Als je van Utrecht naar Amstel moet heb je zeker wel veel aan de metro. Met de trein naar Bijlmer en dan overstappen op de metro was het advies en op Bijlmer aangekomen (met een veel te korte trein, nog een planningsfout dus) werd daar omgeroepen "uw vervoerbewijs blijft geldig in de metro".quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je hebt weinig aan de metro, want ook die ligt plat door werkzaamheden
niet alle metrolijnen rijden op dit moment, waardoor de capaciteit wat beperkt is, hoewel de frequentie van een aantal lijnen wel opgevoerd is. De tunnel schijnt met name 's avonds dicht te zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:12 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als je van Utrecht naar Amstel moet heb je zeker wel veel aan de metro. Met de trein naar Bijlmer en dan overstappen op de metro was het advies en op Bijlmer aangekomen (met een veel te korte trein, nog een planningsfout dus) werd daar omgeroepen "uw vervoerbewijs blijft geldig in de metro".
Nee, maar ik zit wel bij de afdeling P&R van de NVBS, en wie weet lukt het op deze manier om meer bekendheid te krijgen voor de vereniging en nieuwe leden te wervenquote:
Oh leuk! Ook bekend op welk spoor? Hier ga ik wel even naar kijkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:56 schreef dennistd het volgende:
tr 38100 (loc met rijtuigen)
Bad Bentheim v 9.32
Hengelo d 9.58
Deventer d 10.38
niet? Je kan niks verder aanvinken, dat wordt fijn bellenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:12 schreef Sandrvich het volgende:
Weet iemand hier hoe je langere overstaptijden kan programmeren in Voyages-SNCF? 50 minuten overstap midden in de spits van gare de Lyon naar gare du Nord in Parijs vind ik niet heel veilig.
Dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:28 schreef Sandrvich het volgende:
Ik ga dadelijk wel even met de automaat staan te kloten op Perrache of Part-Dieu.
Ik neem aan gewoon spoor 4: hij rijdt door vanaf Snippeling naar Apeldoorn, en op dat tijdstip staat er niets langs het perron.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh leuk! Ook bekend op welk spoor? Hier ga ik wel even naar kijken
Ik reisde net na de spits, capaciteit was ruim voldoende (ze rijden op deze lijn nu ook met langere metrotreintjes dan in de normale dienstregeling).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet alle metrolijnen rijden op dit moment, waardoor de capaciteit wat beperkt is, hoewel de frequentie van een aantal lijnen wel opgevoerd is.
Je loopt een paar weken achter. De tunnel is nu de hele dag gesloten, tot het einde van de zomervakantie gaat 'ie niet meer open.quote:De tunnel schijnt met name 's avonds dicht te zijn.
Voor Beter OV zag dit al aankomen. Metingen NS zijn volstrekt onbetrouwbaar en een enkele steekprpoef zegt ook niets.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:04 schreef b2py het volgende:
Inspectie grijpt niet in bij volle treinen Almere.
Morgenavond zou het wel kunnen vanaf spoor 2, dan komt ie over 3 neem ik aanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm, dat is dus vol tegen de zon in schieten
dan mag de GVB haar site wel eens bijwerkenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:01 schreef ReisT het volgende:
[..]
Ik reisde net na de spits, capaciteit was ruim voldoende (ze rijden op deze lijn nu ook met langere metrotreintjes dan in de normale dienstregeling).
[..]
Je loopt een paar weken achter. De tunnel is nu de hele dag gesloten, tot het einde van de zomervakantie gaat 'ie niet meer open.
http://www.gvb.nl/reisinf(...)3/Pages/default.aspxquote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dan mag de GVB haar site wel eens bijwerken
de eerste twee regels mogen wel weg nuquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:09 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
http://www.gvb.nl/reisinf(...)3/Pages/default.aspx
[ link | afbeelding ]
Derde regel staat het toch?
Homepage -> Geplande omleidingen -> Metro wijzigingen zomer 2013
Maar dat mogen ze op zich ook wel op de homepage zetten ja...
Wat vind je ervan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:11 schreef Duvel het volgende:
En ik zat vandaag voor het eerst in een M5.
Gewoon lekker vanaf het balkon met pils denk?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmm, dat is dus vol tegen de zon in schieten
Mooi, open. Wel weinig stoeltjes en ik vind 'm een wat onrustige loop hebben. De bestemmingsdisplays aan de buitenkant zijn in de zon onleesbaar.quote:
Nouw... Dan moet er eerst nog even een vliegtuigje met ontbladermiddel langsquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:33 schreef b2py het volgende:
[..]
Gewoon lekker vanaf het balkon met pils denk?
Trein 38100:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh leuk! Ook bekend op welk spoor? Hier ga ik wel even naar kijken
Dv 3A D 19:50 AD,3A,3B,ZZ,332,EE,SR [83A-R]quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
Morgenavond zou het wel kunnen vanaf spoor 2, dan komt ie over 3 neem ik aan
quote:Ga eropuit deze zomer! In juli en augustus bieden we u in het weekend én doordeweeks een voordelig Zomertarief voor Fyra tussen Amsterdam en Breda. Kijk snel hoeveel u bespaart en laat u inspireren door de tips in de Fyra-steden.
Even ontleden:quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi man, 4 regels abracadabra waar 1 cijfertje relevant van is. Ra ra
Deventer spoor 3A doorkomst om 19.50uquote:Dv 3A D 19:50
Via de sporen:quote:AD,3A,3B,ZZ,332,EE,SR
Waarbij wissel 83A rechtsleidend is (het zou theoretisch ook kunnen dat er direct achter de brug naar het linkerspoor overgelopen wordt en dan via wissel 87A spoor 3 bereikt wordt, maar dit is dus de aankondiging dat dat niet gebeurt)quote:[83A-R]
Dat is 2 stops met de D, wat is t punt?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:12 schreef Sandrvich het volgende:
Weet iemand hier hoe je langere overstaptijden kan programmeren in Voyages-SNCF? 50 minuten overstap midden in de spits van gare de Lyon naar gare du Nord in Parijs vind ik niet heel veilig.
enige knelpunt is de spitssprinter tussen Veenendaal en Utrecht. Zou je die ook uit kunnen buigen onderweg?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:57 schreef dennistd het volgende:
Een capaciteitsvergrotingsplan Arnhem-Zevenaar: http://www.prorail.nl/Ver(...)v_OBV_maart_2012.pdf
Opheffen is het makkelijkst.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
enige knelpunt is de spitssprinter tussen Veenendaal en Utrecht. Zou je die ook uit kunnen buigen onderweg?
De kering is nu al maar 5 minuten als de ICE rijdt, zonder ICE is dat 7. Hoewel dat wellicht toch helemaal op de schop gaat met PHS (zes sprinters Utrecht-De Haar, waarvan drie naar Rhenen en drie naar Arnhem).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
enige knelpunt is de spitssprinter tussen Veenendaal en Utrecht. Zou je die ook uit kunnen buigen onderweg?
In driebergen-Zeist kan ie wel aan de kant. Kunnen er meteen wat badslippers doorquote:
Driebergen-Zeist word viersporig, dus dan zou het zeker kunnen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In driebergen-Zeist kan ie wel aan de kant. Kunnen er meteen wat badslippers door
versnellen in de tegenspitsrichting?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
De kering is nu al maar 5 minuten als de ICE rijdt, zonder ICE is dat 7. Hoewel dat wellicht toch helemaal op de schop gaat met PHS (zes sprinters Utrecht-De Haar, waarvan drie naar Rhenen en drie naar Arnhem).
Nou en. ILT vindt ingrijpen niet nodig dus ze zitten niet stampvolquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:37 schreef remcoP het volgende:
[..]
Doe maar niet, die dingen zitten in de spits stampvol.
precies. Reizigers kunnen toch het dak op van de NS. Ow wacht, op het dak kunnen nog wel een aantal mensen meereizenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en. ILT vindt ingrijpen niet nodig dus ze zitten niet stampvol
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:09 schreef Regenjas het volgende:
Zo op de trein doet de vorm van België mij een beetje denken aan Australië. Bedankt voor de informatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |