Meid, pas op dat je niet tegen een bierblikje aanloopt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Net 2 mergpijpen en een custard cakeje gegeten, ben sugarhyper
Spring lekker tegen een gymtoestel aan ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Meid, pas op dat je niet tegen een bierblikje aanloopt.
Nee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Spring lekker tegen een gymtoestel aan ofzo
Want dit was een semi-doodsbedreiging?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee.Heb geen gymles meer hoor.
Tevens TR gemacht.
Had dan Germany/German gezegd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
You can take krio out the WO 2, but you can't take the WO 2 out of krio.
Erger dan dat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Want dit was een semi-doodsbedreiging?
Het spijt me Krio. Ook voor Chloro's sake, hoop ik dat jouw zaakje in werkende staat blijft en je veel prachtige FOK!babys kan producerenquote:
Kom je eindelijk uit de kast, wat leuk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas en ik in New York, 1969.
[ afbeelding ]
Harlem toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas en ik in New York, 1969.
[ afbeelding ]
Excuses geaccepteerd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het spijt me Krio. Ook voor Chloro's sake, hoop ik dat jouw zaakje in werkende staat blijft en je veel prachtige FOK!babys kan produceren
WO?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
You can take krio out the WO 2, but you can't take the WO 2 out of krio.
Geen baby's. Zag laatst een foto van een vrouw die zwanger was van een vijfling, heb meteen mijn baarmoeder laten invriezen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het spijt me Krio. Ook voor Chloro's sake, hoop ik dat jouw zaakje in werkende staat blijft en je veel prachtige FOK!babys kan produceren
WO 2 kan gewoon hoor, weet niet. Juist WW is raar omdat het ineens Engels is, brillenjoodquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WO?WW, bhangra knight, doe het dan goed.
Blablabla, ik geef de hoop nog niet op. Een dezer dagen gaan ook jouw eierstokken klapperenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen baby's. Zag laatst een foto van een vrouw die zwanger was van een vijfling, heb meteen mijn baarmoeder laten invriezen.
Je hele zin is in het Engels, blinde strohalm.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WO 2 kan gewoon hoor, weet niet. Juist WW is raar omdat het ineens Engels is, brillenjood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |