http://www.straatwoordenboek.nl/quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:45 schreef CristinaYang het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat een koelie precies is?
JA KOM MAAR HATEN, IK KEN AL DIE TERMEN NIET
Koelies waren ongeschoolde arbeiders voor zwaar handwerk afkomstig uit Azië.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:45 schreef CristinaYang het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat een koelie precies is?
JA KOM MAAR HATEN, IK KEN AL DIE TERMEN NIET
Ooooooooh. Waarom zou je dat als een belediging zienquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Koelies waren ongeschoolde arbeiders voor zwaar handwerk afkomstig uit Azië.
Tegenwoordig gewoon een Hindoestaan.
Waren toch ook bagagedragers?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Koelies waren ongeschoolde arbeiders voor zwaar handwerk afkomstig uit Azië.
Tegenwoordig gewoon een Hindoestaan.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is Msbhhh een koelie dan? Anders snap ik alsnog die Indiase shit niet, en die jokes van krio telkens.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gewoon van meerdere mensen gehoord, dat ze hier minder posten omdat ze het niveau kut vinden. Maar ik noem geen namen, want IK BEN GEEN SNITCH.
Wauw in 1x goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Zat ook 's in de klas met een belachelijke mooiboykoelie, maar andere koelies waar ik mee in de klas zat waren weer lelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ooooooooh. Waarom zou je dat als een belediging zienMijn Hindoestaanse buurjongen is echt BIZAR hot
Ja klopt, zakkendragers. Stond in m'n leerboek voor eindexamen geschiedenis, "hij werd voor straf koelie."quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is Msbhhh een koelie dan? Anders snap ik alsnog die Indiase shit niet, en die jokes van krio telkens.
quote:
Nee, ik vind het wel prima zo, hier op eenzame hoogte.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Krio, leg je grappen eens uit, je bent boven ons niveau
Nee de koelies die ik ken zijn ook niet echte mooiboys.. Maar je hebt altijd uitzonderingenquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zat ook 's in de klas met een belachelijke mooiboykoelie, maar andere koelies waar ik mee in de klas zat waren weer lelijk.
[..]
Ja klopt, zakkendragers. Stond in m'n leerboek voor eindexamen geschiedenis, "hij werd voor straf koelie.".
Gvdquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kent iemand dat liedje Ganges Paradise? Die rapper heette Koelio geloof ik.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Gvd, moest ik ook aan denken.
Is dat niet van die film met die chick naar wie de ziekte van Pfeiffer vernoemd is?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kent iemand dat liedje Ganges Paradise? Die rapper heette Koelio geloof ik.
Denk je is quiz? Doe niet cryptisch, bitch.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is dat niet van die film met die chick naar wie de ziekte van Pfeiffer vernoemd is?
MICHELLE PFEIFFER MAN, JEZUS. Zo moeilijk was ie nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk je is quiz? Doe niet cryptisch, bitch.
Dacht ik dus wel goed, maar dan weet ik alsnog niet welke filmquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
MICHELLE PFEIFFER MAN, JEZUS. Zo moeilijk was ie niet
Gvd manquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht ik dus wel goed, maar dan weet ik alsnog niet welke film.
edit: Oh wacht, wist niet dat die chick zo heette.
/rustigquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
MICHELLE PFEIFFER MAN, JEZUS. Zo moeilijk was ie niet
Zo hey, #yolo.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Net 2 mergpijpen en een custard cakeje gegeten, ben sugarhyper
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Meid, pas op dat je niet tegen een bierblikje aanloopt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Spring lekker tegen een gymtoestel aan ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Meid, pas op dat je niet tegen een bierblikje aanloopt.
Nee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Spring lekker tegen een gymtoestel aan ofzo
Want dit was een semi-doodsbedreiging?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee.Heb geen gymles meer hoor.
Tevens TR gemacht.
Had dan Germany/German gezegd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
You can take krio out the WO 2, but you can't take the WO 2 out of krio.
Erger dan dat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Want dit was een semi-doodsbedreiging?
Het spijt me Krio. Ook voor Chloro's sake, hoop ik dat jouw zaakje in werkende staat blijft en je veel prachtige FOK!babys kan producerenquote:
Kom je eindelijk uit de kast, wat leuk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas en ik in New York, 1969.
[ afbeelding ]
Harlem toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas en ik in New York, 1969.
[ afbeelding ]
Excuses geaccepteerd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het spijt me Krio. Ook voor Chloro's sake, hoop ik dat jouw zaakje in werkende staat blijft en je veel prachtige FOK!babys kan produceren
WO?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
You can take krio out the WO 2, but you can't take the WO 2 out of krio.
Geen baby's. Zag laatst een foto van een vrouw die zwanger was van een vijfling, heb meteen mijn baarmoeder laten invriezen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het spijt me Krio. Ook voor Chloro's sake, hoop ik dat jouw zaakje in werkende staat blijft en je veel prachtige FOK!babys kan produceren
WO 2 kan gewoon hoor, weet niet. Juist WW is raar omdat het ineens Engels is, brillenjoodquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WO?WW, bhangra knight, doe het dan goed.
Blablabla, ik geef de hoop nog niet op. Een dezer dagen gaan ook jouw eierstokken klapperenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen baby's. Zag laatst een foto van een vrouw die zwanger was van een vijfling, heb meteen mijn baarmoeder laten invriezen.
Je hele zin is in het Engels, blinde strohalm.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WO 2 kan gewoon hoor, weet niet. Juist WW is raar omdat het ineens Engels is, brillenjood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |