezien ik zelfs die pil van Vas nog een dag later in huis had
Gr gr de postbode.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Och, mooie kikker toch?quote:I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Het is nu nog steeds niet binnen iig en ergens word ik daar een beetje naar van gezien ik ook steeds meer de hoop begin te verliezen dat het er überhaupt wel komt
Dan zit ik niet alleen nog een paar dagen zonder wiet omdat ik geen geld heb, maar moet ik ook weer een nieuwe grinder en alles kopen
Ben ik in totaal toch weer een euro of 20 kwijt die ik niet kwijt zou zijn als die shit nou maar gewoon per post binnen kwam
Fuck the EBU.![]()
20 euro?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
Het is nu nog steeds niet binnen iig en ergens word ik daar een beetje naar van gezien ik ook steeds meer de hoop begin te verliezen dat het er überhaupt wel komt
Dan zit ik niet alleen nog een paar dagen zonder wiet omdat ik geen geld heb, maar moet ik ook weer een nieuwe grinder en alles kopen
Ben ik in totaal toch weer een euro of 20 kwijt die ik niet kwijt zou zijn als die shit nou maar gewoon per post binnen kwam
Daar heb ik geen wiet en een cruncher voor. Hoogstens een weekendje wiet.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Als die shit nu gewoon maar per post binnen kwam (had er eigenlijk al gister/eergister moeten zijn) dan had ik een weekendje wiet, vloei, tips én een grinder zonder dat ik daar ook maar iets voor hoef te betalen, omdat ik er al veel eerder voor heb betaaldquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
20 euro?
Daar heb ik geen wiet en een cruncher voor. Hoogstens een weekendje wiet.
Fuck the EBU.![]()
Mijn oude krantenbezorgerjochie had ook zo'n gezicht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haar zusje heeft haar ogen ook wat verder uit elkaar![]()
Wel mooi om die oogjes te zien glunderen als ie weer een warme kop chocolademelk kreeg in de winter.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
is katje dood?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haar zusje heeft haar ogen ook wat verder uit elkaar![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haar zusje heeft haar ogen ook wat verder uit elkaar
Fuck the EBU.![]()
Tjah, hork is geen silkroads natuurlijk. Weet ook niet hoe dat geregeld is met wiet over de post sturen in NL.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als die shit nu gewoon maar per post binnen kwam (had er eigenlijk al gister/eergister moeten zijn) dan had ik een weekendje wiet, vloei, tips én een grinder zonder dat ik daar ook maar iets voor hoef te betalen, omdat ik er al veel eerder voor heb betaaldI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Serieus man ik ben nu vrij en moet morgen en overmorgen werken en ik wil eigenlijk gewoon lekker 's middags weer eens een jointje kunnen roken omdat ik gister en eergister ook de hele dag moest werkenkom binnen gvd kutwiet
Fuck the EBU.![]()
silkroads?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, hork is geen silkroads natuurlijk. Weet ook niet hoe dat geregeld is met wiet over de post sturen in NL.
Nou lijkt mij dat het gewoon hetzelfde is als een verjaardagskaartje met de post sturen, of anything other met de post sturen.
Zit denk ik gewoon in een wat grotere envelop omdat die grinder er ook nog in moest passen
Fuck the EBU.![]()
Klinkt als iets wat ik ook zou kunnen, een bijnanietdoodtekrijgen plant vermoordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan gewoon niet eens een maand lang een simpel plantje:
[ afbeelding ]
In leven houden. Oh my.. Gelukkig heeft mijn plantenexpert-huisgenoot hem gered en me tips gegeven. Er staat ook echt op internet 'bijna niet dood te krijgen'hihi
Fuck the EBU.![]()
Ik heb hem schijnbaar laten verzuipen en nu zijn alle bloemetjes zo dood als wat.. En hij moest schijnbaar in de zon haha! Ze zei ook echt 'ze kunnen wel 20 jaar meegaan' HAHA!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik ook zou kunnen, een bijnanietdoodtekrijgen plant vermoordenYour beauty never ever scared me.![]()
dudequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb hem schijnbaar laten verzuipen en nu zijn alle bloemetjes zo dood als wat.. En hij moest schijnbaar in de zon haha!
Fuck the EBU.![]()
Ja weet ik veel.. Vond mijn bureau een mooie plek voor een plantje. Ik heb bewust nooit plantenquote:Maar ja maand geleden had ik een impulsieve bui en moest ik ineens naar een tuincentrum haha!
Veel gedoe met ouders. Ik zorg met alle liefde voor het beestjequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
las gisteren een post van je en toen schrok ik.maar mijn vader doet gewoon helemaal niks. Ik ben zoooo moe elke dag
![]()
![]()
Ik vind het anders best kansloos als je een plant geen maand in leven kunt houdenquote:Gelukkig ben ik met huisdieren wel beter hahaha!
Weet iemand iets leuks wat je gewoon gratis kan doen zonder ook maar een cent te hoeven betalen (want volgens mij is ons gezamenlijk vermogen nu ¤0,08), dus ook niet voor het OV ofzo.
Ik moet er echt even uit
Fuck the EBU.![]()
In 't park chillenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:54 schreef Moira. het volgende:
Weet iemand iets leuks wat je gewoon gratis kan doen zonder ook maar een cent te hoeven betalen (want volgens mij is ons gezamenlijk vermogen nu ¤0,08), dus ook niet voor het OV ofzo.
Ik moet er echt even uitYour beauty never ever scared me.![]()
check de parkjequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:54 schreef Moira. het volgende:
Ik moet er echt even uit![]()
We hebben geen park hier.
Ik zou graag even het bos in lopen om samen een lekkere joint te roken maar er is dus geen wietEn ook geen zekerheid of die wiet überhaupt wel komt
En een boswandeling zonder wiet is dan weer minder aantrekkelijk
Fuck the EBU.![]()
Kakzooi, zwembad in een dorp in de buurt kost ook alweer ¤4,50 pp.
Lijkt geen drol, maar wel als je niet meer dan 10 ct hebt
Fuck the EBU.![]()
Opzich een beetje ernstig dat dingen die normaal tof zijn zonder wiet eigenlijk niet meer leuk zijn of niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
We hebben geen park hier.
Ik zou graag even het bos in lopen om samen een lekkere joint te roken maar er is dus geen wietEn ook geen zekerheid of die wiet überhaupt wel komt
En een boswandeling zonder wiet is dan weer minder aantrekkelijk![]()
Ah, welcome to my world.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:54 schreef Moira. het volgende:
Ik moet er echt even uit![]()
Gratis dingen zijn er genoeg trouwens, hoewel het wel leuker is met een snaak op je lip.
Als ik jou was zou ik even op kalkrijke grond gaan rondzoeken naar datura/doornappel (of een tuintje) en daar de knoppen afhalen. Deze zaadjes kan je thee van trekken en schijnen goed hallucinerend te werken. Zorg voor voldoende water en een nuchter persoon om het je toe te dienen. (Mono?) Anders kon je nog wel eens uitdrogen.
Enjoy your free trip.
![]()
Het valt onder onkruid dus heulemaal gratis.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
datura voor moir en mono ja?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, welcome to my world.![]()
Gratis dingen zijn er genoeg trouwens, hoewel het wel leuker is met een snaak op je lip.
Als ik jou was zou ik even op kalkrijke grond gaan rondzoeken naar datura/doornappel (of een tuintje) en daar de knoppen afhalen. Deze zaadjes kan je thee van trekken en schijnen goed hallucinerend te werken. Zorg voor voldoende water en een nuchter persoon om het je toe te dienen. (Mono?) Anders kon je nog wel eens uitdrogen.
Enjoy your free trip.
![]()
Het valt onder onkruid dus heulemaal gratis.![]()
Dat is het niet zozeer, ik heb gewoon een schijthekel aan wandelenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Opzich een beetje ernstig dat dingen die normaal tof zijn zonder wiet eigenlijk niet meer leuk zijn of niet?
Altijd al wiet nodig gehad om dat leuk te vinden
Fuck the EBU.![]()
Je hebt nergens een natuurgebied met water? We hebben er hier al meerdere in de buurt..quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:
Kakzooi, zwembad in een dorp in de buurt kost ook alweer ¤4,50 pp.
Lijkt geen drol, maar wel als je niet meer dan 10 ct hebtYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, welcome to my world.![]()
Enjoy your free trip.
![]()
Het valt onder onkruid dus heulemaal gratis.
Denk niet dat dat gaat lukken
Fuck the EBU.![]()
Nja, dichtsbijzijnde is toch zeker anderhalf uur fietsen en dat gaat niet met z'n 2en op één fietsquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt nergens een natuurgebied met water? We hebben er hier al meerdere in de buurt..
Fuck the EBU.![]()
Hoezo? Ze bloeien in de zomermaanden dus kan je ze zo herkennen aan die prachtige bloemen.quote:![]()
Anders wolfsbes maar die zijn giftiger.Tripreport gegarandeerd.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ah dat is wel fucked. Hmm keezen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, dichtsbijzijnde is toch zeker anderhalf uur fietsen en dat gaat niet met z'n 2en op één fiets
Ja gaan we ook denk ik wel doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is wel fucked. Hmm keezen?
Maar normaal Keezen we altijd in de tuin met een lekker biertje/wijntje/jointje erbij, en alles is gewoon opmja
Fuck the EBU.![]()
Klinkt als ouderwets zuipen wat de pot schaft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gaan we ook denk ik wel doen.
Maar normaal Keezen we altijd in de tuin met een lekker biertje/wijntje/jointje erbij, en alles is gewoon opmja
Kijk eens hoeveel sterke drank je hebt en probeer daar een smakelijke mix van te maken.
Long island ice tea is je eerste opdracht.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Er is ook niemand waar je paar euro van kan lenen? Ik ben ook zo blut als het maar kan maar heb gewoon gisteren wat geleend bij iemand. Geld lenen is wel kut vind ik maar heb het zelf liever dan me verrot voelen.. Maar goed woon dan ook nog eens bij 6 mensen die wel dan de hele dag kunnen smoken enz en dat maakt het extra zuur als je daar de hele dag tussen zitquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gaan we ook denk ik wel doen.
Verder moet ik zelf voor eten, drinken enz zorgen dus ik moet wel.Your beauty never ever scared me.![]()
We hebben alleen limonadesiroop en waterquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klinkt als ouderwets zuipen wat de pot schaft.
Kijk eens hoeveel sterke drank je hebt en probeer daar een smakelijke mix van te maken.
Long island ice tea is je eerste opdracht.
Fuck the EBU.![]()
IJskoude ranja is wel lekker met dit weerquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben alleen limonadesiroop en waterGoed idee wel *pakt*
Nja als we al een paar euro van iemand kunnen lenen moeten we ook nog eens even heel hard na denken waar we die paar euro dan aan uit gevenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er is ook niemand waar je paar euro van kan lenen? Ik ben ook zo blut als het maar kan maar heb gewoon gisteren wat geleend bij iemand. Geld lenen is wel kut vind ik maar heb het zelf liever dan me verrot voelen.. Maar goed woon dan ook nog eens bij 6 mensen die wel dan de hele dag kunnen smoken enz en dat maakt het extra zuur als je daar de hele dag tussen zit
Bovendien hebben we eergister al wat geld van m'n tante geleend 'om de week mee door te komen', maar nu zijn er nog steeds 4 geldloze dagen over
Fuck the EBU.![]()
siroop op zijn tepel, langzaam eraf sabbelen. Dan is de toon van de dag wel gezet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben alleen limonadesiroop en water![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
siroop op zijn tepel, langzaam eraf sabbelen. Dan is de toon van de dag wel gezet.
Fuck the EBU.![]()
Nergens een paar flessen gure drank staan? Ik heb altijd een hele verzameling met bodempjes, flessen die zijn blijven staan of gewoon drank die je nooit puur zou drinken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben alleen limonadesiroop en water
Cognac, rum e.d. gewoon in je thee flikkeren. Whiskey in de koffie of aanlengen met water.
Maak er een quest van om zo goedkoop mogelijk van de kaart te raken.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
In hele barre tijden kan je nog altijd het potje nootmuskaat aanbreken maar daar krijg je hoofdpijn/misselijkheid van.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Nope, alles is al op gegaan in voorgaande scavenger hunts gedreven uit armoedequote:Op donderdag 18 juli 2013 15:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nergens een paar flessen gure drank staan? Ik heb altijd een hele verzameling met bodempjes, flessen die zijn blijven staan of gewoon drank die je nooit puur zou drinken.
Cognac, rum e.d. gewoon in je thee flikkeren. Whiskey in de koffie of aanlengen met water.
Maak er een quest van om zo goedkoop mogelijk van de kaart te raken.
Ben er wel een beetje klaar mee om zo te leven
En nu moet ik ook nog eens zo tering veel werken dat ik niet eens de tijd krijg om er wat aan te veranderen
Beter maakt mijn loon van deze maand alles weer goedMaar gezien de hoeveelheid mensen en de hoeveelheid geld die ik nog terug moet betalen gok ik dat ik daar ook weinig van zal zien
Ben beetje in een klaagbui ofzo
Fuck the EBU.![]()
Klinkt inderdaad als een doorgewinterde stoner zonder wiet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, alles is al op gegaan in voorgaande scavenger hunts gedreven uit armoede
Ben beetje in een klaagbui ofzo
Als je maar niet als mijn oude huisgenoot alle tipjes uit de prullebak vist om die los te pellen en op te roken in een nieuw vloeitje.
Je kan nog appelsap laten gisten met dit warme weer en daar dronken van worden.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik herken het wel hoor.. Ik heb volgende maand ook weinig omdat ik deze maand ook het nodige heb geleend van mensen, moet nog een cadeau halen, er zijn nog 2 feesten hier in de stad, zorg betalen etc. Ik klaag dus even met je mee.. Ik zat gisteren nog gestresst achter de pc voor het slapen gaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, alles is al op gegaan in voorgaande scavenger hunts gedreven uit armoede
En nu moet ik ook nog eens zo tering veel werken dat ik niet eens de tijd krijg om er wat aan te veranderen
Beter maakt mijn loon van deze maand alles weer goedMaar gezien de hoeveelheid mensen en de hoeveelheid geld die ik nog terug moet betalen gok ik dat ik daar ook weinig van zal zien
Ben beetje in een klaagbui ofzoEcht fucked allemaal. Maar ik ga over 2 maanden weer naar school en heb dan over 3 maanden weer stufi, dat maakt het financieel wel beter voor mij. Niet meer blut zijn en mama nooit meer om geld vragen, yeah.
Oh en ik moet hier ook nog 120 euro betalen wat over 2 weken al op 180 euro staat. MwehYour beauty never ever scared me.![]()
Oh no. Dat gaat te ver.. Heeft iemand wel eens gedaan voor me toen ik klaagde dat ik geen geld en wiet had. Toen die gene dat deed, ik zei nog 'ik neem het toch niet aan', heb ik toch maar een paar euro gefikst bij iemand haha!quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een doorgewinterde stoner zonder wiet.
Als je maar niet als mijn oude huisgenoot alle tipjes uit de prullebak vist om die los te pellen en op te roken in een nieuw vloeitje.Your beauty never ever scared me.![]()
Ah die is leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ding kostte maar 1,50 dus ik denk die bestel ik wel ff mee
Whehehequote:Op donderdag 18 juli 2013 15:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een doorgewinterde stoner zonder wiet.
Als je maar niet als mijn oude huisgenoot alle tipjes uit de prullebak vist om die los te pellen en op te roken in een nieuw vloeitje.
Je kan nog appelsap laten gisten met dit warme weer en daar dronken van worden.
Ja, skeer zijn is kutquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik herken het wel hoor.. Ik heb volgende maand ook weinig omdat ik deze maand ook het nodige heb geleend van mensen, moet nog een cadeau halen, er zijn nog 2 feesten hier in de stad, zorg betalen etc. Ik klaag dus even met je mee.. Ik zat gisteren nog gestresst achter de pc voor het slapen gaanEcht fucked allemaal. Maar ik ga over 2 maanden weer naar school en heb dan over 3 maanden weer stufi, dat maakt het financieel wel beter voor mij. Niet meer blut zijn en mama nooit meer om geld vragen, yeah.
Oh en ik moet hier ook nog 120 euro betalen wat over 2 weken al op 180 euro staat. MwehNicequote:Op donderdag 18 juli 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
Ik kan alleen trouwens niet tegen goedkope sieraden, dat is wel fucked..quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
No offence, maar ik vind het eigenlijk vrij kansloos om met zulke dingen rond te lopen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit valt opzich nog wel mee maar stoner ben je en mijn liefde voor wiet uit ik wel met het roken en telen van dat spul.
De tijd dat ik wiet-parafernalia tof vond gaat terug naar mijn 15e ofzo.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik had op mijn 13de ofzo zo'n ketting. Heb er zelfs nog een foto van hihiquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
No offence, maar ik vind het eigenlijk vrij kansloos om met zulke dingen rond te lopen.
Dit valt opzich nog wel mee maar stoner ben je en mijn liefde voor wiet uit ik wel met het roken en telen van dat spul.
De tijd dat ik wiet-parafernalia tof vond gaat terug naar mijn 15e ofzo.
Foto heb ik alleen nog omdat die gemaakt is in CanadaYour beauty never ever scared me.![]()
Lekker boeiend zegquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:41 schreef Sardu het volgende:
No offence, maar ik vind het eigenlijk vrij kansloos om met zulke dingen rond te lopen.
De tijd dat ik wiet-parafernalia tof vond gaat terug naar mijn 15e ofzo.Het was beetje hebbedingetjes erbij bestellen zodat de bestelling op 20 euro zat zodat ik geen 5 euro verzendkosten hoefde te betalen en dan heb je tenminste wat
![]()
Ik wilde het niet zeggen, met het risico zuur genoemd te worden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
De tijd dat ik wiet-parafernalia tof vond gaat terug naar mijn 15e ofzo.
Ik heb nog een petje en een kettingkje en een armbandje ofzo van mn 13e.![]()
![]()
Dus je vind dat je jezelf voor schut zet met een wietkettinkje?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga de foto uploaden haha! Mezelf voor schut zettenOh en het is chirurgisch staal, dus lijkt me niet dat je er last van hebtquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan alleen trouwens niet tegen goedkope sieraden, dat is wel fucked..![]()
Nee. De foto's. Schaam me niet voor die ketting hoor.. En ik vind die van jouw ook zeker wel tof hoor Vas. Vind het sowieso wel mooi dat die niet aan een zwart koordje hangtquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus je vind dat je jezelf voor schut zet met een wietkettinkje?Your beauty never ever scared me.![]()
Op mijn 13de (of 14de) in Canada:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil terug naar Canada![]()
Ohquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. De foto's. Schaam me niet voor die ketting hoor.. En ik vind die van jouw ook zeker wel tof hoor Vas. Vind het sowieso wel mooi dat die niet aan een zwart koordje hangtverkeerd begrepen dan. Snap ook niet wat de rest zo loopt te zeuren, tis niet iets wat ik elke dag ga dragen naar werk of naar school ofz
.
![]()
Dat dacht ik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohverkeerd begrepen dan. Snap ook niet wat de rest zo loopt te zeuren, tis niet iets wat ik elke dag ga dragen naar werk of naar school ofz
.
![]()
Rustig maar popje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lekker boeiend zegHet was beetje hebbedingetjes erbij bestellen zodat de bestelling op 20 euro zat zodat ik geen 5 euro verzendkosten hoefde te betalen en dan heb je tenminste wat
![]()
Ik wil je er niet direct mee aanvallen want je bent baas over je eigen leven. Ik heb op de leeftijd van screwie ook wel met een muts rondgelopen waar een blad op stond.![]()
Ik vind het nu gewoon niet echt toevoegende waarde hebben om te pronken met mijn liefde voor het plantje. Veel mensen in de shop met een kleding of juwelen van het plantje zijn vaak wel bepaalde types.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik heb verder ook helemaal geen dingen waar iets met cannabis op staat dus ik voel me niet aangevallen ofzo, zeg alleen maar dat ik het er niet om doe om te showen dat ik een stoner benquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Rustig maar popje.![]()
Ik wil je er niet direct mee aanvallen want je bent baas over je eigen leven. Ik heb op de leeftijd van screwie ook wel met een muts rondgelopen waar een blad op stond.![]()
Ik vind het nu gewoon niet echt toevoegende waarde hebben om te pronken met mijn liefde voor het plantje. Veel mensen in de shop met een kleding of juwelen van het plantje zijn vaak wel bepaalde types.![]()
![]()
Ik wil nog wel een vlag met een grote wietblad erop. Mijn kamer hier is toch een chill hokYour beauty never ever scared me.![]()
Nee, dronk niet eens volgens mij.. Was toen nog tegen roken enzquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh ama, blowde je al ten tijde van die foto's?Had er ook weinig besef van toen die tijd. Vond het gewoon een mooie blad haha!
Zo onschuldig nog, en kijk dan eens 10 jaar laterquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, dronk niet eens volgens mij.. Was toen nog tegen roken enzHad er ook weinig besef van toen die tijd. Vond het gewoon een mooie blad haha!
![]()
![]()
Precies wat ik dacht na mijn berichtjequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo onschuldig nog, en kijk dan eens 10 jaar later
Dan is het goed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb verder ook helemaal geen dingen waar iets met cannabis op staat dus ik voel me niet aangevallen ofzo, zeg alleen maar dat ik het er niet om doe om te showen dat ik een stoner ben![]()
Zou als ik jou was een wat langere hanger kopen en hem dan in je decollete hangen. Kom ik wel een keer scubasnorkelen naar wiet.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan is het goed.![]()
Zou als ik jou was een wat langere hanger kopen en hem dan in je decollete hangen. Kom ik wel een keer scubasnorkelen naar wiet.
Hij hangt net boven m'n decollete, had 'm juist naar boven getrokken zodat ik geen tiet opmerkingen zou krijgen over de fotoquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan is het goed.![]()
Zou als ik jou was een wat langere hanger kopen en hem dan in je decollete hangen. Kom ik wel een keer scubasnorkelen naar wiet.![]()
![]()
quote:![]()
Van jou verwacht ik nog ondersteunend materiaal zodat ik ook aan de discussie van vorige pagina kan deelnemen.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Discussie?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:06 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
Van jou verwacht ik nog ondersteunend materiaal zodat ik ook aan de discussie van vorige pagina kan deelnemen.
Hahahaquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij hangt net boven m'n decollete, had 'm juist naar boven getrokken zodat ik geen tiet opmerkingen zou krijgen over de foto![]()
Wel jammer dat wij stoners voorspelbaar beginnen te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha![]()
zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Laat 'm zien, laat 'm zien.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo onschuldig nog, en kijk dan eens 10 jaar later
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Wij stoners? Wij mannen bedoel je hehehe. En ja; zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat jij weet dat ik niet kan painten op mijn telefoon.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Printen en verfquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Omdat jij weet dat ik niet kan painten op mijn telefoon.![]()
![]()
progress pics?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Kiekebounce
Lekker turbo bruinen in de achtertuin.
Gotta get black![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]ik wacht nog effe, dan op tc laat ik mijn witte reet zien
.
quote:![]()
Whut?quote:Oeh, ff verse lotion halen. De vorige is uitgedroogt nadat ik de dop ben vergeten terug te plaatsen na een fapje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]ik wacht nog effe, dan op tc laat ik mijn witte reet zien
.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
En daar zouden de hoge herten in den haag nou eens iets aan moeten doenquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:27 schreef Sardu het volgende:
Oeh, ff verse lotion halen. De vorige is uitgedroogt nadat ik de dop ben vergeten terug te plaatsen na een fapje.![]()
![]()
Hmmm geilerd !quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Oeh, ff verse lotion halen. De vorige is uitgedroogdnadat ik de dop ben vergeten terug te plaatsen na een fapje.
![]()
Pas maar uit, straks kom ik ook met mijn dikke kop nog een kijkje nemen.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Pas maar uit, straks kom ik ook met mijn dikke kop nog een kijkje nemen., kom je dan ook met me spelen ?
![]()
![]()
net zo baas , ik en kameraad hebben nu geregeld dat we in de zoveel tijd een bus huren en met 20 man of meer naar index gaan
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Indexquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef smitjew het volgende:
net zo baas , ik en kameraad hebben nu geregeld dat we in de zoveel tijd een bus huren en met 20 man of meer naar index gaan![]()
Chicks hosselen in je dronken/brakke duits en er na een tijdje achter komen dat ze nederlands is en ook brak duits lult.![]()
Uitgebreid vreten tijdens een avond stappen.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
dit , en met een grote groepquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Index![]()
Chicks hosselen in je dronken/brakke duits en er na een tijdje achter komen dat ze nederlands is en ook brak duits lult.![]()
Uitgebreid vreten tijdens een avond stappen.![]()
loop je hardcore zaal binnen staan er wat onbenullig te hakken loop je r&b zaal in staat er 1 met de kruk op die draai vloer
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
trouwens als je voor half 12 binnen bent heb je 50% korting op je kaartje![]()
had hele kaart vol dus ik betalen hoeft ik maar iets van 25 euro te lappen![]()
normaal zouden we later gaan maar kon niet anders met taxi.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Oh god, die draaivloer inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
dit , en met een grote groep![]()
loop je hardcore zaal binnen staan er wat onbenullig te hakken loop je r&b zaal in staat er 1 met de kruk op die draai vloer![]()
Al een keer goed vol op mijn plaat gegaan daar.
En als je buiten komt meteen doorlopen voor een broodje kebab.Oh, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:58 schreef smitjew het volgende:
trouwens als je voor half 12 binnen bent heb je 50% korting op je kaartje![]()
had hele kaart vol dus ik betalen hoeft ik maar iets van 25 euro te lappen![]()
normaal zouden we later gaan maar kon niet anders met taxi.![]()
Een maat van mij ging altijd met de auto en niet voor half 12.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Wtf is Index?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:49 schreef smitjew het volgende:
net zo baas , ik en kameraad hebben nu geregeld dat we in de zoveel tijd een bus huren en met 20 man of meer naar index gaan![]()
jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh god, die draaivloer inderdaad.![]()
Al een keer goed vol op mijn plaat gegaan daar.
En als je buiten komt meteen doorlopen voor een broodje kebab.
[..]
Oh, dat wist ik niet.![]()
Een maat van mij ging altijd met de auto en niet voor half 12.![]()
lomp groot daar ook , die actie geld alleen in de zomer.
maar nu gaan we beetje netwerken met taxi en met meerdere vrienden en dan gaan we paar keer per jaar met grote groep dan kun je veel meer.Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
grote disco in duitslandquote:
0906-090SEX![]()
http://www.i-n-d-e-x.dequote:I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Die hele grote in oost berlijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
MehZou alleen voor die zieke underground raves in o.a. Berlijn naar Duitsland gaan
![]()
Boilerroom oid. 1x met oud & nieuw geweest. Kauwende kaken en toch met open mond rondlopen daar.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
dittequote:Op donderdag 18 juli 2013 17:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die hele grote in oost berlijn![]()
Boilerroom oid. 1x met oud & nieuw geweest. Kauwende kaken en toch met open mond rondlopen daar.
0906-090SEX![]()
Zit weleens sets te luisteren van dj's die in de boilerroom draaien maar echt.. Dat publiek rondom die djbooth en waar de camera op richt staat zo erg stilquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die hele grote in oost berlijn![]()
Boilerroom oid. 1x met oud & nieuw geweest. Kauwende kaken en toch met open mond rondlopen daar.annoying
![]()
gaat er nog iemand op vakantie dan ?Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Boilerroomquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit weleens sets te luisteren van dj's die in de boilerroom draaien maar echt.. Dat publiek rondom die djbooth en waar de camera op richt staat zo erg stilannoying
Daar wil ik echt ooit nog eens heen. Sowieso Berlijn, technostad van europa
Staat die lelijke dikke vrouw daar nog met haar braadworstenkraam voor de uitgang?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
dit , en met een grote groep![]()
loop je hardcore zaal binnen staan er wat onbenullig te hakken loop je r&b zaal in staat er 1 met de kruk op die draai vloer
Daar heb ik al te vaak staan bestellen alsof mijn leven er vanaf hing. In de auto uit het raam over de Autobahn al die worsten uitkotsenMooie tijden ja
![]()
![]()
Ik opzich wel naar Berghain en Tresor, klinken ook wel tof van wat ik gehoord heb van anderenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
Boilerroom
Daar wil ik echt ooit nog eens heen. Sowieso Berlijn, technostad van europa![]()
![]()
is nu een turken kraam maar zat wel een dik wijf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Staat die lelijke dikke vrouw daar nog met haar braadworstenkraam voor de uitgang?
Daar heb ik al te vaak staan bestellen alsof mijn leven er vanaf hing. In de auto uit het raam over de Autobahn al die worsten uitkotsenMooie tijden ja
ik ook , tasje vol gekotst in de bus en daarna voelde ik me weer fijn.
buschauffeur was trots op mij dat ik en in de tas heb gekotst en dat ik het hem heb verteld
0906-090SEX![]()
Nog nooit een set van gezien dus zou niet weten. Ik kreeg echt een trainspotting gevoel toen ik er binnen was. Heb ook heerlijk staan stampen in een hele donkere zaal. (Sardu stampt weinig op muziekquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit weleens sets te luisteren van dj's die in de boilerroom draaien maar echt.. Dat publiek rondom die djbooth en waar de camera op richt staat zo erg stilannoying
)
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Kotsen lucht op als je achterlijk dronken bentquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:23 schreef smitjew het volgende:
[..]
is nu een turken kraam maar zat wel een dik wijf.
ik ook , tasje vol gekotst in de bus en daarna voelde ik me weer fijn.
buschauffeur was trots op mij dat ik en in de tas heb gekotst en dat ik het hem heb verteld![]()
Misschien eind dit jaar nog een keertje die kant op![]()
![]()
moet je gaan als wij ook gaan , of mee in de busquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kotsen lucht op als je achterlijk dronken bent![]()
Misschien eind dit jaar nog een keertje die kant op
0906-090SEX![]()
Prima. Lijkt me lachenquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef smitjew het volgende:
[..]
moet je gaan als wij ook gaan , of mee in de bus![]()
![]()
Ja lijkt me ook wel tof om het gewoon meegemaakt te hebben hoor, ik vind het hier in A'dam al leip met die raves dat mensen rustig een sealtje en sleutel tevoorschijn halen of een lijntje leggen maar daar schijnt het al helemaal madness te zijnquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog nooit een set van gezien dus zou niet weten. Ik kreeg echt een trainspotting gevoel toen ik er binnen was. Heb ook heerlijk staan stampen in een hele donkere zaal. (Sardu stampt weinig op muziek)
![]()
![]()
maar ik ga eerst op vakantie naar turkijequote:
0906-090SEX![]()
Zeker. Zo vaak gedaan dat ik even het overloopje ergens buiten deponeerde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kotsen lucht op als je achterlijk dronken bent![]()
Misschien eind dit jaar nog een keertje die kant op
Ik zou met vrienden naar index een paar maanden terug maar iedereen haakte op het laatste moment af.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Nooit echt naar feestjes in het buitenland geweest
Ja Teknival in duitsland. Dat ging ook echt gruwelijk hard![]()
![]()
Nou dat ga je deze zomer meemaken tochquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
ja Ben erg benieuwd!quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou dat ga je deze zomer meemaken toch![]()
Heb je een aftermovie voor me?quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
Router kapot...
WiFiTether gebruiken om internet via je abbo te krijgen
Awesomequote:![]()
Zou ik eigenlijk ook naartoe maar financieel is dat niet meer haalbaar.![]()
2 tips: zorg dat je met 2 of meer man wiet gaat regelen, mocht je dat daar op het festival doen. (Je betaald 1 persoon, die gaat aan de wandel met je centen naar een ander die weer wiet heeft enz.)
Ga bij Seeed kijken. Seeed is een keiharde bazenband.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met tip 1?quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Awesome![]()
Zou ik eigenlijk ook naartoe maar financieel is dat niet meer haalbaar.![]()
2 tips: zorg dat je met 2 of meer man wiet gaat regelen, mocht je dat daar op het festival doen. (Je betaald 1 persoon, die gaat aan de wandel met je centen naar een ander die weer wiet heeft enz.)
Ga bij Seeed kijken. Seeed is een keiharde bazenband.
![]()
Als jij in je eentje wiet gaat halen dan is de kans groot dat je de draad kwijt raakt. Je betaald namelijk 1 persoon maar die gaat dus naar een ander persoon om de daadwerkelijke wiet te scoren. Wanneer je dat alleen doet dan kan het nog wel eens zijn dat jij niet meer weet waar die jongen met je geld naartoe is en je dus zonder wiet en geld zit daar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met tip 1?
Met 2 personen ben je makkelijker te herkennen voor de straat/festival dealer en is de kans groter dat hij ook met the goods terug komt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
ahhhh zo. goede tipquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als jij in je eentje wiet gaat halen dan is de kans groot dat je de draad kwijt raakt. Je betaald namelijk 1 persoon maar die gaat dus naar een ander persoon om de daadwerkelijke wiet te scoren. Wanneer je dat alleen doet dan kan het nog wel eens zijn dat jij niet meer weet waar die jongen met je geld naartoe is en je dus zonder wiet en geld zit daar.
Met 2 personen ben je makkelijker te herkennen voor de straat/festival dealer en is de kans groter dat hij ook met the goods terug komt.![]()
![]()
toch nog steeds wel een goede post betreffende het aanschaffen van bepaalde goederen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die nog steeds niet weten dat Mur niet blowt
een vriendin van me gaat met de trein ofzo geloof ik. Misschien wil ze mijn 4fa meenemen.![]()
![]()
Ergens wist ik dat wel maar vergeten. Sowieso is het beter om te weten waar je aan toe bent mocht je wel wat willen ritselen daar. Vriend van me kwam 2 jaar geleden mooi bedrogen uit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Mensen die nog steeds niet weten dat Mur niet blowt
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
gwn zelf meesmokkelen bolletjes slikken #yoloquote:Op donderdag 18 juli 2013 18:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
toch nog steeds wel een goede post betreffende het aanschaffen van bepaalde goederen.
een vriendin van me gaat met de trein ofzo geloof ik. Misschien wil ze mijn 4fa meenemen.![]()
Gewoon in een pot pindakaas drukken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gwn zelf meesmokkelen bolletjes slikken #yoloI love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
lijkt me wel kut ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ergens wist ik dat wel maar vergeten. Sowieso is het beter om te weten waar je aan toe bent mocht je wel wat willen ritselen daar. Vriend van me kwam 2 jaar geleden mooi bedrogen uit.![]()
![]()
haha nee.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gwn zelf meesmokkelen bolletjes slikken #yoloLijkt me geen goed plan.
![]()
4-fa bolletjes ook echt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: