Het gaat momenteel over uitscheuren bij een bevalling, en jij zit daar met je opengescheurde broodje warm vlees met rode sausquote:
Junior.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Tegen die tijd kunnen mannen gewoon kinderen dragen, ik haal Panzie wel over om Mister Mom te worden ofzo
Mwa, ik houd het liever bij bouwmaterialen leveren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Tegen die tijd kunnen mannen gewoon kinderen dragen, ik haal Panzie wel over om Mister Mom te worden ofzo
Zemmeltje.quote:
Die gedachte bevalt mij wel hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het gaat momenteel over uitscheuren bij een bevalling, en jij zit daar met je opengescheurde broodje warm vlees met rode saus![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Haha, dit. Ezio, lees alles nog even terug en eet smakelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het gaat momenteel over uitscheuren bij een bevalling, en jij zit daar met je opengescheurde broodje warm vlees met rode saus![]()
.
Of niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Sowieso die badass actiehelden die in de eerste helft van de jaren 90 ineens begonnen aan comedy's.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of niet.Mi kanki maximus gewoon. Arnold zoals je hem nooit zou willen zien.
Amateur.quote:
Bitch pleasequote:Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Haha, dit. Ezio, lees alles nog even terug en eet smakelijk.![]()
![]()
Waarom heeft Pvt. Caparzo ineens die rare dingen aan zijn lichaam hangen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
sowieso actiehelden met kinderen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:54 schreef Montelly het volgende:
dWc wat is dit voor kaulo shit..WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat is jouw record danquote:? Mijne 8.
Hahaha.quote:
Hij had altijd al een zwak voor kinderen hèquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom heeft Pvt. Caparzo ineens die rare dingen aan zijn lichaam hangen?
Jammer, kon het proberen. :squote:Op woensdag 17 juli 2013 18:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Bitch please
Ik laat mijn eetlust niet zo gemakkelijk bederven.
Geen idee, niet bijgehouden, was te druk bezig met seks.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wtf.
[..]
Wat is jouw record dan? Mijne 8.
Wellicht dat ik als je een foto van je gezicht plaatst dat wél zum kotsen vindquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jammer, kon het proberen. :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |