Jep en een pizza laten ontdooien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
__
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:16 schreef Studeur het volgende:
HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
__
Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik scrolde hier van onderaf aan naar boven om bij te lezen, ik herkende het plaatje, en ik wist op één of andere manier al dat ik hier linksboven in de post jouw username en UI zou aantreffen
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond hem wel geniaal.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
het is half 10 hequote:Op donderdag 18 juli 2013 09:36 schreef Sardu het volgende:
Bouwvakkers die je om half 8 komen wekken.![]()
Vrolijk en opgewekt volkje zo vroeg op de ochtend.
Ik ben ook al druk bezig geweest met koffie.quote:
wat komen ze eigenlijk doen:?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben ook al druk bezig geweest met koffie.![]()
En moest ze een klein beetje helpen.
Nieuwe kozijnen plaatsen. De oude waren rot en deze zijn een stuk groter.quote:
Wel aardigquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben ook al druk bezig geweest met koffie.![]()
En moest ze een klein beetje helpen.
nicequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nieuwe kozijnen plaatsen. De oude waren rot en deze zijn een stuk groter.
Zo ben ik.quote:
Moggehquote:
Zijn er mensen die dat niet doen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo ben ik.![]()
Zelf ook jaren gedaan en het minste wat je een bouwvakker kan bieden, waar je veel voor terug krijgt, is een fatsoenlijke bak koffie op zijn tijd.
[..]
Moggeh
Ik zou atm blijer zijn met een heerlijk gekoeld glas iceteaquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zo ben ik.![]()
Zelf ook jaren gedaan en het minste wat je een bouwvakker kan bieden, waar je veel voor terug krijgt, is een fatsoenlijke bak koffie op zijn tijd.
Boh, meer dan genoeg. Het gekke is, hoe meer je naar het westen trekt, hoe minder koffie je krijgt aangeboden.quote:
Die doen het ook altijd goed. Net als een koel ijsje op z'n tijd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou atm blijer zijn met een heerlijk gekoeld glas icetea
The fuck.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Boh, meer dan genoeg. Het gekke is, hoe meer je naar het westen trekt, hoe minder koffie je krijgt aangeboden.
Dit dus.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
The fuck.![]()
Sowieso koffie en water klaarzetten
Ik zit zo westelijk als maar kan en merk dat niet eigenlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Boh, meer dan genoeg. Het gekke is, hoe meer je naar het westen trekt, hoe minder koffie je krijgt aangeboden.
Dit is ook wel zo eigenlijk haha. Rijke tata's zijn gierigquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht trouwens eerder "hoe rijker de bewoners, hoe minder je hoeft te verwachten"
Ik wil ook niet het hele westen over 1 kam scheren. Ook daar genoeg koffie gekregen maar het viel gewoon op.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit zo westelijk als maar kan en merk dat niet eigenlijk. Zelfs als ik werk word steeds koffie op m'n tafel gezet
Sowieso met het werk wat ik deed was het wel relaxed om 's ochtends met een bak koffie even de gang van zaken uit te leggen met de bewoner.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
The fuck.![]()
Sowieso koffie en water klaarzetten
ik heb toen ik klein was wel eens meegeholpen met van die kerstkaartjes van "de bezorger van deze krant wenst u een fijne kerst". Bizar volk afentoequote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dit is ook wel zo eigenlijk haha. Rijke tata's zijn gierig
Dit klopt wel aardig. In Alphen ooit een klus gehad in een mooi buurtje waar we een week zijn geweest en 14 woningen langs moesten. Welgeteld 1 iemand die ons koffie aanbood en de rest liep met de neus omhoog langs mij en mijn collega heen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef Murdera het volgende:
Ik dacht trouwens eerder "hoe rijker de bewoners, hoe minder je hoeft te verwachten"
Nee maarja kan wel, merk het alleen zelf niet zo maar ik kan het ook niet vergelijken met de rest van Nederland aangezien ik bijna nooit buiten A'dam komquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik wil ook niet het hele westen over 1 kam scheren. Ook daar genoeg koffie gekregen maar het viel gewoon op.
[..]
Sowieso met het werk wat ik deed was het wel relaxed om 's ochtends met een bak koffie even de gang van zaken uit te leggen met de bewoner.
Ach, hier in het oosten zitten ook wel klootzakken hoor. Ooit de weduwe gesproken van iemand met een ontzettend groot bedrijf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maarja kan wel, merk het alleen zelf niet zo maar ik kan het ook niet vergelijken met de rest van Nederland aangezien ik bijna nooit buiten A'dam kom
Wtfquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach, hier in het oosten zitten ook wel klootzakken hoor. Ooit de weduwe gesproken van iemand met een ontzettend groot bedrijf.
"Ik hou niet van koffiedrinkers onder werktijd"
En dat heb ik gemerkt ook.wat een bocht.
![]()
Geen idee. Na de koffie van half 10 ben ik niet weer bij haar geweest en doorgewerkt zodat ik om 13:00 lekker naar huis kon.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
WtfMaar water was wel weer goed?
Gelijk heb jequote:Op donderdag 18 juli 2013 11:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee. Na de koffie van half 10 ben ik niet weer bij haar geweest en doorgewerkt zodat ik om 13:00 lekker naar huis kon.
Sorry schat, maar alle bad shit die je vanaf nu nog met A. meemaakt heb je da ook over jezelf uitgeroepenquote:
Welkom op het internetquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 02:16 schreef Studeur het volgende:
Ik ken haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
__
![]()
Bedankt nog. Mooie grinder.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:30 schreef Moira. het volgende:
Hier is de wiet op
Ik hoop maar dat onze wiet die Hork maandagavond heeft opgestuurd vandaag dan écht binnenkomt, dan heb ik weer wiet en vloei en mijn grinder
Als het vandaag niet komt vraag ik me wel zwaar af wat er onderweg mee gebeurd isGezien ik zelfs die pil van Vas nog een dag later in huis had
Och, mooie kikker toch?quote:
20 euro?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:
Het is nu nog steeds niet binnen iig en ergens word ik daar een beetje naar van gezien ik ook steeds meer de hoop begin te verliezen dat het er überhaupt wel komt
Dan zit ik niet alleen nog een paar dagen zonder wiet omdat ik geen geld heb, maar moet ik ook weer een nieuwe grinder en alles kopen
Ben ik in totaal toch weer een euro of 20 kwijt die ik niet kwijt zou zijn als die shit nou maar gewoon per post binnen kwam
Als die shit nu gewoon maar per post binnen kwam (had er eigenlijk al gister/eergister moeten zijn) dan had ik een weekendje wiet, vloei, tips én een grinder zonder dat ik daar ook maar iets voor hoef te betalen, omdat ik er al veel eerder voor heb betaaldquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
20 euro?
Daar heb ik geen wiet en een cruncher voor. Hoogstens een weekendje wiet.
Mijn oude krantenbezorgerjochie had ook zo'n gezicht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Haar zusje heeft haar ogen ook wat verder uit elkaar
is katje dood?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Tjah, hork is geen silkroads natuurlijk. Weet ook niet hoe dat geregeld is met wiet over de post sturen in NL.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als die shit nu gewoon maar per post binnen kwam (had er eigenlijk al gister/eergister moeten zijn) dan had ik een weekendje wiet, vloei, tips én een grinder zonder dat ik daar ook maar iets voor hoef te betalen, omdat ik er al veel eerder voor heb betaald
silkroads?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, hork is geen silkroads natuurlijk. Weet ook niet hoe dat geregeld is met wiet over de post sturen in NL.
Klinkt als iets wat ik ook zou kunnen, een bijnanietdoodtekrijgen plant vermoordenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan gewoon niet eens een maand lang een simpel plantje:
[ afbeelding ]
In leven houden. Oh my.. Gelukkig heeft mijn plantenexpert-huisgenoot hem gered en me tips gegeven. Er staat ook echt op internet 'bijna niet dood te krijgen'hihi
Ik heb hem schijnbaar laten verzuipen en nu zijn alle bloemetjes zo dood als wat.. En hij moest schijnbaar in de zon haha! Ze zei ook echt 'ze kunnen wel 20 jaar meegaan' HAHA!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klinkt als iets wat ik ook zou kunnen, een bijnanietdoodtekrijgen plant vermoorden
dudequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb hem schijnbaar laten verzuipen en nu zijn alle bloemetjes zo dood als wat.. En hij moest schijnbaar in de zon haha!
Ja weet ik veel.. Vond mijn bureau een mooie plek voor een plantje. Ik heb bewust nooit plantenquote:
Veel gedoe met ouders. Ik zorg met alle liefde voor het beestjequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
las gisteren een post van je en toen schrok ik.
Ik vind het anders best kansloos als je een plant geen maand in leven kunt houdenquote:
In 't park chillenquote:Op donderdag 18 juli 2013 14:54 schreef Moira. het volgende:
Weet iemand iets leuks wat je gewoon gratis kan doen zonder ook maar een cent te hoeven betalen (want volgens mij is ons gezamenlijk vermogen nu ¤0,08), dus ook niet voor het OV ofzo.
Ik moet er echt even uit
check de parkjequote:Op donderdag 18 juli 2013 14:54 schreef Moira. het volgende:
Weet iemand iets leuks wat je gewoon gratis kan doen zonder ook maar een cent te hoeven betalen (want volgens mij is ons gezamenlijk vermogen nu ¤0,08), dus ook niet voor het OV ofzo.
Ik moet er echt even uit
Opzich een beetje ernstig dat dingen die normaal tof zijn zonder wiet eigenlijk niet meer leuk zijn of niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:00 schreef Moira. het volgende:
We hebben geen park hier.
Ik zou graag even het bos in lopen om samen een lekkere joint te roken maar er is dus geen wietEn ook geen zekerheid of die wiet überhaupt wel komt
En een boswandeling zonder wiet is dan weer minder aantrekkelijk
Ah, welcome to my world.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:54 schreef Moira. het volgende:
Ik moet er echt even uit
datura voor moir en mono ja?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, welcome to my world.![]()
Gratis dingen zijn er genoeg trouwens, hoewel het wel leuker is met een snaak op je lip.
Als ik jou was zou ik even op kalkrijke grond gaan rondzoeken naar datura/doornappel (of een tuintje) en daar de knoppen afhalen. Deze zaadjes kan je thee van trekken en schijnen goed hallucinerend te werken. Zorg voor voldoende water en een nuchter persoon om het je toe te dienen. (Mono?) Anders kon je nog wel eens uitdrogen.
Enjoy your free trip.
![]()
Het valt onder onkruid dus heulemaal gratis.
Dat is het niet zozeer, ik heb gewoon een schijthekel aan wandelenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Opzich een beetje ernstig dat dingen die normaal tof zijn zonder wiet eigenlijk niet meer leuk zijn of niet?
Je hebt nergens een natuurgebied met water? We hebben er hier al meerdere in de buurt..quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:04 schreef Moira. het volgende:
Kakzooi, zwembad in een dorp in de buurt kost ook alweer ¤4,50 pp.
Lijkt geen drol, maar wel als je niet meer dan 10 ct hebt
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, welcome to my world.![]()
Gratis dingen zijn er genoeg trouwens, hoewel het wel leuker is met een snaak op je lip.
Als ik jou was zou ik even op kalkrijke grond gaan rondzoeken naar datura/doornappel (of een tuintje) en daar de knoppen afhalen. Deze zaadjes kan je thee van trekken en schijnen goed hallucinerend te werken. Zorg voor voldoende water en een nuchter persoon om het je toe te dienen. (Mono?) Anders kon je nog wel eens uitdrogen.
Enjoy your free trip.
![]()
Het valt onder onkruid dus heulemaal gratis.
Nja, dichtsbijzijnde is toch zeker anderhalf uur fietsen en dat gaat niet met z'n 2en op één fietsquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je hebt nergens een natuurgebied met water? We hebben er hier al meerdere in de buurt..
Hoezo? Ze bloeien in de zomermaanden dus kan je ze zo herkennen aan die prachtige bloemen.quote:
Tripreport gegarandeerd.quote:
Ah dat is wel fucked. Hmm keezen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, dichtsbijzijnde is toch zeker anderhalf uur fietsen en dat gaat niet met z'n 2en op één fiets
Ja gaan we ook denk ik wel doen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is wel fucked. Hmm keezen?
Klinkt als ouderwets zuipen wat de pot schaft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gaan we ook denk ik wel doen.
Maar normaal Keezen we altijd in de tuin met een lekker biertje/wijntje/jointje erbij, en alles is gewoon opmja
Er is ook niemand waar je paar euro van kan lenen? Ik ben ook zo blut als het maar kan maar heb gewoon gisteren wat geleend bij iemand. Geld lenen is wel kut vind ik maar heb het zelf liever dan me verrot voelen.. Maar goed woon dan ook nog eens bij 6 mensen die wel dan de hele dag kunnen smoken enz en dat maakt het extra zuur als je daar de hele dag tussen zitquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja gaan we ook denk ik wel doen.
Maar normaal Keezen we altijd in de tuin met een lekker biertje/wijntje/jointje erbij, en alles is gewoon opmja
We hebben alleen limonadesiroop en waterquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klinkt als ouderwets zuipen wat de pot schaft.
Kijk eens hoeveel sterke drank je hebt en probeer daar een smakelijke mix van te maken.
Long island ice tea is je eerste opdracht.
IJskoude ranja is wel lekker met dit weerquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben alleen limonadesiroop en water
Nja als we al een paar euro van iemand kunnen lenen moeten we ook nog eens even heel hard na denken waar we die paar euro dan aan uit gevenquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er is ook niemand waar je paar euro van kan lenen? Ik ben ook zo blut als het maar kan maar heb gewoon gisteren wat geleend bij iemand. Geld lenen is wel kut vind ik maar heb het zelf liever dan me verrot voelen.. Maar goed woon dan ook nog eens bij 6 mensen die wel dan de hele dag kunnen smoken enz en dat maakt het extra zuur als je daar de hele dag tussen zit
siroop op zijn tepel, langzaam eraf sabbelen. Dan is de toon van de dag wel gezet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
siroop op zijn tepel, langzaam eraf sabbelen. Dan is de toon van de dag wel gezet.
Nergens een paar flessen gure drank staan? Ik heb altijd een hele verzameling met bodempjes, flessen die zijn blijven staan of gewoon drank die je nooit puur zou drinken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, alles is al op gegaan in voorgaande scavenger hunts gedreven uit armoedequote:Op donderdag 18 juli 2013 15:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nergens een paar flessen gure drank staan? Ik heb altijd een hele verzameling met bodempjes, flessen die zijn blijven staan of gewoon drank die je nooit puur zou drinken.
Cognac, rum e.d. gewoon in je thee flikkeren. Whiskey in de koffie of aanlengen met water.
Maak er een quest van om zo goedkoop mogelijk van de kaart te raken.
Klinkt inderdaad als een doorgewinterde stoner zonder wiet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, alles is al op gegaan in voorgaande scavenger hunts gedreven uit armoede
Ben er wel een beetje klaar mee om zo te leven
Ben beetje in een klaagbui ofzo
Ik herken het wel hoor.. Ik heb volgende maand ook weinig omdat ik deze maand ook het nodige heb geleend van mensen, moet nog een cadeau halen, er zijn nog 2 feesten hier in de stad, zorg betalen etc. Ik klaag dus even met je mee.. Ik zat gisteren nog gestresst achter de pc voor het slapen gaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nope, alles is al op gegaan in voorgaande scavenger hunts gedreven uit armoede
Ben er wel een beetje klaar mee om zo te leven
En nu moet ik ook nog eens zo tering veel werken dat ik niet eens de tijd krijg om er wat aan te veranderen
Beter maakt mijn loon van deze maand alles weer goedMaar gezien de hoeveelheid mensen en de hoeveelheid geld die ik nog terug moet betalen gok ik dat ik daar ook weinig van zal zien
Ben beetje in een klaagbui ofzo
Oh no. Dat gaat te ver.. Heeft iemand wel eens gedaan voor me toen ik klaagde dat ik geen geld en wiet had. Toen die gene dat deed, ik zei nog 'ik neem het toch niet aan', heb ik toch maar een paar euro gefikst bij iemand haha!quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een doorgewinterde stoner zonder wiet.
Als je maar niet als mijn oude huisgenoot alle tipjes uit de prullebak vist om die los te pellen en op te roken in een nieuw vloeitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |