Ben je nu al zwanger van Panzer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Blablabla, ik geef de hoop nog niet op. Een dezer dagen gaan ook jouw eierstokken klapperen
Hell no. Wel eens een bevalling van dichtbij meegemaakt? Dat wens je niemand toe.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:35 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Blablabla, ik geef de hoop nog niet op. Een dezer dagen gaan ook jouw eierstokken klapperen
Helemaal nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hele zin is in het Engels, blinde strohalm.
Mijn moeder liet me op jonge leeftijd 'De Bevalling' kijken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no. Wel eens een bevalling van dichtbij meegemaakt? Dat wens je niemand toe.
Really dWc?quote:
het woordje 'the' hoefde er ook niet voor, doe het dan goed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WO?WW, bhangra knight, doe het dan goed.
Heftige jeugd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn moeder liet me op jonge leeftijd 'De Bevalling' kijken.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn moeder liet me op jonge leeftijd 'De Bevalling' kijken.
Wel 's een keizersnede gezien? Holy fuck, dat is nog zieker. Die fontanel klemmen ze gewoon handmatig dicht met een unit wat meer weg heeft van een reuzeneendenbekquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hell no. Wel eens een bevalling van dichtbij meegemaakt? Dat wens je niemand toe.
Nee, eerst maar even trouwen. We vliegen jou ook in vanuit Amerika voor de bruiloftquote:
Ik wilde 5 kinderen voordat ik aan Geneeskunde begon. Na het practicum waarin uitgelegd werd hoe inknippen werkte, heb ik 2 grotte dozen condooms gekocht, wilde ik er hooguit nog 2, en heb ik tegen m'n ex aan staan ragen "ALS ZE EEN SCHAAR PAKKEN, SLA JE DIE DOKTER KNOCK OUT, DUIDELIJK?!"quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik weet er inmiddels alles van ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo'n half marsmannetje dat uit zo'n doos komt zetten, gevolgd door een zwets nageboorte.
Doen ze ook als de baby er niet uit wil, dan pakken ze zo dat koppie vast met dat stuk tuingereedschap en janken ze 'm eruit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel 's een keizersnede gezien? Holy fuck, dat is nog zieker. Die fontanel klemmen ze gewoon dicht met een unit wat meer weg heeft van een reuzeneendenbek.
Nee joh, eerst een vacuumpomp er tegen aanquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doen ze ook als de baby er niet uit wil, dan pakken ze zo dat koppie vast met dat stuk tuingereedschap en janken ze 'm eruit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee te veel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, eerst maar even trouwen. We vliegen jou ook in vanuit Amerika voor de bruiloft
[..]
Ik wilde 5 kinderen voordat ik aan Geneeskunde begon. Na het practicum waarin uitgelegd werd hoe inknippen werkte, heb ik 2 grotte dozen condooms gekocht, wilde ik er hooguit nog 2, en heb ik tegen m'n ex aan staan ragen "ALS ZE EEN SCHAAR PAKKEN, SLA JE DIE DOKTER KNOCK OUT, DUIDELIJK?!"
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee joh, eerst een vacuumpomp er tegen aanOOK ZOIETSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil mijn baarmoeder graag op z'n plek houden wel, kthnx.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Kom maar met een suggestiequote:Op woensdag 17 juli 2013 18:42 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Aanvraag: ander onderwerp.
Jij tot voor kort nog.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof iemand jou wilt bezwangeren.
Daarom dus wel anaal, kan je ook niet zwanger worden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
OOK ZOIETS
Wil mijn baarmoeder graag op z'n plek houden wel, kthnx.
Ok?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, eerst maar even trouwen. We vliegen jou ook in vanuit Amerika voor de bruiloft
[..]
Ik wilde 5 kinderen voordat ik aan Geneeskunde begon. Na het practicum waarin uitgelegd werd hoe inknippen werkte, heb ik 2 grotte dozen condooms gekocht, wilde ik er hooguit nog 2, en heb ik tegen m'n ex aan staan ragen "ALS ZE EEN SCHAAR PAKKEN, SLA JE DIE DOKTER KNOCK OUT, DUIDELIJK?!"
En de rest van je leven je stoma leegpompen nadat je gekakt hebt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daarom dus wel anaal, kan je ook niet zwanger worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |