Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
17 euro omdat je ketting eraf ligt?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:10 schreef Murdera het volgende:
Lekker vertieft. Vrijdag nieuwe fiets, haal hem nu net uit het fietsenrek, ketting eraf. 17 EU. Lichter
dure fietsenmaker. Dichte kast, vandaarquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:14 schreef Fopje het volgende:
[..]
17 euro omdat je ketting eraf ligt?Hoe krijg je dat voor elkaar? Gebroken?
Wordt er ook 1 wakkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat loop je nou te fucken met het topicnummer dan
Boeiend.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat loop je nou te fucken met het topicnummer dan
Had je mij motte quotenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had nog niet in het nieuwe topic gekeken
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ohw![]()
Wil je een pilsje en een J-tje dan MurdaBro ?
* GibsonLesPaul88 Paast een ijskoud gecondenseerd flesje HJ, en een dikke hazen-J.quote:
Hier werd ik een beetje hard.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 Paast een ijskoud gecondenseerd flesje HJ, en een dikke hazen-J.![]()
Damn bro. Je moest eens weten wat voor harde hals ik hier voor me heb.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik probeerde het zelfs nog te downplayen met "een beetje"
gecondenseerd?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Damn bro. Je moest eens weten wat voor harde hals ik hier voor me heb.
Nondejuh.
Daar heb je gelijk in. Maar daar komt nog wel verandering in.quote:
Ja, met een architectonisch hoogstaande drinktuit.quote:
Ik rol er dadelijk eentje, heb er vandaag beetje moeite mee door plakkerige handen van de warmtequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar daar komt nog wel verandering in.
Rook je mee ?
[..]
Ja, met een architectonisch hoogstaande drinktuit.
Ik ook, en ik had palmolie gesmeerd voor de zon, dan weet je 't ook wel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik rol er dadelijk eentje, heb er vandaag beetje moeite mee door plakkerige handen van de warmte
Gewoon de oude vertrouwde white widowquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik ook, en ik had palmolie gesmeerd voor de zon, dan weet je 't ook wel.
Vettige meuk waarvoor je eerst mot douchen om alles van je lijf te spoelen.
Maar wel chill. Was heerlijk. Morgen weer
Wat voor wierie heb jij ?
Hier in Groningen zijn ze de hipsters aan het uithangen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon de oude vertrouwde white widow
Wat een kutnamen zegquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hier in Groningen zijn ze de hipsters aan het uithangen.
Allemaal rare namen. Tweety, Campsite, Jek Herrold, Bommen Berend.
Snow, white diamond. etc.Best garruhpig haha
Shag Herwhurquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een kutnamen zegSoms ook van die moeilijk uitspreekbare namen zoals "Jack Herer" klinkt bij mij meer als jack hewuww.
Preciesquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shag Herwhur.
But yeah, fucked op namen haha slaat nergens op.
slecht verzonnen die shizzle. Mja 't rookt nog wel
en daar gaat 't uiteindelijk om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
erg hequote:Op woensdag 17 juli 2013 19:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waarom is Gayfish eigenlijk zo'n gruwelijk vet nummer haha.?!Heb dat met meer van die kloterige tekenfilmnummers
![]()
![]()
Ja man, ik ga helemaal stuk om die shit hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
erg heHeb dat met meer van die kloterige tekenfilmnummers
Ik ben dan zo'n retard die ook zijn eigen nummers gaat bedenken
Ook in moeilijke tijden.![]()
-zweet-quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Shag Herwhur.
But yeah, fucked op namen haha slaat nergens op.
slecht verzonnen die shizzle. Mja 't rookt nog wel
en daar gaat 't uiteindelijk om.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Mehquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit. Wel weer goed bezig geweest though.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
And then I jizz in your shake.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:40 schreef Murdera het volgende:
Tevens milkshakemaakgear in huis gehaald voor omstandigheden.
Die kan ik nu wel even nuttigen.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Ugh, wat een kutnummer. Doet die Guus net alsof Brabant zo tof is.
Domme katholieken.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Oladios.quote:Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
And then I shake in your jizz.quote:Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
BRAND IN BRABANT NOG LICHT?
HET IS KWART VOOR ACHT, DOE DIE FUCKING LAMPEN UIT IDIOTEN
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
L-o-l-a Lola lo-lo-lo-lo LolaIk heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:Zuip je de pleurie
geniet van onze speciale bierprijs, een biertje kost vanavond maar een halve euri! Dus Zuip je de Pleuri voor een halve Euri!____
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik scrolde hier van onderaf aan naar boven om bij te lezen, ik herkende het plaatje, en ik wist op één of andere manier al dat ik hier linksboven in de post jouw username en UI zou aantreffenquote:
Edit:SPOILER: Ik leg dit alvast uit, omdat ik nu even lekker stoned en wellicht ietwat tipsy Gordon Ramsays Hell's Kitchen op ga zetten en straks waarschijnlijk allang weer vergeten ben waaróm ik ook alweer zo dacht:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Poll? *ik mis iets volgens mij*quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jammergenoeg heeft niemand die poll gewonnenYour beauty never ever scared me.![]()
Oh haha. Oh ik weet 't ook niet meer eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja die van hoe lang tot Ama weer in bed ligt met A.Duurde wel even maar verder.. Hou dat niet bij hehe
Your beauty never ever scared me.![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat ik had verwacht (of nouja eigenlijk ook niet) dat je by now allang daar weg was
Fuck the EBU.![]()
dacht dat 1 iemand die laatste optoe hadquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl(...)28&layout=2&sort=prc
My bad![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
Wacht, Ama.. Je hebt weer seks gehad met A.?
Your beauty never ever scared me.![]()
Stoned as fuck
[ Bericht 51% gewijzigd door Ama op 17-07-2013 23:44:11 ]Your beauty never ever scared me.![]()
Dat was ik, aangezien de ernst van het feit koos ik voor die optie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh er is één winnaar zo te zien
1 tot 2 weken (het was 2 weken)
Wat is mijn prijs?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Joint als we meetten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef Studeur het volgende:
[..]
Dat was ik, aangezien de ernst van het feit koos ik voor die optie.
Wat is mijn prijs?Your beauty never ever scared me.![]()
Mur wat was die youtube filmpje wat jij postte van 2 gasten die liftend naar las vegas gingen?quote:
heb em alHeeft FOK!verkiring met Klojo120
Forum Opties Forumhop: Hop naar: