"het is omlooptechnisch niet mogelijk bla bla "quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zoiets ja. Er rijden nu 6 treinen per uur tussen de beide steden, waarbij alles stopt te Elst, maar alleen de 3600 (2xuur) stopt op alle tussengelegen station. Zo gaan die stations er op een dag als vandaag behoorlijk op achteruit
klopt, want stel je voor dat er eens ergens genoeg capaciteit wordt gebodenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"het is omlooptechnisch niet mogelijk bla bla "
Dan zou ILT direct ingrijpen wegens onderbezettingquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, want stel je voor dat er eens ergens genoeg capaciteit wordt geboden
Dat klinkt niet alsof deelnemers / toeschouwers van de Vierdaagse NS ook maar ene reet boeienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:12 schreef _JdM_ het volgende:
IC van 18.33 naar Zwolle had 7 bakken ICM en staande reizigers, de IC van 18.58 naar Roosendaal had 3 bakken en staande reizigers. Jammer.
De vierdaagsetreinen (ja, zo staan ze echt op de schermen) tussen Arnhem & Nijmegen rijden anders wel met 12 bakken VIRM en ze hebben extra treinen bestaande uit DDZ/NID ingezet richting Oss.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof deelnemers / toeschouwers van de Vierdaagse NS ook maar ene reet boeien
mja, daar hebben de reizigers voor Nijmegen-Lent of Arnhem-Zuid weinig aanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
De vierdaagsetreinen (ja, zo staan ze echt op de schermen) tussen Arnhem & Nijmegen rijden anders wel met 12 bakken VIRM en ze hebben extra treinen bestaande uit DDZ/NID ingezet richting Oss.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, daar hebben de reizigers voor Nijmegen-Lent of Arnhem-Zuid weinig aan
Ja, en de fyra van kut naar bef is ook toeslagvrij. Wauwquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
De vierdaagsetreinen (ja, zo staan ze echt op de schermen) tussen Arnhem & Nijmegen rijden anders wel met 12 bakken VIRM en ze hebben extra treinen bestaande uit DDZ/NID ingezet richting Oss.
Dus niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en de fyra van kut naar bef is ook toeslagvrij. Wauw
Nee okee. Maar het is wel dat soort dingen waarmee NS normaliter tracht zijn gezicht te redden.quote:
De IC Schiphol - Arnhem reed met 10 bakken VIRM vanmiddag. Idioterie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
De vierdaagsetreinen (ja, zo staan ze echt op de schermen) tussen Arnhem & Nijmegen rijden anders wel met 12 bakken VIRM en ze hebben extra treinen bestaande uit DDZ/NID ingezet richting Oss.
er waren ook een paar treinen planmatig opgehevenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
De IC Schiphol - Arnhem reed met 10 bakken VIRM vanmiddag. Idioterie.
Je vertelde dat je tot en met vrijdag haperende wifi verbinding op vakantie had en dat ja daarom later zou reageren en dergelijke, maar ondertussen zijn er wel meerdere artikelen op de site gekomen, komt je geloofwaardigheid niet ten goede...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:17 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Voor Beter OV zag dit al aankomen. Metingen NS zijn volstrekt onbetrouwbaar en een enkele steekprpoef zegt ook niets.
Er moet wat anders gebeuren. In de HRN-concessie.
http://www.voorbeterov.nl/
Plan-V heeft nou niet bepaald een giga-capaciteit. Ik denk ook niet dat de NS zich populair maakt door dat soort krappe, lawaaiige, broeikasjes te gebruiken. 'Voetbaltreinen' zijn/waren wel vaker wat minder materieel (dd-ar).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:26 schreef KnightSolaire het volgende:
Waarom wordt nou NID/DDZ ingezet naar de Vierdaagse terwijl de kans op dronkelui etc. groter is? Kachel er dan wat Plan V naartoe dat je ergens anders uit de DRGL haalt en daar vervangt door NID/DDZ. Hebben die arme mensen daar ook eens eventjes het genot van een fatsoenlijke trein.
MVBOV is meer dan DriekOplopersquote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Je vertelde dat je tot en met vrijdag haperende wifi verbinding op vakantie had en dat ja daarom later zou reageren en dergelijke, maar ondertussen zijn er wel meerdere artikelen op de site gekomen, komt je geloofwaardigheid niet ten goede...
Raad eens waar DDZ ook ingezet wordt? De stadionpendel tussen Rotterdam Centraal en Rotterdam Stadion bij Feyenoord-wedstrijden.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:26 schreef KnightSolaire het volgende:
Waarom wordt nou NID/DDZ ingezet naar de Vierdaagse terwijl de kans op dronkelui etc. groter is? Kachel er dan wat Plan V naartoe dat je ergens anders uit de DRGL haalt en daar vervangt door NID/DDZ. Hebben die arme mensen daar ook eens eventjes het genot van een fatsoenlijke trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |