Het gaat momenteel over uitscheuren bij een bevalling, en jij zit daar met je opengescheurde broodje warm vlees met rode sausquote:
Junior.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Tegen die tijd kunnen mannen gewoon kinderen dragen, ik haal Panzie wel over om Mister Mom te worden ofzo
Mwa, ik houd het liever bij bouwmaterialen leveren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Tegen die tijd kunnen mannen gewoon kinderen dragen, ik haal Panzie wel over om Mister Mom te worden ofzo
Zemmeltje.quote:
Die gedachte bevalt mij wel hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het gaat momenteel over uitscheuren bij een bevalling, en jij zit daar met je opengescheurde broodje warm vlees met rode saus![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Haha, dit. Ezio, lees alles nog even terug en eet smakelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het gaat momenteel over uitscheuren bij een bevalling, en jij zit daar met je opengescheurde broodje warm vlees met rode saus![]()
.
Of niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Sowieso die badass actiehelden die in de eerste helft van de jaren 90 ineens begonnen aan comedy's.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of niet.Mi kanki maximus gewoon. Arnold zoals je hem nooit zou willen zien.
Amateur.quote:
Bitch pleasequote:Op woensdag 17 juli 2013 18:53 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Haha, dit. Ezio, lees alles nog even terug en eet smakelijk.![]()
![]()
Waarom heeft Pvt. Caparzo ineens die rare dingen aan zijn lichaam hangen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
sowieso actiehelden met kinderen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:54 schreef Montelly het volgende:
dWc wat is dit voor kaulo shit..WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat is jouw record danquote:? Mijne 8.
Hahaha.quote:
Hij had altijd al een zwak voor kinderen hèquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waarom heeft Pvt. Caparzo ineens die rare dingen aan zijn lichaam hangen?
Jammer, kon het proberen. :squote:Op woensdag 17 juli 2013 18:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Bitch please
Ik laat mijn eetlust niet zo gemakkelijk bederven.
Geen idee, niet bijgehouden, was te druk bezig met seks.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wtf.
[..]
Wat is jouw record dan? Mijne 8.
Wellicht dat ik als je een foto van je gezicht plaatst dat wél zum kotsen vindquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:55 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jammer, kon het proberen. :s
Amateur.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, niet bijgehouden, was te druk bezig met seks.
Wow.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Wellicht dat ik als je een foto van je gezicht plaatst dat wél zum kotsen vind
Zal je eens als een amateur behandelen.quote:
Moet je teleurstellen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Had jij ooit nog die strepen erin laten zetten trouwens? Op z'n Ronaldo's?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Che_? Hoevaak pak jij kapper? En ga je ook wel 's alleen voor eventuele contouren?
Tja, Kapitein Molenaar zei al dat ze er niet zijn om kinderen mee te nemen maar om bevelen op te volgen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hij had altijd al een zwak voor kinderen hè
Nee, kon niet meer vinden hoe ze precies zaten en vond het stom om maar wat aan te klotenquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had jij ooit nog die strepen erin laten zetten trouwens? Op z'n Ronaldo's?![]()
wtf, totally out of the bluequote:Op woensdag 17 juli 2013 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Che_? Hoevaak pak jij kapper? En ga je ook wel 's alleen voor eventuele contouren fixen?
Haha, ik weetquote:
Wow.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:56 schreef Ezio het volgende:
[..]
Helaas.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Moet je teleurstellen.
Gelukkig stond Jackson paraat om de schade te beperken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:59 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Tja, Kapitein Molenaar zei al dat ze er niet zijn om kinderen mee te nemen maar om bevelen op te volgen.
Kuikens delven het als je ze slecht behandelt. Kijk maar naar Chris Brown.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, precies dit dacht ik ook toen ja.
quote:
nee man tuurlijk niet, ga je bij mocro;s? die zijn blij met elke lottotje manquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, ik weet. Maar vroeg me af of het gay is om alleen voor contouren naar de kapper te gaan
.
Weet ook niet meer precies hoe het zat. Was het deze?quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, kon niet meer vinden hoe ze precies zaten en vond het stom om maar wat aan te kloten.
Dat doen al die negers bij mijn kapper hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, ik weet. Maar vroeg me af of het gay is om alleen voor contouren naar de kapper te gaan
.
Was vorige week gegaan, maar die contouren verdwijnen al langzaam.
Het kwaad was toen al geschied, ik vraag me af of die brief zijn vader wel bereikt heeft, uiteindelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gelukkig stond Jackson paraat om de schade te beperken.
Ohquote:
M'n huidige kapper is een oudere Aziatische vrouw van een beauty salonquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
nee man tuurlijk niet, ga je bij mocro;s? die zijn blij met elke lottotje manals je baard hebt kan je die ook nog ff fixen erbij
Shit, volgens mij welquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet ook niet meer precies hoe het zat. Was het deze?
[ afbeelding ]
I know right, maar deze is dus geen niggerkapper (s/o naar Royston Drenthe) dus misschien is het considered gayquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat doen al die negers bij mijn kapper hoorSrs.
Jij cared toch nooit? Damnquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I know right, maar deze is dus geen niggerkapper (s/o naar Royston Drenthe) dus misschien is het considered gay.
Het lijkt mij ook te betwijfelen dat zijn vader zich niet realiseert dat die brief niet in het handschrift van zijn zoon gepend is.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het kwaad was toen al geschied, ik vraag me af of die brief zijn vader wel bereikt heeft, uiteindelijk.
Niet dat ik weet (vast wel), wel een kapper Quincy, maar ik vind het ook weer zo gaar om voor m'n kapsel naar de ene te gaan en voor contouren naar de anderquote:Op woensdag 17 juli 2013 19:06 schreef Che_ het volgende:
Damn man.. zijn er geen kapper mo's of kapper hassans bij jou in de buurt? die fixen contouren voor bijna niks
Op FOK! niet nee, maar m'n kapper + de buurt moet niet gaan denken dat ik gaytrekjes hebquote:
Mwa, weinig mis mee hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Moet je teleurstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |