NIET ZO DOEN. Stel je je voor dat ze tegen jou zouden zeggen "Ja we willen wat ruimte creeren, dus we knippen 2 cm schuin je balzak inquote:
Ik ken wel een vreemde vrouw die inmiddels zeven kinderen heeft.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jezus man, ben je gewoon dik 3,5 jaar van je leven zwanger.
Leg het even uit? Want ik kan het even niet helemaal volgen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
NIET ZO DOEN. Stel je je voor dat ze tegen jou zouden zeggen "Ja we willen wat ruimte creeren, dus we knippen 2 cm schuin je balzak inDat doet wel even pijn, maar dan heb je ook wat"
![]()
![]()
![]()
![]()
"Pompen we straks gewoon paar nietjes in, zie je niets meer van."quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
NIET ZO DOEN. Stel je je voor dat ze tegen jou zouden zeggen "Ja we willen wat ruimte creeren, dus we knippen 2 cm schuin je balzak inDat doet wel even pijn, maar dan heb je ook wat"
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Vroeger knipten ze in naar beneden, door het perineum heen. Omdat dat een heel dun laagje huid is, doet het vrij weinig pijn en geneest het makkelijk. Dat is immers ook de richting waarin je normaal inscheurt, redelijk normaal dus. Maar tegenwoordig knippen ze schuin in, 2 cm dwars door de kleine schaamlippen heen. "Dan heb je wat meer ruimte, is handigerquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Leg het even uit? Want ik kan het even niet helemaal volgen.
Ik heb gelijk en je weet het.quote:
Ik heb het vage vermoeden dat het over sterilisatie gaat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vroeger knipten ze in naar beneden, door het perineum heen. Omdat dat een heel dun laagje huid is, doet het vrij weinig pijn en geneest het makkelijk. Dat is immers ook de richting waarin je normaal inscheurt, redelijk normaal dus. Maar tegenwoordig knippen ze schuin in, 2 cm dwars door de kleine schaamlippen heen. "Dan heb je wat meer ruimte, is handiger". En dan nietjes erin idd.
DAN WEET JE GEWOON DAT EEN MAN DIT VERZONNEN HEEFT
Nee. Als een vrouw dreigt in te scheuren tijdens de bevalling, dan doen ze dat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb het vage vermoeden dat het over sterilisatie gaat?
Oh, nu vallen de stukjes wel op zijn plaats.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee. Als een vrouw dreigt in te scheuren tijdens de bevalling, dan doen ze dat.
En jij wilt nog steeds kinderen. Crazy woman.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vroeger knipten ze in naar beneden, door het perineum heen. Omdat dat een heel dun laagje huid is, doet het vrij weinig pijn en geneest het makkelijk. Dat is immers ook de richting waarin je normaal inscheurt, redelijk normaal dus. Maar tegenwoordig knippen ze schuin in, 2 cm dwars door de kleine schaamlippen heen. "Dan heb je wat meer ruimte, is handiger". En dan nietjes erin idd.
DAN WEET JE GEWOON DAT EEN MAN DIT VERZONNEN HEEFT
wiltquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En jij wilt nog steeds kinderen. Crazy woman.
Opvallend ook dat wanneer ik aan ouders vraag: "Zou je het nog een keer overdoen?"quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Jij wilt" is gewoon goed hoor.quote:
Ja ik klik gewoon op de SC en had dus totaal niet in de gaten wat er aan de hand wasquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Goede timing qua onderbreking.
Tegen die tijd kunnen mannen gewoon kinderen dragen, ik haal Panzie wel over om Mister Mom te worden ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Even deze quote saven.quote:
Nee, we hebben het over bevallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |